Oferujemy Państwu optymalny silnik trójfazowy do każdego zastosowania: silniki 2-, 4-, 6- i 8-polowe o mocy od 0,09 kW do 375 kW dostępne w klasach energooszczędności od IE1 do IE4. Sprawdź i przetestuj nasze silniki serii DR../DRN/DR2.
Silniki DR../DRN/DR2.. w klasie IE1 do IE4 - wydajne, sprawne oraz dostępne

W ramach systemu modułowego silników trójfazowych serii DR../DRN/DR2.. na całym świecie wdrożyliśmy miliony kombinacji napędowych wprawiających w ruch różnorodne maszyny oraz urządzenia.
U nas w łatwy sposób można wybrać optymalny silnik energooszczędny do określonego zastosowania. Seria DR.. oferuje odpowiednią wersję silnika dla każdej z globalnie obowiązujących klas energooszczędności od IE1 do IE4: DRS../DR2S dla IE1, DRN.. dla IE3 i DRU.. dla IE4. W ramach każdej z tych wersji silników wystarczy wybrać moc oraz częstotliwość pracy. Tym samym najważniejsze kryteria wyboru zostały uwzględnione.
Brakuje Ci silników w klasie IE2? Bez obaw, silniki DRN.. w klasie IE3 to ich następcy. Wymiary i masa silników DRN.. IE3 są tylko marginalnie inne niż porównywalnych silników w klasie IE2. A najlepsze jest to, że ceny silników DRN.. są w większości takie same jak ich odpowiedników DRE..
Oczywiście niezależnie od klasy energooszczędności do Państwa dyspozycji pozostawiamy wszystkie opcje dostępne dla naszych silników. Ofertę w zakresie silników uzupełnia szeroka paleta rozwiązań hamulców oraz zintegrowanych enkoderów.
Silniki serii DR../DRN/DR2.. spełniają wymagania najważniejszych obowiązujących globalnie standardów oraz różnorodne wymogi lokalnych rozporządzeń w zakresie oszczędności energetycznej w zakresie mocy od 0,09 do 375 kW.
Współpracując z nami mogą Państwo również zaoszczędzić czas oraz zoptymalizować swoje procesy podczas wyboru silnika, procedury zamawiania oraz w zakresie logistyki.
Zastosowanie bez przekładni jedynie połowicznym rozwiązaniem? W takiej sytuacji mogą Państwo skorzystać z naszego systemu modułowego i połączyć silnik trójfazowy serii DR.. zgodnie z zapotrzebowaniem z przekładnią walcową, płaską, walcowo-ślimakową, walcowo-stożkową lub SPIROPLAN®. Nasza oferta uwzględnia również wszystkie typy przekładni w seryjnej kombinacji dostępne jako motoreduktory.
Silnik w wersji 355 jest pierwszym silnikiem pojedynczym IEC systemu modułowego DRN... Połączenia z przekładnią przemysłową, niezależnie od tego, czy z adapterem zamontowanym bezpośrednio na przekładni walcowej lub stożkowo-walcowej czy też z kompletnym pakietem napędowym na stalowej ramie wahliwej to najlepsze rozwiązanie dla zastosowania pojedynczego silnika IEC.
Na potrzeby sterowania oraz regulacji silników oferujemy również pasujące falowniki. Aby falowniki były optymalnie zintegrowane z naszymi silnikami, motoreduktorami i dostosowane do Państwa zastosowania, projektujemy i zapewniamy indywidualną elektronikę do napędów.
Konfigurator produktów
- Szczegółowe informacje o Państwa indywidualnym produkcie
- Dane CAD oraz dokumentacja dotycząca Państwa konfiguracji
- Bezpośrednia możliwość wysłania zapytania lub złożenia zamówienia
Zalety
-
Korzyści w zakresie wydajności energetycznej
ponieważ seria DR.. oferuje odpowiednią wersję silnika dla każdej klasy energooszczędności. -
Podwyższona elastyczność
ponieważ system modułowy silników DR.. umożliwia Państwu tworzenie milionów kombinacji napędowych indywidualnie dopasowanych do Państwa potrzeb. -
Uproszczony wybór silnika
ponieważ nasza oferta w zakresie silników obejmuje 30 zakresów mocy - dla każdej aplikacji znajdzie się odpowiedni silnik.
Wydajność energetyczna
Seria DR../DRN/DR2.. oferuje zgodnie z IEC 60034-30-1 odpowiedni silnik dla każdej klasy energooszczędności - IE1, IE2, IE3 oraz IE4. Na tabliczce znamionowej znajdą Państwo odpowiednie oznaczenie IE, informacje dotyczące sprawności oraz dane o spełnianych dopuszczeniach krajowych.
Oprócz produktów wchodzących w skład modułu oszczędności energii nasze energooszczędne rozwiązania effiDRIVE® obejmują również kompetentne doradztwo w zakresie energii oraz modularne, indywidualne usługi serwisowe. Dowiedz się więcej!
