24.08.2022 • Najnowsza usługa Digital Process Chain (DPC) bardzo dobrze wpisuje się w kompleksową digitransformację produktów, procesów i usług SEW-EURODRIVE.
DPC dostępne jest online przez 24/7 dla użytkowników portalu Online Support, którzy dzięki niemu mogą m.in.:
DPC jeszcze bardziej poszerza możliwości Online Support - w jaki sposób?
DPC pozwala złożyć zamówienie na części zamienne, które od razu trafia do realizacji i jest wysyłane do Klienta (jeśli produkt jest w magazynie). Co ważne, każde zamówienie przez DPC wysyłane jest na nasz koszt, co z kolei oznacza dodatkowe korzyści dla Klientów.
W przypadku standardowej procedury, to znaczy bez DPC, zamówienie złożone przez Online Support trafia najpierw do działu sprzedaży serwisu, gdzie jest procesowane przez sprzedawcę, a dopiero potem do realizacji, co tylko nieznacznie, ale jednak wydłuża proces.
Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.
Ponieważ wiemy, jak ważne dla naszych Klientów są wygodne zakupy online częsci zamiennych oraz szybka realizacja zamówienia. DPC pozwala wyraźnie skrócić cały ten proces, dzięki czemu Klienci szybciej otrzymują zamówiony produkt. Ale to nie jedyne korzyści!
Usługa DPC oferuje podgląd cen produktów oraz ich dostępność w naszym magazynie. Klienci mogą oprócz tego pobierać dokumentację techniczną i samodzielnie wybierać potrzebne części zamienne na podstawie numeru seryjnego produktu lub poprzednich transakcji - to szczególnie praktyczne w przypadku regularnie składanych zamówień.
Warto pamiętać, że w przypadku braku pewności co do zamówienia lub jakichkolwiek wątpliwości związanych z konserwacją prewencyjną lub pozostałymi usługami serwisowymi, nasi eksperci serwisowi pozostają do Państwa dyspozycji i chętnie doradzą najlepszy produkt oraz optymalną usługę.
W przypadku pytań dotyczących portalu Online Support lub uruchomienia usługi DPC - zapraszam do kontaktu.