Efektywna eksploatacja
dzięki odpornemu na zużycie zazębieniu SPIROPLAN® oraz zredukowanemu tarciu.
Lekka i kompaktowa konstrukcja
dzięki aluminiowej obudowie i zoptymalizowanej konstrukcji.
Wszechstronność zastosowań
Szeroki zakres przełożeń z precyzyjnie stopniowanymi wariantami.
Cicha i wydajna praca
Niski poziom hałasu niezależnie od prędkości, a w standardowym modelu W..9 wyjątkowo energooszczędna dzięki wysokiej sprawności.
Szczególną właściwością przekładni kątowych SPIROPLAN® jest zazębienie odporne na zużycie. Zapewnia ono niezawodne przeniesienie mocy i prędkość dostosowaną do aplikacji.
Dzięki zastosowaniu tego zazębienia nasze najmniejsze przekładnie kątowe zapewniają wyjściowy moment obrotowy sięgający nawet 600 Nm, przy mocy silnika w zakresie 0,09 - 4kW.
Wykonanie kół zębatych ze stali oraz unikatowy typ zazębienia umożliwiają skrócenie konstrukcji, co pozwala na montaż na ograniczonej powierzchni.
Aluminiowa obudowa zastosowana w tej serii przekładni kątowych sprawia, że są one szczególnie lekkie. Dzięki unikatowym właściowościom zezębienia oraz stosowanym środkom smarnym przekładnie serii W nie wymagają wymiany oleju przez cały okres uzytkowania.
Stanowią tym samym idealne rozwiązanie zapewniające długą i niezawodną eksploatację. Żadnych ograniczeń - przekładnie kątowe SPIROPLAN® dzięki wielu wariantom wykonania nadają się do prawie wszystkich zadań napędowych.
Zastosowanie bez silnika jedynie połowicznym rozwiązaniem? W takiej sytuacji mogą Państwo skorzystać z naszego systemu modułowego i połączyć przekładnię serii W z silnikiem trójfazowym, tworząc motoreduktor kątowy W..DR.. SPIROPLAN®, lub połączyć z silnikiem serwo, tworząc serwomotoreduktor kątowy SPIROPLAN® W..CMP. Mogą Państwo wybrać także pasujący do określonych wymagań osobny silnik trójfazowy lub silnik serwo.
Od teraz nasze małe przekładnie kątowe serii SPIROPLAN® w połączeniu z nowym olejem do przekładni SEW GearOil oferujemy ze zwiększonymi dopuszczalnymi momentami obrotowymi. Największymi beneficjentami tej zmiany są nasze serie W..10, W..20 oraz W..30. Dotyczy to przede wszystkich małych wartości przełożeń, dzięki czemu korzystasz ze wzrostu momentu obrotowego nawet do 115%.
Nasze nowe środki smarne serii SEW GearOil Poly zwiększają sprawność przekładni, zmniejszają tarcie na zazębieniu i poprawiają odprowadzanie ciepła. Olej do przekładni SEW GearOil Poly 460W E1 został opracowany specjalnie dla przekładni SPIROPLAN®. Tworzy na kołach zębatych idealny film olejowy, który wydłuża okres eksploatacji środka smarnego, a także części zużywających się, jak łożyska i uszczelki.
Dzięki zwiększonym momentom obrotowym możesz odbierać wyższe momenty obrotowe na mniejszej przestrzeni. Dosłownie oznacza to, że przy nowych projektach będziesz w przyszłości mógł stosować mniejsze przekładnie. Albo będziesz dysponować większymi rezerwami bezpieczeństwa w istniejących maszynach.
Zwiększenie momentu obrotowego nie wpływa na ograniczenie pozostałych cech przekładni. Również w formie motoreduktora wersja SPIROPLAN® osiąga większą efektywność i zachowuje swoją tak dobrze znaną cichobieżność. W połączeniu z naszymi nowymi, małymi silnikami DRN.. (DRN63.., DRN71.. i DRN80..) w prosty i oszczędny sposób uzyskasz klasę sprawności IE3
Opracowując przekładnie serii W..9 nasi inżynierowie ustanowili nowy standard. Podczas prac rozwojowych skupiono się na wysokiej wydajności, niskiej emisji hałasu oraz niewielkiej wadze produktu.
