• Szczegółowe informacje o Państwa indywidualnym produkcie
  • Dane CAD oraz dokumentacja dotycząca Państwa konfiguracji
  • Bezpośrednia możliwość wysłania zapytania lub złożenia zamówienia
Skonfiguruj produkt teraz
Zalety

Wydajność
Klasa energooszczędności silnika IE5 na podstawie eksploatacji z falownikiem wg standardu IEC TS 60034-30-2. Straty energii mogą być nawet o 50% niższe niż w przypadku klasycznego silnika elektrycznego IE3.

Wszechstronność
Możliwość łączenia z komponentami naszego systemu modułowego. Z przekładnią lub bez oraz falownikiem decentralnym lub przysilnikowym. Tak powstaje energooszczędna maszyna.

Oszczędność miejsca
Niewielkie zapotrzebowanie na przestrzeń montażową w różnych aplikacjach. Silniki DR2C.. mogą być nawet o dwa rozmiary mniejsze niż porównywalne silniki asynchroniczne klasy IE3 o tej samej mocy.

Silniki synchroniczne DR2C.. (Technologia IPM)

Technologia wewnętrznych magnesów trwałych (IPM - Interior Permanent Magnet) w rozwiązaniach klasy IE5 zastosowana w silnikach synchronicznych serii DR2C.. rozszerzyła nasze portfolio silników o przyszłościowy wariant cechujący się większą wydajnością. Tym samym nasz system modułowy został rozszerzony o modele skonstruowane z myślą o eksploatacji z falownikiem. W porównaniu z klasycznym silnikiem elektrycznym, napędy charakteryzują się większą dynamiką. Ich rozmiar może być przy tym mniejszy w wielu różnych zastosowaniach przy zachowaniu maksymalnej wydajności.

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie Skontaktuj się z naszym ekspertem

Te silniki uzupełniają nasz modułowy system silników DR.. o warianty w najwyższej klasie energooszczędności IE5 zdefiniowanej w normie TS IEC 60034-30-2. Przegląd właściwości silników synchronicznych:

  • Do eksploatacji z falownikiem
  • Rozwiązanie systemowe z techniką szaf sterowniczych: falownik MOVITRAC® advanced do montażu przysilnikowego, MOVIDRIVE® oraz falowniki decentralne MOVIMOT® z modułowego systemu automatyki MOVI-C®
    • Bez enkodera w trybie regulacji ELSM
    • Z enkoderem w trybie regulacji CFC
  • Z falownikami MOVITRAC® LTE-B+ oraz MOVITRAC® LTP-B
    • Bez enkodera w trybie regulacji PMVC
  • Silniki synchroniczne z magnesami trwałymi
  • Technologia IPM (Interior Permanent Magnet)
  • Najwyższa normatywna klasa energooszczędności IE5
  • Wysoka sprawność w całym zakresie prędkości obrotowej
  • Wysokie rezerwy termiczne
  • Wysoka gęstość mocy
  • Niskie momenty bezwładności masy własnej skutkują minimalnymi stratami podczas przyspieszania
  • Najniższe straty systemowe przy pełnym i częściowym obciążeniu
  • 2 klasy prędkości obrotowych: 2000 oraz 3000 min-1
  • Aktualnie dostępne są 4 rozmiary do 3,6 kW
  • Dostępna jest pełna oferta akcesoriów i opcji z naszego systemu modułowego silników, a w tym hamulce, enkodery, złącza wtykowe itp.
Przegląd systemu DR2C.. z falownikami z modułowego systemu automatyki MOVI-C® MOVITRAC® advanced, MOVIDRIVE® system/technology, MOVIDRIVE® modular, MOVIMOT® flexible
Prędkość znamionowaSilnikPIE5
kW
MIE5
Nm
IIE5
A
MOVITRAC® advancedMOVIDRIVE® system/technologyMOVIDRIVE® modularMOVIMOT® flexible
2000DR2C71MSA40,693,31,8MCX91A-0025-5E3-4-..MDX91A-0020-5E3-4-..MDA90A-0040-503-X-..-0020-..
2000DR2C71MA41.05,02,4MCX91A-0040-5E3-4-..MDX91A-0032-5E3-4-..MDA90A-0040-503-X-..-0025-..
2000DR2C80MKA41,57,13MCX91A-0055-5E3-4-..MDX91A-0040-5E3-4-..MDA90A-0040-503-X-..-0032-..
2000DR2C80MA42,310,84,2MCX91A-0070-5E3-4-..MDX91A-0055-5E3-4-..MDA90A-0080-503-X-..-0055-..
3000DR2C71MSA41,13,62,7MCX91A-0040-5E3-4-..MDX91A-0032-5E3-4-..MDA90A-0040-503-X-..-0032-..
3000DR2C71MA41,75,33,6MCX91A-0055-5E3-4-..MDX91A-0040-5E3-4-..MDA90A-0040-503-X-..-0040-..
3000DR2C80MKA42,47,64,4MCX91A-0070-5E3-4-..MDX91A-0055-5E3-4-..MDA90A-0080-503-X-..-0055-..
3000DR2C80MA43,611,35,8MCX91A-0095-5E3-4-..MDX91A-0070-5E3-4-..MDA90A-0080-503-X-..-

Możliwość zastosowania na całym świecie w różnych aplikacjach:

Transport i logistyka

  • Przenośniki taśmowe, w szczególności taśmy sortujące
  • Prowadnice rolkowe
  • Przenośniki paskowe
  • Stoły obrotowe
  • Stoły nożycowe
  • Paletyzatory

Technologia produktowa

  • Transportery typu skid
  • Jednostki obrotowe
  • Przenośniki wznoszące
  • Pozycjonowanie z prędkością szybką / pełzania

Zastosowanie bez przekładni jako połowiczne rozwiązanie? Falowniki centralne czy decentralne?

Niezależnie od określonych wymagań, nasz system modułowy zapewni odpowiednie rozwiązanie. W ten sposób komponent po komponencie oraz przy jednoczesnym uwzględnieniu kontroli prędkości lub zarządzania maszynami możliwe jest osiągnięcie wyższej energooszczędności w obrębie całej maszyny.

Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej