Motoreduktory walcowo-stożkowe w wersji przeciwwybuchowej

Wytrzymałe, wyróżniające się wysoką sprawnością oraz niewymagające częstych konserwacji - nasze motoreduktory walcowo-stożkowe K..EDR.. charakteryzują się nadzwyczajną sprawnością. Oferują przy tym wszystkie zalety standardowego motoreduktora oraz dodatkowe zabezpieczenie przeciwwybuchowe.

Motoreduktory walcowo-stożkowe w wersji przeciwwybuchowej do zastosowań w strefie zagrożonej wybuchem.

Motoreduktory walcowo-stożkowe w wersji przeciwwybuchowej
Motoreduktory walcowo-stożkowe w wersji przeciwwybuchowej K..EDR..
Motoreduktory walcowo-stożkowe w wersji przeciwwybuchowej K..EDR..

Decydując się na motoreduktor walcowo-stożkowy K.EDR.. otrzymują Państwo sprawdzony napęd, który zapewnia wysoką sprawność.

Dzięki swej konstrukcji zgodnej z dyrektywą ATEX motoreduktor walcowo-stożkowy K..EDR.. jest układem napędowym do instalacji w maszynach oferujących ograniczone miejsce na montaż. Jego wysokojakościowe oraz trwałe zazębienie sprawia, że ten napęd kątowy jest szczególnie wydajny i równocześnie niewymagający częstych konserwacji.

SEW-EURODRIVE oferuje ten motoreduktor walcowo-stożkowy w wersji przeciwwybuchowej dla kategorii urządzeń II2GD oraz II3GD. Poza tym motoreduktor walcowo-stożkowy K..EDR.. oferuje szerokie spektrum mocy. Dzięki zastosowaniu tego układu napędowego mogą Państwo w zależności od indywidualnej konfiguracji wdrożyć rozwiązania o mocy między 0,12 a 45 kW.

Wszystkie motoreduktory walcowo-stożkowe w wersji przeciwwybuchowej K..EDR.. dostępne są w zależności od Państwa wyboru w wersji na łapach lub z kołnierzem - z wałem pełnym lub wyposażone w wał drążony. Mnogość dostępnych wariantów, oszczędność miejsca dzięki kompaktowej budowie, jak również wysoka efektywność sprawiają, że nasze sprawdzone motoreduktory cechują się elastycznym zastosowaniem.

Konfigurator produktów

  • Szczegółowe informacje o wybranym przez Państwa produkcie
  • Dane CAD oraz dokumentacja dotycząca Państwa konfiguracji
  • Bezpośrednia możliwość wysłania zapytania lub złożenia zamówienia
Skonfiguruj produkt teraz

Zalety

  • Oszczędność powierzchni zabudowy

    ponieważ nasz zgodny z dyrektywą ATEX motoreduktor walcowo-stożkowy K..EDR.. optymalnie wykorzystuje dostępne miejsce montażowe.
  • Bezpieczny napęd

    gdyż motoreduktor walcowo-stożkowy w wykonaniu przeciwwybuchowym jest istotnym elementem rozwiązań do stref zagrożonych wybuchem.
  • Redukcja kosztów konserwacyjnych

    ponieważ nasze motoreduktory K..EDR.. są szczególnie łatwe w konserwacji.

Właściwości

Przekładnia walcowo-stożkowa w wersji przeciwwybuchowej

Seria K: trójstopniowe

  • Przekładnie zgodne z dyrektywą 94/9/WE (ATEX), a od dnia 20.04.2016 roku dyrektywą UE 2014/34/WE (ATEX), grupa urządzeń II, kategoria 2, wykonanie II2GD
    • do zastosowań na obszarze Europy
    • akceptowane w Chinach
    • akceptowane na terenie Rosji w połączeniu z certyfikatem EAC (następca GOST-R)
  • Certyfikowane typy ochrony:
    • ochrona „c”: zastosowanie bezpiecznej konstrukcji EN13463-1 oraz EN13463-5
  • ochrona „k”: zanurzenie w cieczy EN13463-1 oraz EN13463-8
  • Wszystkie śruby są dodatkowo zabezpieczone przed samoczynnym poluzowaniem
  • Przekładnia posiada osobną tabliczkę znamionową
  • Wzmocnione uszczelnienie przekładni
  • Wysoka odporność temperaturowa środka smarnego
  • Wysoka sprawność
  • Wytrzymałe zazębienie
  • Długie okresy eksploatacji nie wymagające konserwacji
  • Możliwe wersje:
    • wersja na łapach lub z kołnierzem
    • wersja z kołnierzem B5 lub B14
    • wał pełny lub drążony
    • wał drążony z rowkiem wpustowym, pierścieniem zaciskowym, wielowypustem lub połączeniem TorqLOC®

Rozmiary od K..37 do K..187 w wersji przeciwwybuchowej (trójstopniowe)

  • Dostępna również przekładnia podwójna dostosowana do najniższych prędkości obrotowych
  • Wersja ze zredukowanym luzem

Silnik trójfazowy w wersji przeciwwybuchowej

Seria EDR..

