Bezpieczna eksploatacja
dzięki wysokiej dopuszczalnej sile poprzecznej
Brak konieczności stosowania dodatkowego łożyska na wale mieszalnika
co sprawia, że konstrukcja jest mniej złożona, a rozwiązanie ekonomiczne
Wszechstronne możliwości tworzenia kombinacji
dzięki kompatybilności wymiarów wałów i kołnierzy z wymiarami dostępnych na rynku standardowych rozwiązań
Większa elastyczność mieszalnika
ze względu na dostępność wielu opcji oraz wersji przekładni
Dostępność 24 godziny na dobę
zapewnia serwis SEW-EURODRIVE, również w pobliżu Państwa firmy
Specjalna wersja do mieszalników dostępna w ramach trzech sprawdzonych serii przekładni standardowych SEW-EURODRIVE spełnia wymagania niemalże wszystkich aplikacji wykorzystywanych w najróżniejszych branżach. Przekładnia walcowa SEW-EURODRIVE serii RM.. już od dłuższego czasu oferowana jest również w wersji do mieszadeł i mieszalników.
Nasze portfolio obejmuje dwie serie przekładni płaskich FM../FAM.. oraz walcowo-stożkowych KM../KAM.. Rozszerzenie oferty wynika z faktu, że przekładnie płaskie i walcowo-stożkowe często stosowane są w tego typu rozwiązaniach. Z jednej strony warianty te zapewniają optymalne wykorzystanie dostępnego miejsca, z drugiej zaś w oferowanych wałach drążonych można bezpośrednio zintegrować wały mieszalnika oraz mieszadło. Dzięki temu w wielu przypadkach można zrezygnować z dodatkowego łożyskowania.
Dozwolone siły poprzeczne mieszczą się w zakresie między 25000 N a 176500 N. Dostosowane do wielkości przekładni silniki dostępne są w zakresie mocy między 0,12 a 200 kW po stronie wyjściowej. Maksymalny dopuszczalny wyjściowy moment obrotowy przekładni wynosi od 820 Nm do 20000 Nm.
Wersje do mieszalników mogą być wyposażone w następujące opcje:
Pasujące silniki
Oczywiście SEW-EURODRIVE oferuje również silniki w klasach od IE1 do IE3 pasujące do konstrukcji przekładni.
| ||
Przełożenie | i | 3,87 - 281,71 |
Maks. wyjściowy moment obrotowy | Nm | 820 - 20000* |
Zakres mocy silnika | kW | 0,12 - 200 |
Przekładnia | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | M amax [Nm] | Rozmiar | Moc [kW] |
67 | 820 | 63MSR4 - 132MC4 | 0,12 - 9,2 |
77 | 1500 | 63MSR4 - 160M4 | 0,12 - 11 |
87 | 3000 | 71MS4 - 180HC4 | 0,37 - 30 |
97 | 4300 | 80M4 - 225MC4 | 1,1 - 55 |
107 | 7840 | 100M4 - 225MC4 | 3 - 55 |
127 | 12000 | 132S4 - 225MC4 | 5,5 - 55 |
157 | 20000 | 160M4 - 315L4 | 11 - 200 |
Przekładnia | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | M amax Przekładnia [Nm] | Rozmiar | Moc [kW] |
67 | 820 | 63MS4 – 132M4 | 0,12 - 7,5 |
77 | 1500 | 63MS4 – 160L4 | 0,12 - 15 |
87 | 3.000 | 71MS4 – 200L4 | 0,37 - 30 |
97 | 4300 | 80M4 – 225S4 | 0,75 - 37 |
107 | 7840 | 100LS4 – 250M4 | 2,2 - 55 |
127 | 12000 | 132S4 – 280M4 | 5,5 - 90 |
157 | 20000 | 132L4 – 315H4 | 9,2 - 200 |
| ||
Przełożenie | i | 5,20 - 197,37 |
Maks. wyjściowy moment obrotowy | Nm | 820 - 20000 |
Zakres mocy silnika | kW | 0,12 - 200 |
Przekładnia | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | M amax Przekładnia [Nm] | Rozmiar | Moc [kW] |
67 | 820 | 63MSR4 - 132MC4 | 0,12 - 9,2 |
77 | 1.520 | 63MSR4 - 160M4 | 0,12 - 11 |
87 | 2.700 | 71MS4 - 180HC4 | 0,37 - 30 |
97 | 4.300 | 80M4 - 225MC4 | 1,1 - 55 |
107 | 8.000 | 100M4 - 225MC4 | 3 - 55 |
127 | 13.000 | 132S4 - 225MC4 | 5,5 - 55 |
157 | 20.000 | 160M4 - 315L4 | 11 - 200 |
Przekładnia | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | M amax Przekładnia [Nm] | Rozmiar | Moc [kW] |
67 | 820 | 63MS4 – 132M4 | 0,12 - 7,5 |
77 | 1.550 | 63MS4 – 160L4 | 0,12 - 15 |
87 | 2.700 | 71MS4 – 200L4 | 0,37 - 30 |
97 | 4.300 | 80M4 – 225S4 | 0,75 - 37 |
107 | 8.000 | 100LS4 – 250M4 | 2,2 - 55 |
127 | 13.000 | 132S4 – 280M4 | 5,5 - 90 |
157 | 20.000 | 132L4 – 315H4 | 9,2 - 200 |
| ||
Przełożenie | i | 4,29 – 289,74 |
Maks. wyjściowy moment obrotowy | Nm | 450 - 20.000 |
Zakres mocy silnika | kW | 0,12 - 200 |
Przekładnia | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | M amax Przekładnia [Nm] | Rozmiar | Moc [kW] |
57 | 450 | 63MSR4 - 132MC4 | 0,12 - 9,2 |
67 | 600 | 63MSR4 - 132MC4 | 0,12 - 9,2 |
77 | 820 | 63MSR4 - 160M4 | 0,12 - 11 |
87 | 1.550 | 71MS4 - 180LC4 | 0,37 - 30 |
97 | 3.000 | 71MS4 - 225M4 | 0,37 - 45 |
107 | 4.300 | 90L4 - 225MC4 | 2,2 - 55 |
137 | 8.000 | 132S4 - 225MC4 | 5,5 - 55 |
147 | 13.000 | 132MC4 - 225MC4 | 9,2 - 55 |
167 | 20.000 | 160M4 - 315L4 | 11 - 200 |
Przekładnia | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | M amax Przekładnia [Nm] | Rozmiar | Moc [kW] |
57 | 450 | 63MS-132M4 | 0,12 - 7,5 |
67 | 600 | 63MS-132M4 | 0,12 - 7,5 |
77 | 820 | 63MS – 160L4 | 0,12 - 15 |
87 | 1.550 | 71MS – 200L4 | 0,25 - 30 |
97 | 3,000 | 71MS – 225S4 | 0,25 - 37 |
107 | 4,300 | 100LS4 – 225M4 | 2,2 - 45 |
137 | 8,000 | 132S4 – 280M4 | 5,5 - 90 |
147 | 13,000 | 132L4 – 280M4 | 9,2 - 90 |
167 | 20,000 | 132L4 – 315H4 | 9,2 - 200 |
Oferowane napędy mieszalnika X produkcji SEW-EURODRIVE stosowane są wszędzie tam, gdzie potrzebna jest duża moc do mieszania i miksowania dużych ilości substancji płynnych lub o konsystencji pasty, jak na przykład w branży chemicznej, spożywczej, w oczyszczaniu ścieków czy górnictwie.
Napędy do mieszalników serii X zostały zaprojektowane do obciążeń wynikających ze specyfiki aplikacji: