• Szczegółowe informacje o Państwa indywidualnym produkcie
  • Dane CAD oraz dokumentacja dotycząca Państwa konfiguracji
  • Bezpośrednia możliwość wysłania zapytania lub złożenia zamówienia
Skonfiguruj produkt teraz
Twoje korzyści

Zdecydowanie skrócony czas uruchamienia
Identyfikacja oraz automatyczne uruchomienie silnika poprzez falownik MOVI-C® bez użycia dodatkowych narzędzi inżynieryjnych.

Zapobieganie błędom w sytuacjach awaryjnych
Automatyczne uruchomienie po wymianie silnika bez użycia narzędzia inżynieryjnego.

50% oszczędności miejsca
Tylko jeden przewód do zasilania oraz przesyłania danych o pozycji enkodera, temperaturze, zużyciu hamulca oraz innych danych z opcjonalnych czujników.

Standaryzacja technologii połączeń
Jeden hybrydowy kabel do transferu danych i zasilania wszystkich silników synchronicznych oraz asynchronicznych z hamulcem lub bez.

Technika sterowania Technika szafowa Decentralna technika napędowa Technika napędowa

Cyfrowy interfejs silnika MOVILINK® DDI umożliwia swobodny przepływ danych

Przewód hybrydowy stanowi podstawę zasilania oraz bezproblemowej wymiany danych systemu DDI. Z technologicznego punktu widzenia oznacza to, że niezależnie od wielkości instalacji do zasilania silnika i komunikacji z falownikiem potrzebny jest tylko jeden przewód hybrydowy. Maszyna rusza i już, dane płyną swobodnie!

W praktyce oznacza to, że takie rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić cenny czas oraz koszty instalacyjne. Jest to możliwe dzięki hybrydowej budowie przewodu, którym zarówno zasilamy silnik, jak i komunikujemy go z falownikiem (dzięki koncentrycznej części do transmisji danych). Zapewnia to optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni instalacyjnej

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie
  • MOVILINK® DDI jest standardowo dostępny we wszystkich falownikach modułowego systemu automatyki MOVI-C®
  • MOVILINK® DDI zapewnia szybkie, wręcz automatyczne uruchamianie dzięki elektronicznej tabliczce znamionowej oraz szczegółowy status eksploatacji napędu dostępny w każdej chwili, uwzględniający takie dane jak : temperatura silnika, stan i zużycie hamulca, pozycję enkodera oraz dane z innych opcjonalnych czujników
  • Hybrydowa technologia jednokablowa z jednolitym złączem do zasilania i transmisji danych
  • Idealne rozwiązanie dla instalacji rozległych, z długością przewodu do 200 m
  • Optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni, jak również wysoki stopień ochrony EMC. Jeden przewód wiele funkcji. Jeden przewód wiele typów napędów.
  • Jeden kanał zapewnia szybkie uruchamianie dzięki elektronicznej tabliczce znamionowej oraz szczegółowy status eksploatacji dostępny w każdej chwili uwzględniający następujące dane: moc silnika, monitorowanie temperatury silnika, zasilanie hamulca, zużycie hamulca, informacje o enkoderze oraz dane z innych czujników

MOVILINK® DDI jest wszechstronnie zastosowalny

  • Cyfryzacja dla każdego systemu napędowego – w instalacjach zarówno centralnych, jak i zdecentralizowanych
  • Monitorowanie stanu technicznego z DriveRadar® firmy SEW-EURODRIVE
  • Przygotowanie do bezpieczeństwa funkcjonalnego

Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.

  • Przechowywanie i przesyłanie danych napędu za pomocą elektronicznej tabliczki znamionowej
  • Automatyczne uruchamianie poprzez identyfikację napędu w falowniku
  • Dane hamulca i informacje diagnostyczne (np. dane z czujników temperatury)
  • Dane z enkodera non-safe (rozwiązanie safe w przygotowaniu)

Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.

Jednostka MOVILINK DDI® gromadzi dane napędu zarówno z czujników zewnętrznych, jak i wewnątrz silnika.

Do kompleksowej analizy danych MOVILINK® DDI można wykorzystać DriveRadar. To rozwiążanie szybkie, bezpieczne i, jeśli to konieczne, dostępne z dowolnego miejsca (dzięki mobilnej wersji aplikacji). Oferujemy efektywną cyfryzację, aby nasi Klienci mogli zaoszczędzić czas i pieniądze.