MOVI-C® - technika napędowa do zadań automatyzacji

Technika napędowa w automatyzacji produkcji zapewnia różnorodność rozwiązań, co gwarantuje Państwu wolność i elastyczność, niezbędne do realizacji aplikacji, projektów automatyzacji, wprowadzenia szczupłych struktur oraz uproszczonych procesów przemysłowych. Inteligentna i, co ważniejsze, dostosowana do indywidualnych potrzeb technika napędowa stanowi element optymalnego rozwiązania.

Czerwony napęd z przewodem koloru pomarańczowego ze srebrnym sterownikiem
Oszczędność energii i redukcja kosztów dzięki MOVIGEAR®
Oszczędność energii i redukcja kosztów dzięki MOVIGEAR®

Różnorodność dla każdej aplikacji – to się liczy najbardziej! I dlatego właśnie nasza oferta obejmuje przekładnie do zastosowań standardowych i serwonapędy o różnych rozmiarach, wyjściach, prędkościach, momentach obrotowych, wykonaniach czy też pokrywach lakierniczych, wszystkie w połączeniu z asynchronicznymi i synchronicznymi silnikami trójfazowymi. Silniki liniowe, siłowniki elektryczne, hamulce, enkodery i enkodery zintegrowane czy jednostki diagnostyczne stanowią dopełnienie naszego szerokiego portfolio. Warto również pamiętać, że wszystkie nasze produkty posiadają niezbędne na całym świecie certyfikaty.

Automatyzacja możliwa dzięki decentralnej technice napędowej

Nowoczesna technika napędowa i automatyzacyjna, w szczególności elektronika energetyczna, są coraz bardziej ze sobą powiązane, dzięki czemu eliminowane są nakłady na okablowanie oraz czas potrzebny na instalację. To ważne dla Klientów z branży budowy maszyn i urządzeń, którzy muszą projektować maszyny, urządzenia i aplikacje przy jak najmniejszym nakładzie pracy i materiałów, tak aby uruchomienie było jak najszybsze i jak najprostsze. Na przykład w projektowaniu procesów logistykcznych lub instalacji zintegrowanych zdecentralizowana technika napędowa to wydajna alternatywya dla centralnej technologii automatyzacji ze względu na jej potencjał minimalizacji kosztów całkowitych.

Poprzez w pełni zintegrowany, mechatroniczny system napędowy MOVIGEAR® performance lub w połączeniu MOVIGEAR® classic z zainstalowaną w bliskim otoczeniu silnika elektroniką MOVIMOT® flexible, modułowy system automatyki MOVI-C® oferuje specjalne komponenty do zastosowania w decentralnych instalacjach, aplikacjach i topologiach maszyn. I to już dzisiaj w klasie energooszczędności IE5 (zgodnie z IEC TS 60034-30-2) oraz z niedoścignioną wydajnością całego systemu. Dzięki temu systemy te łączą korzyści instalacji decentralnych z modułowym systemem automatyki MOVI-C®.

MOVIGEAR® gwarantuje ruch w decentralnych jednostkach napędowych i technice automatyzacji

Jeśli są dla Państwa ważne takie zalety jak maksymalna standaryzacja, najlepsza efektywność, modułowość i elastyczność w zakresie komponentów napędowych do stosowania w aplikacjach decentralnych, to mamy dla Państwa idealne rozwiązanie.

  • MOVIGEAR®performance, mechatroniczny system napędowy z seryjną zintegrowaną w silniku elektroniką oraz
  • MOVIGEAR®classic, połączenie napędu mechatronicznego z elektroniką przysilnikową MOVIMOT®flexible

Te kompaktowe, zdecentralizowane napędy będące częścią modułowego systemu automatyzacji MOVI-C® są idealnymi partnerami dla zdecentralizowanych instalacji maszyn, aplikacji i decentralnych topologii systemu. Ponadto już teraz są zgodne z klasą efektywności energetycznej IE5 do IEC TS 60034-30-2 i wykazują niezrównaną ogólną wydajność systemu IES2 zgodnie z IEC 61800-9-2.

MOVI-C®, modułowy system automatyki, łączy w sobie korzyści związane z instalacja decentralną (umożliwiającą zaoszczędzenie przestrzeni oraz obniżenie kosztów) z systemem modułowym oraz elastycznością naszego całego systemu. Państwa korzyść: kompleksowe usługi od jednego dostawcy.

