Zdolność przeciążeniowa
wynikająca z zaprojektowania przekładni pod kątem obciążeń szczytowych
Równomierność pracy
dzięki zoptymalizowanej geometrii kół zębatych o kompaktowych rozmiarach
Dostosowanie do indywidualnych potrzeb
zapewnia wiele kombinacji łączenia silników z przekładniami o różnych przełożeniach w pierwszym i drugim stopniu
Elastyczność
ponieważ brak przesunięcia osi oraz symetryczna pozycja pracy umożliwiają wiele położeń montażowych
Zarówno w logistyce sektora dóbr konsumpcyjnych, jak i logistyce przemysłowej wymagania ciągle się zmieniają. Czasy realizacji zamówień są coraz krótsze, a wielkości opakowań zbiorczych coraz mniejsze. Tym samym logistyka zakładowa oraz technika magazynowa muszą być coraz bardziej elastyczne.
Moduły transportowe mają coraz mniejsze rozmiary, technika transportu bliskiego jest w znacznym stopniu mobilna, a pojazdy typu shuttle zastępują w niektórych obszarach trwałe systemy.
Tak, logistyka i technika magazynowa podlegają nieustannym zmianom. Zmiany te powodują wzrost stopnia automatyzacji oraz redukcję przestrzeni montażowej dla motoreduktorów, a przecież masa techniki napędowej odgrywa ważną role, szczególnie w systemach mobilnych. W związku z tym również odpowiednie systemy napędowe muszą umożliwiać instalację decentralną, a także muszą być bardziej kompaktowe, lżejsze oraz zapewniać zdolność połączenia w sieci, aby móc wydajnie sprostać tym wymaganiom.
Właśnie na potrzeby tego typu oczekiwań oferujemy nasze decentralne, kompaktowe napędy niskonapięciowe. Motoreduktory składają się z kompaktowego silnika z zasilaniem 48 VDC. Pasują do nich kompaktowe przekładnie planetarne i kątowe oraz planetarne przekładnie kątowe. Wszystkie te elementy tworzą rozwiązanie napędowe o kompaktowych rozmiarach, odpowiednie dla instalacji decentralnych.
Silniki kompaktowe są elektronicznie komutowanymi silnikami z wirnikami wewnętrznymi o wysokiej gęstości mocy. Posiadają w pełni zintegrowaną elektronikę sterowania wyposażoną w złącze analogowe i cyfrowe. Oba złącza można parametryzować za pośrednictwem interfejsu RS485 i dzięki temu użytkownik może wykorzystywać silniki w sposób elastyczny oraz dostosowywać je do różnych potrzeb i zastosowań.
Jeżeli jednak Państwa wymagania wykraczają poza spektrum mocy naszych nowych napędów niskonapięciowych, zachęcamy do skorzystania z naszego wszechstronnego systemu modułowego zapewniającego rozmaite rozwiązania w zakresie motoreduktorów - od małych aż po te bardzo duże, również o mocy powyżej 500 kNm.
Oprogramowanie inżynieryjne DCAShell jest niezbędne do ustawienia parametrów oraz trybów pracy, jak również do diagnozowania stanów eksploatacji kompaktowych napędów niskonapięciowych.
Nowe kompaktowe napędy niskonapięciowe są stworzone do zastosowań w technice magazynowej oraz do systemów magazynowych.
Znajdują zastosowanie w stacjonarnej technice transportu bliskiego, na przykład w przenośnikach rolkowych i przenośnikach rolkowych z akumulacją, przenośnikach taśmowych, pasowych i łańcuchowych, podnośnikach i transferze narożnym, urządzeniach i stołach obrotowych, wózkach, wózkach poprzecznych, przenośnikach pionowych i podnośnikach, urządzeniach do układania w stosy, magazynach na pojemniki i sekwencerach, pusherach lub jako uzupełniające stacjonarne moduły techniki transportowej.
Również z zakresie mobilnej techniki transportu bliskiego możliwe są liczne zastosowania dla naszych kompaktowych napędów niskonapięciowych - na przykład jako proste napędy jezdne dla pojazdów typu shuttle, w panelach sterowania (RBG, AKL), w separatorach pasowych lub pojemnikowych, a także w wózkach poprzecznych czy bezobsługowych systemach transportowych.
Silnik kompaktowy serii DCA..
Kompaktowy motoreduktor kątowy serii KN..DCA..
Kompaktowy motoreduktor planetarny PN..DCA..
Kompaktowy motoreduktor kątowy serii W.03..DCA...
Kompaktowy motoreduktor kątowy serii F.03..DCA...
