• Szczegółowe informacje o Państwa indywidualnym produkcie
  • Dane CAD oraz dokumentacja dotycząca Państwa konfiguracji
  • Bezpośrednia możliwość wysłania zapytania lub złożenia zamówienia
Skonfiguruj produkt teraz
Twoje korzyści

Elastyczność
Od wysoce wydajnego, wysoko zintegrowanego standardowego silnika z przekładnią do cyfrowego bliźniaka z interfejsem MOVILINK® DDI.

Szybka identyfikacja
Wyposażony w MOVILINK® DDI, silnik przesyła swoje dane do falownika, który odpowiednio dostosowuje swoje parametry do otrzymywanych wartości. Wykrycie wymiany silnika skutkuje żądaniem autoryzacji.

Bezpieczeństwo
Stan termicznego czujnika silnika jest stale monitorowany. Zmiany oraz osiągnięcie ustalonych progów uruchamiają zaprogramowane w falowniku funkcje bezpieczeństwa.

Szybkość
Aplikacja decyduje o wyborze: sterowania prędkością bez enkodera lub z absolutną informacją o pozycji, obejmującą pozycję w obrębie jednego obrotu oraz liczbę obrotów.

Technika sterowania Technika szafowa Decentralna technika napędowa Technika napędowa

Przekładnia oraz silnik synchroniczny z magnesami trwałym

Jednostka napędowa MOVIGEAR® classic składa się z silnika synchronicznego z magnesami trwałymi oraz przekładni, a to wszystko w jednej, kompaktowej obudowie z aluminium. Rozwiązanie to może być łączone zarwóno z falownikami przeznaczonymi do zastosowań decentralnych (montaż przysilnikowy), jak również z falownikami w wersji szafowej - dzięki temu możliwa jest optymalna elastyczność. W zależności od rodzaju montażu:

  • zintegrowana jednostka napędowa składa się z przekładni i silnika synchronicznego z magnesami trwałymi
  • odmiany 0,4 – 3,0 kW dostępne są w ramach 3 rozmiarów przekładni
  • klasa energooszczędności silnika IE5 zgodnie z normą IEC TS 60034-30-2
Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie

Kompaktowy pakiet mocy o najwyższej wydajności

Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.

MOVIGEAR® classic zapewnia wysoką wydajność energetyczną również w niskim zakresie mocy. Jest to możliwe dzięki urządzeniom w rozmiarze 1, które idealnie sprawdzają się w aplikacjach transportowych wymagających niewielkich momentów obrotowych między 10 a 100 Nm.

Jednostka napędowa MOVIGEAR® classic to nasz kompaktowy mocarz, które imponuje najwyższą wydajnością nawet w najmniejszym zakresie mocy. Sprawdź najważniejsze cechy MOVIGEAR® classic i przekonaj się sam!

  • W pełni zintegrowana, kompaktowa konstrukcja: silnik synchroniczny z magnesami trwałymi oraz przekładnia tworzą jednostkę napędową
  • Uniwersalna konstrukcja /MU (M1, M2, M3, M4, M5, M6): w połączeniu z mechanizmem do wyrównywania ciśnienia przekładni /PG
  • Rodzaj wykonania wału drążonego:
    • z wpustem
    • z TorqLOC®- połączenie zaciskowe
  • Średnica wału drążonego:
    • MGF..1-DSM-C: 20 mm, 25 mm
    • MGF..2-DSM-C: 20 mm, 25 mm, 30 mm, 35 mm, 40 mm
    • MGF..4-DSM-C / MGF..4-DSM-C/XT: 30 mm, 35 mm, 40 mm
  • W zależności od rozmiaru MOVIGEAR® oraz wykonania wału drążonego dostępne są różne wały
  • Zdolność przeciążeniowa: w zależności od zaprojektowanego falownika nawet do 300%
  • Potencjał oszczędności energetycznej: sprawność silnika odpowiada klasie sprawności IE5 według IEC TS 60034-30-2
  • Napięcie systemowe: 400 V

Właściwości

  • W pełni zintegrowana, kompaktowa konstrukcja: silnik synchroniczny z magnesami trwałymi oraz przekładnia tworzą jednostkę napędową
  • Uniwersalna konstrukcja /MU (M1, M2, M3, M4, M5, M6): w połączeniu z mechanizmem do wyrównywania ciśnienia przekładni /PG
  • Rodzaj wykonania wału drążonego:
    • z wpustem
    • z TorqLOC®- połączenie zaciskowe
  • Średnica wału drążonego:
    • MGF..1-DSM-C: 20 mm, 25 mm
    • MGF..2-DSM-C: 20 mm, 25 mm, 30 mm, 35 mm, 40 mm
    • MGF..4-DSM-C / MGF..4-DSM-C/XT: 30 mm, 35 mm, 40 mm
    • W zależności od rozmiaru MOVIGEAR® oraz wykonania wału drążonego dostępne są różne wały
  • Zdolność przeciążeniowa: w zależności od zaprojektowanego falownika nawet do 300%
  • Potencjał oszczędności energetycznej: sprawność silnika odpowiada klasie sprawności IE5 według IEC TS 60034-30-2
  • Napięcie systemowe: 400 V
  MGF..1-DSM-C MGF..2-DSM-C* MGF..4-DSM-C* MGF..4-DSM-C/XT*
Waga
[kg]
8 14 25 27

Klasa momentu obrotowego
[Nm]
100 200 400 400 z możliwością rozszerzenia ciągłego momentu obrotowego

Moc znamionowa
[kW]
0,4 0,9 2,1 3

Zakres liczby obrotów napędu
[min] -1
35,7 – 555 36,2 – 593 35,4 – 566 35,4 – 566

System zasilania
[V]
400V 400V 400V 400V

Średnica wału drążonego
[mm]
20 / 25 20 / 25 / 30 / 35 / 40 30 / 35 / 40 30 / 35 / 40

Poziome systemy transportowe (w wersji do eksploatacji w strefach mokrych lub nie)

  • Intralogistyka
  • Logistyka paczek
  • Przemysł spożywczy oraz napojowy
  • Przemysł samochodowy
  • Przenośniki bagażu na lotniskach

Odpowiedni falownik znajdą Państwo w naszym nowym modułowym systemie automatyki MOVI-C®: jednostkę napędową MOVIGEAR® classic można połączyć z falownikiem MOVITRAC® advanced lub decentralnym falownikiem MOVIMOT® flexible.

Zalety

  • Kompatybilność w zależności od zapotrzebowania można zamiennie instalować w szafie sterowniczej lub decentralnie
  • Modułowość, gdyż elektronika napędu jest identyczna dla wszystkich możliwych rodzin produktowych
  • Łatwa instalacja dzięki cyfrowej integracji silnika (technologia Single Cable)
  • Wysoka efektywność energetyczna - jednostka napędowa już teraz spełnia wymagania klasy sprawności silnika IE5
  • Optymalne środki ochrony powierzchniowej oraz antykorozyjne dzięki nowej wersji wykonania na potrzeby eksploatacji w strefach mokrych ze stopniem ochrony IP66

Ta wersja jest odpowiednia szczególnie do zastosowań w obszarach narażonych na regularne czyszczenie lub mokre smarowanie, a także w obszarach wrażliwych, takich jak np. przemysł spożywczy bądź napojowy.

Komponenty wersji do eksploatacji w strefach mokrych /WA:

  • Wał wyjściowy, śruby oraz zawór odpowietrzający wykonane ze stali nierdzewnej
  • Stopień ochrony IP66
  • Środki ochrony powierzchniowej HCP200 dostępne w czterech kolorach: popielaty, ultramaryna, białe aluminium oraz czarny głęboki
  • Środki ochrony powierzchniowej HCP200F z certyfikacją FDA dostępne w dwóch kolorach: popielaty i czarny głęboki
  • Układ kompensacji ciśnienia/PE
  • Osłona wału wyjściowego (po stronie B)
MOVIGEAR® classic w wersji do strefy mokrej


Wymagania
Standardowe aplikacje przenośnikowe Aplikacje przenośnikowe w obszarach charakteryzujących się regularnym czyszczeniem oraz mokrym smarowaniem
Wymagania względem systemu napędowego / powierzchni -
  • Regularne czyszczenie lub mokre smarowanie
  • Wysoki stopień odporności chemicznej
  • Pośredni kontakt z transportowanym materiałem, np. produkty spożywcze
Wymagany stopień ochrony IP65 IP66
Zastosowania docelowe np. logistyka, branża motoryzacyjna np. przemysł napojowy, piekarnie, młyny
Wersja napędu Standard Wersja do eksploatacji w strefach mokrych / WA

Niezależnie od tego, jakie posiadasz maszyny i instalacje. Od transportu materiału (automatyzacja jednoosiowa) po kompleksowe zadania transportowe (automatyzacja modułowa). Niezależnie od tego, czy sterowanie instalacji realizowane jest za pośrednictwem Motion-Control, EtherCAT® lub POWERLINK.

MOVI-C® obsługuje popularne protokoły komunikacyjne i wspiera każdą architekturę instalacji.

Technologia Single Cable dla zasilania oraz wymiany danych z cyfrowym enkoderem dla silników synchronicznych i asynchronicznych

Do transmisji danych pomiędzy falownikiem a silnikiem potrzebny jest wyłącznie kabel hybrydowy. A nowy, cyfrowy interfejs danych MOVILINK DDI® zapewnia transmisję danych silnika, enkodera, hamulca oraz danych diagnostycznych.

  • Stopień ochrony: standard IP65 zgodnie z normą EN 60529, wersja do eksploatacji w strefach mokrych ze stopniem ochrony IP66
  • Opcjonalnie dostępna jest wersja do użytku w strefach mokrych / WA:
    • Wał wyjściowy, śruby oraz zawór odpowietrzający wykonane ze stali nierdzewnej
    • Stopień ochrony IP66
    • Środki ochrony powierzchniowej HCP200 dostępne w czterech kolorach: popielaty, ultramaryna, białe aluminium oraz głęboka czerń
    • Środki ochrony powierzchniowej HCP200F z certyfikacją FDA dostępne w dwóch kolorach: popielaty i czarny
    • Układ kompensacji ciśnienia/PE w napędzie
    • Osłona wału wyjściowego po stronie B
  • Temperatura otoczenia: od -25 °C do +60 °C
  • Certyfikacje krajowe
  • CE (Europa)
  • CMIM (Maroko)
  • EAC (Rosja, Białoruś, Kazachstan)
  • RMC (Australia)
  • UA.TR (Ukraina)
  • Atest UL (USA oraz Kanada)

Gotowy do zastosowania w Twojej aplikacji:

Jednostka napędowa MOVIGEAR® classic

Jednostka napędowa MOVIGEAR® classic z naszego modułowego zestawu automatyki MOVI-C® łączy w sobie synchroniczny silnik z magnesami trwałymi oraz wysoko wydajne płaskie przekładnie w kompaktowej obudowie z odlewu ciśnieniowego aluminium. Może być stosowana zarówno w pobliżu silnika, jak i jako integralna część silnika. Dzięki temu wyznaczamy nowe standardy w zakresie efektywności ekonomicznej i funkcjonalności.

Potrzebujesz rozszerzonego zakresu zastosowań?

Nasza jednostka napędowa MOVIGEAR® performance nadaje się szczególnie do dynamicznych aplikacji transportowych.

Twoje korzyści

Komentarz

Tobias Nittel, odpowiedzialny za portfolio produktów decentralnej techniki napędowej, SEW-EURODRIVE

„Modułowy system automatyki MOVI-C® umożliwia klientom zastosowanie zarówno z falownikami w szafie rozdzielczej, jak również z elektroniką napędową zamontowaną przy silniku lub zintegrowaną z nim bez odczuwalnej różnicy w projektowaniu, postępowaniu i wydajności. Elementarny moduł platformy to cyfrowa integracja silnika. Obok automatycznego uruchamiania, układ przeniesienia napędu umożliwia również transmisję różnych sygnałów od silnika do elektroniki, bez dodatkowych nakładów instalacyjnych."