• Nasi eksperci znają branżę i jej wymagania
  • Nasza globalna sieć zapewnia, że jesteśmy dostępni gdziekolwiek i kiedykolwiek nas potrzebujesz.
  • Dysponujemy specjalistyczną wiedzą i narzędziami, aby zapewnić najlepsze możliwe wsparcie i porady.
Skontaktuj się z nami już teraz
Twoje korzyści

Gotowy do użycia!
Dzięki wstępnie zmontowanym modułom napędowym, które znacznie zmniejszają ilość pracy związanej z projektowaniem

Wydajność!
Inteligentne, bezdotykowe zasilanie w ruchu zapewnia efektywne wykorzystanie całego systemu

Bezpieczeństwo!
Nasze technologie bezpieczeństwa funkcjonalnego, sterowania i nawigacji zapewniają, że zawsze jesteś po bezpiecznej stronie

Inteligentny!
Nasze moduły oprogramowania i interoperacyjny interfejs VDA 5050 zapewniają inteligentne zarządzanie

Zautomatyzowane systemy pojazdów kierowanych Pakiety automatyzacji

Idealne rozwiązanie dla aplikacji mobilnych i niestandardowego projektu

Opracowany specjalnie z myślą o tworzeniu systemów mobilnych, innowacyjny modułowy system technologiczny MAXOLUTION® oferuje duży wybór modułów sprzętowych i programowych dla niestandardowych rozwiązań.

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie

Nasza szeroka gama technologii napędowych zapewnia uzyskanie rozwiązania napędowego, które jest idealnie dopasowane do danego zastosowania. Od napędów w naszym modułowym systemie automatyzacji MOVI-C® po gotowe do użycia moduły napędowe, które znacznie zmniejszają obciążenie projektowe, z pewnością znajdziesz idealne rozwiązanie.

Nasze gotowe do użycia moduły napędowe dają możliwość wykorzystania gotowego rozwiązania dla pojazdu dwukierunkowego lub wielokierunkowego, a tym samym obniżają nakład pracy projektowej, szczególnie w przypadku układu napędowego.

Korzyści dla użytkownika:

  • Innowacyjność: Modułowe moduły napędowe umożliwiają projektowanie różnych koncepcji pojazdów, zapewniając maksymalną elastyczność.
  • Trwałość: Zastosowanie wypróbowanej i przetestowanej technologii napędowej firmy SEW-EURODRIVE zapewnia długą żywotność.
  • Prostota: Znormalizowany interfejs do szybkiego projektowania pojazdów i prostego uruchamiania.
  • Funkcjonalny: Zatwierdzone moduły napędowe są objęte gwarancją funkcjonalności i automatyzują rozwiązania dla systemów mobilnych w logistyce i produkcji.

Moduł napędowy osi wahliwej L60


Moduł napędowy osi wahliwej L60

Moduł napędowy osi wahliwej L80


Moduł napędowy osi wahliwej L80

Dane techniczne

Kinematyka napędu Dwukierunkowy Dwukierunkowy
Waga własna 80 kg 100 kg
Obciążenie w całym pojeździe do 750 kg do 1500 kg

Wymiary

Wymiary zewnętrzne (dł. x szer. x wys.) 865 mm × 465 mm × 220 mm 780 mm × 670 mm × 220 mm
Średnica koła napędowego 200 mm 200 mm
Prześwit > 20 mm > 20 mm
Rozstaw kół (punkt środkowy koła) 435 mm 640 mm

Dane napędu

Maks. moc napędu 1400 W (700 W na napęd) 1400 W (700 W na napęd)
Maks. wysokość krawędzi 3 mm 3 mm
Dopuszczalne warunki podłoża DIN 18202  

Zasilanie

Typ systemu ładowania Bezstykowy system transferu energii MOVITRANS® Bezstykowy system transferu energii MOVITRANS®
Maksymalny pobór mocy 1100 W 1100 W
Napięcie systemowe   DC 360 V

