Elastyczność
Od wysoce wydajnego, wysoko zintegrowanego standardowego silnika z przekładnią do cyfrowego bliźniaka z interfejsem MOVILINK® DDI.
Szybka identyfikacja
Wyposażony w MOVILINK® DDI, silnik przesyła swoje dane do falownika, który odpowiednio dostosowuje swoje parametry do otrzymywanych wartości. Wykrycie wymiany silnika skutkuje żądaniem autoryzacji.
Bezpieczeństwo
Stan termicznego czujnika silnika jest stale monitorowany. Zmiany oraz osiągnięcie ustalonych progów uruchamiają zaprogramowane w falowniku funkcje bezpieczeństwa.
Szybkość
Aplikacja decyduje o wyborze: sterowania prędkością bez enkodera lub z absolutną informacją o pozycji, obejmującą pozycję w obrębie jednego obrotu oraz liczbę obrotów.
Jednostka napędowa MOVIGEAR® classic składa się z silnika synchronicznego z magnesami trwałymi oraz przekładni, a to wszystko w jednej, kompaktowej obudowie z aluminium. Rozwiązanie to może być łączone zarwóno z falownikami przeznaczonymi do zastosowań decentralnych (montaż przysilnikowy), jak również z falownikami w wersji szafowej - dzięki temu możliwa jest optymalna elastyczność. W zależności od rodzaju montażu:
Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.
MOVIGEAR® classic zapewnia wysoką wydajność energetyczną również w niskim zakresie mocy. Jest to możliwe dzięki urządzeniom w rozmiarze 1, które idealnie sprawdzają się w aplikacjach transportowych wymagających niewielkich momentów obrotowych między 10 a 100 Nm.
Jednostka napędowa MOVIGEAR® classic to nasz kompaktowy mocarz, które imponuje najwyższą wydajnością nawet w najmniejszym zakresie mocy. Sprawdź najważniejsze cechy MOVIGEAR® classic i przekonaj się sam!
Właściwości
MGF..1-DSM-C | MGF..2-DSM-C* | MGF..4-DSM-C* | MGF..4-DSM-C/XT* | |
Waga [kg] | 8 | 14 | 25 | 27 |
Klasa momentu obrotowego [Nm] | 100 | 200 | 400 | 400 z możliwością rozszerzenia ciągłego momentu obrotowego |
Moc znamionowa [kW] | 0,4 | 0,9 | 2,1 | 3 |
Zakres liczby obrotów napędu [min] -1 | 35,7 – 555 | 36,2 – 593 | 35,4 – 566 | 35,4 – 566 |
System zasilania [V] | 400V | 400V | 400V | 400V |
Średnica wału drążonego [mm] | 20 / 25 | 20 / 25 / 30 / 35 / 40 | 30 / 35 / 40 | 30 / 35 / 40 |
Poziome systemy transportowe (w wersji do eksploatacji w strefach mokrych lub nie)
Odpowiedni falownik znajdą Państwo w naszym nowym modułowym systemie automatyki MOVI-C®: jednostkę napędową MOVIGEAR® classic można połączyć z falownikiem MOVITRAC® advanced lub decentralnym falownikiem MOVIMOT® flexible.
Zalety
Ta wersja jest odpowiednia szczególnie do zastosowań w obszarach narażonych na regularne czyszczenie lub mokre smarowanie, a także w obszarach wrażliwych, takich jak np. przemysł spożywczy bądź napojowy.
Komponenty wersji do eksploatacji w strefach mokrych /WA:
Wymagania | Standardowe aplikacje przenośnikowe | Aplikacje przenośnikowe w obszarach charakteryzujących się regularnym czyszczeniem oraz mokrym smarowaniem |
Wymagania względem systemu napędowego / powierzchni | - |
|
Wymagany stopień ochrony | IP65 | IP66 |
Zastosowania docelowe | np. logistyka, branża motoryzacyjna | np. przemysł napojowy, piekarnie, młyny |
Wersja napędu | Standard | Wersja do eksploatacji w strefach mokrych / WA |
Niezależnie od tego, jakie posiadasz maszyny i instalacje. Od transportu materiału (automatyzacja jednoosiowa) po kompleksowe zadania transportowe (automatyzacja modułowa). Niezależnie od tego, czy sterowanie instalacji realizowane jest za pośrednictwem Motion-Control, EtherCAT® lub POWERLINK.
MOVI-C® obsługuje popularne protokoły komunikacyjne i wspiera każdą architekturę instalacji.
Technologia Single Cable dla zasilania oraz wymiany danych z cyfrowym enkoderem dla silników synchronicznych i asynchronicznych
Do transmisji danych pomiędzy falownikiem a silnikiem potrzebny jest wyłącznie kabel hybrydowy. A nowy, cyfrowy interfejs danych MOVILINK DDI® zapewnia transmisję danych silnika, enkodera, hamulca oraz danych diagnostycznych.
Jednostka napędowa MOVIGEAR® classic z naszego modułowego zestawu automatyki MOVI-C® łączy w sobie synchroniczny silnik z magnesami trwałymi oraz wysoko wydajne płaskie przekładnie w kompaktowej obudowie z odlewu ciśnieniowego aluminium. Może być stosowana zarówno w pobliżu silnika, jak i jako integralna część silnika. Dzięki temu wyznaczamy nowe standardy w zakresie efektywności ekonomicznej i funkcjonalności.
Potrzebujesz rozszerzonego zakresu zastosowań?
Nasza jednostka napędowa MOVIGEAR® performance nadaje się szczególnie do dynamicznych aplikacji transportowych.
Tobias Nittel, odpowiedzialny za portfolio produktów decentralnej techniki napędowej, SEW-EURODRIVE
„Modułowy system automatyki MOVI-C® umożliwia klientom zastosowanie zarówno z falownikami w szafie rozdzielczej, jak również z elektroniką napędową zamontowaną przy silniku lub zintegrowaną z nim bez odczuwalnej różnicy w projektowaniu, postępowaniu i wydajności. Elementarny moduł platformy to cyfrowa integracja silnika. Obok automatycznego uruchamiania, układ przeniesienia napędu umożliwia również transmisję różnych sygnałów od silnika do elektroniki, bez dodatkowych nakładów instalacyjnych."