RSS Feed

Targi PTG w Katowicach - podsumowanie

26.09.2019

Na tegorocznych targach PTG (Katowice, 10-13 września) zaprezentowaliśmy najnowsze przekładnie dla górnictwa oraz kompleksową ofertę usług serwisowych związanych z utrzymaniem ruchu.

Targi PTG w Katowicach - podsumowanie
Targi PTG w Katowicach - podsumowanie

Przekładnie przemysłowe X.e to bez wątpienia największa atrakcja naszego stoiska. Ich innowacyjna konstrukcja to efekt wielu udoskonaleń naszej serii X oraz na nowo zaprojektowanemu, sieciowemu środowisku obliczeniowemu.

Wytrzymałość, szerokie oferta rozmiarów i odwracalna obudowa to cechy naszych sprawdzonych przekładni przemysłowych z serii X. Nowa generacja X.e. opiera się na tych cechach i wzbogaca je dzięki większej wydajności, udoskonalonej konstrukcji i doskonałości: Przekładnie przemysłowe mogą być indywidualnie dostosowywane do wymagań Państwa aplikacji w zakresie eksploatacji i otoczenia.

Usługi modernizacji Retrofit z kolei pozwalają zintegrować najnowszą technikę napędową i automatyzację napędu z istniejącą instalacją, co obniża koszty energii, poprawia wydajność i zwiększa niezawodność systemu.

Pozwalają one zintegrować najnowszą technikę napędową i automatyzację napędu z istniejącą instalacją, dzięki czemu obniżysz koszty zużycia energii, zwiększysz wydajność i zapewnisz niezawodność systemu. Warto pamiętać, że zastosowanie nowych technologii zwiększa funkcjonalność Twojej maszyny lub systemu, dzięki czemu inwestycja w modernizację techniki napędowej zwraca się w krótkim czasie. Nasi doświadczeni eksperci serwisowi służą radą i pomocą na każdym etapie żywotności produktu.

Targi PTG w Katowicach - podsumowanie
Targi PTG w Katowicach - podsumowanie

Dużym zainteresowaniem klientów cieszyła się również usługa DriveRadar® - to kompleksowa oferta usług i produktów cyfrowych do monitorowania stanu produktów, maszyn oraz całych systemów. Dzięki temu można nieustannie i w czasie rzeczywistym kontrolować zachowanie koponentów, co daje administratorom systemów wiele możliwości optymalizacji.

Mowa tu na przykład o lepszej przejrzystości warunków eksploatacyjnych i roboczych badanego napędu, zwiększeniu dostępności całej maszyny, możliwości lepszego planowania działań konserwacyjnych czy redukcji stanów magazynowych niezbędnych części zamiennych.