Porady Online Support

  • Obraz SEW

Zeskanuj jeden kod i przejdź do świata cyfrowego

Dzięki etykietom produktu w formie kodów QR umieszczonym na naszych produktach oferujemy Państwu szybki dostęp do naszych usług cyfrowych. Zeskanuj kod QR smartfonem i już, masz pełen dostęp do wiedzy!

Cyfrowy dostęp - więcej korzyści

Obraz SEW

Dzięki kodom QR i smartfonowi mają Państwo dostęp do wszystkich ważnych danych dotyczących dokumentacji, uruchomienia, konserwacji czy nawet usuwania usterek. Jak skorzystać z usług cyfrowych? Wystarczy zeskanować kod QR!

Otwórz materiał wideo

W tym filmie dowiesz się szczegółowo, w jaki sposób kod QR i kokpit usług cyfrowych mogą pomóc Ci w pracy.

Najważniejsze informacje w skrócie

Które produkty mają kody QR?

Aktualnie 80% naszych produktów dostarczanych w różnych krajach posiada kod QR. W roku 2022 wszystkie pozostałe produkty posiadające numer seryjny zostaną opatrzone etykietą produktu w formie kodu QR.

W jaki sposób zeskanować kod QR?

Kody QR skanujemy smartfonem, korzystając z aparatu, aplikacji do skanowania kodów lub aplikacji IoT lub ID plus przygotowanych przez SEW-EURODRIVE.

Zawarty w kodzie QR adres URL przekieruje Państwa bezpośrednio do kokpitu usług cyfrowych przypisanych do określonego produktu. Po kilku sekundach na ekranie smartfona lub tabletu wyświetlone zostaną wszystkie kluczowe informacje.

Jakie funkcje oferuje kokpit usług cyfrowych?

Za pośrednictwem kodu QR zostaną Państwo przekierowani do usług cyfrowych SEW-EURODRIVE, gdzie dostępne są szczegółowe informacje oraz funkcje dostępne dla danego produktu.

Etykieta produktu w formie kodu QR oraz kokpit usług serwisowych zapewniają użytkownikowi znajdującemu się bezpośrednio przy maszynie szybki dostęp do platformy Online Support, bez konieczności przepisywania numeru seryjnego.

Wybór dostępnych funkcji jest zawsze taki sam: dane techniczne, dokumentacja, lista części zamiennych, usuwanie usterek oraz kontakt, czyli w zasadzie wszystko, co jest dla uzytkownika istotne.

Nowe funkcje z zakresu instalacji, uruchomienia, monitorowania stanu czy konserwacji prewencyjnej są aktualnie w przygotowaniu.

Czym charakteryzują się usługi cyfrowe?

Nasz kokpit usług cyfrowych oferuje Państwu szybki dostęp do często używanych funkcji:

  • Dostęp do danych technicznych produktu
  • Dostęp do dokumentacji i podręczników produktowych
  • Kontrola położenia pracy przy pomocy rysunków CAD
  • Pomoc przy analizie błędów
  • Wsparcie przy wyborze części zamiennych
  • Wysyłanie zapytania serwisowego
  • Kontakt z 24-godzinnym działem obsługi klienta SEW-EURODRIVE

Zalety

  • Natychmiastowy dostęp do „Usług cyfrowych

    Zapewniamy Państwu wsparcie na każdym etapie projektu - od uruchomienia, po konserwację i naprawę.
  • Szybka reakcja podczas wystąpienia awarii

    W ramach analizy błędów istnieje możliwość bezpośredniego wysłania zapytania serwisowego lub zamówienia części zamiennych.
  • Wsparcie podczas instalacji oraz uruchomienia

    Dzięki szybkiemu dostępowi do danych produktowych oraz dokumentacji, jak również kontroli pozycji pracy na podstawie rysunków CAD.
  • Dostęp 24/7

    Niezależnie od czasu i miejsca.
Obraz SEW