Zestawienie napędów decentralnych / mechatronika

Mechatroniczny system napędowy z elektroniką wbudowaną w silniku

MOVIGEAR®classic

  • w pełni zintegrowany i kompaktowy system modułowy
  • jednostka napędowa składająca się z przekładni i silnika synchronicznego z magnesem trwałym

MOVIGEAR® classic dostępny jest w trzech wielkościach bądź czterech klasach wydajności:

  • MGF..1-DSM-C: klasa momentu obrotowego 100 Nm; do 0,4 kW mocy znamionowej
  • MGF..1-DSM-C: klasa momentu obrotowego 200 Nm; do 0,9 kW mocy znamionowej
  • MGF..4-DSM-C: klasa momentu obrotowego 400 Nm; do 2,1 kW mocy znamionowej
  • MGF..4/XT-DSM-C*: klasa momentu obrotowego 400 Nm z rozszerzonym ciągłym momentem obrotowym, do 3 kW mocy znamionowej

MOVIMOT®flexible

  • falownik decentralny
  • do instalowania elektroniki blisko silnika

Falownik decentralny MOVIMOT® flexible (MMF..) dostępny jest z prądem nominalnym 2 – 5,5 A dla silników asynchronicznych o mocy nominalnej 0,55 – 2,2 kW.

MOVIGEAR®performance

  • w pełni zintegrowany i kompaktowy system modułowy
  • silnik z magnesem trwałym, przekładnia i elektronika połączone w jednej jednostce napędowej

MOVIGEAR® performance dostępny jest w dwóch wielkościach bądź trzech klasach wydajności:

  • MGF..2-xxxC Klasa momentu obrotowego: 200 Nm, do 0,8 kW mocy znamionowej
  • MGF..4-xxxC Klasa momentu obrotowego: 400 Nm, do 1,5 kW mocy znamionowej
  • MGF..4-xxxC/XT* Klasa momentu obrotowego: 400 Nm z rozszerzonym ciągłym momentem obrotowym, do 2,1 kW mocy znamionowej
  • Wersje urządzeń:
    • DFC – Direct Fieldbus Control (PROFINET, EtherNet/IPTM, Modbus TCP)
    • W przygotowaniu:
    • DFC – Direct Fieldbus Control (POWERLINK)
    • DBC – Direct Binary Communication
    • DAC – Direct AS Interface Communication
    • DSI – Direct System Bus Control (EtherCAT®, SBusPLUS)
    • SNI – Single Line Network Installation

* W przygotowaniu

MOVI-C® zapewnia ruch każdej aplikacji

Technika napędowa MOVI-C®
Technika napędowa MOVI-C®
Technika napędowa MOVI-C®

Kładziemy duży nacisk na różnorodność zastosowań w naszym systemie modułowym dla techniki napędowej, ponieważ jest to kluczowe dla centralnych i decentralnych koncepcji instalacji. Taka różnorodnośćpozwala na miliony możliwych kombinacji, dostosowanych do każdej aplikacji. Niezależnie od tego, jakie jest Państwa zastosowanie, SEW-EURODRIVE zawsze sprosta postawionym wymaganiom w zakresie rozwiązań napędowych dostosowywanych do indywidualnych potrzeb.

  • w naszej ofercie dostępne są przekładnie standardowe i serwoprzekładnie w wielu rozmiarach i wykonaniach oraz ze specjalnymi powłokami ochronnymi
  • wszystkie reduktory mogą być łączone z silnikami asynchronicznymi lub synchronicznymi
  • silniki liniowe, elektrocylindry oraz hamulce, enkodery oraz jednostki diagnostyczne stanowią uzupełnienie oferty
  • wszystkie produkty są zgodne z obowiązującymi normami i mogą być certyfikowane wg przepisów z całego świata
  • każdy napęd jest oczywiście kompatybilny z modułowym systemem automatykiMOVI-C® .

MOVI-C® spełnia wszystkie wymogi niezbędne do elastycznego projektowania maszyn i urządzeń - niezależnie od branży.

Zalety

  • Sterowanie każdym silnikiem

    przy wykorzystaniu tylko jednej serii falowników
  • Bezpieczeństwo funkcjonalne

    od urządzeń kompaktowych po modularne, wieloosiowe systemy z jedno- lub dwuosiowymi modułami
  • Szybkie i sprawne uruchamianie

    dzięki elektronicznej tabliczce znamionowej dostarczającej wszystkie dane przekładni i silnika

NOWOŚĆ w ofercie: komponenty mechaniczne

Technika jednokablowa z cyfrowym enkoderem
Technika jednokablowa z cyfrowym enkoderem
Technika jednokablowa z cyfrowym enkoderem

Nowe komponenty mechaniczne: technika jednokablowa z cyfrowym enkoderem do silników synchronicznych i asynchronicznych. Do transmisji danych pomiędzy falownikiem a silnikiem potrzebny jest wyłącznie kabel hybrydowy oraz nowy cyfrowy interfejs danych MOVILINK DDI® do przesyłu transmisji danych silnika, enkodera, hamulca oraz danych diagnostycznych.

