Gotowy do użycia!
Dzięki wstępnie zmontowanym modułom napędowym, które znacznie zmniejszają ilość pracy związanej z projektowaniem
Wydajność!
Inteligentne, bezdotykowe zasilanie w ruchu zapewnia efektywne wykorzystanie całego systemu
Bezpieczeństwo!
Nasze technologie bezpieczeństwa funkcjonalnego, sterowania i nawigacji zapewniają, że zawsze jesteś po bezpiecznej stronie
Inteligentny!
Nasze moduły oprogramowania i interoperacyjny interfejs VDA 5050 zapewniają inteligentne zarządzanie
Nasza szeroka gama technologii napędowych zapewnia uzyskanie rozwiązania napędowego, które jest idealnie dopasowane do danego zastosowania. Od napędów w naszym modułowym systemie automatyzacji MOVI-C® po gotowe do użycia moduły napędowe, które znacznie zmniejszają obciążenie projektowe, z pewnością znajdziesz idealne rozwiązanie.
Nasze gotowe do użycia moduły napędowe dają możliwość wykorzystania gotowego rozwiązania dla pojazdu dwukierunkowego lub wielokierunkowego, a tym samym obniżają nakład pracy projektowej, szczególnie w przypadku układu napędowego.
Korzyści dla użytkownika:
Moduł napędowy osi wahliwej L60![]() | Moduł napędowy osi wahliwej L80![]() | |
Dane techniczne | ||
Kinematyka napędu | Dwukierunkowy | Dwukierunkowy |
Waga własna | 80 kg | 100 kg |
Obciążenie w całym pojeździe | do 750 kg | do 1500 kg |
Wymiary | ||
Wymiary zewnętrzne (dł. x szer. x wys.) | 865 mm × 465 mm × 220 mm | 780 mm × 670 mm × 220 mm |
Średnica koła napędowego | 200 mm | 200 mm |
Prześwit | > 20 mm | > 20 mm |
Rozstaw kół (punkt środkowy koła) | 435 mm | 640 mm |
Dane napędu | ||
Maks. moc napędu | 1400 W (700 W na napęd) | 1400 W (700 W na napęd) |
Maks. wysokość krawędzi | 3 mm | 3 mm |
Dopuszczalne warunki podłoża | DIN 18202 | |
Zasilanie | ||
Typ systemu ładowania | Bezstykowy system transferu energii MOVITRANS® | Bezstykowy system transferu energii MOVITRANS® |
Maksymalny pobór mocy | 1100 W | 1100 W |
Napięcie systemowe | DC 360 V |
System jazdy i sterowania![]() | |||
Rozmiar | |||
Wymiary (dł. × szer. × wys.) | |||
Średnica koła | 80 mm | 100 mm | 145 mm |
Maks. obciążenie | 100 kg | 300 kg | 500 kg |
Maks. prędkość | 3,0 m/s | 2,0 m/s | 1,5 m/s |
Maks. przyspieszenie | |||
Maks. opóźnienie | |||
Jednostka napędowa | Wielokierunkowa jednostka napędowa (kąt obrotu 360°, bez mechanicznego ogranicznika krańcowego) | ||
Komunikacja | |||
Bezpieczeństwo |
| ||
Cechy szczególne |
| ||
Obsługa | Jednostki kołowe w różnych rozmiarach, łatwo wymienne, ze zintegrowanym hamulcem przytrzymującym |
Dzięki naszej sprawdzonej i przetestowanej technologii napędowej SEW-EURODRIVE z modułowego systemu automatyki MOVI-C® możemy zaoferować odpowiedni napęd dla Twojego systemu mobilnego. W połączeniu z odpowiednim przemiennikiem częstotliwości, również w tym przypadku otrzymasz idealne rozwiązanie.
Bezstykowy system transferu energii umożliwia efektywne wykorzystanie pojemności całego systemu, bez przerw na ładowanie. W systemie tym zastosowano wysokowydajne, szybko ładujące się akumulatory o długiej żywotności. Inteligentne zarządzanie energią optymalizuje liczbę pojazdów AGV, a także oszczędza koszty konserwacji.
Bezstykowy system przesyłu energii
Bezstykowy system transferu energii MOVITRANS® oferuje wiele możliwości. Niezależnie od tego, czy chcesz ładować w ruchu, czy korzystać z szybkiego ładowania o dużej mocy w odpowiednich punktach transferu, zawsze zapewniony jest niezawodny, niezużywający się i bezobsługowy transfer energii.
Zasilanie
Interfejs energetyczny, interfejs zasilania i pakiet pamięci masowej oraz inteligentne zarządzanie zasilaniem i energią w jednym rozwiązaniu - zarówno w zastosowaniach mobilnych, jak i stacjonarnych, MOVI-DPS® pomaga oszczędzać zasoby, obniżać koszty i sprawia, że system jest przyszłościowy.
Technologia sterowania umożliwia realizację wymagających zadań z maksymalną niezawodnością operacyjną.