System jazdy i sterowania

Obraz SEW
Rozmiar
Wymiary (dł. × szer. × wys.)      
Średnica koła 80 mm 100 mm 145 mm
Maks. obciążenie 100 kg 300 kg 500 kg
Maks. prędkość 3,0 m/s 2,0 m/s 1,5 m/s
Maks. przyspieszenie      
Maks. opóźnienie      
Jednostka napędowa Wielokierunkowa jednostka napędowa (kąt obrotu 360°, bez mechanicznego ogranicznika krańcowego)
Komunikacja  
Bezpieczeństwo
  • PROFIsafe
  • SP, SBC, STO, SOS, SS, ST
Cechy szczególne
  • Jednostka podstawowa posiada falownik DC 48 V i kartę bezpieczeństwa
  • Jednostka podstawowa jest identyczna dla każdego rozmiaru
Obsługa Jednostki kołowe w różnych rozmiarach, łatwo wymienne, ze zintegrowanym hamulcem przytrzymującym

Dzięki naszej sprawdzonej i przetestowanej technologii napędowej SEW-EURODRIVE z modułowego systemu automatyki MOVI-C® możemy zaoferować odpowiedni napęd dla Twojego systemu mobilnego. W połączeniu z odpowiednim przemiennikiem częstotliwości, również w tym przypadku otrzymasz idealne rozwiązanie.

Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej

Bezstykowy system transferu energii umożliwia efektywne wykorzystanie pojemności całego systemu, bez przerw na ładowanie. W systemie tym zastosowano wysokowydajne, szybko ładujące się akumulatory o długiej żywotności. Inteligentne zarządzanie energią optymalizuje liczbę pojazdów AGV, a także oszczędza koszty konserwacji.

Transfer energii i zasilanie

Bezstykowy system przesyłu energii

Bezstykowy system transferu energii MOVITRANS® oferuje wiele możliwości. Niezależnie od tego, czy chcesz ładować w ruchu, czy korzystać z szybkiego ładowania o dużej mocy w odpowiednich punktach transferu, zawsze zapewniony jest niezawodny, niezużywający się i bezobsługowy transfer energii.

Zasilanie

Interfejs energetyczny, interfejs zasilania i pakiet pamięci masowej oraz inteligentne zarządzanie zasilaniem i energią w jednym rozwiązaniu - zarówno w zastosowaniach mobilnych, jak i stacjonarnych, MOVI-DPS® pomaga oszczędzać zasoby, obniżać koszty i sprawia, że system jest przyszłościowy.

Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej

Technologia sterowania umożliwia realizację wymagających zadań z maksymalną niezawodnością operacyjną.

Moduł sterujący o wysokim stopniu ochrony został opracowany specjalnie do montażu bocznego w systemach pojazdów sterowanych automatycznie (AGVS).

Moduł sterujący ma modułową konstrukcję, która może się różnić w zależności od zamierzonego zastosowania:

  • Odporny na wibracje i wydajny sterownik MOVI-C® do systemów pojazdów sterowanych automatycznie.
  • Wysoki poziom niezawodności w środowiskach przemysłowych, zaprojektowany ze stopniem ochrony IP54
  • Zapewnia płynną koordynację wielu osi i napędów
  • Centralne sterowanie całą technologią napędową w zautomatyzowanym systemie pojazdów kierowanych
  • Szybka diagnostyka za pomocą piktogramów
  • Ręczne sterowanie i obsługa pojazdu
  • Standaryzowane interfejsy dla szybkiej i łatwej integracji modułu

Technologia sterowania firmy SEW-EURODRIVE

Sterowanie ruchem i automatyzacja z jednego źródła - nasza technologia sterowania opiera się na wspólnej platformie dla szaf sterowniczych i zdecentralizowanych sterowników z tymi samymi funkcjami i identyczną różnorodnością interfejsów.

Klasa wydajności sterownika MOVI-C® CONTROLLER zależy od liczby falowników oraz liczby osi synchronicznych i pomocniczych, które są wymagane do ruchu i muszą zostać skonfigurowane. W związku z tym dostępne są cztery klasy mocy - wszystkie o kompaktowej konstrukcji, dzięki czemu mieszczą się nawet w małych szafach sterowniczych maszyn.

Dowiedz się więcej

Od indukcyjnego prowadzenia po swobodną nawigację konturową - oferujemy rozwiązania dopasowane do konkretnego zastosowania.

Dzięki modułowi czujnika Twój pojazd może nie tylko podążać za przewodem indukcyjnym umieszczonym w podłożu lub na jego powierzchni — może również rejestrować dane o położeniu dzięki zintegrowanej głowicy odczytu transponderów RFID. Kamera może zostać podłączona za pomocą standaryzowanego interfejsu w celu optycznego prowadzenia po trasie.

