• dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu w nauczaniu i szkoleniach
  • w siedzibie Państwa firmy, z pomocą naszych specjalistów ds. szkoleń
  • w obszarze optymalnych pomocy i modułów szkoleniowych
Skontaktuj się z nami już teraz
Zalety

Koncepcja realistycznego nauczania
dzięki ćwiczeniom przeprowadzanym na prawdziwych urządzeniach z oferty wiodącego producenta układów napędowych

Lepsze kwalifikacje
zapewniają wymagające moduły dydaktyczne, które sprawiają, że specjaliści lepiej pojmą zasady bezpiecznej obsługi kompleksowych zautomatyzowanych maszyn

Bezpieczne ćwiczenia
dzięki bezpiecznie wykonanej instalacji komponentów, które pracują pod napięciem

Poznaj w praktyczny i zrozumiały sposób metody pomiaru i oddziaływania na obciążenie silnika

Zagwarantowanie bezpieczeństwa procesowego to jedno z najważniejszych zadań administratorów zautomatyzowanych maszyn produkcyjnych, ponieważ tylko w taki sposób możliwe jest dotrzymanie określonej zdolności produkcyjnej. Z tego też względu personel obsługujący maszyny musi być dokładnie poinformowany o tym, jakim aktualnym obciążeniom poddane są asynchroniczne silniki trójfazowe. Mając tę wiedzę wykwalifikowani technicy mogą na czas podjąć odpowiednie środki zaradcze, aby w możliwie najkrótszym czasie zniwelować skutki potencjalnych odchyleń.

Przyuczenie personelu do niezawodnego interpretowania obciążeń silnika oraz odpowiedniego reagowania na zmiany jest opłacalną inwestycją. Bowiem odpowiednio wykwalifikowani i przeszkoleni elektronicy pomogą w uniknięciu kosztownych awarii.

Moduł dydaktyczny zapewniający wysoką jakość nauczania przy uwzględnieniu aspektów praktycznych

Nasze moduły dydaktyczne w ramach obszaru tematycznego nr 8 „Wybór i integracja napędów” opracowane dla elektromechaników i wykorzystujące sprawdzone w praktyce prawdziwe urządzenia są gwarancją nauczania na wysokim poziomie. Zestaw materiałów dydaktycznych „Diagnostyka obciążenia silnika (MLD)” oferuje możliwość bezpiecznej symulacji obciążeń asynchronicznego silnika trójfazowego, co sprawia, że tematyka związana z obciążeniami staje się bardziej zrozumiała.

Za pomocą dwóch cyfrowych wejść 24V można w łatwy sposób zmieniać kierunek obrotów silnika. Dodatkowo moduł obejmuje dalsze wejście. Dzięki niemu przyszli specjaliści mogą bezpośrednio analizować dane z termistora silnika. Poza tym zarządzanie silnikiem wspiera nieskomplikowany sposób określania wielkości elektrycznych, m.in. natężenia, napięcia oraz mocy.

Moduł „Diagnostyka obciążenia silnika” obejmuje dwa elektroniczne urządzenia:

  • elektroniczny przekaźnik obciążenia z funkcją obrotów w prawo / lewo, elektroniczna ochrona silnika oraz zatrzymanie awaryjne jako bezpośrednie sterowanie silnikiem
  • przekaźnik zarządzania silnikiem na potrzeby monitorowania przeciążenia i niedociążenia silnika w maszynach z napędami
Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie
  • Elektroniczny przekaźnik obciążenia ELR:
    • Prąd znamionowy 2,4A
    • Napięcie znamionowe 500VAC
    • Napięcie sterownicze 24VDC
  • Elektroniczne zarządzanie silnikiem EMM:
    • Maks. prąd znamionowy 16A
    • Napięcie sterownicze 24VDC
  • Włączanie trójfazowych silników asynchronicznych w sieci elektrycznej
  • Zmiana kierunku obrotów w trybie sieciowym
  • Aktywacja swobodnie parametryzowalnych progów załączania oraz progów sygnalizacyjnych (przykład przeciążenie oraz niedociążenie)
  • Pomiar i protokołowanie elektrycznych wielkości

Moduł dydaktyczny nadaje się do zastosowania w gimnazjach technicznych lub na potrzeby kształcenia technicznego i przemysłowego dla:

  • elektroników,
  • techników budowy maszyn,
  • techników ds. automatyzacji.