Niewielki luz obrotowy
przez cały czas eksploatacji przekładni ze względu na wysoką sztywność skrętną geometrii zazębienia.
Szeroki zakres przełożeń
ze względu na połączenie stopnia wejściowego koła walcowego o zazębieniu skośnym ze stopniem końcowym osi hipoidalnej.
Idealne połączenie
dzięki zastosowaniu kołnierza montażowego B5, który zapewnia optymalną integrację jednostki napędowej z określoną aplikacją.
Państwa aplikacja pracuje w strefie zagrożonej wybuchem i wymaga momentu obrotowego w zakresie od 40 do 1220 Nm? W takiej sytuacji zalecamy zastosowanie naszych bezluzowych serwoprzekładni walcowo-stożkowych serii BS.F zgodnych z dyrektywą ATEX. Ich dopuszczalne momenty przyspieszenia leżą zdecydowanie powyżej wskazanych powyżej wartości momentu obrotowego.
W skład serii wchodzi sześć rozmiarów przekładni oraz pięć wariantów wału wyjściowego, co umożliwia wiele opcji zastosowania. Serwoprzekładnie walcowo-stożkowe serii BS.F charakteryzują się kompaktową konstrukcją i już w wersji standardowej gwarantują niewielki luz obrotowy. Opcjonalnie istnieje również możliwość dodatkowej redukcji luzu obrotowego. Dzięki odpornemu na zużycie sposobowi pracy przekładni oraz trwałemu wykonaniu zazębienia luz obrotowy pozostaje na niskim poziomie przez cały okres eksploatacji przekładni serwo.
Zastosowanie bez silnika jedynie połowicznym rozwiązaniem? W takiej sytuacji mogą Państwo skorzystać z naszego systemu modułowego i połączyć przekładnię serwo w wersji przeciwwybuchowej serii BS.F z silnikiem serwo w wersji przeciwwybuchowej odpowiadającym Państwa potrzebom.
Rozmiar | klasa momentu obrotowego Nm | Przełożenie i | Luz ` |
202 | 40 | 3 / 4 / 6 / 8 / 10 / 15 / 20 / 25 | 6 1) / 3 2) |
302 | 80 | 3 / 4 / 6 / 8 / 10 / 15 / 20 / 25 / 30 | 6 1) / 3 2) |
402 | 160 | 3 / 4 / 6 / 8 / 10 / 15 / 20 / 25 / 30 | 6 1) / 3 2) |
502 | 320 | 3 / 4 / 6 / 8 / 10 / 12 / 15 / 20 / 25 / 30 / 35 | 6 1) / 3 2) |
602 | 640 | 3 / 4 / 6 / 8 / 10 / 12 / 15 / 20 / 25 / 30 / 35 / 40 | 6 1) / 3 2) |
802 | 1220 | 3 / 4 / 6 / 8 / 10 / 12 / 15 / 20 / 25 / 30 / 35 / 40 | 6 1) / 3 2) |