• Nasi specjaliści znają Państwa branżę oraz jej potrzeby
  • Pozostają niezmiennie do Państwa dyspozycji, w każdym miejscu na świecie
  • Dysponujemy odpowiednią wiedzą oraz narzędziami, aby zapewnić Państwu optymalne doradztwo
Skontaktuj się z nami już teraz
Twoje korzyści

Oszczędność miejsca
dzięki małej i kompaktowej konstrukcji oraz bezpośredniemu montażowi na przekładni - bez adapterów i sprzęgieł

Szybkie, bezpieczne uruchomienie
z funkcją automatycznego tuningu za pomocą elektronicznej tabliczki znamionowej

Redukcja nakładów instalacyjnych
poprzez zastosowanie silników z prostą i oszczędną technologią jednokablową

Nadają się do przemysłu spożywczego
dzięki odpornemu na zabrudzenia „Hygienic friendly design”

Bezpieczne wyhamowanie dużych ładunków
przy pomocy mocnych hamulców sprężynowych o zwiększonej objętości roboczej

Optymalna konstrukcja napędu
dzięki naszemu wyjątkowo wszechstronnemu systemowi modułowemu

Synchroniczne silniki serwo serii CM3C.. - dynamiczne i precyzyjne rozwiązanie dla dużych obciążeń zewnętrznych

Najniższy możliwy stosunek bezwładności obciążenia do bezwładności silnika jest warunkiem koniecznym do realizacji pozycjonowania z punktu A do B ze znaczną dynamiką i precyzją. Silniki serwo serii CM3C.. mają zatem zwiększony moment bezwładności masy. Tym samym te silniki serwo nadają się do wszystkich zastosowań o odpowiednio wysokim momencie bezwładności w zakresie automatyki, aplikacji handlingowych i transportowych. Dzięki 4 oferowanym rozmiarom 63, 71, 80 oraz 100 zapewniają one pracę z momentem rozruchowym początkowym wynoszącym od 2,7 do 40 Nm.

Jednocześnie te silnik serwo są wyjątkowo kompaktowe i zajmują niewiele miejsca. Opcja montażu silnika bezpośrednio na przekładni (bezpośredni montaż silnika) oznacza, że adaptery i sprzęgła nie są już potrzebne. Możliwość krótkotrwałego przeciążenia i gładkie powierzchnie („Hygienic friendly design”) sprawiają, że silniki serwo typu Medium-Inertia są szczególnie wytrzymałe i odporne na zabrudzenia. Ponadto wirniki wyposażone w magnesy trwałe zapewniają bardzo wysoki stopień sprawności, a tym samym niezwykle energooszczędną pracę.

Również elastyczność i niezawodność są priorytetem w przypadku hamulców stosowanych w silnikach serwo. Oprócz typowego dla silników serwo hamulca zatrzymującego 24 V, użytkownik ma do wyboru hamulec o zwiększonej wydajności. Wyposażone w ten sposób silniki synchroniczne nadają się również do zastosowań, w których może dojść do konieczności hamowania awaryjnego. Wymagania tego rodzaju są typowe dla automatyki maszynowej, w portalach lub napędach podwoziowych.

Bardzo elastyczne silniki serwo serii CM3C.. mogą być indywidualnie dostosowywane dzięki naszemu systemowi modułowemu. A dzięki technice jednokablowej można je szybko zainstalować i zintegrować jako inteligentne rozwiązania z nowoczesnymi koncepcjami Industry 4.0.

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie
  • 4 rozmiary BG63, BG71, BG80, BG100 w 3 wersjach długości S, M, L
  • Kompaktowe i wydajne dzięki najnowszej technice magnesów i uzwojeń
  • Rezolver RH1M
  • Gniazda kołnierzowe z regulacją kąta
  • Czujnik temperatury PK (PT1000)
  • Stopień ochrony IP65
  • Długi okres eksploatacji łożysk
  • Wysokie niezawodne siły poprzeczne
  • Pojedynczy silnik serwo lub bezpośredni montaż na przekładni
  • Prawie niewyczuwalny raster biegunów
  • Trwały moment rozruchowy początkowy (M0) od 2,7 do 40 Nm
  • Maksymalne momenty obrotowe (MPK) do 115,5 Nm
  • Do 4 znamionowych prędkości obrotowych:
    2 000 min-1, 3 000 min-1, 4 500 min-1, 6 000 min-1
  • Monitorowanie stanu oraz szerokie możliwości diagnostyki usterek za pomocą cyfrowego interfejs silnika MOVILINK® DDI
  • Zoptymalizowana praca falowników MOVIDRIVE® z systemu modułowego automatyki MOVI-C®
  • Opcje:
    • Wentylator zewnętrzny dla lepszego termicznego wykorzystania silnika
    • Skrzynka zaciskowa
    • Wersja bezpieczna z hamulcem i enkoderem
    • Wersja przeciwwybuchowa: ATEX oraz IECEx
    • Wszystkie aktualne dopuszczenia (UL, CSA, EAC, UkrSEPRO)
  • Kompatybilne systemy enkoderów innych producentów:
    • DRIVE-CLiQ firmy Siemens do pracy z typowymi sterownikami Sinumerik oraz Sinamics firmy Siemens
    • EnDat2.2 firmy HEIDENHAIN
    • HIPERFACE DSL firmy SICK Stegmann
Silnik Trwały
moment rozruchowy początkowy
M0
Nm
Dynamiczny moment
graniczny
Mpk
Nm
Waga


kg
Moment bezwładności
masy
Jmot
10-4 kgm2
CM3C63S
CM3C63M
CM3C63L
2,7
4,9
6,4
8,1
14,7
19,2
3,16
4,51
5,85
1,3
2,5
3,6
CM3C71S
CM3C71M
CM3C71L
6,5
9,5
14
19,5
28,5
42
6,42
7,87
10,7
7,4
10,7
17,1
CM3C80S
CM3C80M
CM3C80L
10,5
15,6
22,8
31,5
46,8
68,4
10,6
13
18
17,6
25,2
40,6
CM3C100S
CM3C100M
CM3C100L
19
26,8
40
57
80,4
120
16,5
20,2
27,7
40
57,3
92,1
  • Bramownice o dużym obciążeniu
  • Roboty kartezjańskie
  • Paletyzery
  • Maszyny do głębokiego tłoczenia i formowania
  • Urządzenia do dynamicznego rozładunku i załadunku
  • Obrabiarki
  • Zastosowania dźwigowe/podnośnikowe
  • Technika transportu bliskiego o dużych obciążeniach zewnętrznych