Oszczędność miejsca
dzięki małej i kompaktowej konstrukcji oraz bezpośredniemu montażowi na przekładni - bez adapterów i sprzęgieł
Szybkie, bezpieczne uruchomienie
z funkcją automatycznego tuningu za pomocą elektronicznej tabliczki znamionowej
Redukcja nakładów instalacyjnych
poprzez zastosowanie silników z prostą i oszczędną technologią jednokablową
Nadają się do przemysłu spożywczego
dzięki odpornemu na zabrudzenia „Hygienic friendly design”
Bezpieczne wyhamowanie dużych ładunków
przy pomocy mocnych hamulców sprężynowych o zwiększonej objętości roboczej
Optymalna konstrukcja napędu
dzięki naszemu wyjątkowo wszechstronnemu systemowi modułowemu
Najniższy możliwy stosunek bezwładności obciążenia do bezwładności silnika jest warunkiem koniecznym do realizacji pozycjonowania z punktu A do B ze znaczną dynamiką i precyzją. Silniki serwo serii CM3C.. mają zatem zwiększony moment bezwładności masy. Tym samym te silniki serwo nadają się do wszystkich zastosowań o odpowiednio wysokim momencie bezwładności w zakresie automatyki, aplikacji handlingowych i transportowych. Dzięki 4 oferowanym rozmiarom 63, 71, 80 oraz 100 zapewniają one pracę z momentem rozruchowym początkowym wynoszącym od 2,7 do 40 Nm.
Jednocześnie te silnik serwo są wyjątkowo kompaktowe i zajmują niewiele miejsca. Opcja montażu silnika bezpośrednio na przekładni (bezpośredni montaż silnika) oznacza, że adaptery i sprzęgła nie są już potrzebne. Możliwość krótkotrwałego przeciążenia i gładkie powierzchnie („Hygienic friendly design”) sprawiają, że silniki serwo typu Medium-Inertia są szczególnie wytrzymałe i odporne na zabrudzenia. Ponadto wirniki wyposażone w magnesy trwałe zapewniają bardzo wysoki stopień sprawności, a tym samym niezwykle energooszczędną pracę.
Również elastyczność i niezawodność są priorytetem w przypadku hamulców stosowanych w silnikach serwo. Oprócz typowego dla silników serwo hamulca zatrzymującego 24 V, użytkownik ma do wyboru hamulec o zwiększonej wydajności. Wyposażone w ten sposób silniki synchroniczne nadają się również do zastosowań, w których może dojść do konieczności hamowania awaryjnego. Wymagania tego rodzaju są typowe dla automatyki maszynowej, w portalach lub napędach podwoziowych.
Bardzo elastyczne silniki serwo serii CM3C.. mogą być indywidualnie dostosowywane dzięki naszemu systemowi modułowemu. A dzięki technice jednokablowej można je szybko zainstalować i zintegrować jako inteligentne rozwiązania z nowoczesnymi koncepcjami Industry 4.0.
Silnik | Trwały moment rozruchowy początkowy M0 Nm | Dynamiczny moment graniczny Mpk Nm | Waga kg | Moment bezwładności masy Jmot 10-4 kgm2 |
CM3C63S CM3C63M CM3C63L | 2,7 4,9 6,4 | 8,1 14,7 19,2 | 3,16 4,51 5,85 | 1,3 2,5 3,6 |
CM3C71S CM3C71M CM3C71L | 6,5 9,5 14 | 19,5 28,5 42 | 6,42 7,87 10,7 | 7,4 10,7 17,1 |
CM3C80S CM3C80M CM3C80L | 10,5 15,6 22,8 | 31,5 46,8 68,4 | 10,6 13 18 | 17,6 25,2 40,6 |
CM3C100S CM3C100M CM3C100L | 19 26,8 40 | 57 80,4 120 | 16,5 20,2 27,7 | 40 57,3 92,1 |