Wykorzystanie potencjalnych oszczędności
ponieważ wysoka sprawność całkowita układu zmniejsza zużycie energii nawet o 50% w stosunku do konwencjonalnych systemów napędowych
Redukcja wariantów
ponieważ zakres prędkości obrotowej ze stałym momentem obciążenia oraz wysokim momentem obciążenia umożliwia zastosowanie jednego wariantu urządzenia do wielu zadań
Uproszczona instalacja
dzięki połączeniu przesyłu energii oraz komunikacji w jednym przewodzie, co redukuje nakłady instalacyjne oraz ryzyko popełnienia błędu
Oszczędność miejsca
ponieważ kompletna integracja komponentów oraz kompaktowa budowa redukuje niezbędną przestrzeń montażową
Ekonomiczne planowanie
ponieważ właściwości oraz zalety rozwiązania zapewniają obniżenie kosztów związanych z utrzymaniem części zamiennych na magazynie i redukcję ogólnych kosztów eksploatacyjnych
Kompaktowa konstrukcja naszego silnika sterowanego elektronicznie DRC.. łączy i integruje elektronikę z silnikiem synchronicznym wyposażonym w magnesy trwałe. Czyni z niego idealne rozwiązanie do zastosowań decentralnych w przypadkach, w których wymagana jest maksymalna elastyczność w zakresie konfiguracji przekładni. W połączeniu z wysokowydajną przekładnią walcowo-stożkową, walcową, płaską lub jako silnik do zabudowy jednostka DRC.. zapewnia wydajny oraz decentralny układ napędowy. Silnik sterowany elektronicznie DRC.. dostępny jest w identycznych wariantach komunikacyjnych co MOVIGEAR® oraz w czterech rozmiarach i zakresie mocy od 0,55 kW do 4 kW. Dzięki temu możliwe jest osiągnięcie ciągłego momentu obrotowego o wartości 2,6 Nm lub 19,1 Nm.
Te właściwości oraz zgrane ze sobą komponenty sprawiają, że silnik sterowany elektronicznie DRC.. jest inteligentnym mechatronicznym układem napędowym do zastosowań stawiających wysokie wymagania w zakresie niezawodności i trwałości. Jednostka zapewnia tym samym dużą dostępność maszyn oraz maksymalne bezpieczeństwo eksploatacji.
Elastyczność w zakresie praktycznych zastosowań, wysoka wydajność energetyczna oraz nadzwyczajna moc silnika DRC.. czynią z niego ekonomiczne i przyszłościowe rozwiązanie, które sprawdzi się również w Państwa aplikacji.
Seria | Moc znamionowa kW | Zakres regulacji | Znamionowy moment obrotowy Nm | Maksymalny moment obrotowy Nm |
DRC1 | 0.55 | 1/2000 | 2.65 | 6.6 |
DRC2 | 1.5 | 1/2000 | 7.20 | 18 |
DRC3 | 3 | 1/2000 | 14.3 | 35.8 |
DRC4 | 4 | 1/2000 | 19.1 | 36.2 |
Dzięki unikalnym rozwiązaniom oraz klasie energooszczędności IE4 silnik sterowany elektronicznie może być stosowany na całym świecie w sposób elastyczny i uniwersalny, ponieważ został zaprojektowany do pracy z napięciem zasilającym pomiędzy 380 V a 500 V przy 50/60 Hz.
Opcje aplikacyjne GIO12 oraz GIO13 dają możliwość odczytu oraz przetwarzania sygnałów różnych elementów wykonawczych oraz czujników, które znajdują się w bezpośredniej bliskości napędu. Dostępne są następujące opcje dla urządzeń SNI oraz DCS:
Silniki DRC.. mogą być wykorzystywane zarówno w zakresie zastosowań w technice transportowej, jak również jako uniwersalne silniki aplikacyjne w wielu obszarach logistycznych, między innymi w: