Zdecydowanie skrócony czas uruchamienia
Identyfikacja oraz automatyczne uruchomienie silnika poprzez falownik MOVI-C® bez użycia dodatkowych narzędzi inżynieryjnych.
Zapobieganie błędom w sytuacjach awaryjnych
Automatyczne uruchomienie po wymianie silnika bez użycia narzędzia inżynieryjnego.
50% oszczędności miejsca
Tylko jeden przewód do zasilania oraz przesyłania danych o pozycji enkodera, temperaturze, zużyciu hamulca oraz innych danych z opcjonalnych czujników.
Standaryzacja technologii połączeń
Jeden hybrydowy kabel do transferu danych i zasilania wszystkich silników synchronicznych oraz asynchronicznych z hamulcem lub bez.
Przewód hybrydowy stanowi podstawę zasilania oraz bezproblemowej wymiany danych systemu DDI. Z technologicznego punktu widzenia oznacza to, że niezależnie od wielkości instalacji do zasilania silnika i komunikacji z falownikiem potrzebny jest tylko jeden przewód hybrydowy. Maszyna rusza i już, dane płyną swobodnie!
W praktyce oznacza to, że takie rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić cenny czas oraz koszty instalacyjne. Jest to możliwe dzięki hybrydowej budowie przewodu, którym zarówno zasilamy silnik, jak i komunikujemy go z falownikiem (dzięki koncentrycznej części do transmisji danych). Zapewnia to optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni instalacyjnej
Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.
Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.
Jednostka MOVILINK DDI® gromadzi dane napędu zarówno z czujników zewnętrznych, jak i wewnątrz silnika.
Do kompleksowej analizy danych MOVILINK® DDI można wykorzystać DriveRadar. To rozwiążanie szybkie, bezpieczne i, jeśli to konieczne, dostępne z dowolnego miejsca (dzięki mobilnej wersji aplikacji). Oferujemy efektywną cyfryzację, aby nasi Klienci mogli zaoszczędzić czas i pieniądze.