Kontakt

Proszę wprowadzić swój kod pocztowy, aby skontaktować się z odpowiednią osobą kontaktową.

Zalety napędów

Zdolność przeciążeniowa
wynikająca z zaprojektowania przekładni pod kątem obciążeń szczytowych

Równomierność pracy
dzięki zoptymalizowanej geometrii kół zębatych o kompaktowych rozmiarach

Dostosowanie do indywidualnych potrzeb
zapewnia wiele kombinacji łączenia silników z przekładniami o różnych przełożeniach w pierwszym i drugim stopniu

Elastyczność
ponieważ brak przesunięcia osi oraz symetryczna pozycja pracy umożliwiają wiele położeń montażowych

Na potrzeby zmiennych wymagań w logistyce

Zarówno w logistyce sektora dóbr konsumpcyjnych, jak i logistyce przemysłowej wymagania ciągle się zmieniają. Czasy realizacji zamówień są coraz krótsze, a wielkości opakowań zbiorczych coraz mniejsze. Tym samym logistyka zakładowa oraz technika magazynowa muszą być coraz bardziej elastyczne.

Moduły transportowe mają coraz mniejsze rozmiary, technika transportu bliskiego jest w znacznym stopniu mobilna, a pojazdy typu shuttle zastępują w niektórych obszarach trwałe systemy.

Tak, logistyka i technika magazynowa podlegają nieustannym zmianom. Zmiany te powodują wzrost stopnia automatyzacji oraz redukcję przestrzeni montażowej dla motoreduktorów, a przecież masa techniki napędowej odgrywa ważną role, szczególnie w systemach mobilnych. W związku z tym również odpowiednie systemy napędowe muszą umożliwiać instalację decentralną, a także muszą być bardziej kompaktowe, lżejsze oraz zapewniać zdolność połączenia w sieci, aby móc wydajnie sprostać tym wymaganiom.

Właśnie na potrzeby tego typu oczekiwań oferujemy nasze decentralne, kompaktowe napędy niskonapięciowe. Motoreduktory składają się z kompaktowego silnika z zasilaniem 48 VDC. Pasują do nich kompaktowe przekładnie planetarne i kątowe oraz planetarne przekładnie kątowe. Wszystkie te elementy tworzą rozwiązanie napędowe o kompaktowych rozmiarach, odpowiednie dla instalacji decentralnych.

Silniki kompaktowe są elektronicznie komutowanymi silnikami z wirnikami wewnętrznymi o wysokiej gęstości mocy. Posiadają w pełni zintegrowaną elektronikę sterowania wyposażoną w złącze analogowe i cyfrowe. Oba złącza można parametryzować za pośrednictwem interfejsu RS485 i dzięki temu użytkownik może wykorzystywać silniki w sposób elastyczny oraz dostosowywać je do różnych potrzeb i zastosowań.

Jeżeli jednak Państwa wymagania wykraczają poza spektrum mocy naszych nowych napędów niskonapięciowych, zachęcamy do skorzystania z naszego wszechstronnego systemu modułowego zapewniającego rozmaite rozwiązania w zakresie motoreduktorów - od małych aż po te bardzo duże, również o mocy powyżej 500 kNm.

Oprogramowanie inżynieryjne DCAShell (DE / EN)

Oprogramowanie inżynieryjne DCAShell jest niezbędne do ustawienia parametrów oraz trybów pracy, jak również do diagnozowania stanów eksploatacji kompaktowych napędów niskonapięciowych.

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie

Typowe aplikacje

Nowe kompaktowe napędy niskonapięciowe są stworzone do zastosowań w technice magazynowej oraz do systemów magazynowych.

Znajdują zastosowanie w stacjonarnej technice transportu bliskiego, na przykład w przenośnikach rolkowych i przenośnikach rolkowych z akumulacją, przenośnikach taśmowych, pasowych i łańcuchowych, podnośnikach i transferze narożnym, urządzeniach i stołach obrotowych, wózkach, wózkach poprzecznych, przenośnikach pionowych i podnośnikach, urządzeniach do układania w stosy, magazynach na pojemniki i sekwencerach, pusherach lub jako uzupełniające stacjonarne moduły techniki transportowej.

Również z zakresie mobilnej techniki transportu bliskiego możliwe są liczne zastosowania dla naszych kompaktowych napędów niskonapięciowych - na przykład jako proste napędy jezdne dla pojazdów typu shuttle, w panelach sterowania (RBG, AKL), w separatorach pasowych lub pojemnikowych, a także w wózkach poprzecznych czy bezobsługowych systemach transportowych.

Silnik kompaktowy serii DCA..

  • wydajny, gdyż jest elektronicznie komutowanym silnikiem z wirnikami wewnętrznymi o wysokiej gęstości mocy
  • kompaktowy, ponieważ posiada w pełni zintegrowaną elektronikę sterowania wyposażoną w złącze analogowe i cyfrowe
  • prostotę w obsłudze zapewnia interfejs RS485 umożliwiający parametryzację obu złączy
  • elastyczny, ponieważ może być dostosowany do najróżniejszych zastosowań
  • bezpieczeństwo styków, gdyż wszystkie wymagane elektryczne podłączenia mogą zostać połączone jednym przewodem hybrydowym

Kompaktowy motoreduktor kątowy serii KN..DCA..

  • kompaktowy, gdyż w jednej obudowie zmieszczono kombinację stopnia kątowego i planetarnego
  • odporny na przeciążenia, ponieważ stopnie planetarne na wyjściu składają się z 5 kół planetarnych o prostym zazębieniu z hartowanej stali spiekanej
  • wydajny, gdyż przed zoptymalizowanym pod kątem toczenia stopniem koła kątowego zainstalowany jest stopień planetarny o zazębieniu skośnym
  • idealnie dopasowany, ponieważ kompaktowa konstrukcja napędów zapewnia instalację nawet tam, gdzie jest mało miejsca na ich montaż
  • wydajny, gdyż dzięki wysokiej sprawności nie występuje zjawisko hamowania samoczynnego

Kompaktowy motoreduktor planetarny PN..DCA..

  • odporny na przeciążenia, gdyż przekładnia została zaprojektowana na potrzeby obciążeń szczytowych
  • równomierność pracy dzięki zoptymalizowanej geometrii kół zębatych w kompaktowej formie
  • dostosowany do indywidualnych potrzeb dzięki dostępności wielu kombinacji łączenia silników z przekładniami o różnych przełożeniach w pierwszym i drugim stopniu
  • elastyczny, gdyż nie występuje przesunięcie osi, a dzięki symetrii umożliwia wiele położeń montażowych

Kompaktowy motoreduktor kątowy serii W.03..DCA...

  • rozszerzone spektrum znamionowej prędkości obrotowej dzięki 5 dodatkowym przełożeniom redukującym
  • możliwość dostawy w wersji z wałem drążonym lub pełnym
  • trwały dzięki wysokiemu współczynnikowi obciążalności
  • sprawdzone zazębienie SPIROPLAN®

Kompaktowy motoreduktor kątowy serii F.03..DCA...

