Większa efektywność
na przestrzeni całkowitego czasu użytkowania dzięki odpornemu na zużycie zazębieniu oraz długim okresom, w których nie jest wymagana konserwacja.
Duża moc
w zwartej i kompaktowej obudowie. Ta seria oferuje urządzenia w 16 rozmiarach, które przenoszą momenty obrotowe od 80 Nm do 53000 Nm.
Większa wydajność energetyczna
dzięki wysokiej sprawności w obu kierunkach obrotu oraz przy każdej wejściowej prędkości obrotowej.
Seria urządzeń o niewielkiej masie własnej
dostępnych w rozmiarach K..19 oraz K..29, których obudowę wykonano z aluminium.
Kompaktową konstrukcję naszych przekładni najlepiej uwydatnia przykład przekładni walcowo-stożkowych. W przypadku zastosowań w zakresie budowy maszyn, gdy ilość miejsca jest ograniczona, właściwość ta może okazać się bardzo przydatna. W takich sytuacjach niezbędna jest wydajna technika napędowa w zwartej formie. Takie są właśnie idealne warunki do zastosowania naszych przekładni walcowo-stożkowych przenoszących momenty obrotowe w zakresie od 80 Nm do 53000 Nm.
Dzięki wysokiej sprawności nasze przekładnie kątowe są wydajne energetycznie w obu kierunkach obrotu oraz przy każdej wejściowej prędkości obrotowej. Ich wytrzymałe zazębienie jest odporne na zużycie, a jego wytrzymałość sięga długości życia przekładni. Do precyzyjnego pozycjonowania nadają się przekładnie serii K w wersji ze zredukowanym luzem.
Długie okresy żywotności, a więc okresy nie wymagające konserwacji, to cecha, która zwiększa efektywność ekonomiczną oraz wydajność urządzenia. Dlatego też nasze przekładnie walcowo-stożkowe znajdują zastosowanie w tak wielu rozwiązaniach. I to na całym świecie!
Rozmiary K..39 oraz K..49 uzupełniają naszą ofertę w zakresie dwustopniowych przekładni walcowo-stożkowych. Wraz z rozmiarami K..19 oraz K..29 tworzą niezawodne standardy: cztery rozmiary przenoszą moment obrotowy od 80 Nm do 500 Nm.
Zastosowanie bez silnika jedynie połowicznym rozwiązaniem? W takiej sytuacji mogą Państwo skorzystać z naszego systemu modułowego i połączyć przekładnię serii K z silnikiem indukcyjnym trójfazowym tworząc motoreduktor walcowo-stożkowy K..DR.. lub z silnikiem serwo tworząc motoreduktor serwo z przekładnią walcowo-stożkową K..CMP odpowiadający Państwa potrzebom. Mogą wybrać Państwo także pasujący do określonych wymagań osobny silnik trójfazowy lub silnik serwo.
Przełożenie | i | 3.98 – 197.37 |
Przełożenie przekładni podwójnej | i | 94 – 32 625 |
Maks. wyjściowy moment obrotowy | Nm | 200 – 50 000 |
Zakres mocy silnika (podłączenie za pośrednictwem adaptera silnika AM) | kW | 0.12 – 200 |
K..19 | K..29 | K..39 | K..49 | ||
Przełożenie | i | 4.50 – 58.68 | 3.19 –71.93 | 2.81 – 58.24 | 4.0 – 75.20 |
Maks. wyjściowy moment obrotowy | Nm | 80 | 130 | 300 | 500 |
Zakres mocy silnika (podłączenie za pośrednictwem adaptera silnika AM) | kW | 0.12 –1.1 | 0.12 – 2.2 | 0.12 – 4.0 | 0.12 – 7.5 |