Krótki projekt
Waga i długość ramy silnika zostały zredukowane dzięki specjalnej konstrukcji
Duża różnorodność opcji
Umożliwia niestandardowe kombinacje silników i hamulców
Jednostka diagnostyczna monitorowania funkcji i zużycia (opcjonalna)
Dzięki bezdotykowemu, ciągłemu dostarczaniu informacji o działaniu i zużyciu każdego pojedynczego hamulca
Bezpieczeństwo funkcjonalne (opcjonalnie)
Z certyfikatem zgodności z normą EN ISO 13849-1. W obszarze technologii eventowej spełnione są wymagania normy DIN 56950-1.
BF.. podwójny hamulec tarczowy | BT.. hamulec dwutarczowy |
Zaprojektowany do zastosowań w środowisku przemysłowym | Zaprojektowany do zastosowań w sektorze technologii eventowych |
Opcjonalnie zaprojektowany jako bezpieczny hamulec dwutarczowy do użytku w "bezpieczeństwie funkcjonalnym" zgodnie z EN ISO 13849-1 | Zawsze zaprojektowany jako bezpieczny hamulec dwutarczowy do użytku w "bezpieczeństwie funkcjonalnym" zgodnie z normą EN ISO 13849-1 |
Uzupełnia bezpieczny układ hamulcowy do maksymalnego poziomu wydajności e | Uzupełnia bezpieczny układ hamulcowy do maksymalnego poziomu wydajności e |
Wyposażony i certyfikowany zgodnie z normą DIN 56950-1 dla technologii eventowej | |
Wyjątkowo cichy dzięki specjalnym właściwościom tłumiącym |
Oprócz ręcznego zwalniania hamulca HR z funkcją automatycznego ponownego załączania, która może być używana do jednoczesnego zwalniania obu pojedynczych hamulców w hamulcu dwutarczowym, dostępna jest również nowa opcja ręcznego zwalniania hamulca HT. Oprócz podstawowej funkcji opcji HR, zawiera ona specjalny element mechaniczny na dźwigni zwalniaka ręcznego. Pozwala to na zwolnienie jednego z pojedynczych hamulców lub obu hamulców razem.
Podwójne hamulce tarczowe są dostępne od sierpnia 2015 r. w rozmiarach BF11/BT11, BF20/BT20 i BF30/BT30 i ze znamionowym momentem hamowania od 2 x 20 Nm do 2 x 300 Nm.
Cechy szczególne:
System czujników zapewnia ciągłe, w pełni bezdotykowe monitorowanie funkcji i zużycia dla każdego pojedynczego hamulca. Wyświetla stan przełączenia hamulca, monitoruje dopuszczalne zużycie i stale mierzy aktualną roboczą szczelinę powietrzną.
Typ silnika | Typ hamulca | Winsp 106 J | Podziałka momentu hamowania Nm | ||||||||
DR.112/132 | BF11 BT11 | 2x285 2x190 | 2x20 | 2x28 | 2x40 | 2x55 | 2x80 | 2x110 | |||
DR.160 | BF20 BT20 | 2x445 2x300 | 2x55 | 2x80 | 2x110 | 2x150 | 2x200 | ||||
DR.180 | BF30 BT30 | 2x670 2x450 | 2x75 | 2x100 | 2x150 | 2x200 | 2x300 |
Podwójny hamulec tarczowy może być używany w zastosowaniach przemysłowych z "bezpieczeństwem funkcjonalnym" lub bez niego. Niezwykle cicha konstrukcja BT.. z "bezpieczeństwem funkcjonalnym", która spełnia wszystkie specyficzne wymagania standardów technologii eventowej, jest dostępna do zastosowań w technologii eventowej (np. w teatrach).