• Szczegółowe informacje o Państwa indywidualnym produkcie
  • Dane CAD oraz dokumentacja dotycząca Państwa konfiguracji
  • Bezpośrednia możliwość wysłania zapytania lub złożenia zamówienia
Skonfiguruj produkt teraz
Twoje korzyści

Odporność na przeciążenia
Obciążalność sięgająca 300% umożliwia optymalne wykorzystanie napędu i zmniejszenie znamionowej mocy przyłączeniowej.

Ekologiczne rozwiązanie
Cichobieżna eksploatacja bez wentylatora oraz klasa energooszczędności ≥ IE5 wg normy IEC TS 60034-30-2.

Precyzja
Wysoka dynamika, duży zakres prędkości obrotowej i optymalne pozycjonowanie dzięki enkoderowi absolutnemu Multi-Turn.

Oszczędność
Bezpośrednie okablowanie za pomocą zacisków lub szybka i prosta instalacja z wykorzystaniem złącz wtykowych oraz cyfrowego złącza MOVILINK® DDI.

Technika sterowania Technika szafowa Decentralna technika napędowa Technika napędowa

Jednostka napędowa ze zintegrowanym decentralnym falownikiem

MOVIMOT® performance uzupełnia dotychczasowe produkty linii MOVI-C® w zakresie funkcjonalności oraz kompatybilności, a dzięki temu rozszerza możliwości zastosowania sprawdzonych od dziesięcioleci decentralnych systemów techniki napędowej.

Jednostka napędowa MOVIMOT® performance składa się z decentralnego falownika oraz silnika synchronicznego z magnesem trwałym serii CM3C...

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie

Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.

Połączenie energooszczędnego silnika synchronicznego z nowej serii CMC3.. i nadbudowanego falownika decentralnego sprawia, że jednostka napędowa przewyższa maksymalną wydajność systemową IES2 wg IEC 61800-9-2.

Dzięki zintegrowanemu interfejsowi cyfrowemu uruchomienie jest szybkie, łatwe i wygodne, zapewniając przy tym największą różnorodności w zakresie wyboru motoreduktora.

  • Sprawdzony system modułowy: silnik synchroniczny, decentralny falownik wraz z opcjonalną przekładnią, połączone w jeden układ napędowy
  • Typ przekładni:
    • możliwość łączenia z wszystkimi standardowymi przekładniami R, S, W, F, K serii 7 lub 9
    • możliwość łączenia z serwoprzekładniami walcowo-stożkowymi BS.F
  • Wersja hamulca:
    • dostępne z hamulcem BZ3
    • opcjonalnie z ręcznym luzownikiem hamulca z samoczynnym powrotem
    • hamulec silnikowy przystosowany jest do odbierania energii regeneracyjnej, co sprawia, że wewnętrzny rezystor hamowania stają się zbyteczny
  • MOVILINK® DDI: cyfrowy interfejs silnika pozwala zaoszczędzić cenny czas, eliminując potrzebę ręcznej konfiguracji parametrów silnika w falowniku
  • MOVIKIT®: moduły programowe pozwalające na korzystanie z uniwersalnych funkcji i interfejsów wymiany danych pomiędzy urządzeniami modułowego systemu MOVI-C®
  • Zakres nastaw prędkości obrotowej:
    • 1:40 (bez enkodera)
    • 1:2000 (z enkoderem)
  • Napięcie zasilające: 380 V - 500 V przy 50/60 Hz (również dla systemów zasilania IT)
  • Zdolność przeciążeniowa do 300%
    • zapobiega przewymiarowaniu napędu bazując na zapotrzebowaniu statycznym aplikacji
    • redukcja infrastruktury zasilania
    • zapobiega przeciążeniu dzięki zintegrowanym mechanizmom ochronnym
Rozmiar silnika
CM3C80S CM3C80M CM3C100LM
Przypisany falownik 00420 0025 0032 0040 0040 0055 0070 0095
Nominalny prąd wyjściowy falownika
[A]
2.0 2.5 3.2 4.0 4.0 5.5 7.0 9.5
Moc znamionowa [kW] 0.75 0.94 1.19 1.51 1.68 1.88 3 4
Znamionowy moment obrotowy
[Nm]
3.6 4.5 5.7 7.2 8 9 15 20
Zdolność przeciążeniowa
[%]
300 300 300 300 300 300 300 300
Sprawność silnika
89.1% ≙ IE5 90.0% ≙ IE5 90.4% ≙ IE5 87.6% ≙ IE5 87.9% ≙ IE5 88.4% ≙ IE5 90.3% ≙ IE5 91.3% ≙ IE5
Zakres nastawczy prędkości obrotowej bez enkodera 1:40 1:40 1:40 1:40 1:40 1:40 1:40 1:40
Zakres nastawczy prędkości obrotowej z enkoderem 1:2000 1:2000 1:2000 1:2000 1:2000 1:2000 1:2000 1:2000
Masa bez hamulca
[kg]
14.19 14.19 14.19 14.64 17.03 17.03 28.3 28.3
Masa z hamulcem
[kg]
22.8 22.8 22.8 23.3 25.7 25.7 42 42

