31.10.2022 • Portal Online Support został wzbogacony o nową funkcjonalność „Części zamienne i akcesoria”, dzięki której Klienci mogą wybierać części zamienne, zamienniki produktów oraz usługi i akcesoria, a także składać na nie zamówienia i dokonywać zakupów online.
Nowa funkcjonalność dostępna jest na portalu Online Support, centrum naszych usług cyfrowych. Posiada on uporządkowaną strukturę, która uwzględnia wszystkie etapy procesu zakupowego:
Użytkownicy posiadają dostęp do wybranych informacji, w zależności od zakresu działań i zainteresowań. Zadaniem portalu jest wsparcie użytkownika na każdym etapie współpracy. Począwszy od zaprojektowania aplikacji bądź maszyny oraz pozyskania danych CAD, przez dostęp do dokumentacji techniczno-ruchowej czy jakościowej, aż po dostęp do części zamiennych i oprogramowania, które potrzebne są służbom utrzymania ruchu.
Portal Online Support nie wymaga zalogowania przy korzystaniu z podstawowych funkcji. Jeśli chcesz skorzystać z funkcji oznaczonych symbolem klucza, wtedy należy zalogować się za pomocą adresu e-mail oraz hasła.
Części zamienne i akcesoria - o czym szczególnie warto pamiętać?
Jeśli chcą Państwo wymienić w swoim napędzie tylko uszkodzoną przekładnię lub silnik, mogą Państwo dodać tylko wybrany element/produkt do koszyka, wyszukując go po numerze seryjnym.
Dzięki Państwa uwagom zaprojektowaliśmy wygodniejszą i skuteczniejszą wyszukiwarkę części zamiennych i akcesoriów.
Wyszukiwanie odpowiednich części zamiennych i akcesoriów jest teraz jeszcze szybsze. Dzięki najnowszym rozwiązaniom informatycznym i nowej architekturze programistycznej skróciliśmy średni czas ładowania wyników o ponad 50%.
Mogą Państwo wyszukiwać odpowiednie dla swojego urządzenia akcesoria, takie jak rezystory hamujące, filtry liniowe itp., posługując się numerem seryjnym falownika. Funkcja aktualnie dostępna dla falowników serii MOVIDRIVE® B i MOVITRAC® B, natomiast w najbliższym czasie dodamy to wyszukiwanie dla falowników serii MOVI-C®.
Jeśli Państwa produkt został wycofany z produkcji, zostaną Państwo o tym poinformowani przez odpowiedni komunikat, widoczny po wpisaniu numeru seryjnego. Co dalej w takiej sytuacji? Prosimy dodać produkt do koszyka i przesłać do nas zapytanie. Pracownicy działu sprzedaży bezzwłocznie zajmą się doborem odpowiedniego produktu.
Narzędzie wyboru nowych części zamiennych i akcesoriów daje Państwu teraz jeszcze bardziej szczegółowe informacje o dostępności konkretnych części. Dzięki przypominającej sygnalizację świetlną ikonie mogą Państwo określić, ile części jest dostępnych w zakładzie produkcyjnym w Polsce. Dokładny czas dostawy zostanie podany w koszyku lub w informacji przekazanej przez specjalistów ds. sprzedaży.