Wysoka dynamika przy dużych obciążeniach zewnętrznych
Dzięki zwiększonej bezwładności i systemom enkoderów o wysokiej rozdzielczości.
Skoordynowane całościowe rozwiązanie napędowe
Silnik, przekładnia, falownik i sterowniki jako kompletny system od jednego producenta.
Maksymalna elastyczność w projektowaniu systemu
Dzięki unikalnemu zakresowi opcji w modułowym systemie motoreduktorów.
Bezpieczne utrzymywanie i hamowanie przy dużych obciążeniach
Dzięki opcjonalnemu sprężynowemu hamulcowi przytrzymującemu o zwiększonej wydajności roboczej.
Możliwość zastosowania w ograniczonych warunkach montażowych
Dzięki wysokiej gęstości momentu obrotowego i bezpośredniemu montażowi przekładni.
Najniższy możliwy stosunek bezwładności obciążenia do bezwładności silnika jest warunkiem koniecznym do transportowania ze znaczną dynamiką i precyzją dużych ładunków z punktu A do B. Synchroniczne silniki serwo CM3C.. mają zatem zwiększony moment bezwładności, przez co wyjątkowo dobrze nadają się do aplikacji związanych z automatyzacją, obsługą i transportem cięższych ładunków. Dzięki czterem rozmiarom (63, 71, 80 oraz 100) zapewniają one pracę przy momencie rozruchowym od 2,5 do 38,5 Nm.
Jednocześnie synchroniczne silniki serwo są wyjątkowo małe i zajmują niewiele miejsca. Co więcej, ponieważ przekładnia może być montowana bezpośrednio z silnikiem, adaptery i sprzęgła nie są wymagane. Możliwość krótkotrwałego przeciążenia oraz gładkie powierzchnie („Hygienic friendly design”) sprawiają, że synchroniczne silniki serwo serii CM3C cechują się niezwykłą żywotnością, niezależnie od warunków pracy. Warto pamiętać, że wirniki wyposażone są w magnesy trwałe, które zapewniają bardzo wysoki stopień sprawności, a tym samym wyjątkowo energooszczędną pracę.
Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.
Dzięki wysokiej gęstości mocy, serwomotory CM3C. są wyjątkowo małe i zwymiarowane, aby zaoszczędzić miejsce. W oparciu o modułowy system motoreduktorów SEW-EURODRIVE, możliwe jest również zamontowanie silnika bezpośrednio na przekładni (bezpośredni montaż silnika). Eliminuje to całkowicie konieczność stosowania adapterów i elementów sprzęgających. Wielostopniowa koncepcja ochrony powierzchni i gładkie powierzchnie (higieniczna konstrukcja) sprawiają, że serwomotory o średniej bezwładności są szczególnie wytrzymałe i odporne na zabrudzenia. Ponadto wirniki wyposażone w magnesy trwałe zapewniają bardzo wysoką wydajność, a tym samym niezwykle energooszczędną pracę.
Silnik typu CM3C... (średnia bezwładność) ma zwiększoną bezwładność. Jest zatem idealny do zastosowań z dużymi obciążeniami zewnętrznymi. W połączeniu z opcjonalnym BZ.. Dzięki zwiększonej wydajności roboczej ten typ silnika jest bezpiecznym, szybkim i niezawodnym rozwiązaniem napędowym, na przykład do zastosowań dźwigowych.
Silnik | Ciągły moment obrotowy zatrzymania M0 Nm | Dynamiczny graniczny moment obrotowy Mpk Nm | Waga kg | Masa moment bezwładności Jmotyw 10-4 kgm2 | Klasa prędkości obr.-1 |
CM3C63S CM3C63M CM3C63L | 2.7 4.9 6.4 | 8.1 14.7 19.2 | 3.16 4.51 5.85 | 1.3 2.5 3.6 | 3000 4500 6000 |
CM3C71S CM3C71M CM3C71L | 6.5 9.5 14 | 19.5 28.5 42 | 6.42 7.87 10.7 | 7.4 10.7 17.1 | 2000 3000 4500 6000 |
CM3C80S CM3C80M CM3C80L | 10.5 15.6 22.8 | 31.5 46.8 68.4 | 10.6 13 18 | 17.6 25.2 40.6 | 2000 3000 4500 6000 |
CM3C100S CM3C100M CM3C100L | 19 26.8 40 | 57 80.4 120 | 16.5 20.2 27.7 | 40 57.3 92.1 | 2000 3000 4500 |
Porównanie ciągłych momentów przeciągania (M0) z maksymalnymi momentami obrotowymi (Mpk) serwomotorów synchronicznych serii 63, 71, 80 i 100 CM3C...
Oba warianty silnika "Medium Inertia" i "High Dynamic" pochodzą z tego samego modułowego systemu serwomotorów i mają wiele podobieństw. Na przykład, oba mogą być wyposażone w MOVILINK® DDI, cyfrowe złącze napędu. Umożliwia to podłączenie silnika do przetwornicy częstotliwości i odpowiedniej sieci danych aplikacji.
Lub do uruchomienia wykorzystywane są prefabrykowane moduły oprogramowania MOVIKIT® - warunek wstępny: Falownik lub sterownik. Wymagana dla danej aplikacji funkcja napędu lub sterowania ruchem jest parametryzowana w MOVIKIT®, a silnik/napęd jest uruchamiany szybko i łatwo. Oszczędność czasu rzeczywistego.
W systemie modułowym uwzględniono również bezpieczeństwo funkcjonalne. Wyposażony w odpowiedni hamulec bezpieczeństwa i enkoder bezpieczeństwa, obejmuje szeroki zakres funkcji bezpieczeństwa.
Portfolio edukacyjne online - zdobądź podstawową wiedzę techniczną. Dostępne bezpłatnie przez całą dobę.