Równocześnie, dzięki wielu wariantom wykonania oraz dużemu zakresowi przełożeń, możliwe jest wszechstronne zastosowanie nowych przekładni.
Nowy model W..59 uzupełnia serię przekładni W..9. Dzięki maksymalnemu momentowi obrotowemu napędu wynoszącemu do 600 Nm, ta przekładnia kątowa rozszerza serię w górnym zakresie momentu obrotowego.
Korzyści
Dzięki nowym metodom obliczeniowym, które zostały opracowane na przestrzeni wszechstronnych i intensywnych procedur kontrolnych, jak również nowym środkom smarnym nasze małe przekładnie kątowe serii SPIROPLAN® dostępne są z wyższymi dopuszczalnymi momentami obrotowymi. Szczególne korzyści wynikające z osiągnięcia wyższych momentów obrotowych widoczne są w rozmiarach W..10, W..20 oraz W..30 przy niskim zakresie przełożenia. Wzrost momentu obrotowego sięga od +4 % do nawet +115 % (patrz również dane techniczne w poniższych tabelach).
W przekładniach ślimakowych oleje, poza smarowaniem zazębienia, mają również za zadanie odprowadzanie ciepła powstałego w efekcie tarcia. Nasze środki smarne serii GearOil zwiększają wydajność przekładni poprzez redukcję tarcia w zazębieniu i poprawiają rozpraszanie ciepła. Nasz olej do przekładni SEW GearOil tworzy bardzo dobry film olejowy na kołach zębatych, który wydłuża okres eksploatacji samego środka smarnego, a także części ulegających zużyciu, takich jak pierścienie uszczelniające lub łożyska.
Dzięki zwiększonym momentom obrotowym można w najlepszym przypadku pokusić się o zmniejszenie rozmiarów przekładni, gdyż od teraz będzie można odbierać wyższe momenty obrotowe na mniejszej przestrzeni. Jeżeli zmiana wielkości przekładni nie wchodzi w grę, przy tej samej wielkości przekładni możliwy będzie wyższy poziom rezerw w napędzie.
Wzrost momentu obrotowego nie wpływa na zmianę innych cech produktu. Nasze motoreduktory kątowe SPIROPLAN® są jeszcze bardziej wydajne, przy zachowaniu cichobieżności, z której urządzenia tej serii słyną. W połączeniu z naszymi nowymi, mniejszymi silnikami DRN.. (DRN63, DRN71 oraz DRN80) w prosty i oszczędny sposób mogą Państwo również w tym przypadku uzyskać klasę sprawności IE3. Nasze motoreduktory kątowe są po prostu wszechstronne.
Rozmiar | W..10 | W..20 | W..30 | |
Przełożenie | i | 6,75 – 75,00 | 6,57 – 75,00 | 6,57 – 75,00 |
Maks. wyjściowy moment obrotowy | Nm | 30 | 45 | 69 |
Zakres mocy silnika (podłączenie za pośrednictwem adaptera silnika AM) | kW | 0,09 – 0,12 | 0,12 – 0,37 | 0,12 – 0,75 |
Rozmiar | W..19 | W..29 | W..39 | W..49 | W..59 | |
Przełożenie | i | 5,90 – 167,59 | 4,68 – 188,47 | 4,72 – 210,49 | 7,22 – 200,46 | 6,76 – 213,21 |
Maks. wyjściowy moment obrotowy | Nm | 80 | 130 | 200 | 400 | 600 |
Zakres mocy silnika (podłączenie za pośrednictwem adaptera silnika AM) | kW | 0,09 – 0,75 | 0,12 – 1,1 | 0,12 – 1.5 | 0,12 – 3.0 | 0,12 – 4.0 |
Rozmiar | W..29HG | W..39HG | W..49HG | W..59HG | |
Przełożenie | i | 203,19 – 2100,14 | 233,35 – 2355,20 | 224,25 – 2426,20 | 262,28 – 2123,38 |
Maks. wyjściowy moment obrotowy | Nm | 130 | 200 | 400 | 600 |
Zakres mocy silnika (podłączenie za pośrednictwem adaptera silnika AM) | kW | 0,09 – 0,12 | 0,09 – 0,18 | 0,09 – 0,25 | 0,09 – 0,25 |