Moduł czujnika do nawigacji wzdłuż toru:

  • Modułowa i kompaktowa konstrukcja
  • Prowadzenie po trasie i lokalizacja systemu automatycznego pojazdu sterowanego (AGV)
  • Standaryzowane interfejsy umożliwiające szybką i łatwą rozbudowę oraz integrację modułu
  • Stopień ochrony IP54

Moduł nawigacyjny wykorzystuje laserową nawigację konturową do stabilnego i precyzyjnego monitorowania pozycji i jest specjalnie przeznaczony do nawigacji w środowiskach przemysłowych. Zintegrowana jednostka przetwarzania może oceniać systemy kamer w celu wykrywania obiektów 3D.

Linia konturowa

  • Zintegrowana analiza obrazu z kamery
  • Ręczne sterowanie i obsługa AGV
  • Standaryzowane interfejsy umożliwiające szybką i łatwą integrację modułu
  • Stopień ochrony IP54

Oferujemy różne standaryzowane oraz dostosowane do wymogów krajowych technologie komunikacyjne, które można zintegrować z Twoim systemem automatycznego pojazdu sterowanego (AGV).

Używamy następujących technologii:

  • WLAN
  • 5G

Oferujemy funkcjonalne technologie bezpieczeństwa, dzięki czemu zawsze możesz być po bezpiecznej stronie.

Nasze karty bezpieczeństwa MOVISAFE® DFS..B i DCS..B zapewniają bezpieczeństwo funkcjonalne instalacji. Umożliwiają one również kompleksowe monitorowanie ruchu i położenia.

Dowiedz się więcej

Wysokowydajny sterownik bezpieczeństwa MOVISAFE® Vehicle Kinematics oferuje wysoki stopień ochrony i jest łatwy do zintegrowania z systemami mobilnymi. Certyfikowane, gotowe bloki funkcyjne umożliwiają szybką implementację szerokiego zakresu funkcji napędowych i bezpieczeństwa aż do poziomu bezpieczeństwa PL e.

  • Monitorowanie ruchu i położenia
  • Obliczanie modeli kinematycznych o najwyższych wymaganiach arytmetyki zmiennoprzecinkowej
  • Bezpieczne przetwarzanie logiczne i bezpieczne wejścia/wyjścia
  • Języki programowania: Tekst strukturalny i/lub programowanie graficzne
  • Bezpieczna komunikacja poprzez PROFINET, PROFIsafe i SafeEthernet
  • Bezpieczne, bezpośrednie podłączenie czujników (np. skaner laserowy, PXV, enkoder) i elementów wykonawczych (np. przetwornica częstotliwości STO, rolki skrętne z hamulcami)
  • Wytrzymała i kompaktowa obudowa IP54
  • Minimalne okablowanie dzięki modułowej płytce okablowania
  • Szybka i łatwa wymiana urządzenia bez ponownej kontroli bezpieczeństwa dzięki konstrukcji zapobiegającej nieprawidłowemu podłączeniu urządzenia i karty pamięci

Odkryj nasz modułowy system oprogramowania dla systemów mobilnych w logistyce i produkcji.

Pod marką MAXOLUTION® connected oferujemy kompleksowe portfolio rozwiązań programowych dla zwinnych, adaptowalnych procesów w inteligentnej fabryce.

Nasze Moduły oprogramowania MOVIKIT® do kinematyki, lokalizacji i energii uzupełniają naszą ofertę.

MAXOLUTION® connected – moduły programowe dla zautomatyzowanych systemów pojazdów kierowanych zawierają:

  • Oprogramowanie do uruchamiania i parametryzacji
  • Modułowe oprogramowanie AGV
  • Inteligentny menedżer floty
  • Znormalizowane interfejsy do systemów wyższego poziomu i systemów peryferyjnych.

Komunikacja odbywa się za pośrednictwem prostego protokołu sieciowego MQTT. Broker MQTT zarządza i administruje całym ruchem danych oraz ułatwia łączenie wszystkich uczestniczących systemów.


Korzyści dla użytkownika

  • Dobrze połączony w sieć: Interoperacyjny interfejs VDA 5050 do ustandaryzowanej komunikacji między systemami zarządzania flotą a heterogenicznymi flotami pojazdów.
  • Idealne dopasowanie i integracja: Skoordynowane moduły oprogramowania do szybkiej i bezproblemowej integracji systemu mobilnego z własnym systemem.
  • Oparty na sieci i niezależny od platformy: Najnowocześniejszy internetowy i niezależny od platformy interfejs użytkownika do parametryzacji i sterowania.
  • Standaryzacja, ale możliwość rozbudowy: Liczne podstawowe funkcje z opcjami dostosowywania.

