• Nasi eksperci znają branżę i wymagania klientów.
  • Dzięki naszej globalnej sieci jesteśmy zawsze i wszędzie tam, gdzie nas potrzebujesz.
  • Dysponujemy specjalistyczną wiedzą i narzędziami, aby zapewnić optymalne wsparcie i doradztwo.
Skontaktuj się z nami już teraz
Twoje korzyści

Przeciążalność
dzięki doborowi przekładni do wysokich obciążeń szczytowych

Płynność pracy
dzięki zoptymalizowanej geometrii kół zębatych w kompaktowej konstrukcji

Dostosowany do potrzeb
dzięki dużej liczbie kombinacji silnika i przekładni z różnymi przełożeniami redukcyjnymi w pierwszym i drugim stopniu.

Elastyczność
ponieważ dzięki zmiennym interfejsom można uzyskać określone kombinacje przekładnia-silnik

Dla zmieniających się wymagań w logistyce

Oprogramowanie inżynieryjne DCAShell (DE / EN)

Oprogramowanie inżynieryjne DCAShell jest potrzebne do regulacji parametrów i trybów pracy oraz do diagnozowania stanów pracy napędów niskonapięciowych.

Oferujemy zdecentralizowane, kompaktowe napędy o bardzo niskim napięciu właśnie w celu zaspokojenia tych potrzeb. Motoreduktory składają się z kompaktowego silnika zasilanego napięciem 48 V DC. Są one kompatybilne z kompaktowymi przekładniami planetarnymi, kątowymi i kątowymi. Razem tworzą rozwiązanie napędowe o zwartej konstrukcji dla systemów zdecentralizowanych.

Kompaktowe silniki to elektronicznie komutowane silniki z wirnikiem wewnętrznym o wysokiej gęstości mocy i dynamice. Silniki posiadają w pełni zintegrowaną elektronikę sterującą z interfejsem analogowym i cyfrowym. Parametry tych interfejsów można konfigurować za pośrednictwem interfejsu inżynieryjnego RS485. Umożliwia to użytkownikom elastyczne wykorzystanie silników i dostosowanie ich do różnych zastosowań.

Jeśli wymagania użytkownika wykraczają poza zakres wydajności naszych nowych napędów o bardzo niskim napięciu, nasz rozbudowany modułowy system motoreduktorów oferuje szeroką gamę rozwiązań - od małych do dużych, nawet powyżej 500 kNm.

Logistyka się zmienia - ale nadal jesteśmy partnerem, na którym można polegać.

Zmieniają się wymagania w logistyce konsumenckiej i przemysłowej. Czasy realizacji zamówień są coraz krótsze, a rozmiary kontenerów coraz mniejsze. Jednocześnie, logistyka fabrycznaa zatem również technologia magazynowastaje się coraz bardziej elastyczna, moduły przenośników są coraz mniejsze, a technologia transportu materiałów jest coraz bardziej mobilna. Pojazdy wahadłowe zastępują sztywne systemy w niektórych obszarach. logistyka i technologia magazynowa zmieniają się. Zmiany te zwiększają poziom automatyzacji i zmniejszają przestrzeń montażową dla motoreduktorów. Waga technologii napędowej odgrywa kluczową rolę, szczególnie w przypadku systemów mobilnych. Powiązane systemy napędowe muszą zatem również stać się bardziej zdecentralizowane, bardziej kompaktowe, lżejsze i bardziej połączone w sieć, aby skutecznie sprostać tym wymaganiom.

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie

Typowe zastosowania

Nowe kompaktowe napędy o bardzo niskim napięciu doskonale sprawdzają się w technologii magazynowej i systemach składowania. Zastosowania w stacjonarnej technologii transportu materiałów obejmują przenośniki rolkowe i rolkowe akumulacyjne, przenośniki taśmowe i łańcuchowe, moduły podnoszące i narożne jednostki przenoszące, urządzenia obrotowe i stoły obrotowe, wózki, wózki do transportu palet, przenośniki pionowe i podnośniki, urządzenia do układania w stosy, systemy przechowywania pojemników i sekwencery, popychacze i inne stacjonarne technologie transportu materiałów.