  • pozycja pracy przekładni płaskiej jako alternatywa do dodatkowej przekładni pasowej
  • możliwość dostawy w wersji z wałem drążonym i pełnym
  • wał pełny umożliwia realizację napędów jazdy z osią przelotową
  • sprawdzone zazębienie skośne
P-Motor Pn = 188 W
na
min -1
Ma
Nm
i FRa
N
SEW
fB
Oznaczenie Przekładnia Silnik m
kg
609 2.62 6.57 1800 7.24 W / WA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.10
390 3.92 10.25 1800 6.38 W / WA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.10
242 5.82 16.5 1800 4.30 W / WA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.10
145 8.30 27.5 1800 3.01 W / WA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.10
83 11.63 45 1800 2.15 W / WA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.10
621 2.52 6.44 1600 11.91 F / FA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.35
397 3.94 10.08 1600 7.61 F / FA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.35
266 5.87 15.01 1600 5.11 F / FA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.35
131 11.93 30.51 1600 2.51 F / FA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.35
84 18.69 47.79 1600 1.61 F / FA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.35
P-Motor Pn = 272 W
na
min-1
Ma
Nm
i FRA
N
SEW
fB
  Oznaczenie Przekładnia Silnik m
kg
800 2.93 5 350 16.68   PNZ 63F DCA63M 048P00/DBC00 2.45
267 7.09 15 350 8.61   PNZ 63F DCA63M 048P00/DBC00 2.75
89 23.69 45 350 2.45   PNZ 63F DCA63M 048P00/DBC00 2.75
74 25.59 54 600 0.87   KNZ 63F DCA63M 048P00/DBC00 2.15
47 40.18 84.8 600 0.55   KNZ 63F DCA63M 048P00/DBC00 2.15
P-Motor Pn = 356 W
na
min-1
Ma
Nm
i FRA
N
SEW
fB
Oznaczenie Przekładnia Silnik m
kg
609 5.25 6.57 1800 3.62 W / WA 03 DCA63L 048P00/DBC00 3.75
390 7.84 10.25 1800 3.19 W / WA 03 DCA63L 048P00/DBC00 3.75
242 11.64 16.5 1800 2.15 W / WA 03 DCA63L 048P00/DBC00 3.75
145 16.60 27.5 1800 1.51 W / WA 03 DCA63L 048P00/DBC00 3.75
83 23.26 48 1800 1.07 W / WA 03 DCA63L 048P00/DBC00 3.75
621 5.04 6.44 1600 5.96 F / FA 03 DCA63L 048P00/DBC00 4.00
397 7.88 10.08 1600 3.81 F / FA 03 DCA63L 048P00/DBC00 4.00
266 11.74 15.01 1600 2.56 F / FA 03 DCA63L 048P00/DBC00 4.00
131 23.86 30.51 1600 1.26 F / FA 03 DCA63L 048P00/DBC00 4.00
84 37.37 47.79 1600 0.80 F / FA 03 DCA63L 048P00/DBC00 4.00

Moduły podnoszenia i transfer narożny

W logistyce ruch nie zawsze odbywa się w linii prostej czy tylko na jednym poziomie. Kompaktowe napędy niskonapięciowe mogą być stosowane również jako dynamiczne elementy transferu narożnego lub w modułach podnoszenia.

Przenośniki taśmowe, pasowe i łańcuchowe

Nasze nowe kompaktowe napędy niskonapięciowe doskonale nadają się także do pracy ciągłej. Niezależnie od tego, czy transportowana jest drobnica czy lekki materiał sypki.

Jednostki i stoły obrotowe

Jeżeli Państwa instalacje transportowe się przecinają lub towary muszą być precyzyjnie przekazywane, nasze wydajne kompaktowe napędy niskonapięciowe mogą zostać idealnie dostosowane do urządzeń obrotowych.

Przenośniki liniowe i przenośniki rolkowe z akumulacją

Przenośniki tego typu są coraz szybsze i zarazem coraz lżejsze. Dodatkowo musi być zapewniona możliwość elastycznego i sterowanego zatrzymania transportowanych produktów - optymalne okoliczności dla naszych nowych kompaktowych napędów niskonapięciowych.

Spychacze i urządzenia do zmiany formatu

Taśmy transportowe w Państwa zakładzie nie są zarezerwowane do produktów o identycznych rozmiarach? Nie ma problemu! Nasze nowe i odporne na przeciążenia kompaktowe napędy niskonapięciowe wprawią w ruch również spychacze i urządzenia do zmiany formatu.