• Szczegółowe informacje o Państwa indywidualnym produkcie
  • Dane CAD oraz dokumentacja dotycząca Państwa konfiguracji
  • Bezpośrednia możliwość wysłania zapytania lub złożenia zamówienia
Skonfiguruj produkt teraz
Twoje korzyści

Sterowanie dla każdego typu silnika
przy wykorzystaniu tylko jednej serii falowników

Zintegrowane bezpieczeństwo funkcjonalne
od urządzeń kompaktowych po modularne, wieloosiowe systemy z jedno- lub dwuosiowymi modułami

Szybkie i sprawne automatyczne uruchamianie
dzięki elektronicznej tabliczce znamionowej dostarczającej wszystkie dane przekładni i silnika (Plug & Play)

Oszczędność kosztów i czasu
dzięki mniejszej ilości przewodów podczas instalacji, co umożliwia oszczędność miejsca

Optymalizacja logistyki w zakresie części
tylko jeden przewód dla instalacji ruchomych i tylko jeden dla instalacji sztywnych

Technika sterowania Technika szafowa Decentralna technika napędowa Technika napędowa

Przewód hybrydowy stanowi podstawę zasilania oraz bezproblemowej wymiany danych systemu DDI. Z technologicznego punktu widzenia oznacza to, że niezależnie od wielkości instalacji do zasilania silnika i komunikacji z falownikiem potrzebny jest tylko jeden przewód hybrydowy. Maszyna rusza i już, dane płyną swobodnie!

W praktyce oznacza to, że takie rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić cenny czas oraz koszty instalacyjne. Jest to możliwe dzięki hybrydowej budowie przewodu, którym zarówno zasilamy silnik, jak i komunikujemy go z falownikiem (dzięki koncentrycznej części do transmisji danych). Zapewnia to optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni instalacyjnej

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie
  • MOVILINK® DDI jest standardowo dostępny we wszystkich falownikach modułowego systemu automatyki MOVI-C®
  • MOVILINK® DDI zapewnia szybkie, wręcz automatyczne uruchamianie dzięki elektronicznej tabliczce znamionowej oraz szczegółowy status eksploatacji napędu dostępny w każdej chwili, uwzględniający takie dane jak : temperatura silnika, stan i zużycie hamulca, pozycję enkodera oraz dane z innych opcjonalnych czujników
  • Hybrydowa technologia jednokablowa z jednolitym złączem do zasilania i transmisji danych
  • Idealne rozwiązanie dla instalacji rozległych, z długością przewodu do 200 m
  • Optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni, jak również wysoki stopień ochrony EMC. Jeden przewód wiele funkcji. Jeden przewód wiele typów napędów.
  • Jeden kanał zapewnia szybkie uruchamianie dzięki elektronicznej tabliczce znamionowej oraz szczegółowy status eksploatacji dostępny w każdej chwili uwzględniający następujące dane: moc silnika, monitorowanie temperatury silnika, zasilanie hamulca, zużycie hamulca, informacje o enkoderze oraz dane z innych czujników

Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.

  • Przechowywanie i przesyłanie danych napędu za pomocą elektronicznej tabliczki znamionowej
  • Automatyczne uruchamianie poprzez identyfikację napędu w falowniku
  • Dane hamulca i informacje diagnostyczne (np. dane z czujników temperatury)
  • Dane z enkodera non-safe (rozwiązanie safe w przygotowaniu)

Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.

Jednostka MOVILINK DDI® gromadzi dane napędu zarówno z czujników zewnętrznych, jak i wewnątrz silnika.

Do kompleksowej analizy danych MOVILINK® DDI można wykorzystać DriveRadar. To rozwiążanie szybkie, bezpieczne i, jeśli to konieczne, dostępne z dowolnego miejsca (dzięki mobilnej wersji aplikacji). Oferujemy efektywną cyfryzację, aby nasi Klienci mogli zaoszczędzić czas i pieniądze.

Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.

MOVILINK® DDI jest bardzo wszechstronny

  • MOVI-C® i MOVILINK® DDI umożliwiają cyfrową integrację silnika, ponieważ dzięki w pełni cyfrowemu interfejsowi MOVILINK® DDI napęd staje się uczestnikiem sieci danych.
  • Monitorowanie stanu za pomocą DriveRadar® firmy SEW-EURODRIVE
  • Przygotowanie do bezpieczeństwa funkcjonalnego