Magistrala systemowa SBus od SEW-EURODRIVE

Tu jedno łączy się z drugim, ponieważ niezawodne magistrale systemowe SBus od SEW-EURODRIVE zapewniają sprawną komunikację w obrębie naszej techniki napędowej tak samo wydajnie, jak między napędem, urządzeniami peryferyjnymi a sterownikami.

Bądź elastyczny

Magistrala systemowa SBus od SEW-EURODRIVE
Magistrala systemowa SBus od SEW-EURODRIVE
Magistrala systemowa SBus od SEW-EURODRIVE

Jako alternatywę dla znormalizowanych sieci przemysłowych lub przemysłowych sieci Ethernet zalecamy Państwu w aplikacjach wyposażonych w naszą technikę sterowania oraz technikę napędową zastosowanie magistrali systemowych SEW-EURODRIVE.

Zapewniają one prawdziwą elastyczność. Magistrale systemowe SBus od SEW-EURODRIVE wspierają centralne koncepcje maszyn z instalacją w szafach sterowniczych oraz decentralne systemy napędowe oraz projekty mieszane.

Magistrale systemowe SBus od SEW-EURODRIVE są doskonale zintegrowane ze sprzętem. Zapewnia to redukcję liczby przewodów magistrali, a nawet umożliwia tworzenie struktur zupełnie pozbawionych przewodów.

Oznacza to oszczędność czasu i pieniędzy. Oprócz zintegrowanego osprzętu również zintegrowane oprogramowanie w zakresie komponentów oraz oprogramowanie do uruchamiania oraz diagnozowania pomaga zapewnić sprawną oraz wydajną eksploatację maszyn.

Z chęcią Państwu doradzimy jak najlepsze rozwiązania!

  • Nasi eksperci znają Państwa branżę oraz wymagania.
  • Pozostają niezmiennie do Państwa dyspozycji, w każdym miejscu na świecie.
  • Mamy odpowiednią wiedzę oraz narzędzia, aby doskonale Państwu doradzić!

Zalety

  • Elastyczne koncepcje instalacji

    dzięki magistralom systemowym SBus od SEW-EURODRIVE - zarówno w zakresie instalacji z centralną szafą sterowniczą oraz rozwiązań decentralnych.
  • Redukcja nakładów instalacyjnych

    dzięki brakowi złącz lub ich pełnemu zintegrowaniu.
  • Łatwe uruchamianie

    ponieważ magistrale systemowe SBus od SEW-EURODRIVE są dzięki ustawieniom domyślnym optymalnie dostosowane do naszych rozwiązań w zakresie elektroniki napędu oraz sterowników.
  • Szybki transfer danych

    zapewnia sprawny przebieg procesów oraz wyświetlanie dokładnych komunikatów statusu, a tym samym dba o ekonomikę i sprawną eksploatację maszyn.
  • Ogólna koncepcja diagnostyczna

    dzięki niezauważalnemu zintegrowaniu komponentów, sieci oraz narzędzi.

Technologie

SNI (single Line Network Installation)

łączy zalety związane z redukcją nakładów instalacyjnych oraz technologię komunikacyjną opartą o Ethernet w innowacyjnym infrastrukturalnym rozwiązaniu napędowym:

  • Wykorzystywanie infrastruktury do przesyłu energii elektrycznej jako platformy do przesyłania sygnałów komunikacyjnych opartych o technologię Ethernet
  • Dostęp za pomocą technologii Ethernet do wszystkich elementów wykonawczych z jednego centralnego punktu
  • Znaczna redukcja nakładów instalacyjnych, ponieważ niezbędne jest podłączenie wyłącznie przewodu zasilającego
  • Maksymalne rozciągnięcie topologii liniowej do 10 napędów na łącznej długości przewodów do 100 m
  • Instalacja z ekranowanymi standardowymi przewodami zgodnie z instrukcją SEW-EURODRIVE - bez specjalnych przewodów

SBus (magistrala systemowa SEW-EURODRIVE bazująca na technologii CAN)

Technologia CAN zaprojektowana na potrzeby mobilnych aplikacji wykorzystywana jest również w zastosowaniach automatyzacyjnych.

  • Konsekwentne wykorzystywanie funkcjonalności multi master oferowanej przez CAN do wymiany danych pomiędzy napędami, a w określonych przypadkach nawet bez dodatkowych sterowników
  • Dzięki magistrali Sbus możliwa jest również realizacja zastosowań wymagających komunikacji w standardzie HART. Zsynchronizowany pod kątem taktów transfer wartości zadanych oraz wartości rzeczywistych pomiędzy samymi napędami lub w sieci za pomocą sterownika umożliwia zastosowania takie jak np. „przekładnia elektroniczna“ oraz „wieloosiowe rozwiązanie MotionControl“.
  • Korzystna cenowo integracja dzięki zastosowaniu standardowych przewodów magistrali CAN, w szafach sterowniczych za pośrednictwem odłączanych połączeń śrubowych, a w zakresie instalacji decentralnych alternatywnie również za pośrednictwem złącz wtykowych M12 znormalizowanych pod kątem technologii DeviceNet lub CANopen.
  • Maksymalne rozciągnięcie topologii liniowej do 500 m, przy czym liczba napędów oraz komponentów peryferyjnych ograniczona jest do 64, zwykle jednak wynosi poniżej 20.

