Opracowaliśmy nasz system CM3... dla Ciebie. Od 2025 roku dostępne są dwa warianty silników. Oba typy silników charakteryzują się wysoką gęstością mocy, kompaktowością i precyzją. Różnica polega na przenoszonym obciążeniu, dla którego silniki są zoptymalizowane. Odkryj swoje idealne rozwiązanie w modułowym systemie serwomotorów.
Nowością w systemie modułowym jest CM3P (High Dynamic) o wyjątkowej dynamice zapewniającej najkrótsze czasy cyklu. W połączeniu z opcjonalnym hamulcem bezpieczeństwa BZ o zwiększonym udźwigu, jest to idealne rozwiązanie, szczególnie do zastosowań w podnośnikach.
CM3P (High Dynamic) zapewnia najkrótsze czasy cykli przy niskich obciążeniach. Wysoka gęstość mocy i maksymalne wartości przyspieszenia są znakami towarowymi tego typu. Dzięki minimalnej bezwładności i wysokiej przeciążalności można uzyskać najkrótsze czasy cyklu, a tym samym zwiększyć opłacalność maszyny.
Oba warianty silników mogą być łączone ze wszystkimi wersjami przekładni SEW-EURODRIVE w sposób modułowy i indywidualny. Ponadto oba typy silników można rozbudować o te same akcesoria i opcje z systemu modułowego. Zapewnia to wysoce elastyczny system modułowy, nawet w przypadku serwomotorów synchronicznych, w którym można znaleźć odpowiedni serwomotor w wymaganej konstrukcji do prawie każdego dynamicznego zastosowania.
Serwomotory synchroniczne wyglądają tak samo z zewnątrz, ale ich wnętrze kryje rewolucyjne zmiany. Dzięki najnowszej technologii uzwojeń i magnesów wymiary pozostają identyczne, ale powstają dwa różne warianty silników. Pozwala to wybrać odpowiedni napęd z taką samą geometrią silnika, niezależnie od tego, czy wymagana jest dynamika, czy duże obciążenia.
Szczegółowe informacje techniczne na temat dwóch konstrukcji silników:
MOVIKIT® to predefiniowane moduły oprogramowania, które służą do rozwiązywania prostych funkcji napędowych, a nawet zaawansowanych funkcji sterowania ruchem. Nasz cel - Twoja wartość dodana - znaczne skrócenie czasu uruchamienia dzięki konfigurowalnym funkcjom automatyzacji i sterowania ruchem.
Cyfrowa integracja silników i danych jest możliwa dzięki cyfrowemu złączu MOVILINK® DDI. Podstawą jest technologia jednokablowa. Nasze silniki i falowniki z modułowego systemu automatyzacji MOVI-C® wymagają jedynie przewodu hybrydowego do zasilania i transmisji danych. Z jednej strony kabel hybrydowy zasila silnik, a MOVILINK® DDI, cyfrowy enkoder, przesyła wszystkie niezbędne dane dotyczące zasilania, hamowania i diagnostyki między falownikiem a silnikiem. Oszczędza to czas i koszty podczas instalacji i uruchamiania.
Dwie wersje silników CM3... są dostępne na życzenie również z hamulcem bezpieczeństwa i enkoderem bezpieczeństwa. Mogą one być zintegrowane z serwomotorem pojedynczo lub w kombinacji.
Hamulec bezpieczeństwa może realizować następujące funkcje bezpieczeństwa:
Enkodery bezpieczeństwa mogą być wykorzystywane do zapewnienia funkcji bezpieczeństwa w odniesieniu do prędkości, kierunku obrotów, zatrzymania i położenia względnego, np. SS1, SS2, SOS, SLA, SLS, SDI i SLI zgodnie z normą IEC 61800 5-2-1.
W zależności od kraju, zastosowanie technologii napędowej i elektroniki napędowej podlega różnym wymaganiom funkcjonalnym i/lub związanym z produktem. Na przykład przy imporcie towarów muszą być spełnione określone oznaczenia produktów. Zarówno serwomotory synchroniczne o średniej bezwładności, jak i serwomotory synchroniczne o wysokiej dynamice mają wymagane oznaczenia produktów w danym kraju.