P-Motor Pn = 188 W | |||||||||
na min -1 | Ma Nm | i | FRa N | SEW fB | Oznaczenie | Przekładnia | Silnik | m kg | |
609 | 2.62 | 6.57 | 1800 | 7.24 | W / WA | 03 | DCA63S | 048P00/DBC00 | 3.10 |
390 | 3.92 | 10.25 | 1800 | 6.38 | W / WA | 03 | DCA63S | 048P00/DBC00 | 3.10 |
242 | 5.82 | 16.5 | 1800 | 4.30 | W / WA | 03 | DCA63S | 048P00/DBC00 | 3.10 |
145 | 8.30 | 27.5 | 1800 | 3.01 | W / WA | 03 | DCA63S | 048P00/DBC00 | 3.10 |
83 | 11.63 | 45 | 1800 | 2.15 | W / WA | 03 | DCA63S | 048P00/DBC00 | 3.10 |
621 | 2.52 | 6.44 | 1600 | 11.91 | F / FA | 03 | DCA63S | 048P00/DBC00 | 3.35 |
397 | 3.94 | 10.08 | 1600 | 7.61 | F / FA | 03 | DCA63S | 048P00/DBC00 | 3.35 |
266 | 5.87 | 15.01 | 1600 | 5.11 | F / FA | 03 | DCA63S | 048P00/DBC00 | 3.35 |
131 | 11.93 | 30.51 | 1600 | 2.51 | F / FA | 03 | DCA63S | 048P00/DBC00 | 3.35 |
84 | 18.69 | 47.79 | 1600 | 1.61 | F / FA | 03 | DCA63S | 048P00/DBC00 | 3.35 |
P-Motor Pn = 272 W | ||||||||||
na min-1 | Ma Nm | i | FRA N | SEW fB | Oznaczenie | Przekładnia | Silnik | m kg | ||
800 | 2.93 | 5 | 350 | 16.68 | PNZ | 63F | DCA63M | 048P00/DBC00 | 2.45 | |
267 | 7.09 | 15 | 350 | 8.61 | PNZ | 63F | DCA63M | 048P00/DBC00 | 2.75 | |
89 | 23.69 | 45 | 350 | 2.45 | PNZ | 63F | DCA63M | 048P00/DBC00 | 2.75 | |
74 | 25.59 | 54 | 600 | 0.87 | KNZ | 63F | DCA63M | 048P00/DBC00 | 2.15 | |
47 | 40.18 | 84.8 | 600 | 0.55 | KNZ | 63F | DCA63M | 048P00/DBC00 | 2.15 |
P-Motor Pn = 356 W | |||||||||
na min-1 | Ma Nm | i | FRA N | SEW fB | Oznaczenie | Przekładnia | Silnik | m kg | |
609 | 5.25 | 6.57 | 1800 | 3.62 | W / WA | 03 | DCA63L | 048P00/DBC00 | 3.75 |
390 | 7.84 | 10.25 | 1800 | 3.19 | W / WA | 03 | DCA63L | 048P00/DBC00 | 3.75 |
242 | 11.64 | 16.5 | 1800 | 2.15 | W / WA | 03 | DCA63L | 048P00/DBC00 | 3.75 |
145 | 16.60 | 27.5 | 1800 | 1.51 | W / WA | 03 | DCA63L | 048P00/DBC00 | 3.75 |
83 | 23.26 | 48 | 1800 | 1.07 | W / WA | 03 | DCA63L | 048P00/DBC00 | 3.75 |
621 | 5.04 | 6.44 | 1600 | 5.96 | F / FA | 03 | DCA63L | 048P00/DBC00 | 4.00 |
397 | 7.88 | 10.08 | 1600 | 3.81 | F / FA | 03 | DCA63L | 048P00/DBC00 | 4.00 |
266 | 11.74 | 15.01 | 1600 | 2.56 | F / FA | 03 | DCA63L | 048P00/DBC00 | 4.00 |
131 | 23.86 | 30.51 | 1600 | 1.26 | F / FA | 03 | DCA63L | 048P00/DBC00 | 4.00 |
84 | 37.37 | 47.79 | 1600 | 0.80 | F / FA | 03 | DCA63L | 048P00/DBC00 | 4.00 |
W logistyce ruch nie zawsze odbywa się w linii prostej czy tylko na jednym poziomie. Kompaktowe napędy niskonapięciowe mogą być stosowane również jako dynamiczne elementy transferu narożnego lub w modułach podnoszenia.
Nasze nowe kompaktowe napędy niskonapięciowe doskonale nadają się także do pracy ciągłej. Niezależnie od tego, czy transportowana jest drobnica czy lekki materiał sypki.
Jeżeli Państwa instalacje transportowe się przecinają lub towary muszą być precyzyjnie przekazywane, nasze wydajne kompaktowe napędy niskonapięciowe mogą zostać idealnie dostosowane do urządzeń obrotowych.
Przenośniki tego typu są coraz szybsze i zarazem coraz lżejsze. Dodatkowo musi być zapewniona możliwość elastycznego i sterowanego zatrzymania transportowanych produktów - optymalne okoliczności dla naszych nowych kompaktowych napędów niskonapięciowych.
Taśmy transportowe w Państwa zakładzie nie są zarezerwowane do produktów o identycznych rozmiarach? Nie ma problemu! Nasze nowe i odporne na przeciążenia kompaktowe napędy niskonapięciowe wprawią w ruch również spychacze i urządzenia do zmiany formatu.