Zredukowane zużycie
na powierzchni uszczelniającej o ok. 50%
Nawet dwukrotnie dłuższy, przewidywany okres użytkowania
w porównaniu z innymi rozwiązaniami dostępnymi na rynku, a tym samym wydłużenie interwałów serwisowych
Eliminacja wycierania się wału
- w przypadku wymiany nowy simmerring może znajdować się w tym samym miejscu
Zwiększone bezpieczeństwo
zapewniające większą dostępność urządzeń
W dzisiejszych czasach uszczelnienia muszą spełniać coraz trudniejsze wymagnia. Nasze przekładnie, a zatem także ich uszczelnienia, są stosowane w maszynach, które pracują w trybie pracy ciągłej lub przy zmiennych prędkościach obrotowych, zatem narażone są na zmiany temperatury układu. W zależności od obciążenia zmienia się też ciśnienie wewnętrzne przekładni.
Aby zabezpieczyć Państwa urządzenia przed wyciekami oleju, nasze przekładnie przed wnikającymi do niej zanieczyszczeniami, a silnik przed olejem z przekładni, stosujemy specjalne systemy uszczelnień.
Poza konwencjonalnymi simmerringami oferujemy Państwu opcjonalnie Premium Sine Seal, zaprojektowane specjalnie do naszych produktów. To pierścień uszczelniający zaprojektowany wspólnie z Freudenberg Sealing Technologies dla szybkoobrotowego wałka silnika motoreduktora.
Zalety: dzięki sinusoidalnej powierzchni uszczelniającej Premium Sine Seal zapewnia znacznie dłuższy okres eksploatacji. Ponadto w przypadku awarii nowy simmerring można zastosować na wale w tym samym miejscu. Jest to możliwe, ponieważ uszczelnienia PSS nie powodują wycierania się wałka z którym współpracują. Specjalny kształt powierzchni uszczelniające powoduje, że powierzchnia styku uszczelniacza z wałem jest większa, co zapewnia lepsze odprowadzenia ciepła i polepsza przepływ na powierzchni uszczelniającej.
Lub najpierw uzyskać przegląd
Włóknina przewodząca prąd - silny efekt zapobiegający erozji elektrycznej
Przewodząca elektrycznie włóknina jest przymocowana do przewodzącej uszczelki sinusoidalnej Premium Sine Seal jako mostek kontaktowy dla prądu między obudową a wałem. Włóknina chroni łożyska przed szkodliwymi prądami upływowymi wewnątrz jednostki napędowej. Zapobiega to przedwczesnemu uszkodzeniu łożysk i znacznie wydłuża ich żywotność.
System uszczelniający | Konstrukcja | Zalecane zastosowanie | Zalecany okres konserwacji |
NBR Standardowy system uszczelniający Materiał: Wysokiej jakości NBR (akrylonitryl-butadien Rubber)1) | Promieniowe uszczelnienie olejowe |
| ≈ 10000 h |
FKM System uszczelnień dla zwiększonej prędkości i/lub zwiększona Temperatury Materiał: Wysokiej jakości FKM (kauczuk fluorowy)1) | Promieniowe uszczelnienie olejowe z optymalizacją |
| ≈ 10000 h |
Uszczelnienie sinusoidalne Premium System uszczelniający klasy premium dla dłuższych okresów Żywotność Materiał: Wysokiej jakości FKM (kauczuk fluorowy)1) | Uszczelka sinusoidalna Premium |
| ≈ 20000 h |
Przewodząca uszczelka sinusoidalna Premium System uszczelniający do unikania ciągłości prądu Materiał: Wysokiej jakości FKM (kauczuk fluorowy)1), Włóknina z powłoką elektryczną właściwości przewodzące | Uszczelka sinusoidalna Premium o właściwościach przewodzących prąd właściwości |
| ≈ 10000 h |
Promieniowe uszczelnienia olejowe są dostępne jako opcja dla naszych serwomotorów synchronicznych CM3C../CMP.., a także dla naszych silników asynchronicznych DR.., DRN/DR2S.. i DAS....
Można je łączyć z:
Promieniowe uszczelnienia olejowe mogą być również zamawiane jako opcja dla naszych MOVIGEAR® mechatronicznych jednostek napędowych.