American Airlines, międzynarodowe lotnisko w Los Angeles - 40% oszczędności energii w obsłudze bagażu

  • Wielopoziomowy system obsługi bagażu

Około 450 urządzeń MOVIGEAR® i DRC... w Terminalu 4 wyznacza kierunek rozwoju w sektorze systemów obsługi bagażu.

Wysoka wydajność energetyczna, szybki montaż, smukła linia montażowa, łatwa obsługa, niski poziom hałasu, niskie rozpraszanie ciepła i wyjątkowa niezawodność - operatorzy i pracownicy korzystający z naszej technologii napędowej do obsługi bagażu w Terminalu 4 międzynarodowego lotniska w Los Angeles doceniają długą listę zalet.

Projekt w skrócie

Logo American Airlines
  • Klient końcowy: American Airlines, Fort Worth, Teksas, Stany Zjednoczone
  • OEM: Daifuku Webb, Novi, Michigan, Stany Zjednoczone
  • Konsultacje: CAGE Inc, Irving, Teksas, Stany Zjednoczone
  • Miasto: Międzynarodowy port lotniczy Los Angeles (LAX)
  • Branża: Obsługa bagażu na lotnisku
  • Zastosowanie: Systemy obsługi bagażu i kontroli bezpieczeństwa bagażu

Więcej informacji o American Airlines:

  • Jedna z największych linii lotniczych na świecie
  • Pierwotnie zamknięty związek amerykańskich regionalnych linii lotniczych, założony w 1930 r.
  • Siedziba firmy: Fort Worth, Teksas, Stany Zjednoczone
  • Wyłączny użytkownik Terminalu 4 w Los International Angeles (LAX)
  • Miejsca docelowe w regionie niemieckojęzycznym: Frankfurt nad Menem, Monachium i Zurych
  • Flota składa się z 948 samolotów (stan na wrzesień 2018 r.)
  • Pracownicy na całym świecie: 126 600 (2017)


Więcej informacji o międzynarodowym porcie lotniczym Los Angeles:

  • Trzyliterowy międzynarodowy kod lotniska: LAX ("LA" dla Los Angeles plus trzecia wypełniająca litera "X")
  • Największe międzynarodowe lotnisko komercyjne w większym obszarze Los Angeles
  • Drugie co do wielkości lotnisko w Stanach Zjednoczonych
  • Czwarte co do wielkości lotnisko na świecie
  • 84,6 mln pasażerów w 2017 r.
  • 9 terminali
  • Terminal 4 - zbudowany w 1961 r., w pełni zmodernizowany w 2001 r., 14 bramek, jedyny użytkownik American Airlines


Więcej informacji o Cage Inc:

  • Założona w 1997 r.
  • Siedziba firmy w Irving, Teksas, Stany Zjednoczone
  • Firma konsultingowa i zarządzająca dla branży lotniczej
  • Główne obszary działalności: Planowanie, planowanie projektu, projektowanie, zaopatrzenie, instalacja i konserwacja
    • Kompleksowe automatyczne systemy obsługi bagażu
    • Systemy kontroli bezpieczeństwa bagażu
    • Planowanie parkowania i kołowania samolotów
    • Systemy obsługi bramek
    • Mosty wejściowe dla pasażerów
    • Systemy wody pitnej dla samolotów
Wyświetlacz licznika energii elektrycznej
Zwiększenie wydajności i zmniejszenie emisji CO2

Projekt obejmuje pięć maszyn do odprawy bagażu z elektroniczną kontrolą bezpieczeństwa (CBIS - system kontroli bagażu rejestrowanego) oraz cały obszar dodatkowej kontroli bagażu zidentyfikowanego jako wymagający dalszego badania (CBRA - obszar kontroli bagażu rejestrowanego):

  • Zastąpienie poprzedniej technologii napędu asynchronicznego, który był przewymiarowany ze względu na wymagane wysokie momenty rozruchowe (momenty rozruchowe).
  • Spełnienie rygorystycznych norm energetycznych "California Title 24" i odpowiednie zmniejszenie zużycia energii.
  • Obniżenie kosztów operacyjnych
  • Zmniejszenie poziomu hałasu w celu ochrony pracowników
  • Zmniejszenie rozpraszanego ciepła
  • Zapewnienie elastyczności na potrzeby przyszłej rozbudowy
4 czerwone systemy mechatroniczne na tle jasnoszarego betonu
Napędy MOVIGEAR® i silniki elektroniczne DRC...

