• Szczegółowe informacje o wybranym przez Państwa produkcie
  • Dane CAD oraz dokumentacja dotycząca Państwa konfiguracji
  • Bezpośrednia możliwość wysłania zapytania lub złożenia zamówienia
Skonfiguruj produkt teraz
Twoje korzyści

Bezpieczna regulacja
dzięki możliwości realizacji trzykrotnego lub czterokrotnego momentu znamionowego silnika w odniesieniu do wału silnika.

Wysoka jakość prędkości obrotowej
w przypadku motoreduktora serwo zapewniona przez kompaktową jednostkę składającą się z przekładni oraz wytrzymałego asynchronicznego silnika serwo.

Wysoka dokładność
dzięki redukcji luzu międzyzębnego obrotowego w połączeniu w wysoką sprawnością oraz wytrzymałemu zazębieniu.


Asynchroniczne silniki serwo serii DRL../DR2L - wysoki znamionowy moment obrotowy i wytrzymałość na wysokie obciążenia

Asynchroniczny silnik serwo DRL.. nadaje się szczególnie do aplikacji, w których napędzamy elementy o bardzo dużych masowych momentach bezwładności. Konstrukcja i wielkość silnika zostały dobrane w ten sposób, że możliwe jest krótkotrwałe przeciążenie sięgające 350%. Silniki DRL… można skonfigurować w dwóch różnych pakietach dynamicznych, które określają zdolności przeciążeniowe silnika.

Seria DRL.. dysponuje też wymaganym momentem obrotowym. Dzięki 4 klasom prędkości obrotowych oraz enkoderowi sin/cos o wysokiej rozdzielczości silniki DRL… pracują zawsze dokładnie z taką prędkością, jakiej od nich wymagamy, również tych niewielkich.

W ramach asynchronicznego silnika serwo mogą Państwo skorzystać z wielu wersji dodatkowych z naszego systemu modułowego dostępnych dla silników serii DR..

Zastosowanie bez przekładni jedynie połowicznym rozwiązaniem? W takiej sytuacji mogą Państwo skorzystać z naszego systemu modułowego i połączyć asynchroniczne silniki serwo serii DRL.. z przekładnią serwo tworząc motoreduktor serwo spełniający Państwa oczekiwania. Mogą wybrać Państwo także pasującą do określonych wymagań osobną przekładnię serwo.

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie Kontrola hamulców Falownik standardowy MOVIMOT®
  • Stały moment obrotowy od 2,7 Nm do 300 Nm
  • Maksymalne momenty obrotowe od 5 Nm do 1100 Nm
  • Obciążenie do 3,5-krotności nominalnego momentu silnika
  • Bezpieczne i precyzyjne pozycjonowanie w połączeniu z techniką szaf sterowniczych z zestawu automatyzacji MOVI-C®
  • Pełna integracja z zestawem silnikowym DR.., wszystkie opcje dostępne, w tym hamulce, enkodery,
  • Wyłączony z przepisów dotyczących efektywności, jako silnik z przemiennikiem

Seria DR2L..

Typ Prędkość znamionowa
min-1
Znamionowy moment obrotowy
Nm
Pakiet dynamiczny 1
Nm
Pakiet dynamiczny 2
Nm
Masowy moment bezwładności
kgcm²
71-80 1200 2.5 – 8 5 – 14 8.5 – 30 5.42 – 24.7
71-80 1700 2.7 – 9.6 5 – 14 8.5 – 30 5.42 – 24.7
71-80 2100 2.7 – 9.6 5 – 14 8.5 – 30 5.42 – 24.7
71-80 3000 2.6 – 9.2 5 – 14 8.5 – 30 5.42 – 24.7

Pakiety dynamiczne

Pakiet dynamiczny 1 Pakiet dynamiczny 2
Mdyn ~ 200% MN: w przypadku montażu przekładni - normalny czop zębnika Mdyn ~ 300 – 350% MN: w przypadku montażu przekładni - wzmocniony czop zębnika
Silnik trójfazowy DRL../DR2L
Rozmiar DRL..DR2L..: 71, 80
DRL..: 90, 100, 112, 132, 160, 180, 200, 225
Długość S, M, L, MC, LC
Liczba pól 4
Sposób montażu
Sposób montażu /FI, /FF, /FT, /FL, /FG, /FM, /FE, /FY, /FC
Mechaniczne elementy zewnętrzne
Hamulec BE05, BE1, BE2, BE5, BE11, BE20, BE30, BE32, BE60, BE62
Ręczne zwalnianie hamulca HF, HR
Sprzęgło jednokierunkowe /RS
Czujnik temperatury / pomiar temperatury
Ochrona termiczna silnika /TF, /TH
Pomiar temperatury /KT, /PT
Enkodery
Enkodery wbudowane /EI7C, /EI76, /EI72, /EI71
Enkodery do dodatkowego montażu DR2L71-80 EK8., / AK8.
Enkodery do dodatkowego montażu DR71-132 /ES7S, /ES7R, /ES7C, /AS7W, /AS7Y, /EV7., /AV7., /XV.., /XH..
Enkodery do dodatkowego montażu DR160-225 /EG7S, /EG7R, /EG7C, /AG7W, /AG7Y, /EV7., /AV7., /XV.., /XH..
Adapter montażowy /ES7A, /EG7A, /XV.A, /XH.A
Opcje przyłączeniowe
Opcje przyłączeniowe /IS, /ISU, /AB.., /AC.., /AD.., /AK.., /AM.., /AS.., /KCC, /KC1, /IV
Opcje wentylatora
Osłona wentylatora /C, /LF
Wentylator /AL
Wentylator chłodzący /V
Inne opcje
Analiza stanu napędu /DUB
Druga końcówka wału /2W
Wzmocniona izolacja uzwojenia /RI
Otwór odpływowy skroplin /DH
  • Układnice magazynowe
  • Napędy jazdy paletyzatorów
  • Nawijarki oraz przewijarki
  • Napędy podnoszenia w suwnicach
  • Aplikacje przenośnikowe