Menedżer floty MAXOLUTION® connected to system sterowania dla systemów mobilnych, który obsługuje zarządzanie zleceniami transportowymi, planowanie jazdy pojazdów AGV.

  • Interfejs komunikacyjny VDA 5050
  • Zarządzanie przyjmowaniem i priorytetyzacją zleceń transportowych z systemu nadrzędnego
  • Wybór najbardziej odpowiedniego urządzenia AGV
  • Zarządzanie ruchem, z uwzględnieniem wymiarów pojazdu
  • Zarządzanie energią, zapewniające niezawodne i wysokowydajne zasilanie floty pojazdów
  • Zarządzanie trasami w celu obliczania możliwych kombinacji ścieżek i wyboru optymalnej trasy

MAXOLUTION® connected track designer to przyjazne dla użytkownika oprogramowanie, które służy do parametryzacji odcinków przejazdu i scenariuszy transferu:

  • Tworzenie odcinków przejazdu ręcznie lub automatycznie poprzez import CAD
  • Prosta konfiguracja kierunków jazdy, prędkości i orientacji pojazdu
  • Definiowanie obszarów ruchu w celu uniknięcia zatorów i optymalizacji przepływu materiałów
  • Pozycjonowanie i konfiguracja stacji transferowych i stacji ładowania
  • Łatwe przesyłanie danych do menedżera floty

Oprogramowanie MAXOLUTION® connected vehicle służy do sterowania systemami mobilnymi i realizacji zleceń przejazdu:

  • Odpowiednie dla standardowych i niestandardowych pojazdów
  • Kompatybilność ze wszystkimi rodzajami kinematyki (jednokierunkowa, dwukierunkowa i wielokierunkowa)
  • Połączenie z różnymi systemami nawigacji
  • Standardowe interfejsy wykorzystujące VDA 5050 do połączenia z systemem kontroli prowadzenia
  • Interfejs do standardowych i niestandardowych urządzeń do obsługi ładunków
  • Przyjazny interfejs użytkownika i dostęp przez przeglądarkę internetową

Znormalizowany interfejs VDA 5050 służy do komunikacji między zautomatyzowanymi systemami pojazdów kierowanych a centralnym systemem sterowania.

Interfejs komunikacyjny VDA 5050 służy do wymiany danych o stanie i zamówieniach między systemami mobilnymi a systemem sterowania. Odpowiedni standard został zdefiniowany we współpracy z Niemieckim Stowarzyszeniem Przemysłu Motoryzacyjnego (VDA) oraz Stowarzyszeniem Transportu Materiałowego i Intralogistyki VDMA. VDA 5050 umożliwia połączenie, sterowanie i równoległą pracę pojazdów niezależnych od producenta w tym samym środowisku roboczym, co znacznie zmniejsza ilość wymaganych prac integracyjnych i poziom złożoności.

Dostępne są moduły oprogramowania MOVIKIT® Customs, które można podłączyć do oprogramowania pojazdu w celu szybkiego i łatwego uruchomienia:

  • Kinematyka
    Ten moduł oprogramowania konwertuje prędkości wektorowe na prędkość silnika i może ograniczać prędkości, kąt skrętu i przyspieszenie.
    Obsługiwane są następujące konstrukcje pojazdów:
    • Centralny mechanizm różnicowy
    • Pojedyncza lub wielokrotna podstawa obrotowa
  • Bezpieczna kinematyka odwrotna
    Bloki funkcyjne tego modułu MOVIKIT® Customs są wykorzystywane w oprogramowaniu SafePLC2. Obliczają one odometrię pojazdu za pomocą zdefiniowanych modeli kinematycznych i wybierają wstępnie zdefiniowane strefy bezpieczeństwa w laserowych skanerach bezpieczeństwa.
  • Prowadzenie po torze
    Ten moduł oprogramowania służy do naprowadzania systemu mobilnego na tor jazdy. Prędkość obrotowa jest wyprowadzana na podstawie parametrów kontrolera, prędkości i przesunięcia czujnika/wektora w stosunku do toru.