Pełna modernizacja technologii napędowej dzięki ok. 450 napędom MOVIGEAR ® i DRC..:

  • Klasa sprawności IE4 osiągnięta dzięki zastosowaniu silników z magnesami trwałymi (PMM)
  • DBC - bezpośrednia komunikacja binarna
  • Wysoka przeciążalność - moment rozruchowy może przekroczyć 300% momentu nominalnego przez 5 sekund
  • Kompaktowa, zajmująca niewiele miejsca konstrukcja w jednej obudowie: DRC.. łączy w sobie silnik i elektronikę, podczas gdy przekładnia jest również zintegrowana z silnikiem i elektroniką w MOVIGEAR ®
  • Całkowicie zamknięta, gładka konstrukcja napędu
  • Silniki bez wentylatorów oznaczają cichą pracę i brak zawirowań powietrza, brudu lub cząstek.
System przenośników bagażowych z przenośnikami taśmowymi i żółtą stalową konstrukcją z mechatronicznymi napędami z boku
Do 40% niższe koszty energii dzięki MOVIGEAR®
  • Niezwykle niezawodna technologia napędowa
  • System łatwiejszy w planowaniu i prostszy w montażu
  • Zużycie energii zmniejszone nawet o 40 procent dzięki zmniejszonemu poborowi prądu, mniejszemu rozpraszaniu ciepła i wyeliminowaniu potrzeby dodatkowego chłodzenia
  • Szybka i bardziej ekonomiczna instalacja dzięki zdecentralizowanej technologii
  • Lepsze warunki pracy dla personelu Terminalu 4
    • wynikające z niskiego poziomu hałasu
    • wynikające z niskiego rozpraszania ciepła
  • Niższe koszty magazynowania części zamiennych dzięki zmniejszeniu liczby wariantów i komponentów
  • Nowa technologia napędów zwraca się szybko - w ciągu jednego roku - dzięki niższym kosztom energii i eksploatacji.

Cytat Michaela Stewarta, Industry Manager BHS, SEW-EURODRIVE Inc., Lyman, SC (USA)

Sektor BHS w USA zdał sobie sprawę, że jego przyszłość leży w technologii silników z magnesami trwałymi MOVIGEAR®.

Otwórz

Projekt w szczegółach

Recenzja: Hordy urządzeń pożerających energię elektryczną utrudniają pracę.

Systemy obsługi bagażu na lotniskach, takich jak to w Los Angeles, działają niemal 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, ale nie pracują bez przerwy. Raz po raz są one zatrzymywane, a następnie muszą być ponownie uruchamiane. Czasami na przenośniku taśmowym trzeba przetransportować dużą ilość bagażu, a tym samym cięższy ładunek; innym razem jest go mniej - co stanowi poważne wyzwanie dla technologii napędowej.

Aby poradzić sobie z wymaganym wysokim momentem zrywającym Silniki asynchroniczne używane do tej pory do pracy i znacznie niższy nominalny moment obrotowy po uruchomieniu były całkowicie nieproporcjonalne i nieefektywne. Wynikająca z tego akumulacja ciepła sprawiła, że operatorzy nie mieli innego wyboru, jak tylko zamontować drogie zewnętrzne chłodzenie wraz z technologią napędową. Ten środek zwiększył również poziom hałasu, co spowodowało zarówno kłopoty dla personelu lotniska w Los Angeles, jak i rosnące koszty dla American Airlines.

