• Nasi eksperci znają branżę i jej wymagania.
  • Dzięki naszej globalnej sieci jesteśmy zawsze i wszędzie tam, gdzie nas potrzebujesz.
  • Dysponujemy specjalistyczną wiedzą i narzędziami, aby zapewnić optymalne wsparcie i doradztwo.
Skontaktuj się z nami już teraz
Twoje korzyści

Krótki projekt
Waga i długość ramy silnika zostały zredukowane dzięki specjalnej konstrukcji

Duża różnorodność opcji
Umożliwia niestandardowe kombinacje silników i hamulców


Jednostka diagnostyczna monitorowania funkcji i zużycia (opcjonalna)
Dzięki bezdotykowemu, ciągłemu dostarczaniu informacji o działaniu i zużyciu każdego pojedynczego hamulca

Bezpieczeństwo funkcjonalne (opcjonalnie)
Z certyfikatem zgodności z normą EN ISO 13849-1. W obszarze technologii eventowej spełnione są wymagania normy DIN 56950-1.

Znajdź odpowiedni hamulec dla siebie, korzystając z naszego modułowego systemu hamulców

null

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie

Przegląd funkcji

BF.. podwójny hamulec tarczowy BT.. hamulec dwutarczowy
Zaprojektowany do zastosowań w środowisku przemysłowym Zaprojektowany do zastosowań w sektorze technologii eventowych
Opcjonalnie zaprojektowany jako bezpieczny hamulec dwutarczowy do użytku w "bezpieczeństwie funkcjonalnym" zgodnie z EN ISO 13849-1 Zawsze zaprojektowany jako bezpieczny hamulec dwutarczowy do użytku w "bezpieczeństwie funkcjonalnym" zgodnie z normą EN ISO 13849-1
Uzupełnia bezpieczny układ hamulcowy do maksymalnego poziomu wydajności e Uzupełnia bezpieczny układ hamulcowy do maksymalnego poziomu wydajności e
  Wyposażony i certyfikowany zgodnie z normą DIN 56950-1 dla technologii eventowej
  Wyjątkowo cichy dzięki specjalnym właściwościom tłumiącym

Opcje hamulców

Oprócz ręcznego zwalniania hamulca HR z funkcją automatycznego ponownego załączania, która może być używana do jednoczesnego zwalniania obu pojedynczych hamulców w hamulcu dwutarczowym, dostępna jest również nowa opcja ręcznego zwalniania hamulca HT. Oprócz podstawowej funkcji opcji HR, zawiera ona specjalny element mechaniczny na dźwigni zwalniaka ręcznego. Pozwala to na zwolnienie jednego z pojedynczych hamulców lub obu hamulców razem.
Podwójne hamulce tarczowe są dostępne od sierpnia 2015 r. w rozmiarach BF11/BT11, BF20/BT20 i BF30/BT30 i ze znamionowym momentem hamowania od 2 x 20 Nm do 2 x 300 Nm.

Cechy szczególne:

System czujników zapewnia ciągłe, w pełni bezdotykowe monitorowanie funkcji i zużycia dla każdego pojedynczego hamulca. Wyświetla stan przełączenia hamulca, monitoruje dopuszczalne zużycie i stale mierzy aktualną roboczą szczelinę powietrzną.

Wybór hamulca - możliwe kombinacje hamulców

Typ silnika Typ hamulca Winsp
106 J
Podziałka momentu hamowania
Nm
DR.112/132
BF11
BT11
2x285
2x190
2x20 2x28 2x40 2x55 2x80 2x110      
DR.160 BF20
BT20
2x445
2x300
      2x55 2x80 2x110 2x150 2x200  
DR.180 BF30
BT30
2x670
2x450
        2x75 2x100 2x150 2x200 2x300

Podwójny hamulec tarczowy może być używany w zastosowaniach przemysłowych z "bezpieczeństwem funkcjonalnym" lub bez niego. Niezwykle cicha konstrukcja BT.. z "bezpieczeństwem funkcjonalnym", która spełnia wszystkie specyficzne wymagania standardów technologii eventowej, jest dostępna do zastosowań w technologii eventowej (np. w teatrach).

  • BF... dwutarczowy hamulec bezpieczeństwa (FS02) do PL e zgodnie z EN ISO 13849-1
  • BT.. hamulec bezpieczeństwa (FS02) do PL e zgodnie z EN ISO 13849-1 i DIN 56950-1
  • Statyczna i dynamiczna diagnostyka hamulca dla sterowników SEW (MOVI-PLC®/CCU) jako uzupełnienie hamulca
  • Bezpieczny moduł hamulcowy BST do bezpiecznego sterowania hamulcem (funkcja bezpieczeństwa SBC) do PL d zgodnie z EN ISO 13849-1
  • Zastosowania przemysłowe
  • Aplikacje związane z technologią wydarzeń