  • Zgodność z dyrektywą 94/9/WE (ATEX), a od dnia 20.04.2016 roku dyrektywą UE 2014/34/WE (ATEX) oraz IECEx
    • możliwość eksploatacji w kategorii 2G, 2GD oraz 3GD, 3D dla stref 1 / 21 oraz 2 / 22
    • w kategorii 3 dostępny również jako silnik z hamulcem
    • spełniają wymagania klasy energooszczędności IE2
    • zgodnie z IECEx według EPL Gb oraz Db, jak również Gc oraz Dc
    • silniki typu EDRS oraz silniki EDRE zgodne z IECEx „Certified Equipment Scheme“ oraz ExTr, QAR i CoC - certyfikacja i audyt przeprowadzone przez Federalny Instytut Metrologii; więcej informacji na temat certyfikatów znajdą Państwo na stronie International Electrotechnical Comission
    • możliwe sterowanie poprzez falownik, również w zakresie pracy w osłabionym polu, dla kategorii 2 oraz 3 lub EPL b oraz c
  • Zgodność z HazLOC-NA® (NEC500/C22.1)
    • silniki są certyfikowane według systemu Class Division i tym samym zgodne z wymaganiami ochrony przeciwwybuchowej dla rynku północnoamerykańskiego
    • dostępne jako typ CID2, dla Divison 2 Class I dla grup gazowych A, B, C oraz D
    • dostępne jako typ CIID2, Divison 2 Class II dla grup pyłowych F oraz G
    • dostępne jako typ /CICIID2, dla Divison 2 Class I dla grup gazowych A, B, C oraz D, jak również w zakresie Class II dla grup pyłowych F oraz G
    • dostępny również jako silnik z hamulcem
    • możliwa eksploatacja z falownikiem

Dane techniczne

Motoreduktor K..EDR..

Zamknij tabelę
Przekładnie Silnik EDR..
Rozmiar przekładni Mamaks. przekładni
Nm
Rozmiar Moc
kW
37 200 71S4 – 100LC4 0.12 – 3
47 400 71S4 – 100LC4 0.12 – 3
57 600 71S4 – 132M4 0.12 – 5.5
67 820 71S4 – 132M4 0.12 – 5.5
77 1 550 71S4 – 160M4 0.12 – 9.2
87 2 700 71M4 – 180L4 0.37 – 18.5
97 4 300 80S4 – 225M4 0.55 – 45
107 8 000 100M4 – 225M4 2.2 – 45
127 13 000 132M4 – 225M4 3.0 – 45
157 18 000 160M4 – 225M4 9.2 – 45
167 32 000 160M4 – 225M4 9.2 – 45
187 50 000 160M4 – 225M4 9.2 – 45
W tym miejscu zamieściliśmy dla Państwa tabelę

Obszary zastosowania

Kategorie oraz podział na strefy zagrożone wybuchem
Strefy oraz przyporządkowanie kategorii urządzeń lub EPL
Strefy oraz przyporządkowanie kategorii urządzeń lub EPL
  • W środowiskach zagrożonych wybuchem ze względu na mieszanki powietrza i gazu oraz powietrza i pyłu zgodnie z dyrektywą 94/9/WE (ATEX) lub od dnia 20.04.2016 roku dyrektywą UE 2014/34/WE (ATEX).
  • Zastosowania w ramach kategorii II2GD oraz II3GD
  • Zastosowanie w przypadku mieszanek powietrza
    • z gazami (G): w strefie 1 oraz 2
    • z pyłami (D): w strefie 21 oraz 22

Przykłady:

  • Przenośniki paletowe
  • Przenośniki taśmowe
  • Przenośniki łańcuchowe
  • Windy oraz mechanizmy unoszenia
  • Stoły nożycowe
  • Dźwigi towarowe
  • Napędy jazdy i podnoszenia w układnicach regałowych
Kontakt

Proszę wprowadzić swój kod pocztowy, aby skontaktować się z odpowiednią osobą kontaktową.

Podobne produkty

Ostatnio odwiedzone