• Szczegółowe informacje o wybranym przez Państwa produkcie
  • Dane CAD oraz dokumentacja dotycząca Państwa konfiguracji
  • Bezpośrednia możliwość wysłania zapytania lub złożenia zamówienia
Skonfiguruj produkt teraz
Twoje korzyści

Oszczędność miejsca
dzięki indywidualnemu dopasowaniu momentu obrotowego oraz prędkości w ramach 7 oferowanych rozmiarów przekładni.

Wysoka sprawność
dzięki połączeniu przekładni ślimakowej i walcowej.

Cicha praca
dzięki konstrukcji, która redukuje skoki momentu.

Przekładnia walcowo-stożkowa serii K Przekładnie kątowe SPIROPLAN® serii W

Przekładnie walcowo-ślimakowe serii S - prosta budowa oraz nadzwyczajnie płynna praca

Ten typ przekładni swoją efektywność zawdzięcza nieskomplikowanej konstrukcji. A dzięki indywidualnemu dopasowaniu momentu obrotowego do prędkości obrotowej są oszczędne pod względem powierzchni montażowej. Przekładnie serii S pozwolą Państwu zrealizować planowane aplikacje w maszynach lub urządzeniach w sposób nadzwyczajnie oszczędny.

Połączenie przekładni ślimakowej i walcowej umożliwia osiągnięcie zdecydowanie wyższej sprawności niż w przypadku klasycznych przekładni ślimakowych. Zastosowanie liniowego przeniesienia mocy przyczyniło się do tego, że przekładnie walcowo-ślimakowe charakteryzują się szczególnie płynną pracą A dlaczego tak się dzieje? Moment przekazywany jest przez ślimak na ślimacznicę i wał wyjściowy. Redukuje to skoki momentu i hałas.

Zakres przenoszonego przez przekładnie serii S momentu obrotowego obejmuje wartości między 92 a 4000 Nm.

Zastosowanie bez silnika jedynie połowicznym rozwiązaniem? W takiej sytuacji mogą Państwo skorzystać z naszego systemu modułowego i połączyć przekładnię serii S z silnikiem trójfazowym tworząc motoreduktor walcowo-ślimakowy S..DR.. lub z silnikiem serwo tworząc motoreduktor serwo z przekładnią walcowo-ślimakową S..CMP odpowiadający Państwa potrzebom. Mogą wybrać Państwo także pasujący do określonych wymagań osobny silnik trójfazowy lub silnik serwo.

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie Połączenie zaciskowe TorqLOC® Przedłużona gwarancja Jednostka diagnostyczna DUO

Nowe, mocarne przekładnie walcowo-ślimakowe S..7p

Korzystne ceny przekładni serii S biorą się z ich nieskomplikowanej konstrukcji. Dzięki indywidualnemu dopasowaniu momentu obrotowego do prędkości obrotowej ich montaż zajmuje mało miejsca. Nasza nowa seria S..7p (power) pozwala przenosić dodatkowo wyższy moment obrotowy we wszystkich 7 wielkościach, co przekłada się na wyższą gęstość mocy. Moment obrotowy w serii S..7p jest od 7,5 do 65% większy niż w standardowych przekładniach walcowo-ślimakowych S..7.

Zwiększone dopuszczalne maksymalne momenty obrotowe (Mamax) przekładają się na wyższe współczynniki pracy (fB ) i tym samym większe bezpieczeństwo użytkowania przekładni w instalacji. W przypadku nowych projektów można posłużyć się także przekładnią o mniejszej wielkości. Wyższe współczynniki pracy otwierają nowe możliwości łączenia przekładni z silnikami.

Smarowanie

W przekładniach ślimakowych oleje, poza smarowaniem zazębienia, mają również za zadanie odprowadzanie ciepła powstałego w efekcie tarcia. Nasz nowy środek smarny SEW GearOil Poly zwiększa wydajność przekładni walcowo-ślimakowych poprzez zmniejszenie tarcia na zazębieniu i poprawę rozpraszania ciepła. SEW GearOil Poly w porównaniu z mineralnym środkami smarnymi zmniejsza nagrzewanie nawet o 25°C. W zestawieniu z innymi dostępnymi na rynku olejami poliglikolowymi różnica ta wynosi do 7°C.

W ten sposób przekładnie walcowo-ślimakowe S..7p można obciążać wyższym momentem obrotowym. Olej do przekładni SEW GearOil Poly tworzy bardzo dobry film olejowy, który wydłuża okres eksploatacji samego środka smarnego, a także części ulegających zużyciu, takich jak pierścienie uszczelniające oraz łożyska. Ponadto SEW GearOil Poly poprawia sprawność przekładni walcowo-ślimakowych.

Sprawność

W porównaniu do innych typów przekładni, w przełożeniu ślimakowym występuje zwiększone tarcie pomiędzy ślimakiem a ślimacznicą. Stosowanie oleju SEW GearOil Poly skutkuje znakomitym smarowaniem i optymalnym odprowadzaniem ciepła w każdym punkcie pracy, co prowadzi do znaczącej poprawy sprawności całego układu. W ten sposób sprawność przekładni walcowo-ślimakowej S..7p podniosła się aż o 13%. Efekt ten jest widoczny i szczególnie korzystny przy dużych przełożeniach. Wyższa sprawność zapewnia Państwu bezpośrednio wyższy wyjściowy moment obrotowy przy tej samej mocy silnika. W przypadku, gdy wyższy wyjściowy moment obrotowy nie jest odbierany, obciążenie silnika ulega zmniejszeniu, dzięki czemu można zredukować zużycie energii i zmniejszyć jej koszt.

Więcej mocy lub większa rezerwa

Dzięki zwiększonym momentom obrotowym można w najlepszym przypadku pokusić się o zmniejszenie rozmiarów przekładni, gdyż od teraz będzie można odbierać wyższe momenty obrotowe na mniejszej przestrzeni. Jeżeli zmiana wielkości przekładni nie wchodzi w grę, przy tej samej wielkości przekładni możliwy będzie wyższy poziom rezerw w napędzie.

  • Kombinacja przekładni walcowej z przekładnią ślimakową zapewnia znacznie wyższą sprawność niż w przypadku klasycznych przekładni ślimakowych
  • Szczególnie cicha praca
  • Możliwe wersje wykonania:
    • wersja na łapach lub z kołnierzem
    • wersja z kołnierzem B5 lub B14
    • wał pełny lub drążony
    • wał drążony z rowkiem pod wpust, pierścieniem zaciskowym, wielowypustem lub połączeniem TorqLOC®
Przełożenie i 3,97 – 288,00
Przełożenie przekładni podwójnej i 110 – 33 818
Maks. wyjściowy moment obrotowy Nm 92 – 4 000
Zakres mocy silnika (podłączenie za pośrednictwem adaptera silnika AM) kW 0,12 – 30

*Możliwe mniejsze wartości w zależności od tłumaczenia

Przekładnia Rozmiar Mamax [Nm] Silnik
Rodzaj Moc [kW]
S 37/37p 92/105 63MS4 – 90M4 0,12 – 1,5
47/47p 170/200 63MS4 – 100M4 0,12 – 3
57/57p 295/370 63MS4 – 100LC4 0,12 – 4
67/67p 520/720 63MS4 – 132M4 0,12 – 7,5
77/77p 1270/1500 63MS4 – 160MC4 0,12 – 15
87/87p 2280/3000 71MS4 – 180L4 0,37 – 22
97/97p 4000/4300 71MS4 – 225M4 0.,37 – 45
  • Napędy w technice scenicznej
  • Napędy nastawnika
  • Prasy
  • Stoły obrotowe
  • Transfer narożny