Oszczędność miejsca
dzięki małej i kompaktowej konstrukcji oraz bezpośredniemu montażowi przekładni bez adapterów i sprzęgieł
Szybkie, bezpieczne uruchomienie
z funkcją automatycznego uruchomienia za pomocą elektronicznej tabliczki znamionowej
Redukcja nakładów instalacyjnych
poprzez zastosowanie silników z prostą i oszczędną technologią jednokablową
Nadają się do przemysłu spożywczego
dzięki odpornemu na zabrudzenia „Hygienic friendly design”
Najniższy możliwy stosunek bezwładności obciążenia do bezwładności silnika jest warunkiem koniecznym do transportowania ze znaczną dynamiką i precyzją dużych ładunków z punktu A do B. Synchroniczne silniki serwo CM3C.. mają zatem zwiększony moment bezwładności, przez co wyjątkowo dobrze nadają się do aplikacji związanych z automatyzacją, obsługą i transportem cięższych ładunków. Dzięki czterem rozmiarom (63, 71, 80 oraz 100) zapewniają one pracę przy momencie rozruchowym od 2,5 do 38,5 Nm.
Jednocześnie synchroniczne silniki serwo są wyjątkowo małe i zajmują niewiele miejsca. Co więcej, ponieważ przekładnia może być montowana bezpośrednio z silnikiem, adaptery i sprzęgła nie są wymagane. Możliwość krótkotrwałego przeciążenia oraz gładkie powierzchnie („Hygienic friendly design”) sprawiają, że synchroniczne silniki serwo serii CM3C cechują się niezwykłą żywotnością, niezależnie od warunków pracy. Warto pamiętać, że wirniki wyposażone są w magnesy trwałe, które zapewniają bardzo wysoki stopień sprawności, a tym samym wyjątkowo energooszczędną pracę.
Lub najpierw uzyskać przegląd
Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.
Elastyczność i niezawodność są priorytetem również w przypadku hamulców. Oprócz typowego dla synchronicznych silników serwo hamulca trzymającego 24 V DC, użytkownik ma do wyboru zastosowanie hamulca o zwiększonej wydajności. Wyposażone w ten sposób silniki synchroniczne nadają się również do zastosowań, w których może dojść do konieczności hamowania awaryjnego. Wymagania tego rodzaju są typowe dla automatyzacji maszyn w portalach lub napędach jazdy.
Dzięki zaletom naszego systemu modułowego, elastyczne silniki serwo serii CM3C.. mogą być indywidualnie dostosowywane do potrzeb Klientów, natomiast za sprawą techniki jednokablowej można szybko zainstalować i zintegrować silniki serii CM3C.. jako inteligentne rozwiązania z nowoczesnymi koncepcjami Industry 4.0.
Porównaj stałe momenty zatrzymania (M0) z maksymalnymi momentami obrotowymi (MPK) serii 63, 71, 80 i 100 synchronicznych serwomotorów z serii CM3C..
Silnik | Stały moment zatrzymania M0 Nm | Moment graniczny MPK Nm | Waga kg | Moment bezwładności Jmot 10-4 kgm | Dynamiczna klasa prędkości min-1 |
CM3C63S CM3C63M CM3C63L | 2.7 4.9 6.4 | 8.1 14.7 19.2 | 3.16 4.51 5.85 | 1.3 2.5 3.6 | 3000 4500 6000 |
CM3C71S CM3C71M CM3C71L | 6.5 9.5 14 | 19.5 28.5 42 | 6.42 7.87 10.7 | 7.4 10.7 17.1 | 2000 3000 4500 6000 |
CM3C80S CM3C80M CM3C80L | 10.5 15.6 22.8 | 31.5 46.8 68.4 | 10.6 13 18 | 17.6 25.2 40.6 | 2000 3000 4500 6000 |
CM3C100S CM3C100M CM3C100L | 19 26.8 40 | 57 80.4 120 | 16.5 20.2 27.7 | 40 57.3 92.1 | 2000 3000 4500 |
Nie z systemem modułowym SEW-EURODRIVE! Masz wybór: połącz serwomotor serii CM3C.. z przekładnią walcową, płaską, ślimakową, stożkową lub SPIROPLAN®, albo z serwo-przekładnią planetarną serii PxG.
Kompatybilne systemy enkoderów innych producentów:
Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.
Jest ona możliwa dzięki cyfrowemu złączu MOVILINK® DDI. Podstawę tego rozwiązania stanowi technologia jednokablowa. Silniki oraz falowniki z modułowego systemu automatyki MOVI-C® wymagają właściwie tylko jednego kabla hybrydowego, który zapewnia zasilanie i transfer danych.
Za pośrednictwem kabla hybrydowego zasilany jest silnik, a MOVILINK® DDI pełniący funkcję cyfrowego enkodera odpowiada za przesyłanie między falownikiem a silnikiem wszystkich niezbędnych danych dotyczących mocy, hamulca czy danych diagnostycznych. Dzięki temu mogą Państwo zaoszczędzić cenny czas i redukować koszty związane z instalacją oraz uruchamianiem.
Cyfrowa integracja silników i danych obejmuje silniki synchroniczne i asynchroniczne, jak również decentralną technikę napędową.
...przy niesamowitej kompaktowości.
Zarówno elektromechanika, jak i elektronika napędowa są wyjątkowo kompaktowe.
W połączeniu z innymi właściwościami, takimi jak bezpośredni montaż silnika na przekładni, wysoka gęstość momentu obrotowego oraz zmniejszone nakłady instalacyjne pomiędzy urządzeniami dzięki zastosowaniu technologii jednokablowej, takie połączenie można nazwać optymalnym, jeżeli Państwa uwaga skupiona jest na redukcji kosztów i nakładów czasowych.
...przy planowaniu, uruchamianiu oraz w produkcji.
Nowa seria silników synchronicznych CM3C... osiąga klasę energooszczędności IE5. Zdobywając tym samym punkt przewagi nad silnikami asynchronicznymi.
Jednak dopiero takie właściwości silnika jak bezpośredni montaż przy każdej przekładni, bogata oferta opcji oraz wyposażenia, właściwości Hygienic Design oraz długość kabla między silnikiem a falownikiem wynosząca nawet 200 m sprawiają, że ta seria zyskała miano elastycznego i energooszczędnego rozwiązania.
...w skali globalnej.
Aby w możliwie najprostszy sposób zrealizować ochronę personelu w kontekście maszyn, na życzenie silniki serii CM3C... dostępne są również z hamulcem lub enkoderem bezpieczeństwa. Opcje bezpieczeństwa można przy tym dobierać pojedynczo lub łączyć ze sobą,tym samym zapewniając bezpieczną koncepcję maszyny.
A dzięki naszemu systemowi modułowemu jesteśmy Państwa jedynym dostawcą realizującym dostawy na cały świat i gwarantującym krótkie terminy, jak również długotrwałą dostępność produktów.