Szybka instalacja
ponieważ dzięki szybkozłączu silnikowemu w formie złączki urządzenie można szybko wymienić.
Łatwe uruchamianie
poprzez prostą parametryzację.
Solidna konstrukcja
ponieważ wytrzymała obudowa metalowa nie wymaga żadnych dodatkowych środków ochrony mechanicznej. Trwała ochrona IP elektroniki.
Przemyślana komunikacja
dzięki zastosowaniu złączy sieciowych wszystkich powszechnie używanych sieci komunikacyjnych.
Trwała elektronika
dzięki zoptymalizowanemu, niezależnemu od silnika chłodzeniu, które umożliwia zastosowanie przy prędkości obrotowej między 300 1/min a 3000 1/min.
Elastyczny montaż
dzięki dystrybutorom polowym oraz racjonalnemu połączeniu sieci przemysłowej oraz czujników. Montaż przysilnikowy lub obok napędu.
Wysoka skuteczność z zakresie decentralnych układów napędowych dzięki układowi MOVIMOT®, który jest połączeniem motoreduktora i falownika. Produkt dostępny we wszystkich wersjach oraz pozycjach pracy w zakresie standardowych motoreduktorów - z lub bez hamulca. Motoreduktor oraz falownik z napięciem zasilającym od 380 V do 500 V lub 200 V do 240 V. Układ MOVIMOT® to doskonałe połączenie do zastosowań w zakresie mocy od 0,37 kW do 4,0 kW. Poza tym napęd MOVIMOT® wyposażony w zintegrowany falownik zajmuje niewiele więcej miejsca niż konwencjonalne motoreduktory.
Jego łatwe w użyciu funkcje mogą zostać rozbudowane przy pomocy wielu dodatkowych opcji. Napęd może zostać w bardzo prosty sposób uruchomiony poprzez uproszczoną parametryzację. Możliwe jest również rozszerzone programowanie dzięki naszemu oprogramowaniu MOVITOOLS® MotionStudio . Urządzenie dysponuje poza tym elastyczną techniką przyłączeniową dzięki zastosowaniu opcjonalnych przemysłowych złączy wtykowych. Dzięki wielu certyfikatom istnieje możliwość użytkowania na całym świecie.
Motoreduktory MOVIMOT® serii D mogą być standardowo łączone z naszymi silnikami serii DR.. w różnych klasach energooszczędności:
Technika przyłączeniowa MOVIMOT® umożliwia szybką i bezbłędną instalację, instalację rozdzielacza T dla 400 V / 24V oraz integrację sygnałów sterowania w urządzeniu. Ponadto oferujemy szeroką paletę dystrybutorów polowych oraz prefabrykowanych przewodów hybrydowych, aby umożliwić wykonanie idealnej topologii dla każdej instalacji.
Napędy MOVIMOT® z przewodem hybrydowym można jednym ruchem podłączyć do i w ten sposób natychmiast przygotować go do eksploatacji. W przypadku konieczności wykonania prac serwisowych wtyczkę można odłączyć - bez posiadania szczególnej wiedzy specjalistycznej - wymienić napęd a następnie szybko przywrócić połączenie. Rozwiązanie idealne w sytuacjach, w których wymagana jest wysoka dostępność maszyn.
Przewody hybrydowe opracowane w naszej firmie są przewodami kombinowanymi, które łączą przesył energii, napięcie sterownicze oraz komunikację w jednej powłoce kablowej i zapewniają optymalne ekranowanie EMC oraz impedancje.
Znamionowa prędkość obrotowa min-1 | Napięcie V | Połączenie | Moc kW | Moment Nm | Typ silnika |
280 … 1400 (1700) 300 … 1500 | 3 x 380 … 500 | Gwiazda | 0.37 – 4.0 0.37 – 4.0 | 2.52 – 27.3 2.35 – 25.5 | DRS.., DRE.., DRN../DRP.. DRE..J, DRU..J |
290 … 2900 300 … 2610 | 3 x 380 … 500 | Trójkąt | 0.55 – 4.0 0.37 – 4.0 | 1.81 – 13.2 1.35 – 14.6 | DRS.., DRE.., DRN../DRP.. DRE..J, DRU..J |
280 … 1700 | 3 x 200 … 240 | Gwiazda-gwiazda | 0.37 – 2.2 | 2.08 – 12.4 | DRE.., DR..S |
MOVIMOT® jest zgodny z dyrektywą ATEX dla II grupy urządzeń w kategorii 3D - zastosowanie w strefie 22 (zabezpieczenie urządzeń przed zapłonem pyłu)
Znamionowa prędkość obrotowa min-1 | Napięcie V | Połączenie | Moc kW | Moment Nm |
1400 | 3 x 400 – 500 | Gwiazda | 0.25 – 3.0 | 1.7 – 20.5 |
2900 | 3 x 400 – 500 | Trójkąt | 0.37 – 3.0 | 1.2 – 9.9 |
jest naszym wkładem w bezpieczeństwo Państwa maszyn oraz urządzeń. Oprócz bezpiecznej pod kątem funkcjonalnym techniki napędowej oferujemy Państwu również usługi w zakresie technologii Safety. Zastosowanie safetyDRIVE pozwala unikać wypadków przy pracy i może równocześnie obniżyć nakłady związane ze strefami bezpieczeństwa oraz zwiększyć produktywność.
Tu znajdą Państwo więcej informacji na temat safetyDRIVE oraz dyrektywy maszynowej WE 2006/42/WE.