• Szczegółowe informacje o wybranym przez Państwa produkcie
  • Dane CAD oraz dokumentacja dotycząca przeprowadzonej konfiguracji
  • Bezpośrednia możliwość wysłania zapytania lub złożenia zamówienia
Skonfiguruj produkt teraz
Twoje korzyści

Wykorzystanie potencjalnych oszczędności
ponieważ wysoka sprawność całkowita układu zmniejsza zużycie energii nawet o 50% w stosunku do konwencjonalnych systemów napędowych

Redukcja wariantów
ponieważ zakres prędkości obrotowej ze stałym momentem obciążenia oraz wysokim momentem obciążenia umożliwia zastosowanie jednego wariantu urządzenia do wielu zadań

Uproszczona instalacja
dzięki połączeniu przesyłu energii oraz komunikacji w jednym przewodzie, co redukuje nakłady instalacyjne oraz ryzyko popełnienia błędu

Oszczędność miejsca
ponieważ kompletna integracja komponentów oraz kompaktowa budowa redukuje niezbędną przestrzeń montażową

Ekonomiczne planowanie
ponieważ właściwości oraz zalety rozwiązania zapewniają obniżenie kosztów związanych z utrzymaniem części zamiennych na magazynie i redukcję ogólnych kosztów eksploatacyjnych

Mechatroniczny układ napędowy MOVIGEAR®

Szczególnie wydajny silnik sterowany elektronicznie DRC.. w klasie energooszczędności IE4

Kompaktowa konstrukcja naszego silnika sterowanego elektronicznie DRC.. łączy i integruje elektronikę z silnikiem synchronicznym wyposażonym w magnesy trwałe. Czyni z niego idealne rozwiązanie do zastosowań decentralnych w przypadkach, w których wymagana jest maksymalna elastyczność w zakresie konfiguracji przekładni. W połączeniu z wysokowydajną przekładnią walcowo-stożkową, walcową, płaską lub jako silnik do zabudowy jednostka DRC.. zapewnia wydajny oraz decentralny układ napędowy. Silnik sterowany elektronicznie DRC.. dostępny jest w identycznych wariantach komunikacyjnych co MOVIGEAR® oraz w czterech rozmiarach i zakresie mocy od 0,55 kW do 4 kW. Dzięki temu możliwe jest osiągnięcie ciągłego momentu obrotowego o wartości 2,6 Nm lub 19,1 Nm.

Te właściwości oraz zgrane ze sobą komponenty sprawiają, że silnik sterowany elektronicznie DRC.. jest inteligentnym mechatronicznym układem napędowym do zastosowań stawiających wysokie wymagania w zakresie niezawodności i trwałości. Jednostka zapewnia tym samym dużą dostępność maszyn oraz maksymalne bezpieczeństwo eksploatacji.

Elastyczność w zakresie praktycznych zastosowań, wysoka wydajność energetyczna oraz nadzwyczajna moc silnika DRC.. czynią z niego ekonomiczne i przyszłościowe rozwiązanie, które sprawdzi się również w Państwa aplikacji.

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie Sterowniki do zabudowy technice szafowej Platforma Motion-Control MultiMotion Konfigurator aplikacji dla sterownika MOVI-PLC (CCU)
Seria
Moc znamionowa
kW
Zakres regulacji
Znamionowy moment obrotowy
Nm
Maksymalny moment obrotowy
Nm
DRC1
0.55
1/2000
2.65
6.6
DRC2
1.5
1/2000
7.20
18
DRC3
3
1/2000
14.3
35.8
DRC4 4 1/2000 19.1 36.2

Dzięki unikalnym rozwiązaniom oraz klasie energooszczędności IE4 silnik sterowany elektronicznie może być stosowany na całym świecie w sposób elastyczny i uniwersalny, ponieważ został zaprojektowany do pracy z napięciem zasilającym pomiędzy 380 V a 500 V przy 50/60 Hz.

  • Kompleksowy mechatroniczny układ napędowy w połączeniu z naszymi wysokowydajnymi przekładniami - walcowo-stożkową, walcową lub płaską - albo jako silnik do zabudowy
  • Kołnierze standardowe do połączenia z naszymi przekładniami 7 generacji
  • Kołnierze IEC do silników do zabudowy oraz montażu adapterów
  • Opcjonalnie z hamulcem mechanicznym
  • Zintegrowana funkcja bezpieczeństwa STO (Safe Torque Off)

Opcje aplikacyjne GIO12 oraz GIO13 dają możliwość odczytu oraz przetwarzania sygnałów różnych elementów wykonawczych oraz czujników, które znajdują się w bezpośredniej bliskości napędu. Dostępne są następujące opcje dla urządzeń SNI oraz DCS:

Opcja aplikacyjna GIO12B

  • Sterowanie do dwóch cyfrowych elementów wykonawczych
  • Przetwarzanie do czterech cyfrowych czujników

Opcja aplikacyjna GIO13B

  • 1 wyjście cyfrowe
  • 4 wejścia cyfrowe (z czego 2 nadają się do zastosowania jako wejścia dla częstotliwości sterującej)
  • 1 wyjście analogowe
  • 1 wejście analogowe

Silnik sterowany elektronicznie DRC.. - Single Line Network Installation (SNI)

  • Wykorzystanie infrastruktury energetycznej do przekazywania sygnałów komunikacyjnych
  • Znaczna redukcja nakładów instalacyjnych, ponieważ niezbędne jest podłączenie wyłącznie przewodu zasilającego
  • Możliwość wykonania sieci roboczych o rozciągnięciu sięgającym 100 m oraz łącznie 10 urządzeń

Silnik sterowany elektronicznie DRC.. z magistralą systemową (DSC)

  • Zastosowanie napędu w aplikacjach znajdujących się w pobliżu maszyn, które stawiają wysokie wymagania w zakresie dynamiki napędu oraz wydajności magistrali

Silnik sterowany elektronicznie DRC.. - binarny (DBC)

Silnik sterowany elektronicznie DRC.. (DAC)

  • Proste podłączenia sieci przemysłowej
  • Szybkie i ekonomiczne wykonanie technicznych instalacji transportowych
  • Możliwość parametryzacji w zakresie stałych prędkości obrotowych oraz ramp
  • Zintegrowana funkcja bezpieczeństwa STO

Silniki DRC.. mogą być wykorzystywane zarówno w zakresie zastosowań w technice transportowej, jak również jako uniwersalne silniki aplikacyjne w wielu obszarach logistycznych, między innymi w:

  • Intralogistyce
  • Logistyce lotniskowej
  • Przemyśle spożywczym oraz produkcji napojów
  • Przemyśle samochodowym