Nauczanie zorientowane na praktykę
dzięki ćwiczeniom laboratoryjnym w zakresie standardowego silnika trójfazowego
Lepsze kwalifikacje
ze względu na wymagające moduły dydaktyczne, które umożliwiają zrozumienie różnych aspektów obciążania elektrycznych napędów
Bezpieczne ćwiczenia
dzięki bezpiecznie wykonanej instalacji komponentów, które pracują pod napięciem
Aby możliwe było wydajne eksploatowanie zautomatyzowanych procesów produkcyjnych, zatrudniony w zakładzie personel techniczny musi być odpowiednio przeszkolony. Specjaliści techniczni muszą być obeznani z problematyką obciążeń w obrębie maszyn z napędami - zarówno pod kątem teoretycznym, jak również praktycznym. Tylko wtedy możliwa będzie ekonomiczna i energooszczędna eksploatacja maszyn produkcyjnych.
Warsztaty zorientowane na określone zastosowania są zatem nieodzownym elementem szkolenia przyszłych elektrotechników. Obok materiałów dydaktycznych obejmujących wiedzę teoretyczną niezbędne są zrozumiałe moduły dydaktyczne, które umożliwiają uczestnikom przyswojenie kwestii praktycznych.
Nasze moduły dydaktyczne opracowane specjalnie na potrzeby zrozumienia podstawowych zasad elektromechaniki oferują ćwiczenia na sprawdzonych w praktyce prawdziwych urządzeniach. Opracowane w ramach obszaru tematycznego nr 8 „Wybór i integracja napędów” nasze materiały pomagają zapewnić wysoki poziom kwalifikacji.
Moduł dydaktyczny „Hamulec obciążeniowy (MLB)” należy do zestawu tego typu materiałów dydaktycznych. Przygotowany w formie modelu stołowego pozwala na ćwiczenie różnych aspektów obciążenia elektrycznych napędów. Został zaprojektowany na potrzeby uruchamiania napędów z naszego systemu modułowego - trójfazowego silnika asynchronicznego typu DRS71S4 z enkoderem EI7C.
Za pomocą tego modułu systemowego przyszli specjaliści mogą w sposób celowy symulować zmiany obciążenia asynchronicznego silnika trójfazowego. W tym celu stosowane są używane w zastosowaniach przemysłowych wyłączniki ochronne lub przełączniki styczników nawrotnych oraz praca z falownikiem.
Moduł dydaktyczny nadaje się do zastosowania w gimnazjach technicznych lub na potrzeby kształcenia technicznego i przemysłowego dla: