Wysoka elastyczność
w zakresie instalacji silników normatywnych IEC i NEMA, wszystkich popularnych serwomotorów synchronicznych i silników ze stali nierdzewnej.
Krótsze czasy postoju i niższe koszty przestojów
dzięki szybkiemu montażowi i demontażowi silników przy użyciu prostych narzędzi.
Szeroki zakres kombinacji
ze wszystkimi seriami przekładni standardowych i serwo oraz przekładniami ze stali nierdzewnej RES.., KES.. i WES... firmy SEW-EURODRIVE dzięki szerokiej gamie adapterów silnika.
Montaż silników asynchronicznych (IEC i National Electrical Manufacturers Association)
Adaptery AMS.. umożliwiają mocowanie silników IEC o wielkości od 63 do 280 oraz silników NEMA o wielkości od 56 do 364/365 do przekładni SEW. Wszystkie adaptery z tej serii są w pełni kompatybilne z połączeniami, a zatem łatwo zamienne z poprzednimi adapterami AM. Redukcja długości wynosi do 37%.
Wszystkie adaptery z serii AQS... są w pełni kompatybilne i zamienne z poprzednimi adapterami AQS.... - adapterami. Redukcja długości wynosi do 53%. Dostępny jest również szereg nowych wariantów adapterów do mocowania innych dostępnych na rynku serwomotorów. Wariant AQSA. umożliwia podłączenie wałów serwomotorów z wpustami. Adaptery AQSH. są wyposażone w nowy typ pierścienia zaciskowego do gładkich wałów silników. Odkręcenie śruby zaciskowej do ogranicznika rozszerza pierścień zaciskowy i zwiększa szczelinę łączącą. Ta pomysłowa "funkcja rozpierania" ułatwia "gwintowanie" wału silnika, dzięki czemu silnik można łatwo i prosto zamontować bez konieczności wcześniejszego montażu sprzęgła na wale silnika.
Nasze nowe adaptery AESMS... i AESQS... wykonane z wysokiej jakości stali szlachetnej są wysoce kompatybilne i przeznaczone do montażu silników innego producenta do przekładni RESF..., KES... i WES... ze stali szlachetnej.
Lub najpierw uzyskać przegląd
AMS.. (IEC) | Średnica kołnierza mm | średnica rozstawu otworów mm | Centrowanie mm | Wał silnika dxl w mm |
63 | 140 | 115 | 95 | 11x23 |
71 | 160 | 130 | 110 | 14x30 |
80 | 200 | 165 | 130 | 19x40 |
90 | 200 | 165 | 130 | 24x50 |
100 | 250 | 215 | 180 | 28x60 |
112 | 250 | 215 | 180 | 28x60 |
132S/M | 300 | 265 | 230 | 38x80 |
132ML | 300 | 265 | 230 | 38x80 |
160 | 350 | 300 | 250 | 42x110 |
180 | 350 | 300 | 250 | 48x110 |
200 | 400 | 350 | 300 | 55x110 |
225 | 450 | 400 | 350 | 60x140 |
250 | 550 | 500 | 450 | 65x140 |
280 | 550 | 500 | 450 | 75x140 |
AMS.. (National Electrical Manufacturers Association) | Średnica kołnierza mm | średnica rozstawu otworów mm | Centrowanie mm | Wał silnika dxl w mm |
56 | 170 | 149,2 | 114,3 | 15,875x47 |
143 | 170 | 149,2 | 114,3 | 22,225x57 |
145 | 170 | 149,2 | 114,3 | 22,225x57 |
182 | 228 | 184 | 215,9 | 28,575x69 |
184 | 228 | 184 | 215,9 | 28,575x69 |
213/215 | 228 | 184 | 215,9 | 34,925x85 |
254/256 | 228 | 184 | 215,9 | 41,275x101 |
284/286 | 286 | 228,6 | 266,7 | 47,625x117 |
324/326 | 356 | 279,4 | 317,5 | 53,975x133 |
364/365 | 356 | 279,4 | 317,5 | 60,325x149 |
AQSA/AQSH (serwomechanizm) | Kołnierz kwadratowy mm | Średnica rozstawu otworów mm | Centrowanie mm | Wał silnika dxl w mm |
50/1 * | 40 | 46 | 30 | 81), 9 |
50/2 * | 55 | 63 | 40 | 81), 9 |
80/1 | 73 | 75 | 60 | 11, 14 |
80/3 | 82 | 95 | 50 | 11, 14 |
80/4 * | 60 | 70 | 50 | 11, 14 |
80/5 * | 75 | 90 | 60 | 11, 14 |
100/3 | 94 | 100 | 80 | 14, 16, 19 |
100/4 | 105 | 115 | 95 | 14, 16, 19 |
100/5 * | 94 | 90 | 70 | 14, 16, 19 |
115/1 | 115 | 130 | 95 | 19, 221), 24 |
115/3 | 115 | 130 | 110 | 19, 221), 24 |
115/4 * | 130 | 145 | 110 | 19, 221), 24 |
115/5 * | 115 | 115 | 95 | 19, 221), 24 |
140/1 | 140 | 165 | 110 | 24, 28, 32 |
140/3 | 140 | 165 | 130 | 24, 28, 32 |
140/5 * | 190 | 215 | 110 | 24, 28, 32 |
140/6 * | 140 | 165 | 130 | 24, 28, 32 |
160/1 | 163 | 190 | 155 | 28, 32, 351), 38 |
190/1 | 190 | 215 | 130 | 28, 32, 351), 38 |
190/3 | 190 | 215 | 180 | 28, 32, 351), 38 |
190/4 * | 180 | 200 | 114,3 | 28, 32, 351), 38 |
190/5 * | 240 | 265 | 230 | 28, 32, 351), 38 |
190/6 * | 180 | 200 | 114,3 | 352) |
Adapter do montażu ze stali szlachetnej | |||||||||||||||
Typ silnika | Rozmiary silników IEC | Rozmiary silników National Electrical Manufacturers Association | Rozmiary silników serwo | ||||||||||||
Oznaczenie adapterów | AESMS.. | AESMS.. | AESQS.. | ||||||||||||
Wielkości adapterów po stronie silnika | 63, 71, 80, 90, 100, 112 | 56, 143, 145, 182, 184 | 80/1, 100/4, 115/5, 140/3 | ||||||||||||
Kombinatoryka przekładni ze stali nierdzewnej | |||||||||||||||
Przekładnia | AESMS.. | AESMS.. | AESQS.. | ||||||||||||
63 | 71 | 80 | 90 | 100 | 112 | 56 | 143 | 145 | 182 | 184 | 80/1 | 100/4 | 115/5 | 140/3 | |
RESF..27 | X | X | X | X | - | - | X | X | X | - | - | X | X | X | - |
RESF..37 | X | X | X | X | - | - | X | X | X | - | - | X | X | X | - |
KES..37 | X | X | X | X | - | - | X | X | X | - | - | X | X | X | - |
KES..47 | - | - | X | X | X | X | X | X | X | X | X | - | X | X | X |
KES..57 * | - | - | X | X | X | X | X | X | X | X | X | - | X | X | X |
WES..19 | X | X | X | - | - | - | X | - | - | - | - | X | X | - | - |
WES..29 | X | X | X | - | - | - | X | X | - | - | - | X | X | X | - |