Jednostka napędowa MOVIMOT® advanced

Decentralna technika napędowa nie była jeszcze tak inteligentna, elastyczna i oszczędna: MOVIMOT® advanced łączy silnik asynchroniczny z falownikiem w decentralną jednostkę napędową, którą można połączyć z każdą standardową przekładnią. Dodatkowo jednostka MOVIMOT® advanced może być użytkowana z każdą typową infrastrukturą bazującą na sieci Ethernet.

Jednostka napędowa z decentralnym falownikiem

Jednostka napędowa MOVIMOT® advanced
Jednostka napędowa MOVIMOT® advanced
Jednostka napędowa MOVIMOT® advanced

MOVIMOT® advanced uzupełnia dotychczasowe produkty linii MOVI-C® w zakresie funkcjonalności oraz kompatybilności i rozszerza dzięki temu możliwości zastosowania naszych decentralnych systemów techniki napędowej.

Dzięki integracji wydajnego energetycznie silnika asynchronicznego serii DRN.. z nowym decentralnym falownikiem z modułowego systemu automatyki MOVI-C®, ta decentralna jednostka napędowa charakteryzuje się maksymalną wydajnością systemową IES2 według normy IEC 61800-9-2. Zastosowanie zintegrowanego cyfrowego złącza DDI umożliwia szybkie, nieskomplikowane i komfortowe uruchomienie - przy zachowaniu najwyższej różnorodności opcji w zakresie motoreduktora.

Istnieje możliwość zastosowania enkodera oraz podłączenia czujników bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów instalacyjnych. Możliwość połączenia ze wszystkimi przekładniami standardowymi serii 7 oraz 9 zapewnia wszechstronne i elastyczne zastosowanie jednostki MOVIMOT® advanced.

Integracja z różnymi topologiami automatyki gwarantuje kompatybilność z pozostałymi produktami MOVI-C® we wszystkich powszechnych środowiskach komunikacyjnych. Poza tym opcjonalny wyłącznik serwisowy daje możliwość odłączenia jednostki napędowej od źródła zasilania bez konieczności wyłączenia całej maszyny. Charakterystyczne właściwości oraz łatwa obsługa wyróżniają naszą nową decentralną jednostkę napędową MOVIMOT® advanced.

Nasi doradcy są zawsze do Państwa dyspozycji.

  • Nasi eksperci znają Państwa branżę oraz wymagania.
  • Pozostają niezmiennie do Państwa dyspozycji, w każdym miejscu na świecie.
  • Dysponujemy odpowiednią wiedzą oraz narzędziami, aby zapewnić Państwu optymalne doradztwo.
  • Kompatybilność

    ponieważ dzięki spójnemu portfolio MOVI-C® można łatwo wybierać pomiędzy instalacją w szafie sterowniczej a decentralną.
  • Modułowość

    dzięki możliwości połączenia MOVIMOT® advanced ze wszystkimi seriami przekładni standardowych marki SEW-EURODRIVE.
  • Łatwa instalacja

    za pomocą opcjonalnych złączy wtykowych, opcjonalnie zintegrowanego rozłącznika obciążenia lub zintegrowanego cyfrowego złącza MOVILINK® DDI.
  • Wysoka wydajność energetyczna

    wynikająca z połączenia falownika z silnikiem asynchronicznym w klasie IE3 oraz klasy wydajności systemu IES2.
  • Zredukowane nakłady na instalację elektryczną

    dzięki przeciążalności do 210 % znamionowego momentu obrotowego.

Dane techniczne

Właściwości

  • Sprawdzony system modułowy: silnik asynchroniczny, decentralny falownik wraz z opcjonalną przekładnią, połączone w jedną jednostkę napędową
  • MOVILINK® DDI: cyfrowy interfejs silnika nie wymaga ręcznego uruchomienia silnika i pozwala zaoszczędzić cenny czas.
  • MOVIKIT®: moduły oprogramowania, które umożliwiają zastosowanie ustandaryzowanych złączy komunikacyjnych z modułowego systemu automatyki MOVI-C®
  • Enkoder inkrementalny/EI8Z do pozycjonowania i rozszerzonego zakresu regulacji
  • Stopień ochrony: stopień ochrony IP54 wg EN 60529
  • Temperatura otoczenia: od -25 °C do +60 °C
  • Opcjonalnie: wyłacznik serwisowy ze stykiem sygnału zwrotnego (/D11)
  • Zdolność przeciążeniowa nawet do 210 %
    • przeciwdziała przewymiarowaniu w trybie eksploatacji statycznej
    • redukuje zainstalowaną wielkość wymaganej infrastruktury zasilania
    • zapobiega przeciążeniu dzięki zintegrowanym mechanizmom ochronnym
  • Wersje komunikacji/instalacji:
    • DFC – Direct Fieldbus Communication (PROFINET, EtherNet/IPTM, Modbus TCP, POWERLINK / CiA 402)
    • DSI – Direct Systembus Installation (EtherCAT®, SBusPLUS, EtherCAT® / CiA 402)
    • DBC – Direct Binary Communication
    • DAC – Direct AS-Interface Communication
  • Bezpieczeństwo funkcjonalne
    • Zintegrowana funkcja bezpieczeństwa STO (Safe Torque Off) za pośrednictwem zacisków zgodnie z normą IEC 61800-5-2
    • Zintegrowana funkcja bezpieczeństwa STO wraz z SS1c za pośrednictwem bezpiecznej magistrali PROFIsafe (PROFINET) zgodnie z normą IEC 61800-5-2. W przygotowaniu: FSoE (EtherCAT®/SBusPLUS), CIP Safety (EtherNet/IPTM)
    • Safety Integrity Level 3 (SIL3) według EN 61800-5-2: 2017, EN 61508: 2010
    • PL e według EN ISO 13849-1: 2015
  • Certyfikaty / Zgodność z Global Motor:
    • CE (Europa)
    • W przygotowaniu: Aprobata UL (USA oraz Kanada) / UkrSEPRO (Ukraina) / EAC (Rosja, Białoruś, Kazachstan)
  • Potencjał oszczędności energetycznej
    • Sprawność silnika wg IEC 60034: odpowiada klasie sprawności IE3 według IEC TS 60034-30-2
    • Sprawność systemu napędowego według IEC 61800-9-2 (Power Drive System): wykazuje najwyższą zdefiniowaną klasę energooszczędności IES2 według IEC 61800-9-2 dla systemu złożonego z silnika i elektroniki

Dane techniczne

Silnik asynchroniczny z połączeniem w gwiazdę

Zamknij tabelę
  DRN71M DRN80MK DRN80M DRN90S DRN90L DRN100LS
standard
Przyporządkowanie falownika
2A (0020) 2A (0020) 2.5A (0025) 3.2A (0032) 4.0A (0040) 5.5A (0055)
Moc znamionowa
kW
0.37 0.55 0.75 1.1 1,5 3.2
Znamionowy moment obrotowy
Nm
2.5 3.7 5.1 7.5 10.2 15
Zdolność przeciążeniowa
%
210 210 210 210 210 210
zakres nastawczy prędkości obrotowej (VT) bez enkodera 1:10 1:10 1:10 1:10 1:10 1:10
zakres nastawczy prędkości obrotowej (VT) z enkoderem 1:1400 1:1400 1:1400 1:1400 1:1400 1:1400
Masa
kg
12.7 15.0 19.7 24.4 27.6 33.5
W tym miejscu zamieściliśmy dla Państwa tabelę

Silnik asynchroniczny z połączeniem w trójkąt

Zamknij tabelę
  DRN71M DRN80MK DRN80M DRN90S DRN90L
standard
Przyporządkowanie falownika
2A (0020) 2.5A (0025) 3.2A (0032) 4.0A (0040) 5.5A (0055)
Moc znamionowa
kW
0.55 0.75 1.1 1,5 2.2
Znamionowy moment obrotowy
Nm
1.8 2.5 3.6 4.9 7.2
Zdolność przeciążeniowa
%
210 210 210 210 210
zakres nastawczy prędkości obrotowej (VT) bez enkodera 1:20 1:20 1:20 1:20 1:20
zakres nastawczy prędkości obrotowej (VT) z enkoderem 1:2900 1:2900 1:2900 1:2900 1:2900
Masa
kg
12.7 15.0 19.7 24.4 27.6
W tym miejscu zamieściliśmy dla Państwa tabelę

Obszary zastosowania

MOVIMOT® advanced to jednostka wszechstronna, która może być zastosowana w różnych aplikacjach - od inteligentnej osi napędowej, przez proste napędy podnośników, po osie pozycjonowania.

Kontakt

Proszę wprowadzić swój kod pocztowy, aby skontaktować się z odpowiednią osobą kontaktową.

Service
Service