Istnieją jednak również zastosowania dla nowych kompaktowych napędów o bardzo niskim napięciu w mobilnej technologii transportu materiałówna przykład jako proste napędy wahadłowe i urządzenia do przenoszenia ładunków, w maszynach do przechowywania i pobierania (SRS, automatyczny magazyn małych części), w sortownikach z taśmą lub tacą, w wahadłowych wózkach do przenoszenia palet lub w zautomatyzowanych systemach pojazdów kierowanych.

Kompaktowy silnik serii DCA...

  • wydajne, ponieważ są to elektronicznie komutowane silniki z wirnikiem wewnętrznym o wysokiej gęstości mocy
  • kompaktowe, ponieważ napędy posiadają w pełni zintegrowaną elektronikę sterującą z interfejsem analogowym i cyfrowym
  • proste, ponieważ parametry można konfigurować za pośrednictwem interfejsu inżynieryjnego RS485
  • elastyczne, ponieważ można je dostosować do różnych zastosowań
  • niezawodne połączenia, ponieważ wszystkie wymagane styki elektryczne można wykonać za pomocą hybrydowego złącza wtykowego.

Kompaktowy motoreduktor prostokątny serii KN..DCA...

  • kompaktowe, ponieważ łączą stopnie kątowe i planetarne w jednej obudowie
  • odporne na przeciążenia, ponieważ wyjściowy stopień planetarny składa się z 5 przekładni planetarnych o zębach prostych wykonanych z hartowanej stali spiekanej
  • wydajny, ponieważ spiralny stopień planetarny jest zintegrowany przed stopniem kątowym, który sam został zaprojektowany w celu zapewnienia optymalnych warunków dla kół zębatych sprzęgających
  • idealne dopasowanie, ponieważ ich kompaktowa konstrukcja oznacza, że napędy mogą być stosowane w aplikacjach o najmniejszej przestrzeni montażowej
  • wydajność, ponieważ wysoki poziom sprawności zapewnia brak efektu samoblokowania.

Kompaktowy motoreduktor planetarny serii PN..DCA...

  • zdolność do radzenia sobie z przeciążeniami, ponieważ przekładnia została zaprojektowana do dużych obciążeń szczytowych
  • płynna praca, ponieważ w kompaktowej konstrukcji zastosowano zoptymalizowaną geometrię przekładni
  • możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb dzięki wielu kombinacjom silnika i przekładni z różnymi przełożeniami redukcyjnymi na pierwszym i drugim stopniu
  • elastyczny, ponieważ nie ma przesunięcia, a symetryczna konstrukcja obsługuje wiele pozycji montażowych.

Kompaktowy motoreduktor kątowy serii W..DCA...

  • Wszechstronność dzięki możliwości zastosowania wału drążonego lub pełnego
  • wszechstronność dzięki 2 rozmiarom z 5 przełożeniami każdy
  • ekonomiczny dzięki wypróbowanej i przetestowanej technologii SPIROPLAN® przekładni
  • bezobsługowość i długa żywotność dzięki specjalnym środkom smarnym do przekładni
  • niski poziom hałasu dzięki optymalnym metodom produkcji

Kompaktowy motoreduktor walcowy z wałem równoległym serii F..DCA...

