• Wybierz przekładnię przemysłową serii X..e w naszym konfiguratorze produktów.
  • W rezultacie otrzymasz rekomendację produktu.
  • Poproś o raport z wynikami oraz dane CAD pocztą elektroniczną.
  • Lub wyślij zapytanie ofertowe bezpośrednio do SEW-EURODRIVE.
Skonfiguruj produkt teraz
Twoje korzyści

Równoległe rozmieszczenie silnika i bębna liny
dzięki zastosowaniu przekładni walcowej płaskiej o zwiększonym rozstawie osi

Oszczędności w zakresie kosztów i masy
ponieważ przekładnie walcowe o zwiększonym rozstawie osi nie wymagają przewymiarowania przekładni

Mały ciężar oraz niewielkie drgania
dzięki obudowie z żeliwa szarego zoptymalizowanej pod kątem masy i sztywności

Zawsze perfekcyjne dopasowanie
dzięki precyzyjnemu stopniowaniu w odniesieniu do klas momentu obrotowego od 12,8 do 112 kNm oraz przełożenia w zakresie od 14 do 250

Szybka dostępność
ponieważ przekładnie do dźwignic oferowane są jako produkt katalogowy, a określenie parametrów realizowane jest za pomocą specjalnego programu obliczeniowego

Możliwość indywidualnej konfiguracji
dzięki różnorodnym opcjom pozwalającym na optymalne dostosowanie do sytuacji montażowej

Przekładnia przemysłowa dostosowana do ciężkich ładunków

W dźwignicach często stosuje się przekładnie o osiach równoległych, w przypadku których bęben linowy oraz silnik zainstalowane są po tej samej stronie przekładni . Dlatego też kompaktowe przekładnie uniwersalne muszą być często przewymiarowane, gdyż rozstaw osi pomiędzy wałem wejściowy a wyjściowym nie jest wystarczająco duży.

W nowej serii przekładni przemysłowych X../HC.. przeznaczonej do dźwignic zastosowano większy rozstaw osi.

Takie rozwiązanie zapewnia konstruktorom urządzeń dźwigowych wiele zalet, które mają decydujące znaczenie podczas opracowywania konstrukcji tych urządzeń:

  • większy wybór pod kątem rozmiarów przekładni przy ich mniejszej masie oraz wystarczający rozstaw osi
  • mniejsze koszty inwestycyjne w zakresie napędu
  • oszczędność materiału i zasobów w zakresie konstrukcji stalowej dźwigu dzięki redukcji ciężaru na wodzaku

Zmniejszenie całkowitej masy do przeniesienia w ten sposób oznacza dodatkowe oszczędności w zakresie zużycia energii energii. Aby jeszcze bardziej zwiększyć ten efekt, w razie potrzeby można również zmniejszyć napędy jezdne.

Nie tylko optymalna instalacja, ale także optymalne użytkowanie i konserwacja. Również w tym przypadku seria aplikacji X..e/HC z jej opcjami jest nieskomplikowana w użyciu i łatwa w utrzymaniu.

Idealne rozwiązanie do aplikacji przeznaczonych do dużych obciążeń promieniowych

Aby przejąć obciążenie z sił wciągnika linowego, przekładnia wyposażona jest standardowo we wzmocniony wał pełny oraz wzmocnione łożyskowanie. W zależności od konstrukcji na potrzeby połączenia z aplikacją dostępne są również napędy z wałem drążonym. Ponadto oferujemy możliwość montażu na łapach lub z ramieniem reakcyjnym, zapewniającym zabezpieczenie przed momentem obrotowym.

Specjalne programy obliczeniowe umożliwiają zaprojektowanie instalacji pod kątem zdefiniowanego okresu eksploatacji, np. w zakresie typowych dla FEM układów obciążenia oraz klasyfikacji urządzeń dźwigowych. W obliczeniach można jednak uwzględnić też inne wytyczne klienta w odniesieniu do bezpieczeństwa oraz pozostałych współczynników zastosowania.

Mocne: Przekładnia wciągnika do napędzania bębna linowego

Standardowe rozwiązanie do zastosowań w podnośnikach: Dzięki naszej serii X..e/HC można optymalnie pokryć zakres momentu obrotowego od 12,8 do 112 kNm w zależności od potrzeb. Szeroka gama opcji wyposażenia, w tym adaptery silnika, konsole hamulcowe, sprzęgła, hamulce i silniki (hamulcowe), rozszerzają produkt w kompletne rozwiązanie napędowe.

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie
  • Przekładnie walcowe płaskie w 11 rozmiarach
  • Pozycja pracy w kształcie litery U: silnik i bęben linowy znajdują się po tej samej stronie przekładni
  • zZoptymalizowana pod względem ciężaru, jednoczęściowa obudowa z żeliwa szarego z dużym otworem inspekcyjnym znajdującym się u góry
  • Opcje montażu:
    • Montaż na łapach
    • Ramię reakcyjne
  • Możliwość dowolnej konfiguracji pojedynczego lub podwójnego wału wejściowego i wyjściowego w zależności od zakresu opcji
    • Wały wyjściowe:
      • Wzmocniony wał pełny z wpustem i wzmocnionymi łożyskami
      • Inne warianty wałów pełnych i drążonych zgodnie z normą dla serii X (wał drążony z wpustem, DIN 5480, drugi wpust itp.)
      • Pojedyncze, podwójne i takonitowe uszczelnienie wału wejściowego i wyjściowego (opcja)
  • Adapter silnika z elastycznym sprzęgłem dla IEC132-315 (opcja)
  • Konsola hamulca dla hamulca bębnowego zgodnie z DIN 15435 (opcja)
  • Ogrzewanie olejowe i termostat ze standardowego systemu modułowego X (opcja)
  • Spust oleju po stronie przekładni F5 (opcja)

Przełożenia i momenty obrotowe


Konstrukcja przekładni

Etapy

Przełożenie
i

Nominalny moment obrotowy MN2
kNm

Przekładnia walcowa X..e/HC

3 do 4 stopni

14 - 250

12.8 - 112
  • suwnice
  • żurawie portowe
  • żurawie przeładunkowe
  • suwnice bramowe