Jednakże, gdy firma SEW-EURODRIVE podbiła rynek dzięki swojej mechatronicznej technologii napędowej, dostępne stały się łatwe i wydajne rozwiązania pozwalające przezwyciężyć tego rodzaju trudne warunki. Kolejna przełomowa zmiana miała miejsce w 2013 r., kiedy nasza spółka zależna w Lyman w Południowej Karolinie nawiązała współpracę z firmą CAGE Inc. partnerstwo z CAGE Inc. wiodącą amerykańską firmą konsultingową w zakresie systemów obsługi bagażu, z siedzibą w Irving w Teksasie.

Realizacja: Pełna modernizacja

System przenośników bagażowych z przenośnikami taśmowymi i żółtą konstrukcją stalową z napędami mechatronicznymi
Zmodernizowana obsługa bagażu na międzynarodowym lotnisku w Los Angeles

Linie American Airlines zaaranżowały łącznie pięć maszyn CTX-9800 w strefie systemu kontroli bagażu rejestrowanego (CBIS) oraz cały obszar kontroli bagażu rejestrowanego (CBRA) w Terminalu 4 międzynarodowego lotniska w Los Angeles. W strefie CBIS bagaż rejestrowany przechodzi przez elektroniczny system kontroli bezpieczeństwa, podczas gdy bagaż zidentyfikowany jako wymagający dalszej kontroli jest sprawdzany w CBRA przed odprawą celną, a następnie transportowany do systemu sortowania bagażu odlatującego.

Projekt modernizacji systemów w Los Angeles wiązał się z trudnymi wyzwaniami. Stosowane do tej pory silniki asynchroniczne wymagały wymiany na wysoce wydajne silniki z magnesami trwałymi. Poprzednia technologia napędowa pozostawała daleko w tyle za wysoką wydajnością i przeciążalnością naszych napędów MOVIGEAR ® . Specjalnie zoptymalizowane algorytmy konfiguracji zostały opracowane w ścisłej współpracy z SEW-EURODRIVE, aby zmaksymalizować korzyści płynące z tej nowej technologii.

Prawie 450 najnowocześniejszych, zdecentralizowanych systemów mechatronicznych jest obecnie zainstalowanych w zmodernizowanych systemach i należycie wykonuje swoje zadania - niezwykle niezawodnie i z maksymalną wydajnością. Silniki elektroniczne DRC.. łączą w sobie silnik IE4 z magnesami trwałymi z wydajną elektroniką. MOVIGEAR ® posiada również oszczędzającą miejsce technologię przekładni walcowej z wałem równoległym we wspólnej obudowie.

Zapewnia to wysoką wydajność, niski poziom hałasu, przyjemne temperatury i poczucie przyszłości.

Około 450 lub więcej MOVIGEAR ® zdecentralizowanych silników mechatronicznych i DRC... elektronicznych od SEW-EURODRIVE są filarami tej przyszłościowej inwestycji w celu modernizacji Terminalu 4 na międzynarodowym lotnisku w Los Angeles (LAX). Główna korzyść wysoce wydajne MOVIGEAR ® może zmniejszyć zużycie energii nawet o 40%. . Ponadto nowe napędy charakteryzują się bardzo wysokim momentem rozruchowym przekraczającym 300% nominalnego momentu obrotowego. Szybki proces instalacji, uproszczona konserwacja i mniejsze zapotrzebowanie na części zamienne również zmniejszają koszty operacyjne, co oznacza, że inwestycja zwróci się w ciągu jednego roku.

Pracownicy pracujący z systemem szczególnie doceniają radykalną redukcję hałasu i wydzielanego ciepła w porównaniu z poprzednim sprzętem.

Operatorzy na międzynarodowym lotnisku w Los Angeles są pod wrażeniem wyjątkowych właściwości naszych systemów mechatronicznych. Nasza innowacyjna technologia napędowa zrobiła również wrażenie na jednej z największych na świecie linii lotniczych American Airlines, która zamierza teraz korzystać z MOVIGEAR ® do modernizacji większej liczby zautomatyzowanych systemów obsługi bagażu w Stanach Zjednoczonych w przyszłości. Trwają już prace budowlane nad nowym systemem przenośników do obsługi bagażu w przylotach w tym samym Terminalu 4 w Los Angeles.

Ostatnio odwiedzone