• Szczegółowe informacje o Państwa indywidualnym produkcie
  • Dane CAD oraz dokumentacja dotycząca Państwa konfiguracji
  • Bezpośrednia możliwość wysłania zapytania lub złożenia zamówienia
Skonfiguruj produkt teraz
Twoje korzyści

Oszczędność miejsca
dzięki małej i kompaktowej konstrukcji oraz bezpośredniemu montażowi przekładni bez adapterów i sprzęgieł

Szybkie, bezpieczne uruchomienie
z funkcją automatycznego uruchomienia za pomocą elektronicznej tabliczki znamionowej

Redukcja nakładów instalacyjnych
poprzez zastosowanie silników z prostą i oszczędną technologią jednokablową

Nadają się do przemysłu spożywczego
dzięki odpornemu na zabrudzenia „Hygienic friendly design”

Technika sterowania Technika szafowa Decentralna technika napędowa Technika napędowa

Synchroniczne silniki serwo CM3C.. - dynamiczne i precyzyjne rozwiązanie dla wysokich obciążeń zewnętrznych

Najniższy możliwy stosunek bezwładności obciążenia do bezwładności silnika jest warunkiem koniecznym do transportowania ze znaczną dynamiką i precyzją dużych ładunków z punktu A do B. Synchroniczne silniki serwo CM3C.. mają zatem zwiększony moment bezwładności, przez co wyjątkowo dobrze nadają się do aplikacji związanych z automatyzacją, obsługą i transportem cięższych ładunków. Dzięki czterem rozmiarom (63, 71, 80 oraz 100) zapewniają one pracę przy momencie rozruchowym od 2,5 do 38,5 Nm.

Jednocześnie synchroniczne silniki serwo są wyjątkowo małe i zajmują niewiele miejsca. Co więcej, ponieważ przekładnia może być montowana bezpośrednio z silnikiem, adaptery i sprzęgła nie są wymagane. Możliwość krótkotrwałego przeciążenia oraz gładkie powierzchnie („Hygienic friendly design”) sprawiają, że synchroniczne silniki serwo serii CM3C cechują się niezwykłą żywotnością, niezależnie od warunków pracy. Warto pamiętać, że wirniki wyposażone są w magnesy trwałe, które zapewniają bardzo wysoki stopień sprawności, a tym samym wyjątkowo energooszczędną pracę.

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie Drive selection Konfigurator produktu Zarządzanie wariantami Wybór zamiennika produktu

Lub najpierw uzyskać przegląd

Online Support

Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.

Elastyczność i niezawodność są priorytetem również w przypadku hamulców. Oprócz typowego dla synchronicznych silników serwo hamulca trzymającego 24 V DC, użytkownik ma do wyboru zastosowanie hamulca o zwiększonej wydajności. Wyposażone w ten sposób silniki synchroniczne nadają się również do zastosowań, w których może dojść do konieczności hamowania awaryjnego. Wymagania tego rodzaju są typowe dla automatyzacji maszyn w portalach lub napędach jazdy.

Dzięki zaletom naszego systemu modułowego, elastyczne silniki serwo serii CM3C.. mogą być indywidualnie dostosowywane do potrzeb Klientów, natomiast za sprawą techniki jednokablowej można szybko zainstalować i zintegrować silniki serii CM3C.. jako inteligentne rozwiązania z nowoczesnymi koncepcjami Industry 4.0.

Wykonanie standardowe

Przegląd momentów obrotowych

Porównaj stałe momenty zatrzymania (M0) z maksymalnymi momentami obrotowymi (MPK) serii 63, 71, 80 i 100 synchronicznych serwomotorów z serii CM3C..

Dane techniczne

Silnik Stały moment zatrzymania
M0
Nm
Moment graniczny
MPK
Nm
Waga
kg
Moment bezwładności
Jmot
10-4 kgm
Dynamiczna klasa prędkości
min-1
CM3C63S
CM3C63M
CM3C63L
2.7
4.9
6.4
8.1
14.7
19.2
3.16
4.51
5.85
1.3
2.5
3.6
3000
4500
6000
CM3C71S
CM3C71M
CM3C71L
6.5
9.5
14
19.5
28.5
42
6.42
7.87
10.7
7.4
10.7
17.1
2000
3000
4500
6000
CM3C80S
CM3C80M
CM3C80L
10.5
15.6
22.8
31.5
46.8
68.4
10.6
13
18
17.6
25.2
40.6
2000
3000
4500
6000
CM3C100S
CM3C100M
CM3C100L
19
26.8
40
57
80.4
120
16.5
20.2
27.7
40
57.3
92.1
2000
3000
4500

Technika przenośników / Intralogistyka

  • Portalowe systemy do ciężkich ładunków
  • Roboty kartezjańskie
  • Paletyzatory
  • Maszyny do termoformowania i obróbki plastycznej

Aplikacje podnośnikowe

  • Dynamiczne urządzenia do pobierania i załadunku
  • Obrabiarki
  • Aplikacje podnośnikowe
  • Technika przenośników do dużych obciążeń

Niekompletne rozwiązanie?

Nie z systemem modułowym SEW-EURODRIVE! Masz wybór: połącz serwomotor serii CM3C.. z przekładnią walcową, płaską, ślimakową, stożkową lub SPIROPLAN®, albo z serwo-przekładnią planetarną serii PxG.