SBusPLUS (EtherCAT®)

SBusPLUS w zakresie sieci wykorzystujących nasze sterowniki i technikę napędową technologia oferuje optymalną integrację oraz szereg funkcji dodatkowych, które umożliwiają szybkie i łatwe uruchamianie:

  • EtherCAT® jest technologią komunikacyjną mogącą działać w standardzie HART (w czasie rzeczywistym), która także w zakresie czynności instalacyjnych wykazuje się dużą elastycznością.
  • Praktycznie bez jakichkolwiek strat wydajności możliwa jest realizacja topologii gwiazdy, drzewa oraz liniowej, także z liniami promieniowymi.
  • Więcej informacji można znaleźć na stronie ETG (EtherCAT Technology Group)

Przegląd magistrali systemowych SBus od SEW-EURODRIVE

Zamknij tabelę
Rodzina urządzeń Sterownik decentralny
Architektura MOVIFIT® FDC-SNI
Karta sterownika DHx21 Karta sterownika DHx41 Karta sterownika UHX71B
Oprogramowanie CCU:
rozwiązania parametryzowane
Oprogramowanie MOVI-PLC®:
swobodne programowanie
Oprogramowanie CCU:
rozwiązania parametryzowane
Oprogramowanie MOVI-PLC®:
swobodne programowanie
Oprogramowanie CCU:
rozwiązania parametryzowane
Oprogramowanie MOVI-PLC®:
swobodne programowanie
Oprogramowanie MOVI-PLC®:
swobodne programowanie
Magistrala systemowa SBus SBus (CAN) oraz SNI SBus (CAN) SBus (CAN) SBUSPLUS (EterCAT) SBUSPLUS SBus do OSC71B
Szafa sterownicza
MOVITRAC® B     poprzez FSC poprzez FSC poprzez FSC Tak poprzez FSE24B poprzez FSE24B FSC
MOVIDRIVE® B     tak tak tak tak poprzez DFE24B poprzez DFE24B
MOVIAXIS®     tak tak poprzez XFE/XSE poprzez XFE/XSE
Szafa sterownicza i instalacja decentralna                  
MOVITRAC® LTE-B tak1) tak tak1) tak tak1) tak   tak
MOVITRAC® LTP-B tak1) tak tak1) tak tak1) tak   tak
Decentralne systemy napędowe
MOVIGEAR® SNI tak tak
MOVIGEAR® DSC tak tak tak tak tak tak   tak
MOVIFIT® Slave tak tak tak tak  
MOVIAXIS® MD tak
Akcesoria
System wejść/wyjść poprzez OCC poprzez OCC poprzez OCC poprzez OCE poprzez OCE
W tym miejscu zamieściliśmy dla Państwa tabelę

Obszary zastosowania

Zamknij tabelę
Branże Warunki ramowe Cechy charakterystyczne magistrali systemowej SBus od SEW-EURODRIVE

  • Intralogistyka na lotnisku, np. sortowanie bagażu, instalacje przenośników taśmowych, transport bagażu
  • Przemysł spożywczy i produkcja napojów, np. transport opakowań zbiorczych, palet lub butelek
  • Przemysł samochodowy oraz ogólne zastosowania w zakresie techniki napędowej, np. urządzenia podnoszące, przenośniki taśmowe, łańcuchowe lub rolkowe

Wszystkie obszary przemysłu logistycznego przy zwróceniu szczególnej uwagi na redukcję nakładów w zakresie instalacji, uruchomienia oraz konserwacji SNI (single Line Network Installation)
Technologia stosowana w zakresie wrażliwych kosztowo aplikacji bez sterowników oraz sieci z małą ilością napędów, których sterowanie przy wysokich wymaganiach przebiega za pośrednictwem sterownika SBus (magistrala systemowa SEW-EURODRIVE bazująca na technologii CAN)
wysokowydajna praca w trybie kontroli ruchu przy krótkich czasach cyklu oraz dużym rozszerzeniu sieci SBusPLUS
(EtherCAT®)
W tym miejscu zamieściliśmy dla Państwa tabelę
Kontakt

Proszę wprowadzić swój kod pocztowy, aby skontaktować się z odpowiednią osobą kontaktową.

Ostatnio odwiedzone