  • technika jednokablowa do silników synchronicznych i asynchronicznych
  • standaryzowany przewód hybrydowy z ujednoliconym złączem wtykowym
  • transmisja danych silnik-falownik z wykorzystaniem przewodu koncentrycznego zawartego w kablu hybrydowym
  • cyfrowy interfejs danych MOVILINK® DDI do transmisji informacji z elektronicznej tabliczki znamionowej, danych z hamulca i informacji diagnostycznych (np. z czujników temperatury) oraz danych z enkodera (również bezpiecznego enkodera)

Właściwości

  • jeden znormalizowany kabel hybrydowy do zasilania i przesyłania danych
  • wyjątkowo wytrzymała, wysokowydajna konstrukcja z koncentrycznym kablem danych - umożliwia niezwykle kompaktową instalację i wysoką kategorię ochrony
  • nadaje się również do bardzo długich kabli o długości do 200 m
  • zintegrowany cyfrowy enkoder silnika

U nas wszystko do siebie pasuje!

MOVI-C® = 100% automatyzacji od jednego dostawcy

  • Dostarczane przez specjalistę SEW-EURODRIVE
  • Planowanie, uruchomienie, eksploatacja i diagnostyka, jak również funkcje s
  • Od oprogramowania i sterowania, przez falowniki po technikę napędową

Przegląd dostępnych opcji w zakresie techniki napędowej

Przekładnie standardowe i serwoprzekładnie

Pięć serii przekładni standardowych:

  • jednostopniowe, dwustopniowe i trójstopniowe przekładnie walcowe, seria R: wyjściowy moment obrotowy 50 Nm – 18 000 Nm
  • dwustopniowe i trójstopniowe przekładnie płaskie, seria F: wyjściowy moment obrotowy 130 Nm – 18 000 Nm
  • dwustopniowe i trójstopniowe przekładnie walcowo-stożkowe, seria K: wyjściowy moment obrotowy 80 Nm – 50 000 Nm
  • dwustopniowe przekładnie walcowo-ślimakowe, seria S: wyjściowy moment obrotowy 92 Nm – 4 000 Nm
  • jednostopniowe i dwustopniowe przekładnie kątowe, seria W: wyjściowy moment obrotowy 25 Nm – 180 Nm
  • przekładnie standardowe dostępne są również jako przekładnie podwójne (z kilkoma wyjątkami)

Dwie serie serwoprzekładni:

  • bezluzowe serwomotoreduktory z przekładnią planetarną serii PS.F: znamionowy moment obrotowy 25 Nm – 3 000 Nm PS.C: znamionowy moment obrotowy 30 Nm – 320 Nm
  • bezluzowe serwoprzekładnie walcowo-stożkowe serii BS.F: znamionowy moment obrotowy 40 Nm – 1 200 Nm

Silniki

  • silniki trójfazowe serii DR.. oraz DT56 (1 prędkość obrotowa), 2-, 4- i 6-polowe

oraz

  • silniki trójfazowe o zmiennych biegunach serii DR.. (2 prędkości obrotowe);

zgodne z wymogami klas energooszczędności IE1 – IE4 i dostępne w zakresie mocy od 0,09 kW do 225 kW

W ofercie znajdą Państwo również: silniki momentowe, silniki jednofazowe, silniki aseptyczne i silniki w wersji przeciwwybuchowej

  • synchroniczne i asynchroniczne serwomotory spełniające wymagania wysokodynamicznych aplikacji, dostępne również w wersji przeciwwybuchowej
  • silniki liniowe oraz elektrocylindry uzupełniają naszą modułową ofertę w zakresie silników.

System modułowy w połączeniu z szeroką gamą hamulców, enkoderów, złączy wtykowych, wentylatorów chłodzących, specjalnych powłok ochronnych oraz powłok malarskich zapewnia możliwość konfiguracji takiego napędu, który będzie idealnie dopasowany do Państwa aplikacji.

Kontakt

Proszę wprowadzić swój kod pocztowy, aby skontaktować się z odpowiednią osobą kontaktową.

Service
MOVI-C® live
More informations: www.sew-eurodrive.pl
gingerbread packaging machine

Ładuję materiał wideo...

More informations: www.sew-eurodrive.pl

CMS_OPEN_VIDEO

Lebkuchenproduktion mit dem modularem Automatisierungsbaukasten MOVI-C®
Lebkuchenproduktion mit MOVI-C®

Ładuję materiał wideo...

Lebkuchenproduktion mit dem modularem Automatisierungsbaukasten MOVI-C®

Ostatnio odwiedzone