Silnik sterowany elektronicznie DRC..

Silnik sterowany elektronicznie DRC.. uzupełnia naszą ofertę mechatronicznych układów napędowych do zastosowań decentralnych. Model ten jest rozwiązaniem oferującym wysoką wydajność oraz maksymalną elastyczność nie tylko w zakresie zadań techniki napędowej.

Szczególnie wydajny silnik sterowany elektronicznie DRC.. w klasie energooszczędności IE4

Silnik sterowany elektronicznie DRC..
Silnik sterowany elektronicznie DRC.. w klasie IE4 zapewnia maksymalną elastyczność w doborze przekładni
Silnik sterowany elektronicznie DRC.. w klasie IE4 zapewnia maksymalną elastyczność w doborze przekładni

Kompaktowa konstrukcja naszego silnika sterowanego elektronicznie DRC.. łączy i integruje elektronikę z silnikiem synchronicznym wyposażonym w magnesy trwałe. Czyni z niego idealne rozwiązanie do zastosowań decentralnych w przypadkach, w których wymagana jest maksymalna elastyczność w zakresie konfiguracji przekładni. W połączeniu z wysokowydajną przekładnią walcowo-stożkową, walcową, płaską lub jako silnik do zabudowy jednostka DRC.. zapewnia wydajny oraz decentralny układ napędowy. Silnik sterowany elektronicznie DRC.. dostępny jest w identycznych wariantach komunikacyjnych co MOVIGEAR® oraz w czterech rozmiarach i zakresie mocy od 0,55 kW do 4 kW. Dzięki temu możliwe jest osiągnięcie ciągłego momentu obrotowego o wartości 2,6 Nm lub 19,1 Nm.

Te właściwości oraz zgrane ze sobą komponenty sprawiają, że silnik sterowany elektronicznie DRC.. jest inteligentnym mechatronicznym układem napędowym do zastosowań stawiających wysokie wymagania w zakresie niezawodności i trwałości. Jednostka zapewnia tym samym dużą dostępność maszyn oraz maksymalne bezpieczeństwo eksploatacji.

Elastyczność w zakresie praktycznych zastosowań, wysoka wydajność energetyczna oraz nadzwyczajna moc silnika DRC.. czynią z niego ekonomiczne i przyszłościowe rozwiązanie, które sprawdzi się również w Państwa aplikacji.

Konfigurator produktów

  • Szczegółowe informacje o wybranym przez Państwa produkcie
  • Dane CAD oraz dokumentacja dotycząca przeprowadzonej konfiguracji
  • Bezpośrednia możliwość wysłania zapytania lub złożenia zamówienia
Skonfiguruj produkt teraz

Zalety

  • Wykorzystanie potencjalnych oszczędności

    ponieważ wysoka sprawność całkowita układu zmniejsza zużycie energii nawet o 50% w stosunku do konwencjonalnych systemów napędowych
  • Redukcja wariantów

    ponieważ zakres prędkości obrotowej ze stałym momentem obciążenia oraz wysokim momentem obciążenia umożliwia zastosowanie jednego wariantu urządzenia do wielu zadań
  • Uproszczona instalacja

    dzięki połączeniu przesyłu energii oraz komunikacji w jednym przewodzie, co redukuje nakłady instalacyjne oraz ryzyko popełnienia błędu
  • Oszczędność miejsca

    ponieważ kompletna integracja komponentów oraz kompaktowa budowa redukuje niezbędną przestrzeń montażową
  • Ekonomiczne planowanie

    ponieważ właściwości oraz zalety rozwiązania zapewniają obniżenie kosztów związanych z utrzymaniem części zamiennych na magazynie i redukcję ogólnych kosztów eksploatacyjnych

Dane techniczne

Zamknij tabelę
Seria
Moc znamionowa
kW
Zakres regulacji
Znamionowy moment obrotowy
Nm
Maksymalny moment obrotowy
Nm
DRC1
0.55
1/2000
2.65
6.6
DRC2
1.5
1/2000
7.20
18
DRC3
3
1/2000
14.3
35.8
DRC4 4 1/2000 19.1 36.2
W tym miejscu zamieściliśmy dla Państwa tabelę

Właściwości

Dzięki unikalnym rozwiązaniom oraz klasie energooszczędności IE4 silnik sterowany elektronicznie może być stosowany na całym świecie w sposób elastyczny i uniwersalny, ponieważ został zaprojektowany do pracy z napięciem zasilającym pomiędzy 380 V a 500 V przy 50/60 Hz.

  • Kompleksowy mechatroniczny układ napędowy w połączeniu z naszymi wysokowydajnymi przekładniami - walcowo-stożkową, walcową lub płaską - albo jako silnik do zabudowy
  • Kołnierze standardowe do połączenia z naszymi przekładniami 7 generacji
  • Kołnierze IEC do silników do zabudowy oraz montażu adapterów
  • Opcjonalnie z hamulcem mechanicznym
  • Zintegrowana funkcja bezpieczeństwa STO (Safe Torque Off)

Decentralne przetwarzanie sygnałów czujników i elementów wykonawczych

Opcje aplikacyjne GIO12 oraz GIO13 dają możliwość odczytu oraz przetwarzania sygnałów różnych elementów wykonawczych oraz czujników, które znajdują się w bezpośredniej bliskości napędu. Dostępne są następujące opcje dla urządzeń SNI oraz DCS:

Opcja aplikacyjna GIO12B

  • Sterowanie do dwóch cyfrowych elementów wykonawczych
  • Przetwarzanie do czterech cyfrowych czujników

Opcja aplikacyjna GIO13B

  • 1 wyjście cyfrowe
  • 4 wejścia cyfrowe (z czego 2 nadają się do zastosowania jako wejścia dla częstotliwości sterującej)
  • 1 wyjście analogowe
  • 1 wejście analogowe

Topologie instalacji

Silnik sterowany elektronicznie DRC.. - Single Line Network Installation (SNI)

  • Wykorzystanie infrastruktury energetycznej do przekazywania sygnałów komunikacyjnych
  • Znaczna redukcja nakładów instalacyjnych, ponieważ niezbędne jest podłączenie wyłącznie przewodu zasilającego
  • Możliwość wykonania sieci roboczych o rozciągnięciu sięgającym 100 m oraz łącznie 10 urządzeń

Silnik sterowany elektronicznie DRC.. z magistralą systemową (DSC)

  • Zastosowanie napędu w aplikacjach znajdujących się w pobliżu maszyn, które stawiają wysokie wymagania w zakresie dynamiki napędu oraz wydajności magistrali

Silnik sterowany elektronicznie DRC.. - binarny (DBC)

Silnik sterowany elektronicznie DRC.. (DAC)

  • Proste podłączenia sieci przemysłowej
  • Szybkie i ekonomiczne wykonanie technicznych instalacji transportowych
  • Możliwość parametryzacji w zakresie stałych prędkości obrotowych oraz ramp
  • Zintegrowana funkcja bezpieczeństwa STO

Obszary zastosowania

Silniki DRC.. mogą być wykorzystywane zarówno w zakresie zastosowań w technice transportowej, jak również jako uniwersalne silniki aplikacyjne w wielu obszarach logistycznych, między innymi w:

  • Intralogistyce
  • Logistyce lotniskowej
  • Przemyśle spożywczym oraz produkcji napojów
  • Przemyśle samochodowym
Kontakt

Proszę wprowadzić swój kod pocztowy, aby skontaktować się z odpowiednią osobą kontaktową.

Podobne produkty

Ostatnio odwiedzone