Dla silników i silników hamujących dostępny jest szeroki wybór akcesoriów i opcji.
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych licznych dodatkowych funkcjach dla silników? Nasze Wsparcie online dostarczy wszystkie dane i dokumenty dla wyszukiwanych hasełtakich jak "katalog silników DRN".
| Dodatkowa funkcja | Oznaczenie produktu | Opis |
| [...] | [...] | [...] |
| Załączniki mechaniczne | BE.. | Pojedynczy hamulec sprężynowy ze specyfikacją rozmiaru |
| BF... | Podwójny hamulec sprężynowy ze specyfikacją rozmiaru do zastosowań przemysłowych | |
| HF, HR, HT | Ręczne zwalnianie hamulca, blokada, funkcja automatycznego ponownego załączania lub możliwość rozdzielenia | |
| /RS | Hamulec bezpieczeństwa | |
| /MSW | PRZEŁĄCZNIK MOVI-SWITCH®zintegrowana funkcja przełączania i ochrony | |
| /MM.. | MOVIMOT®zintegrowana przetwornica częstotliwości | |
| Czujnik/detekcja temperatury | /TF | 3 czujniki temperatury (termistor PTC lub rezystor PTC) połączone szeregowo |
| /TH | 3 termostaty (przełączniki bimetaliczne) połączone szeregowo | |
| /PK | 1 lub 3 czujniki temperatury PT1000 | |
| /PT | 1 lub 3 czujniki temperatury PT100 | |
| Wentylacja | /V | Wymuszony wentylator chłodzący |
| /Z | Dodatkowa masa koła zamachowego | |
| /AL | Wentylator metalowy | |
| /U | Bez wentylacji (bez wentylatora) | |
| /OL | Bez wentylacji (zamknięta strona B) | |
| /C | Daszek | |
| Łożyska | /NS | Urządzenie do dosmarowywania |
| /ERF | Wzmocnione łożysko do dużych obciążeń poprzecznych (tylko z NS) | |
| /NIB | Izolowane łożysko (strona B) | |
| Porty | /IS | Zintegrowane złącze wtykowe |
| /AS... itd. | Zainstalowane złącza wtykowe różnych typów | |
| /KCC | Listwa zaciskowa z zaciskami klatkowymi | |
| /KC1 | Port zgodny z C1 dla zelektryfikowanego systemu jednoszynowego (wytyczna VDI 3643) | |
| Enkodery | /E... /A... (np. AK8W) | Enkodery absolutne inkrementalne i wieloobrotowe, dostępne również w wersji zapewniającej bezpieczeństwo funkcjonalne i w wykonaniu do stref zagrożonych wybuchem Kołnierz narzędziowy: /.K..: Montaż za pomocą wału stożkowego (zastępuje /.S., /.G., /.H.) /.S..: Montaż za pomocą wałka rozpierającego /.G..: Montaż za pomocą wału wtykowego /.H..: Montaż za pomocą wału drążonego /.V..: Montaż za pomocą sprzęgła i wału pełnego Interfejs elektryczny: /...R: TTL (RS422) /...C: HTL /...S: SinCos /...W: SinCos + RS485 /...Y: SinCos lub TTL + SSI /...H: HIPERFACE® |
| /EI.. (np. EI7C) | Enkoder inkrementalny, wbudowany enkoder zintegrowany bez zwiększania długości silnika, również dla bezpieczeństwa funkcjonalnego Interfejs elektryczny: /...R: TTL (RS422) /...C: HTL /EI7: z maksymalnie 96 incr./obrotami /EI8: z interfejsem HTL/TTL i 4096 incr./obrót | |
| /XV.. | Montaż lub adapter montażowy enkoderów, które nie znajdują się w ofercie SEW-EURODRIVE | |
| Monitorowanie stanu | /DUE | Diagnostyka hamulców z funkcją ciągłą i monitorowaniem zużycia |
| Więcej opcji | /DH | Otwór spustowy kondensatu |
| /2W | Drugi koniec wału na silniku/silniku hamulcowym | |
| /RI | Wzmocniona izolacja uzwojenia do pracy z przetwornicą częstotliwości > AC 500 V | |
| /RI2 | Wzmocniona izolacja uzwojenia o zwiększonej odporności na częściowe rozładowanie do pracy z przetwornicą częstotliwości > AC 600 V | |
| [...] | [...] | [...] |