Nadawanie bagażu na lotnisku

  • Stanowisko check-in do odprawy bagażu

    Nadawanie bagażu

    Check-in: niezawodne oraz sprawne nadawanie bagażu również w godzinach szczytu.

Każdy turysta wie, jak to działa: walizka kładziona jest na taśmę, ważona, obklejana etykietami. Taśma transportowa wysyła bagaż przez otwór na taśmę zbiorczą prowadzącą do odprawy. Napędy stosowane w takim zastosowaniu powinny charakteryzować się wysoką wydajnością, bezawaryjnością i cichą pracą.

Zalety

  • Aż do 50% oszczędności energii

    dzięki napędom mechatronicznym w technice decentralnej, które są szczególnie wydajne energetycznie i dbają o wysoką produktywność.
  • Szybka odprawa bagażu

    dzięki niezawodnej, elastycznej i wydajnej technice napędowej, zapewniającej sprawną obsługę również w godzinach szczytu.
  • Niewielki poziom hałasu

    dzięki cichym i bezwibracyjnym silnikom. Istotna zaleta dla pasażerów oraz personelu lotniska.
  • Długie interwały czasowe konserwacji

    dzięki wytrzymałym oraz szczególnie trwałym i niezawodnym napędom.

Nasze rozwiązania w zakresie bezpiecznych i precyzyjnych procesów podczas odprawy

Przenośnik zbiorczy

Bagaż z przenośnika wyposażonego w wagę transportowany jest na taśmie do odprawy

Przenośnik zbiorczy bezpiecznie i ostrożnie transportuje bagaż nadany przez pasażerów na różnych stanowiskach odprawy. Taśmy pozycjonujące wyczekują przy tym na odpowiednią lukę i przekazują każdą walizkę na linię transportową. To proces, który nawet w szczycie sezonu musi przebiegać niezawodnie. Dzięki naszym mechatronicznym systemom napędowym MOVIGEAR® oraz napędom serii DRC.. możliwe jest sprostanie tego rodzaju wymaganiom. Ponadto systemy te oferują szereg korzyści w związku z ich szczególną wydajnością energetyczną - zarówno w przypadku modernizacji jak i budowy nowej instalacji.

Państwa zastosowania, nasze rozwiązania

Mechatroniczna jednostka napędowa MOVIGEAR®

Przekładnia, silnik oraz elektronika w jednym kompaktowym urządzeniu o wysokiej klasie energooszczędności IE4, umożliwiającej oszczędność energii nawet do 50%.

Silnik sterowany elektronicznie DRC..

Chcieliby Państwo zapewnić sobie elastyczność, swobodnie dobrać przekładnię i bezpośrednio ją zamontować? W takim przypadku silnik synchroniczny z magnesem trwałym w klasie energooszczędności IE4 wraz ze zintegrowaną elektroniką napędową jest optymalnym wyborem.

Przenośniki łukowe

Bezpieczna zmiana kierunku transportowania bagażu przy dużej prędkości

Również przy wysokich prędkościach przenośniki łukowe zapewniają sprawny, zrównoważony transport bagażu. Dla techniki napędowej oznacza to konieczność dużej zdolności dostosowania oraz odpowiedniej regulacji. Dzięki naszym mechatronicznym systemom napędowym MOVIGEAR® oraz napędom serii DRC.. możliwe jest sprostanie tego rodzaju wymaganiom, a dzięki większej wydajności energetycznej zapewniają one również zrównoważoną i długofalową eksploatację Państwa urządzeń.

Państwa zastosowania, nasze rozwiązania

Mechatroniczna jednostka napędowa MOVIGEAR®

Przekładnia, silnik oraz elektronika w jednym kompaktowym urządzeniu o wysokiej sprawności. Dzięki tego typu układowi napędowemu możliwa jest redukcja nakładów związanych z instalacją oraz oszczędność energii sięgająca nawet 50%.

Silnik sterowany elektronicznie DRC..

Chcieliby Państwo zapewnić sobie elastyczność, swobodnie dobrać przekładnię i bezpośrednio ją zamontować? W takim przypadku silnik synchroniczny z magnesem trwałym w klasie energooszczędności IE4 wraz ze zintegrowaną elektroniką napędową jest optymalnym wyborem.

Podajniki pionowe

Dopracowane rozdzielanie bagażu na kilka biegnących jedna nad drugą linii transportowych

Jeżeli niezbędne jest rozdzielanie bagażu na linie transportowe, z których jedna przebiega nad drugą, zadanie to należy do podajników pionowych. Ważne jest przy tym, aby instalacja technologiczna delikatnie obchodziła się z walizkami i torbami. Trwałe i niezawodne układy napędowe zapewnią precyzyjny i bezpieczny przebieg tego procesu.

Państwa zastosowania, nasze rozwiązania

Mechatroniczna jednostka napędowa MOVIGEAR®

Przekładnia, silnik oraz elektronika w jednym kompaktowym urządzeniu o wysokiej sprawności. Dzięki zastosowaniu tego układu napędowego możliwa jest redukcja nakładów związanych z instalacją oraz oszczędność energii sięgająca 50%.

Silnik sterowany elektronicznie DRC..

Chcieliby Państwo zapewnić sobie elastyczność, swobodnie dobrać przekładnię i bezpośrednio ją zamontować? W takim przypadku silnik synchroniczny z magnesem trwałym w klasie energooszczędności IE4 wraz ze zintegrowaną elektroniką napędową jest optymalnym wyborem.

Kontakt
Skontaktuj się z nami

Jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Chciałbyś skonsultować z nami swój projekt? Wyślij do nas wiadomość z ewentualnymi pytaniami.

Wyślij zapytanie
Kontakt

Proszę wprowadzić swój kod pocztowy, aby skontaktować się z odpowiednią osobą kontaktową.

Ostatnio odwiedzone