• Szczegółowe informacje o wybranym przez Państwa produkcie
  • Dane CAD oraz dokumentacja dotycząca Państwa konfiguracji
  • Bezpośrednia możliwość wysłania zapytania lub złożenia zamówienia
Skonfiguruj produkt teraz
Twoje korzyści

Bezpieczna eksploatacja
dzięki wysokiej dopuszczalnej sile poprzecznej

Brak konieczności stosowania dodatkowego łożyska na wale mieszalnika
co sprawia, że konstrukcja jest mniej złożona, a rozwiązanie ekonomiczne

Wszechstronne możliwości tworzenia kombinacji
dzięki kompatybilności wymiarów wałów i kołnierzy z wymiarami dostępnych na rynku standardowych rozwiązań

Większa elastyczność mieszalnika
ze względu na dostępność wielu opcji oraz wersji przekładni

Dostępność 24 godziny na dobę
zapewnia serwis SEW-EURODRIVE, również w pobliżu Państwa firmy

Motoreduktory do mieszalników i mieszadeł - optymalne i wszechstronne

Specjalna wersja do mieszalników dostępna w ramach trzech sprawdzonych serii przekładni standardowych SEW-EURODRIVE spełnia wymagania niemalże wszystkich aplikacji wykorzystywanych w najróżniejszych branżach. Przekładnia walcowa SEW-EURODRIVE serii RM.. już od dłuższego czasu oferowana jest również w wersji do mieszadeł i mieszalników.

Nasze portfolio obejmuje dwie serie przekładni płaskich FM../FAM.. oraz walcowo-stożkowych KM../KAM.. Rozszerzenie oferty wynika z faktu, że przekładnie płaskie i walcowo-stożkowe często stosowane są w tego typu rozwiązaniach. Z jednej strony warianty te zapewniają optymalne wykorzystanie dostępnego miejsca, z drugiej zaś w oferowanych wałach drążonych można bezpośrednio zintegrować wały mieszalnika oraz mieszadło. Dzięki temu w wielu przypadkach można zrezygnować z dodatkowego łożyskowania.

Dozwolone siły poprzeczne mieszczą się w zakresie między 25000 N a 176500 N. Dostosowane do wielkości przekładni silniki dostępne są w zakresie mocy między 0,12 a 200 kW po stronie wyjściowej. Maksymalny dopuszczalny wyjściowy moment obrotowy przekładni wynosi od 820 Nm do 20000 Nm.

Wersje do mieszalników mogą być wyposażone w następujące opcje:

  • Podwójny pierścień uszczelniający wał po stronie wyjściowej zapewniający dodatkowe zabezpieczenie przed wyciekami
  • Wzmocnione łożyskowanie również po stronie wyjściowej - dzięki temu dopuszczalna jest wyższa siła poprzeczna przy szczególnie wysokiej wyjściowej prędkości obrotowej i niskich przełożeniach
  • Smarowniczka do smarowania łożyska na wale wyjściowym
  • Wersja Dry Well z czujnikiem wycieku zapobiega zanieczyszczeniu produktu wyciekającym środkiem smarnym.

Pasujące silniki

Oczywiście SEW-EURODRIVE oferuje również silniki w klasach od IE1 do IE3 pasujące do konstrukcji przekładni.

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie Połączenie zaciskowe TorqLOC® Przedłużona gwarancja Środki ochrony powierzchniowej oraz ochrona przeciwkorozyjna Jednostka diagnostyczna DUO

Właściwości

  • Przekładnia płaska o przedłużonej piaście łożyska wału wyjściowego dostępna jako
    • FAM.. z wałem drążonym
    • FM.. z wałem pełnym
  • Możliwe opcje
    • podwójne uszczelnienie
    • wersja Dry Well
    • urządzenie smarujące łożysko wału wyjściowego
  • Dopuszczalne siły poprzeczne od 25000 N do nawet 176500 N
  • Maksymalny dopuszczalny wyjściowy moment obrotowy od 820 Nm do 20000 Nm
Dane techniczne
  • 7 rozmiarów: 820 – 20000 Nm
  • Rozmiary 67 / 77 / 87 / 97 / 107 / 127 / 157
Przełożenie i 3,87 - 281,71
Maks. wyjściowy moment obrotowy Nm 820 - 20000*
Zakres mocy silnika kW 0,12 - 200