  • odporność na przeciążenia dzięki sprawdzonej przekładni walcowej
  • wydajny, dzięki nowoczesnej konstrukcji przekładni
  • wszechstronność, dzięki wariantom konstrukcyjnym z wałem drążonym lub pełnym
  • nadaje się jako zamiennik dodatkowej przekładni pasowej dzięki konstrukcji przekładni walcowej z wałem równoległym
  • wszechstronność dzięki 2 rozmiarom z 5 przełożeniami każdy
Silnik Pn = 188 W
na
min-1
Ma
Nm
i FRa
N
SEW
fB
Oznaczenie Przekładnia Silnik m
kg
800 2.03 5 350 19.75 PNZ 63F DCA63S 048P00/DBC00 2.2
267 5.47 15 350 12.44 PNZ 63F DCA63S 048P00/DBC00 2.8
89 16.40 45 350 2.54 PNZ 63F DCA63S 048P00/DBC00 2.8
597 2.71 6.7 250 0.73 KNZ 75F DCA63S 048P00/DBC00 1.8
197 7.40 20.3 250 1.07 KNZ 75F DCA63S 048P00/DBC00 2.2
74 17.71 54 600 1.26 KNZ 63F DCA63S 048P00/DBC00 1.9
47 27.82 84.8 600 0.80 KNZ 63F DCA63S 048P00/DBC00 1.9
609 2.51 6.57 900 4.78 W / WA 02 DCA63S 048P00/DBC00 2.75
390 3.69 10.25 900 4.07 W / WA 02 DCA63S 048P00/DBC00 2.75
242 5.57 16.5 900 2.69 W / WA 02 DCA63S 048P00/DBC00 2.75
143 8.82 28 900 1.70 W / WA 02 DCA63S 048P00/DBC00 2.75
83 12.96 48 900 1.16 W / WA 02 DCA63S 048P00/DBC00 2.75
609 2.51 6.57 1800 7.56 W / WA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.3
390 3.69 10.25 1800 6.78 W / WA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.3
242 5.57 16.5 1800 4.49 W / WA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.3
145 8.66 27.5 1800 2.89 W / WA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.3
83 12.96 48 1800 1.93 W / WA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.3
634 2.41 6.31 900 6.21 F / FA 02 DCA63S 048P00/DBC00 2.65
395 3.87 10.13 900 3.87 F / FA 02 DCA63S 048P00/DBC00 2.65
265 5.78 15.12 900 2.59 F / FA 02 DCA63S 048P00/DBC00 2.65
134 10.77 29.91 900 1.39 F / FA 02 DCA63S 048P00/DBC00 2.65
83 17.29 48.03 900 0.87 F / FA 02 DCA63S 048P00/DBC00 2.65
621 2.46 6.44 1800 12.18 F / FA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.6
397 3.86 10.08 1800 7.78 F / FA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.6
266 5.74 15.01 1800 5.23 F / FA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.6
131 10.98 30.51 1800 2.73 F / FA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.6
84 17.2 47.79 1800 1.74 F / FA 03 DCA63S 048P00/DBC00 3.6
Silnik Pn = 272 W
na
min-1
Ma
Nm
i FRA
N
SEW
fB
Oznaczenie Przekładnia Silnik m
kg
800 2.93 5 350 13.68 PNZ 63F DCA63M 048P00/DBC00 2.5
267 7.90 15 350 8.61 PNZ 63F DCA63M 048P00/DBC00 2.8
89 23.69 45 350 2.45 PNZ 63F DCA63M 048P00/DBC00 2.8
74 25.59 54 600 0.87 KNZ 63F DCA63M 048P00/DBC00 2.2
47 40.18 84.8 600 0.55 KNZ 63F DCA63M 048P00/DBC00 2.2
609 3.63 6.57 900 3.31 W / WA 02 DCA63M 048P00/DBC00 3.05
390 5.33 10.25 900 2.81 W / WA 02 DCA63M 048P00/DBC00 3.05
242 8.04 16.5 900 1.86 W / WA 02 DCA63M 048P00/DBC00 3.05
143 12.74 28 900 1.18 W / WA 02 DCA63M 048P00/DBC00 3.05
609 3.63 6.57 1800 5.23 W / WA 03 DCA63M 048P00/DBC00 3.6
390 5.33 10.25 1800 4.69 W / WA 03 DCA63M 048P00/DBC00 3.6
242 8.04 16.5 1800 3.11 W / WA 03 DCA63M 048P00/DBC00 3.6
145 12.51 27.5 1800 2.00 W / WA 03 DCA63M 048P00/DBC00 3.6
83 18.72 48 1800 1.34 W / WA 03 DCA63M 048P00/DBC00 3.6
634 3.49 6.31 900 4.30 F / FA 02 DCA63M 048P00/DBC00 2.95
395 5.60 10.13 900 2.68 F / FA 02 DCA63M 048P00/DBC00 2.95
265 8.35 15.12 900 1.80 F / FA 02 DCA63M 048P00/DBC00 2.95
134 15.55 29.91 900 0.96 F / FA 02 DCA63M 048P00/DBC00 2.95
621 3.56 6.44 1800 8.43 F / FA 03 DCA63M 048P00/DBC00 3.9
397 5.57 10.08 1800 5.39 F / FA 03 DCA63M 048P00/DBC00 3.9
266 8.29 15.01 1800 3.62 F / FA 03 DCA63M 048P00/DBC00 3.9
131 15.87 30.51 1800 1.89 F / FA 03 DCA63M 048P00/DBC00 3.9
84 24.85 47.79 1800 1.21 F / FA 03 DCA63M 048P00/DBC00 3.9
Silnik Pn = 356 W
na
min-1
Ma
Nm
i FRA
N
SEW
fB
Oznaczenie Przekładnia Silnik m
kg
800 3.83 5 350 10.46 PNZ 63F DCA63L 048P00/DBC00 2.8
267 10.33 15 350 6.58 PNZ 63F DCA63L 048P00/DBC00 3.4
89 30.98 45 350 1.87 PNZ 63F DCA63L 048P00/DBC00 3.4
74 33.46 54 600 0.67 KNZ 63F DCA63L 048P00/DBC00 2.5
47 52.55 84.8 600 0.42 KNZ 63F DCA63L 048P00/DBC00 2.5
609 4.75 6.57 900 2.53 W / WA 02 DCA63L 048P00/DBC00 3.4
390 6.97 10.25 900 2.15 W / WA 02 DCA63L 048P00/DBC00 3.4
242 10.52 16.5 900 1.43 W / WA 02 DCA63L 048P00/DBC00 3.4
143 16.66 28 900 0.90 W / WA 02 DCA63L 048P00/DBC00 3.4
609 4.75 6.57 1800 4.00 W / WA 03 DCA63L 048P00/DBC00 4.0
390 6.97 10.25 1800 3.59 W / WA 03 DCA63L 048P00/DBC00 4.0
242 10.52 16.5 1800 2.38 W / WA 03 DCA63L 048P00/DBC00 4.0
145 16.36 27.5 1800 1.53 W / WA 03 DCA63L 048P00/DBC00 4.0
83 24.48 48 1800 1.02 W / WA 03 DCA63L 048P00/DBC00 4.0
634 4.56 6.31 900 3.29 F / FA 02 DCA63L 048P00/DBC00 3.3
395 7.32 10.31 900 2.05 F / FA 02 DCA63L 048P00/DBC00 3.3
265 10.92 15.12 900 1.37 F / FA 02 DCA63L 048P00/DBC00 3.3
621 4.65 6.44 1800 6.45 F / FA 03 DCA63L 048P00/DBC00 4.2
397 7.28 10.08 1800 4.12 F / FA 03 DCA63L 048P00/DBC00 4.2
266 10.84 15.01 1800 2.77 F / FA 03 DCA63L 048P00/DBC00 4.2
131 20.75 30.51 1800 1.45 F / FA 03 DCA63L 048P00/DBC00 4.2
84 32.50 47.79 1800 0.92 F / FA 03 DCA63L 048P00/DBC00 4.2

