Systemy obsługi bagażu na lotniskach, takich jak to w Los Angeles, działają niemal 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, ale nie pracują bez przerwy. Raz po raz są one zatrzymywane, a następnie muszą być ponownie uruchamiane. Czasami na przenośniku taśmowym trzeba przetransportować dużą ilość bagażu, a tym samym cięższy ładunek; innym razem jest go mniej - co stanowi poważne wyzwanie dla technologii napędowej.
Aby poradzić sobie z wymaganym wysokim momentem zrywającym Silniki asynchroniczne używane do tej pory do pracy i znacznie niższy nominalny moment obrotowy po uruchomieniu były całkowicie nieproporcjonalne i nieefektywne. Wynikająca z tego akumulacja ciepła sprawiła, że operatorzy nie mieli innego wyboru, jak tylko zamontować drogie zewnętrzne chłodzenie wraz z technologią napędową. Ten środek zwiększył również poziom hałasu, co spowodowało zarówno kłopoty dla personelu lotniska w Los Angeles, jak i rosnące koszty dla American Airlines.
Jednakże, gdy firma SEW-EURODRIVE podbiła rynek dzięki swojej mechatronicznej technologii napędowej, dostępne stały się łatwe i wydajne rozwiązania pozwalające przezwyciężyć tego rodzaju trudne warunki. Kolejna przełomowa zmiana miała miejsce w 2013 r., kiedy nasza spółka zależna w Lyman w Południowej Karolinie nawiązała współpracę z firmą CAGE Inc. partnerstwo z CAGE Inc. wiodącą amerykańską firmą konsultingową w zakresie systemów obsługi bagażu, z siedzibą w Irving w Teksasie.