* również ze zmniejszonym luzem kątowym

Motoreduktor płaski serii FM/ FAM z 4-polowym silnikiem DRS/ DR2S/ IE1
Przekładnia Silnik
Rozmiar przekładni M amax [Nm] Rozmiar Moc [kW]
67 820 63MSR4 - 132MC4 0,12 - 9,2
77 1500 63MSR4 - 160M4 0,12 - 11
87 3000 71MS4 - 180HC4 0,37 - 30
97 4300 80M4 - 225MC4 1,1 - 55
107 7840 100M4 - 225MC4 3 - 55
127 12000 132S4 - 225MC4 5,5 - 55
157 20000 160M4 - 315L4 11 - 200
Motoreduktor płaski serii FM/ FAM z 4-polowym silnikiem DRN/ IE3
Przekładnia Silnik
Rozmiar przekładni M amax Przekładnia [Nm] Rozmiar Moc [kW]
67 820 63MS4 – 132M4 0,12 - 7,5
77 1500 63MS4 – 160L4 0,12 - 15
87 3.000 71MS4 – 200L4 0,37 - 30
97 4300 80M4 – 225S4 0,75 - 37
107 7840 100LS4 – 250M4 2,2 - 55
127 12000 132S4 – 280M4 5,5 - 90
157 20000 132L4 – 315H4 9,2 - 200

Właściwości

  • Przekładnie walcowo-stożkowe o przedłużonej piaście łożyska wału wyjściowego dostępne jako
    • KAM.. z wałem drążonym
    • KM.. z wałem pełnym
  • Możliwe opcje
    • podwójne uszczelnienie
    • wersja Dry Well
    • smarowanie poprzez łożysko wału wyjściowego
  • Dopuszczalne siły poprzeczne od 25000 N do nawet 176500 N
  • Maksymalny dopuszczalny wyjściowy moment obrotowy od 820 Nm do 20000 Nm
Dane techniczne
  • 7 rozmiarów: 820 – 20000 Nm
  • Rozmiary 67 / 77 / 87 / 97 / 107 / 127 / 157
Przełożenie i 5,20 - 197,37
Maks. wyjściowy moment obrotowy Nm 820 - 20000
Zakres mocy silnika kW 0,12 - 200
Motoreduktor płaski serii KM/ KAM z 4-polowym silnikiem DRS/ DR2S/ IE1
Przekładnia Silnik
Rozmiar przekładni M amax Przekładnia [Nm] Rozmiar Moc [kW]
67 820 63MSR4 - 132MC4 0,12 - 9,2
77 1.520 63MSR4 - 160M4 0,12 - 11
87 2.700 71MS4 - 180HC4 0,37 - 30
97 4.300 80M4 - 225MC4 1,1 - 55
107 8.000 100M4 - 225MC4 3 - 55
127 13.000 132S4 - 225MC4 5,5 - 55
157 20.000 160M4 - 315L4 11 - 200
Motoreduktor walcowo-stożkowy serii KM/ KAM z 4-polowym silnikiem DRN/ IE3
Przekładnia Silnik
Rozmiar przekładni M amax Przekładnia [Nm] Rozmiar Moc [kW]
67 820 63MS4 – 132M4 0,12 - 7,5
77 1.550 63MS4 – 160L4 0,12 - 15
87 2.700 71MS4 – 200L4 0,37 - 30
97 4.300 80M4 – 225S4 0,75 - 37
107 8.000 100LS4 – 250M4 2,2 - 55
127 13.000 132S4 – 280M4 5,5 - 90
157 20.000 132L4 – 315H4 9,2 - 200