Moduł sterujący o wysokim stopniu ochrony został opracowany specjalnie do montażu bocznego w systemach pojazdów sterowanych automatycznie (AGVS).
Moduł sterujący ma modułową konstrukcję, która może się różnić w zależności od zamierzonego zastosowania:
Sterowanie ruchem i automatyzacja z jednego źródła - nasza technologia sterowania opiera się na wspólnej platformie dla szaf sterowniczych i zdecentralizowanych sterowników z tymi samymi funkcjami i identyczną różnorodnością interfejsów.
Klasa wydajności sterownika MOVI-C® CONTROLLER zależy od liczby falowników oraz liczby osi synchronicznych i pomocniczych, które są wymagane do ruchu i muszą zostać skonfigurowane. W związku z tym dostępne są cztery klasy mocy - wszystkie o kompaktowej konstrukcji, dzięki czemu mieszczą się nawet w małych szafach sterowniczych maszyn.
Od indukcyjnego prowadzenia po swobodną nawigację konturową - oferujemy rozwiązania dopasowane do konkretnego zastosowania.
Dzięki modułowi czujnika Twój pojazd może nie tylko podążać za przewodem indukcyjnym umieszczonym w podłożu lub na jego powierzchni — może również rejestrować dane o położeniu dzięki zintegrowanej głowicy odczytu transponderów RFID. Kamera może zostać podłączona za pomocą standaryzowanego interfejsu w celu optycznego prowadzenia po trasie.
Moduł czujnika do nawigacji wzdłuż toru:
Moduł nawigacyjny wykorzystuje laserową nawigację konturową do stabilnego i precyzyjnego monitorowania pozycji i jest specjalnie przeznaczony do nawigacji w środowiskach przemysłowych. Zintegrowana jednostka przetwarzania może oceniać systemy kamer w celu wykrywania obiektów 3D.
Linia konturowa
Oferujemy różne standaryzowane oraz dostosowane do wymogów krajowych technologie komunikacyjne, które można zintegrować z Twoim systemem automatycznego pojazdu sterowanego (AGV).
Używamy następujących technologii:
Oferujemy funkcjonalne technologie bezpieczeństwa, dzięki czemu zawsze możesz być po bezpiecznej stronie.
Nasze karty bezpieczeństwa MOVISAFE® DFS..B i DCS..B zapewniają bezpieczeństwo funkcjonalne instalacji. Umożliwiają one również kompleksowe monitorowanie ruchu i położenia.
Wysokowydajny sterownik bezpieczeństwa MOVISAFE® Vehicle Kinematics oferuje wysoki stopień ochrony i jest łatwy do zintegrowania z systemami mobilnymi. Certyfikowane, gotowe bloki funkcyjne umożliwiają szybką implementację szerokiego zakresu funkcji napędowych i bezpieczeństwa aż do poziomu bezpieczeństwa PL e.
Odkryj nasz modułowy system oprogramowania dla systemów mobilnych w logistyce i produkcji.
Pod marką MAXOLUTION® connected oferujemy kompleksowe portfolio rozwiązań programowych dla zwinnych, adaptowalnych procesów w inteligentnej fabryce.
Nasze Moduły oprogramowania MOVIKIT® do kinematyki, lokalizacji i energii uzupełniają naszą ofertę.
MAXOLUTION® connected – moduły programowe dla zautomatyzowanych systemów pojazdów kierowanych zawierają:
Komunikacja odbywa się za pośrednictwem prostego protokołu sieciowego MQTT. Broker MQTT zarządza i administruje całym ruchem danych oraz ułatwia łączenie wszystkich uczestniczących systemów.
Korzyści dla użytkownika
Menedżer floty MAXOLUTION® connected to system sterowania dla systemów mobilnych, który obsługuje zarządzanie zleceniami transportowymi, planowanie jazdy pojazdów AGV.
MAXOLUTION® connected track designer to przyjazne dla użytkownika oprogramowanie, które służy do parametryzacji odcinków przejazdu i scenariuszy transferu:
Oprogramowanie MAXOLUTION® connected vehicle służy do sterowania systemami mobilnymi i realizacji zleceń przejazdu:
Znormalizowany interfejs VDA 5050 służy do komunikacji między zautomatyzowanymi systemami pojazdów kierowanych a centralnym systemem sterowania.
Interfejs komunikacyjny VDA 5050 służy do wymiany danych o stanie i zamówieniach między systemami mobilnymi a systemem sterowania. Odpowiedni standard został zdefiniowany we współpracy z Niemieckim Stowarzyszeniem Przemysłu Motoryzacyjnego (VDA) oraz Stowarzyszeniem Transportu Materiałowego i Intralogistyki VDMA. VDA 5050 umożliwia połączenie, sterowanie i równoległą pracę pojazdów niezależnych od producenta w tym samym środowisku roboczym, co znacznie zmniejsza ilość wymaganych prac integracyjnych i poziom złożoności.
Dostępne są moduły oprogramowania MOVIKIT® Customs, które można podłączyć do oprogramowania pojazdu w celu szybkiego i łatwego uruchomienia: