Bezpieczna regulacja
dzięki możliwości realizacji trzykrotnego lub czterokrotnego momentu znamionowego silnika w odniesieniu do wału silnika.
Wysoka jakość prędkości obrotowej
w przypadku motoreduktora serwo zapewniona przez kompaktową jednostkę składającą się z przekładni oraz wytrzymałego asynchronicznego silnika serwo.
Wysoka dokładność
dzięki redukcji luzu międzyzębnego obrotowego w połączeniu w wysoką sprawnością oraz wytrzymałemu zazębieniu.
Asynchroniczny silnik serwo DRL.. nadaje się szczególnie do aplikacji, w których napędzamy elementy o bardzo dużych masowych momentach bezwładności. Konstrukcja i wielkość silnika zostały dobrane w ten sposób, że możliwe jest krótkotrwałe przeciążenie sięgające 350%. Silniki DRL… można skonfigurować w dwóch różnych pakietach dynamicznych, które określają zdolności przeciążeniowe silnika.
Seria DRL.. dysponuje też wymaganym momentem obrotowym. Dzięki 4 klasom prędkości obrotowych oraz enkoderowi sin/cos o wysokiej rozdzielczości silniki DRL… pracują zawsze dokładnie z taką prędkością, jakiej od nich wymagamy, również tych niewielkich.
W ramach asynchronicznego silnika serwo mogą Państwo skorzystać z wielu wersji dodatkowych z naszego systemu modułowego dostępnych dla silników serii DR..
Zastosowanie bez przekładni jedynie połowicznym rozwiązaniem? W takiej sytuacji mogą Państwo skorzystać z naszego systemu modułowego i połączyć asynchroniczne silniki serwo serii DRL.. z przekładnią serwo tworząc motoreduktor serwo spełniający Państwa oczekiwania. Mogą wybrać Państwo także pasującą do określonych wymagań osobną przekładnię serwo.
Typ | Prędkość znamionowa min-1 | Znamionowy moment obrotowy Nm | Pakiet dynamiczny 1 Nm | Pakiet dynamiczny 2 Nm | Masowy moment bezwładności kgcm² |
71-80 | 1200 | 2.5 – 8 | 5 – 14 | 8.5 – 30 | 5.42 – 24.7 |
71-80 | 1700 | 2.7 – 9.6 | 5 – 14 | 8.5 – 30 | 5.42 – 24.7 |
71-80 | 2100 | 2.7 – 9.6 | 5 – 14 | 8.5 – 30 | 5.42 – 24.7 |
71-80 | 3000 | 2.6 – 9.2 | 5 – 14 | 8.5 – 30 | 5.42 – 24.7 |
Pakiet dynamiczny 1 | Pakiet dynamiczny 2 |
Mdyn ~ 200% MN: w przypadku montażu przekładni - normalny czop zębnika | Mdyn ~ 300 – 350% MN: w przypadku montażu przekładni - wzmocniony czop zębnika |
Silnik trójfazowy DRL../DR2L | |
Rozmiar | DRL..DR2L..: 71, 80 DRL..: 90, 100, 112, 132, 160, 180, 200, 225 |
Długość | S, M, L, MC, LC |
Liczba pól | 4 |
Sposób montażu | |
Sposób montażu | /FI, /FF, /FT, /FL, /FG, /FM, /FE, /FY, /FC |
Mechaniczne elementy zewnętrzne | |
Hamulec | BE05, BE1, BE2, BE5, BE11, BE20, BE30, BE32, BE60, BE62 |
Ręczne zwalnianie hamulca | HF, HR |
Sprzęgło jednokierunkowe | /RS |
Czujnik temperatury / pomiar temperatury | |
Ochrona termiczna silnika | /TF, /TH |
Pomiar temperatury | /KT, /PT |
Enkodery | |
Enkodery wbudowane | /EI7C, /EI76, /EI72, /EI71 |
Enkodery do dodatkowego montażu DR2L71-80 | EK8., / AK8. |
Enkodery do dodatkowego montażu DR71-132 | /ES7S, /ES7R, /ES7C, /AS7W, /AS7Y, /EV7., /AV7., /XV.., /XH.. |
Enkodery do dodatkowego montażu DR160-225 | /EG7S, /EG7R, /EG7C, /AG7W, /AG7Y, /EV7., /AV7., /XV.., /XH.. |
Adapter montażowy | /ES7A, /EG7A, /XV.A, /XH.A |
Opcje przyłączeniowe | |
Opcje przyłączeniowe | /IS, /ISU, /AB.., /AC.., /AD.., /AK.., /AM.., /AS.., /KCC, /KC1, /IV |
Opcje wentylatora | |
Osłona wentylatora | /C, /LF |
Wentylator | /AL |
Wentylator chłodzący | /V |
Inne opcje | |
Analiza stanu napędu | /DUB |
Druga końcówka wału | /2W |
Wzmocniona izolacja uzwojenia | /RI |
Otwór odpływowy skroplin | /DH |