Właściwości

  • Przekładnia walcowa o przedłużonej piaście łożyska wału wyjściowego dostępna jako RM z wałem pełnym
  • Zaprojektowane specjalnie do zastosowań w mieszalnikach
  • Dopuszczają wysokie siły poprzeczne oraz odśrodkowe, jak również wysoki moment zginający
  • Maks. dopuszczalny wyjściowy moment obrotowy od 450 Nm do 20000 Nm
Dane techniczne
  • 10 rozmiarów, od 450 do 20000 Nm
  • Rozmiary 57 / 67 / 77 / 87 / 97 / 107 / 127 / 137 / 147 / 167
Przełożenie i 4,29 – 289,74
Maks. wyjściowy moment obrotowy Nm 450 - 20.000
Zakres mocy silnika kW 0,12 - 200
Motoreduktor z przekładnią walcową serii RM z 4-polowym silnikiem DRS/ DR2S/ IE1
Przekładnia Silnik
Rozmiar przekładni M amax Przekładnia [Nm] Rozmiar Moc [kW]
57 450 63MSR4 - 132MC4 0,12 - 9,2
67 600 63MSR4 - 132MC4 0,12 - 9,2
77 820 63MSR4 - 160M4 0,12 - 11
87 1.550 71MS4 - 180LC4 0,37 - 30
97 3.000 71MS4 - 225M4 0,37 - 45
107 4.300 90L4 - 225MC4 2,2 - 55
137 8.000 132S4 - 225MC4 5,5 - 55
147 13.000 132MC4 - 225MC4 9,2 - 55
167 20.000 160M4 - 315L4 11 - 200
Motoreduktor z przekładnią walcową serii RM z 4-polowym silnikiem DRN/ IE3
Przekładnia Silnik
Rozmiar przekładni M amax Przekładnia [Nm] Rozmiar Moc [kW]
57 450 63MS-132M4 0,12 - 7,5
67 600 63MS-132M4 0,12 - 7,5
77 820 63MS – 160L4 0,12 - 15
87 1.550 71MS – 200L4 0,25 - 30
97 3,000 71MS – 225S4 0,25 - 37
107 4,300 100LS4 – 225M4 2,2 - 45
137 8,000 132S4 – 280M4 5,5 - 90
147 13,000 132L4 – 280M4 9,2 - 90
167 20,000 132L4 – 315H4 9,2 - 200

Napędy mieszalnika serii X z wydłużonym rozstawem łożysk

Oferowane napędy mieszalnika X produkcji SEW-EURODRIVE stosowane są wszędzie tam, gdzie potrzebna jest duża moc do mieszania i miksowania dużych ilości substancji płynnych lub o konsystencji pasty, jak na przykład w branży chemicznej, spożywczej, w oczyszczaniu ścieków czy górnictwie.

Napędy do mieszalników serii X zostały zaprojektowane do obciążeń wynikających ze specyfiki aplikacji:

  • Do mniejszych obciążeń:
    W zakresie momentu obrotowego między 6,8 a 475 kNm dostępna jest wersja z uniwersalną obudową dla przekładni walcowych oraz walcowo-stożkowych (od dwustopniowych do czterostopniowych).
  • Do średnich i dużych obciążeń:
    W zakresie momentu obrotowego między 22 a 90 kNm do wyboru są dwie wersje, które charakteryzują się koncepcją łożysk tocznych ze zwiększonymi odstępami między łożyskami. Oczywiście nasze napędy są przystosowane do zastosowań ATEX i mogą być stosowane w kombinacji z opcjami standardowymi takimi jak uszczelnienie „Drywell“, smarowanie ciśnieniowe / smarowanie kąpielowe, sprzęgło kołnierzowe, chłodzenie wentylatorem, montaż na łapach lub poprzez kołnierz.
    • Pierwsza z omawianych wersji dostępna jest jako prosta trójstopniowa przekładnia walcowa. Ze względu na zastosowanie zoptymalizowanej, pionowej obudowy z żebrami chłodzącymi i wentylatorem osiowym, maksymalna graniczna moc cieplna tej wersji jest znacznie wyższa.
    • Drugi wariant dostępny jest jako przekładnia walcowa oraz przekładnia walcowo-stożkowa - od dwustopniowej do czterostopniowej. Konstrukcja charakteryzuje się kombinacją uniwersalnej obudowy oraz wzmocnionego łożyskowania.