RSS Feed

FAQ dotyczące COVID-19

14.05.2020

Obecnie naszym priorytetem jest terminowa realizacja zobowiązań wobec Klientów i partnerów biznesowych, z zachowaniem najwyższego poziomu bezpieczeństwa naszych pracowników.

FAQ dotyczące COVID-19
FAQ dotyczące COVID-19

W związku z tym podjęliśmy odpowiednie działania. Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na pytania, które są nam obecnie najczęściej stawiane.

Informacje i warunki dotyczące pandemii COVID-19 nieustannie się zmieniają. W związku z tym nasz sztab kryzysowy regularnie przystosowuje działania podejmowane przez SEW-EURODRIVE Polska.

Jaka jest aktualna sytuacja w zakresie dostaw i usług?

Po wprowadzeniu licznych środków bezpieczeństwa, które mają na celu ochronę pracowników, realizujemy obecnie produkcję w naszym zakładzie na poziomie pełnej wydajności i tym samym zapewniamy terminowość dostaw towarów i usług serwisowych. Nasi klienci mogą korzystać z usługi ekspresowego montażu oraz serwisu 24h w pełnym zakresie. Dotyczy to również zakładów produkcyjnych SEW-EURODRIVE na całym świecie.

Jak wygląda kwestia odbioru towaru w SEW-EURODRIVE?

W SEW-EURODRIVE Polska jest możliwość odbioru towaru w siedzibie firmy w Łodzi.

Należy zachować wszelkie środki bezpieczeństwa, jak np. maski, aby zminimalizować ryzyko zarażenia i rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Wysyłki i dostawy towaru realizujemy bez zmian za pomocą firmy spedycyjnej.

Jak wygląda kwestia wizyt u klientów i podróży służbowych?

Od dnia 18 maja 2020 realizujemy regularne wizyty i podróże służbowe. Dotyczy to zarówno wizyt naszych doradców sprzedaży jak i wyjazdów serwisowych. Wszelkie działania odbywać się będą z zachowaniem reżimu sanitarnego i w zgodzie z zasadami izolacji. Zapraszamy do kontaktu.

Czy w SEW-EURODRIVE odbywają się szkolenia?

W związku z 3 etapem odmrożenia (od 18 maja), jesteśmy gotowi do przeprowadzania szkoleń w naszych salach szkoleniowych w Łodzi, Tychach i Poznaniu. Wszelkie działania odbywać się będą z zachowaniem reżimu sanitarnego i w zgodzie z zasadami izolacji. Dodatkowo wspieramy naszych klientów poprzez konsultacje i prezentacje online.

Szczegóły dotyczące szkoleń znajdą Państwo tutaj.

W jakich targach bierze udział SEW-EURODRIVE?

Ze względu na fakt, że wiele targów zostało odwołanych oraz w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników, firma SEW-EURODRIVE nie bierze obecnie udziału w targach.

Działamy aktywnie i bierzemy udział w wydarzeniach online. Są to zarówno webinary organizowane przez SEW-EURODRIVE, jak i wydarzenia online firm zewnętrznych.

O wszystkich naszych aktywnościach informujemy na bieżąco na stronie internetowej w aktualnościach oraz na naszych kontach w mediach społecznościowych (LinkedIn i Facebook).

Jakie działa firma SEW-EURODRIVE Polska w sytuacji pandemii koronawirusa?

W trosce o dobro naszych pracowników, jeśli to tylko możliwe, umożliwiliśmy pracę zdalną. Zapewniamy w ten sposób kompleksową, zdalną obsługę Klientów oraz wsparcie serwisowe w trybie online.

W przypadku działań, które wymagają obecności naszych pracowników w firmie – na przykład w zakładzie montażowym, w dziale logistyki czy też w przypadku wyjazdów serwisowych zapewniliśmy stosowne środki ochrony oraz wdrożyliśmy szereg procedur bezpieczeństwa.

Czy firma SEW-EURODRIVE Polska zatrudnia obecnie nowych pracowników?

Aktualna sytuacja nie ma wpływu na proces rekrutacji w SEW-EURODRIVE Polska. Zapewniamy bezpieczne miejsca pracy dla obecnych i nowych pracowników. Działamy zgodnie z dotychczasowymi procedurami. Ze względu na Państwa oraz nasze bezpieczeństwo rozmowy kwalifikacyjne przeprowadzamy obecnie w formie wideokonferencji lub wywiadów telefonicznych.