18.06.2021 • Portal Online Support to centralny punkt dostępu do wszystkich cyfrowych usług SEW-EURODRIVE.

Posiada on uporządkowaną strukturę, która uwzględnia wszystkie etapy procesu zakupowego:

Użytkownicy posiadają dostęp do wybranych informacji, w zależności od zakresu działań i zainteresowań. Zadaniem portalu jest wsparcie użytkownika na każdym etapie współpracy. Począwszy od zaprojektowania aplikacji bądź maszyny oraz pozyskania danych CAD, przez dostęp do dokumentacji techniczno-ruchowej czy jakościowej, aż po dostęp do części zamiennych i oprogramowania, które potrzebne są służbom utrzymania ruchu.

Obejrzyj krótki poradnik video.

Portal Online Support nie wymaga zalogowania przy korzystaniu z podstawowych funkcji. Jeśli chcesz skorzystać z funkcji oznaczonych symbolem klucza, wtedy należy zalogować się za pomocą adresu e-mail oraz hasła. Warto jednak utworzyć konto klienta na Portalu Online Support. Dlaczego?

Rejestracja

Po zalogowaniu dostępne są dodatkowe opcje, takie jak sprawdzenie statusu zlecenia, wysyłanie zapytania lub składanie zamówienia. Istnieje również możliwość dokonywania indywidualnych zmian w ustawieniach osobistych (takich jak formaty CAD czy język dokumentacji) lub zdefiniowanie ustawień wyszukiwania.

Zobacz, jak łatwa jest rejestracja w Online Support.

Drive Selection

Od teraz dobór motoreduktora jest jeszcze prostszy dzięki Drive Selection. Konfigurator pozwala przeprowadzić symulację podstawowych aplikacji typu przenośnik, winda etc. Krok po kroku, po wprowadzeniu założeń przygotowana jest kalkulacja, która pokazuje wstępny dobór systemu napędowego wraz z propozycją motoreduktorów.

Po podjęciu decyzji wyświetlony zostanie wybrany produkt wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi technicznymi. Jest również możliwość przejścia do konfiguratora produktu, w celu określenia wszystkich szczegółowych parametrów aplikacji, a następnie wysłania zapytania i otrzymania oferty.

Konfigurator produktów

Pozwala na skonfigurowanie dowolnego rozwiązania z oferty SEW-EURODRIVE poprzez personalizację produktu pod konkretne wymagania do projektu. Wszystkie niezbędne dokumenty oraz modele CAD dostępne będą w koszyku po zakończeniu konfiguracji. Na tym etapie jest możliwość wysłania zapytanie ofertowego lub zamówienia produktu.

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji video.

Zarządzanie wariantami

Zarządzanie wariantami zapewnia wsparcie w kwestii standaryzacji i ograniczenia liczby wariantów produktów oraz uproszczenia procesu zarządzania danymi podstawowymi. Użytkownik może korzystać z szerokich możliwości filtrowania i porównania tak, aby dokonać optymalnego wyboru z utworzonej bazy danych produktów. Jest również możliwość szukania właściwego produktu według wielu cech technicznych, takich jak moc silnika czy wyjściowy moment obrotowy. Funkcja zarządzania wariantami jest korzystna także dla użytkowników końcowych – pozwala na redukcję stanów magazynowych części zamiennych.

Koszyk

Koszyk zakupów Online Support pozwala na przekazywanie przez całą dobę zapytań lub zamówień na nasze standardowe produkty, części zamienne oraz dokumentację. Jak to działa?

Wystarczy wybrać produkt, zalogować się na swoje konto, wprowadzić lub skorygować informacje o dostawie, a następnie przesłać zapytanie lub zamówienie. Można również podać numer materiału, numer projektu, nazwę projektu i inne dane referencyjne, które pomocne będą w dalszej komunikacji. Państwa zapytanie lub zamówienie jest wysyłane bezpośrednio do lokalnego biura sprzedaży, gdzie po weryfikacji jest konwertowane odpowiednio na ofertę lub potwierdzenie zamówienia.

Przegląd spraw

Przegląd spraw obejmuje zamówienia, oferty, wzory oraz sprawy serwisowe. Użytkownik może w prosty sposób przeglądać wszystkie transakcje i sprawdzać status ich realizacji, jak również monitorować przesyłki. Różne kryteria wyszukiwania, na przykład numer materiału, zapewniają szybkie wyszukiwanie odpowiednich spraw. W zakładce "Przegląd spraw" można w prosty sposób pobrać dokumentację, również dla całych projektów.

Dane i dokumenty

Znajdziesz tutaj dane CAD, dokumentację, dane techniczne produktów oraz potrzebne oprogramowanie. Wiele informacji można wygenerować samodzielnie, bez konieczności rejestracji, podając na przykład numer seryjny lub oznaczenie typu produktu.

Jeśli potrzebna jest pełna dokumentacja do wybranej sprawy, wówczas najlepiej jest skorzystać z funkcji pakietów dokumentacji, która pozwala na pobranie wszystkich informacji, w tym rysunków wymiarowych, schematów połączeń, danych CAD i wielu innych. Jeśli otrzymali Państwo ofertę lub potwierdzenie zamówienia istnieje możliwość skorzystania z linków znajdujących się przy specyfikacji. Można również wprowadzić numer sprawy w Online Support.

Wybór zamienników lub części zamiennych

Po wprowadzeniu numeru seryjnego SEW-EURODRIVE wyświetlane są wszystkie niezbędne informacje o produkcie. Jeśli użytkownik jest zalogowany i posiada niezbędne uprawnienia, może dobierać części zamienne na podstawie listy. Dodatkową korzyścią jest wgląd w dostępność magazynową potrzebnych części zamiennych, a w przypadku wycofanych materiałów oferta zamienników.

Ponadto, dla większości produktów generowane są części zużywające się, które należy dodatkowo wymienić (jak na przykład okładziny hamulcowe). Na koniec wystarczy dodać wszystkie elementy do koszyka i wysłać zapytanie lub złożyć zamówienie.

Baza danych CDM®

Complete Drive Management zapewnia przejrzystość i bezpieczeństwo całej instalacji. Narzędzie to działa w oparciu o inwentaryzację oraz diagnostykę istniejących komponentów napędowych (w obrębie maszyny lub w ramach stanów magazynowych) oraz wpisaniu ich w bazie danych CDM® w ramach portalu Online Support.

Centralne rejestrowanie wszystkich danych stanowi podstawę do oszacowania oraz zaplanowania wymaganych w danym czasie przeglądów okresowych i prac konserwacyjnych. Wymagane działania, takie jak konserwacja i naprawy, są wyświetlane i monitorowane w bazie. W ten sposób nasi specjaliści serwisowi mają możliwość opracowania indywidualnych scenariuszy konserwacyjnych.

Zarządzanie awariami

Zarządzanie awariami sprawi, że czasochłonne przeszukiwanie instrukcji obsługi stanie się przeszłością. Ten działający online program wykorzystuje tabele błędów zawartych we wszystkich dostępnych instrukcjach obsługi. Aby rozpocząć analizę błędów, wystarczy na przykład podać numer seryjny. Program wskaże potencjalne przyczyny awarii i poda środki zaradcze mające na celu usunięcie usterki. Po zakończeniu procedury analizy to Państwo decydują, jakie środki zaradcze zostaną podjęte – czy to usługa serwisowa w Państwa zakładzie, czy naprawa w naszej siedzibie.

Gdyby coś Ci umkneło...

marketing@sew-eurodrive.pl