RSS Feed

Zawsze UP TO DATE – zwiększamy wartość Twojej inwestycji

20.07.2020

Długofalowe innowacje to dla nas nieustanne aktualizowanie techniki napędowej, by była up to date, czyli na bieżąco ze zmieniającymi się wymaganiami.

W ten sposób zwiększamy korzyści we wszystkich aspektach utrzymania i optymalizacji produktów, co jest możliwe dzięki ciągłemu transferowi technologii z naszego Działu Rozwoju. Co więcej, robimy to systematycznie, często i bez dodatkowych kosztów, aby w ten sposób utrzymać, a nawet zwiększyć wartość Twoich inwestycji.

Większy maksymalny moment obrotowy w przekładniach serii 7
Większy maksymalny moment obrotowy w przekładniach serii 7
Większy maksymalny moment obrotowy w przekładniach serii 7

Większy maksymalny moment obrotowy w przekładniach serii 7

Nasz zespół ds. rozwoju ma dobre wieści! Nieustannie optymalizujemy i przesuwamy granice do maksimum – zwiększyliśmy momenty obrotowe dla naszych dużych przekładni z serii 7, dzięki czemu możliwe jest przeniesienie większych obciążeń lub zwiększenie rezerw w celu poprawy niezawodności. W razie konieczności możesz również zastosować mniejszą przekładnię, oszczędzając miejsce i redukując koszty. Co więcej, te zmiany nie wpływają na cenę przekładni.

Dzięki nowym obliczeniom i optymalizacjom dokonanym w odniesieniu do szeregu elementów, określiliśmy na nowo maksymalne momenty obrotowe przekładni F..157, R..167, K..157, K..167 i K..187. Oczywiście są one również zgodne ze wszystkimi niezbędnymi wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa. Po pierwsze, większe momenty maksymalne przekładni przekładają się na wyższy współczynnik pracy, co z kolei zwiększa niezawodność napędu. Po drugie, planując nowy projekt, w razie potrzeby istnieje możliwość skorzystania z przekładni o mniejszych wymiarach. Oprócz tego nowe współczynniki pracy zwiększają liczbę możliwych kombinacji przekładnia-silnik. Nasze przekładnie i motoreduktory pozwalają Ci zawsze utrzymywać się w ścisłej czołówce producentów, bez generowania dodatkowych kosztów.

KORZYŚCI:

• Zwiększenie momentu obrotowego o 6-11%

• Większa niezawodność

• Twoje urządzenia są zawsze w najlepszej formie

• W nowych projektach możliwe jest stosowanie mniejszych przekładni

• Brak kosztów dodatkowych

• Teraz dostępne dla F..157, R..167, K..157, K..167 i K..187

Środki smarne dopasowane do przekładni
Środki smarne dopasowane do przekładni
Środki smarne dopasowane do przekładni

Środki smarne dopasowane do przekładni

Czy trudno znaleźć odpowiedni olej do przekładni? Wcale nie! SEW-EURODRIVE uczynił olej przekładniowy SEW GearOil doskonałym środkiem smarnym, który został opracowany przez specjalistów ds. trybologii dla wszystkich naszych przekładni. Efektem naszych prac jest olej premium, który pozwoli wdrożyć innowacje w Państwa zakładzie. Dzięki temu zużycie przekładni będzie mniejsze, a okres jej eksploatacji dłuższy.

Niezależnie od tego, czy chodzi o przekładnie standardowe, serwo czy przemysłowe – olej SEW GearOil został w 100% opracowany dla każdego rodzaju przekładni. Olej ten charakteryzuje się specjalnym filmem olejowym i powstał w wyniku wieloletniego doświadczenia i długofalowych badań. Olej ten wyróżnia się wydłużoną żywotnością, a tarcie występujące na styku kół zębatych jest znacznie ograniczone. Istotnie wydłuża się również żywotność części zużywających się, takich jak pierścienie uszczelniające i łożyska.

Ponadto olej przekładniowy SEW GearOil zapewnia ochronę przed korozją, zapobiega uszkodzeniu powierzchni bocznych zębów w wyniku ścierania się oraz zwiększa sprawność. Dzięki temu wysokiej jakości przekładnie utrzymywane są w doskonałym stanie, co zapewni ochronę inwestycji. Olej przekładniowy SEW GearOIl jest dostępny w różnych klasach lepkości – zarówno jako mineralny olej przekładniowy CLP, jak i syntetyczny środek smarny na bazie CLP PG (poliglikol) lub CLP HC (polialfaolefin). Dostępne są również specjalne środki smarne z certyfikacją H1 dla przemysłu spożywczego.

KORZYŚCI

• Wybranie właściwego środka smarnego w celu zapewnienia optymalnej wydajności przekładni jest teraz niezwykle łatwe

• Mniej awarii dzięki zapewnieniu ochrony przed nieszczelnościami i ścieraniem się części podlegających zużyciu

• Do 50% dłuższy okres eksploatacji niż w przypadku olejów konwencjonalnych

• Dłuższy okres eksploatacji i zmniejszona degradacja przekładni oraz zużywających się komponentów

• Długoterminowa ochrona realizowanych inwestycji

• Olej przekładniowy premium dostępny jest w kanistrze (5 lub 20 l) oraz w beczce (205 l), w obu przypadkach z możliwością składowania do 6 lat

• Dostępność na całym świecie