- Wersja DRS../DR2S..= IE1
- 2-, 4- lub 6-polowy
- Zakres mocy od 0,09 kW do 225 kW
- Wersja DRE..J = IE2
- 4-polowy
- Zakres mocy od 0,37 kW do 5,5 kW
- Wersja DRN.. = IE3
- 2-, 4-, 6- lub 8-polowy
- Zakres mocy od 0,09 kW do 375 kW
- Wersja DRU..J = IE4
- 4-polowy
- Zakres mocy od 0,18 kW do 4 kW
Niezależnie od wymaganej klasy energooszczędności dla wszystkich silników trójfazowych dostępne są wszystkie opcje oraz wersje.
Driving the world
Nasze silniki trójfazowe znajdują zastosowanie na całym świecie. W każdej klasie energooszczędności dostępna jest odpowiednia wersja silnika. A każdy typ silnika mogą Państwo podłączać do różnych sieci zasilania niezależnie od miejsca zastosowania.
Właściwości
- Kompleksowa oferta hamulców oraz ich łączenia z silnikami - to znaczy 3 różne rozmiary hamulców na każdy rozmiar silnika
- Zintegrowane oraz optymalne kosztowo enkodery wbudowane
- Duże oszczędności czasowe dzięki optymalizacji procesu wyboru silnika, zamawiania oraz logistyki
- Silniki w klasie energooszczędności IE1 do IE4
- Oszczędność miejsca oraz kosztów dzięki kompaktowej budowie
- Bezpieczeństwo w przyszłości również pod względem politycznych aspektów związanych z ochroną środowiska (normy)
- Obniżenie kosztów eksploatacyjnych przy zastosowaniu silników energooszczędnych; nasze silniki spełniają wymagania klas energooszczędności
- Standard Efficiency (IE1)
- High Efficiency (IE2)
- Premium Efficiency (IE3)
- Super Premium Efficiency (IE4)
- Tryby pracy S1, S3/15%, S3/25%, S3/40%
- „Silnik globalny” łączy wiele przepisów dotyczących oszczędności energii oraz przepisów w jednej wersji - serii DR..
- Silniki serii DR.. wspierają globalne standardy oraz normy
Dane techniczne
Wyciąg z opisu technicznego
Częstotliwość 50 Hz | Częstotliwość 60 Hz | ||
---|---|---|---|
Łączenie | D / Y | D / Y | YY / Y lub DD / D |
Napięcia standardowe V |
230 / 400 oder 400 / 690 |
220 / 380 oder 380 / 660, 254 /440, 266 / 460 oder 277 / 480 |
220 / 440, 230 / 460 |
IE3 Napięcia standardowe V |
220 – 240 / 380 – 415, 220 – 230 / 380 – 400 oder 380 – 400 / 660 – 690 |
254 – 277 / 440 – 480 oder 254 – 266 / 440 – 460 |
Klasa IE | Liczba pól | Typ silnika | przy częstotliwości 50 Hz | przy częstotliwości 60 Hz oraz 50/60 Hz | |
---|---|---|---|---|---|
Moc kW |
Moc kW |
Moc hp |
|||
IE1 | 2-polowy | DR2S 63MS - 80M DRS 90M – 132M |
0.18 – 9.2 | 0.18 – 9.2 | 0.25 – 12.3 |
4-polowy | DR2S 56M – 80M DRS 90M – 315L |
0.09 – 200 | 0.09 – 200 | 0.12 – 225 | |
6-polowy | DR2S 63MS – 80MK DRS 90L – 160M |
0.09 – 7.5 | 0.09 – 7.5 | 0.12 – 10 | |
– | 4/2-polowy | DR2S 63MS – 80M DRS 90M – 180L |
0.15/0.20 – 18.5/20 | 0.15/0.20 –18.5/20 | – |
8/2-polowy | DR2S 71MS – 80M DRS 90M – 132M |
0.044/0.2 – 1.1/4.6 | 0.044/0.2 – 1.1/4.6 | – | |
8/4-polowy | DR2S 71MS – 80MS DRS 90 – 225M |
0.1/0.18 – 18/34 | 0.1/0.18 – 18/34 | – | |
IE3 | 2-polowy | DRN 63MS – 132S | 0.18 – 7.5 | 0.18 – 7.5 | 0.25 – 10 |
4-polowy | DRN 63MS – 315H | 0.12 – 200 | 0.12 – 224 | 0.15 – 300 | |
6-polowy | DRN63MS – 160M | 0.09 – 7.5 | 0.09 – 7.5 | 0.10 – 10 | |
8-polowy | DRN 71MS – 80M | 0.09 – 0.25 | 0.09 – 0.25 | 0.10 – 0.33 | |
IE4 | 4-polowy | DRU...J 71 – 100 |
0.18 – 4 | – | – |
Informacje dotyczące oszczędności energetycznej na tabliczce znamionowej |
|
||||
Dodatkowe dane na tabliczce znamionowej |
|
Obszary zastosowania
- Zastosowania, które wymagają mechanicznego hamulca zapewniającego bezpieczeństwo w przypadku awarii zasilania
- Duże i małe przenośniki taśmowe w logistyce
- Zastosowania dźwignicowe
- Zastosowania, które zakładają wysoką dokładność regulacji
- Zadania pozycjonowania z enkoderem zintegrowanym lub enkoderem do dodatkowego montażu
- Możliwość stosowania na całym świecie, niezależnie od branży