Moduły podnoszące i narożne jednostki transportowe

W operacjach logistycznych towary nie zawsze są przemieszczane w linii prostej lub na jednym poziomie. Dlatego też nasze kompaktowe napędy o bardzo niskim napięciu mogą również dynamicznie przenosić ładunki w narożnikach lub napędzać moduły podnoszące.

Przenośniki taśmowe i łańcuchowe

Nasze kompaktowe napędy o bardzo niskim napięciu są również dostosowane do wymagań pracy ciągłej, niezależnie od tego, czy przenoszone są pojedyncze ładunki jednostkowe, czy lekkie towary masowe.

Jednostki obrotowe i stoły obrotowe

Jeśli systemy przenośników krzyżują się ze sobą lub konieczne jest podawanie i odbieranie towarów, nasze kompaktowe napędy o bardzo niskim napięciu oferują wydajną pomoc, która idealnie pasuje, także w przypadku pracy z urządzeniami obrotowymi.

Przenośniki liniowe i akumulacyjne przenośniki rolkowe

Stają się one coraz szybsze i lżejsze. Jednak musi istnieć również elastyczny mechanizm doprowadzania ładunków jednostkowych do kontrolowanego zatrzymania - i jest to optymalne środowisko dla naszych nowych kompaktowych napędów o bardzo niskim napięciu.

Popychacze i regulacja formatu

Czy taśma nie zawsze transportuje te same towary o identycznych wymiarach? Żaden problem! Nasze nowe kompaktowe napędy o bardzo niskim napięciu z możliwością przeciążenia również niezawodnie przenoszą popychacze i regulatory formatu przez długi czas.