Kompleksowa oferta
	
	
	ponieważ nasze przekładnie oferują szeroki zakres przenoszonych momentów oraz przełożeń i umożliwiają zastosowanie w środowiskach zagrożonych wybuchem.
	Proste łączenie urządzeń
	
	
	ponieważ mogą Państwo w łatwy sposób połączyć przekładnię walcową w wersji przeciwwybuchowej z silnikiem w wersji przeciwwybuchowej z naszego systemu modułowego.
Nasze przekładnie walcowe w wersji przeciwwybuchowej posiadają dopuszczenie dla II grupy urządzeń w kategorii 2. Ich zadaniem jest zapewnić ruch w maszynach oraz urządzeniach eksploatowanych w otoczeniu zagrożonym wybuchem.
Nasza oferta obejmuje sześć rozmiarów przekładni jednostopniowych oraz 15 rozmiarów dwustopniowych i trójstopniowych, które przenoszą moment obrotowy w zakresie od 50 Nm do 
Nasza seria R spełnia również wymagania w zakresie wyjściowej prędkości obrotowej oraz niewielkiej masy własnej. Oferując zawsze wysoką sprawność przekładnie walcowe w wersji przeciwwybuchowej są optymalnym rozwiązaniem pod względem stosunku momentu obrotowego do zapotrzebowania na miejsce.
Zastosowanie bez silnika jedynie połowicznym rozwiązaniem? W takiej sytuacji mogą Państwo skorzystać z naszego systemu modułowego i połączyć przekładnię w wersji przeciwwybuchowej serii R z silnikiem w wersji przeciwwybuchowej odpowiadającym Państwa potrzebom.
| Przełożenie | i | 1,30 – 8,65 | 
| Maks. wyjściowy moment obrotowy | Nm | 69 – 830 | 
| Zakres mocy silnika (podłączenie za pośrednictwem adaptera silnika AM) | kW | 0,12 – 90 | 
| Przełożenie | i | 4,29 – 289,74 | 
| Przełożenie przekładni podwójnej | i | 134 – 27,001 | 
| Maks. wyjściowy moment obrotowy | Nm | 450 – 18,000 | 
| Zakres mocy silnika (podłączenie za pośrednictwem adaptera silnika AM) | kW | 0,12 – 90 | 
Przykłady:
| Przełożenie | i | 3,21 – 289,74 | 
| Przełożenie przekładni podwójnej | i | 90 – 27 001 | 
| Maks. wyjściowy moment obrotowy | Nm | 50 – 18 000* | 
| Zakres mocy silnika (podłączenie za pośrednictwem adaptera silnika AM) | kW | 0,09 – 90 |