Łatwa obsługa
w zakresie rozpoznawania oraz odczytu temperatury oleju oraz pozostałego czasu eksploatacji oleju.
Niezawodne komunikaty ostrzegawcze
przy przekroczeniu wartości granicznych, na przykład maks. temperatury oleju.
Indywidualne planowanie przeglądów
zapewnia optymalne wykorzystanie żywotności oleju i obniża koszty konserwacyjne.
Jednostka diagnostyczna DUO (Diagnostic Unit Oil Aging) odpowiedzialna jest za diagnozę oleju w przekładni na drodze metody termoanalitycznej. Czujnik temperatury mierzy temperaturę oleju i przekazuje wartości pomiarowe do jednostki analizującej, która oblicza pozostały czas eksploatacji dla ustawionego rodzaju oleju.
Wystarczy określić predefiniowane wartości graniczne, aby DUO wysłała odpowiedni komunikat ostrzegawczy w przypadku ich przekroczenia. W praktyce oznacza to, że pozostały czas eksploatacji oleju, a tym samym wydajność przekładni, mają Państwo stale pod kontrolą.
Jednostki diagnostyczne stanowią optymalne uzupełnienie naszych przekładni, pomagają monitorować pozostały czas eksploatacji oleju, przeprowadzać diagnostykę i optymalizować okresy międzyprzeglądowe.
Wszystkie powyższe właściwości sprawiają, że jednostki diagnostyczne są istotnym elementem każdego rozwiązania analizy stanu napędu.
Dane techniczne | Wartość | |
Rodzaje oleju |
| |
| ||
| ||
| ||
Dopuszczalna temperatura oleju | -40...+130°C | |
Dopuszczalne czujniki temperatury | PT100 lub PT1000 | |
EMC | EN61000-4-2 ESD: 4 kV CD / 8 kV AD EN61000-4-3 HF promieniowanie: 10 V/m EN61000-4-4 szybkie stany przejściowe: 2 kV EN61000-4-6 HF indukowanie: 10 V | |
Temperatura otoczenia | -20...+70°C | |
Napięcie robocze | DC 18 ... 28 V1) | |
Pobór prądu przy DC 24 V | < 90 mA (przy włączonym wyświetlaczu) | |
Klasa ochrony | III | |
Stopień ochrony | IP67 (opcjonalnie IP69K) | |
Materiały obudowy | Jednostka diagnostyczna | V2A; EPDM/X (Santoprene); PBT (Pocan); FPM (Viton) |
Czujnik temperatury | V4A | |
Podłączenie elektryczne | Jednostka diagnostyczna | Złącza wtykowe M12 |
Czujnik temperatury |
|