  • Wentylator zewnętrzny dla lepszego termicznego wykorzystania silnika
  • Skrzynka zaciskowa
  • Wersja bezpieczna z hamulcem i enkoderem
  • Wersja przeciwwybuchowa: ATEX oraz IECEx (w przygotowaniu)
  • Wszystkie popularne na rynku atesty (UL, CSA, EAC, UkrSEPRO, CEL, CMIM)
  • Opcjonalne układy enkoderów:
  • Enkoder Hiperface®z elektroniczną tabliczką znamionową
  • Technologia dwukablowa
  • Skalowalność (128/1024 sin/cos)
  • Singleturn oraz Multiturn
  • Wersja bez enkodera z hybrydowym złączem
  • Technologia jednokablowa
  • Cyfrowe złącze enkodera MOVILINK® DDI
  • Technologia jednokablowa
  • Skalowalność (12 bit /18 bit)
  • Singleturn oraz Multiturn

Kompatybilne systemy enkoderów innych producentów:

  • DRIVE-CLiQ firmy Siemens do pracy z typowymi sterownikami Sinumerik oraz Sinamics firmy Siemens
  • EnDat2.2 firmy HEIDENHAIN
  • HIPERFACE DSL firmy SICK Stegmann

Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.

Jest ona możliwa dzięki cyfrowemu złączu MOVILINK® DDI. Podstawę tego rozwiązania stanowi technologia jednokablowa. Silniki oraz falowniki z modułowego systemu automatyki MOVI-C® wymagają właściwie tylko jednego kabla hybrydowego, który zapewnia zasilanie i transfer danych.

Za pośrednictwem kabla hybrydowego zasilany jest silnik, a MOVILINK® DDI pełniący funkcję cyfrowego enkodera odpowiada za przesyłanie między falownikiem a silnikiem wszystkich niezbędnych danych dotyczących mocy, hamulca czy danych diagnostycznych. Dzięki temu mogą Państwo zaoszczędzić cenny czas i redukować koszty związane z instalacją oraz uruchamianiem.

Cyfrowa integracja silników i danych obejmuje silniki synchroniczne i asynchroniczne, jak również decentralną technikę napędową.

  • Na życzenie silniki serii CM3C... dostępne są również z hamulcem bezpieczeństwa oraz enkoderem bezpieczeństwa. Mogą one być zintegrowane z silnikiem serwo pojedynczo lub razem
  • Za pomocą hamulca bezpieczeństwa można zrealizować następujące funkcje bezpieczeństwa:
    • SBA (bezpieczne hamowanie)
    • SBH (bezpieczne zatrzymanie)
  • Za pomocą enkoderów bezpieczeństwa można realizować funkcje bezpieczeństwa dotyczące prędkości obrotowej, kierunku obrotów, zatrzymania i pozycji względnej, np. SS1, SS2, SOS, SLA, SLS, SDI oraz SLI zgodnie z IEC 61800-5-2

Warunki otoczenia

  • Klasa ochrony:
    • Norma IP54 zgodnie z EN 60529
    • Opcjonalnie IP66
  • Temperatura otoczenia:
    • -20°C do +40°C (standardowy zakres temperatur)
    • -20°C do +60°C (z obniżeniem wartości znamionowych w przypadku podwyższonej temperatury otoczenia)
    • -40°C do +10°C (z pomiarami dla niskiego zakresu temperatur)
  • Zrównoważony rozwój i wysoki potencjał oszczędności energii:
    • Odpowiada klasie efektywności do IE5 w oparciu o IEC TS 60034-30-2
  • CE (Europejski Obszar Gospodarczy)
  • CEL (Chiny)
  • CMIM (Maroko)
  • Atest UL (USA oraz Kanada)
  • EAC (Unia Celna Rosji, Kazachstanu i Białorusi)
  • UKCA (Zjednoczone Królestwo)
  • UA.TR. (Ukraina)

...przy niesamowitej kompaktowości.

Zarówno elektromechanika, jak i elektronika napędowa są wyjątkowo kompaktowe.

W połączeniu z innymi właściwościami, takimi jak bezpośredni montaż silnika na przekładni, wysoka gęstość momentu obrotowego oraz zmniejszone nakłady instalacyjne pomiędzy urządzeniami dzięki zastosowaniu technologii jednokablowej, takie połączenie można nazwać optymalnym, jeżeli Państwa uwaga skupiona jest na redukcji kosztów i nakładów czasowych.

...przy planowaniu, uruchamianiu oraz w produkcji.

Nowa seria silników synchronicznych CM3C... osiąga klasę energooszczędności IE5. Zdobywając tym samym punkt przewagi nad silnikami asynchronicznymi.

Jednak dopiero takie właściwości silnika jak bezpośredni montaż przy każdej przekładni, bogata oferta opcji oraz wyposażenia, właściwości Hygienic Design oraz długość kabla między silnikiem a falownikiem wynosząca nawet 200 m sprawiają, że ta seria zyskała miano elastycznego i energooszczędnego rozwiązania.

...w skali globalnej.

Aby w możliwie najprostszy sposób zrealizować ochronę personelu w kontekście maszyn, na życzenie silniki serii CM3C... dostępne są również z hamulcem lub enkoderem bezpieczeństwa. Opcje bezpieczeństwa można przy tym dobierać pojedynczo lub łączyć ze sobą,tym samym zapewniając bezpieczną koncepcję maszyny.

A dzięki naszemu systemowi modułowemu jesteśmy Państwa jedynym dostawcą realizującym dostawy na cały świat i gwarantującym krótkie terminy, jak również długotrwałą dostępność produktów.