Gotowa do zastosowania w Państwa aplikacji

Moduł MOVIMOT® performance to nasz specjalista w zakresie dynamiki, elastyczności i zdolności przeciążeniowej. Idealnie nadaje się do wszelkiego rodzaju zadań od inteligentnej osi przenośnikowej przez prostą oś podnośnikową do osi pozycjonowania. Podwyższony stopień ochrony, cicha praca bez wentylatora oraz maksymalna wydajność energetyczna pozwalają na rozszerzenie i tak szerokiego spektrum zadań.

Obszary zastosowania:

  • w poziomych systemach transportowych w intralogistyce i obsłudze paczek
  • w przemyśle napojowym i spożywczym
  • w przemyśle samochodowym
  • w przenośnikach bagażu na lotniskach

A połączenie z silnikiem asynchronicznym?

Nasza jednostka napędowa MOVIMOT® advanced jest uniwersalnym rozwiązaniem znajdującym zastosowanie w wielu inteligentnych aplikacjach logistycznych i stanowi połączenie silnika asynchronicznego z falownikiem.

Dowiedz się więcej

Twoje korzyści

  • wysoka dynamika przy niezwykle kompaktowych rozmiarach
  • duży potencjał oszczędności energii dzięki silnikowi wykonanemu w technologii IE5
  • cicha praca bez wentylatora zapewnia przyjemną atmosferę pracy
  • wydajne połączenie z wszystkimi powszechnymi systemami komunikacyjnymi
  • elastyczna integracja z różnymi rodzajami topologii instalacyjnych

Warianty komunikacji/instalacji:

  • DFC – bezpośrednia komunikacja przez magistralę (PROFINET, EtherNet/IPTM, Modbus TCP, POWERLINK/CiA 402)
  • DBC – bezpośrednia komunikacja binarna
  • DAC – bezpośrednia komunikacja AS-Interface
  • DSI – bezpośrednia instalacja na magistrali systemowej (EtherCAT®/SBusPLUS, EtherCAT®/CiA 402)

Wejścia/wyjścia cyfrowe i analogowe:

  • DFC/DSI: Do 7 wejść cyfrowych oraz do 2 wejść lub wyjść cyfrowych
  • DBC: 4 wejścia cyfrowe / 1 wyjście przekaźnikowe oraz 1 wejście analogowe (0 – 10 V, 0 – 20 mA, 4 – 20 mA)
  • DAC: 4 wejścia cyfrowe / 1 wyjście przekaźnikowe

Niezależnie od tego, czy chodzi o technikę sterowania, falowniki czy napędy, zainstalowane centralnie czy decentralnie - wszystkie komponenty modułowego systemu automatyki MOVI-C® wspierają wszystkie protokoły komunikacyjne.

Państwo planują swoje maszyny zgodnie z wybraną topologią sterowania, komunikacji lub instalacji, a nasze urządzenia oraz oprogramowanie dostosuje się i wprawi maszyny w ruch.

Dostosowane indywidualne rozwiązania - również w przypadku rozległych instalacji zdecentralizowanych. Nasza jednostka napędowa MOVIMOT® performance jest wyposażona w interfejsy każdej magistrali komunikacyjnej. Tylko jedna z wielu możliwości - bezpośrednie połączenie ze sterowaniem.

Dowiedz się więcej

Moduły oprogramowania MOVIKIT®

Kategoria "Drive" obejmuje moduły oprogramowania MOVIKIT®, które uruchomione są bezpośrednio w jednostce napędowej MOVIMOT® performance:

  • MOVIKIT® Positioning Drive: moduł MOVIKIT® Positioning Drive umożliwia realizację aplikacji do pozycjonowania z wykorzystaniem standaryzowanego złącza sieciowego.
  • MOVIKIT® RapidCreepPositioning Drive: jest modułem oprogramowania do realizacji klasycznego "pozycjonowania szybkiego/z prędkością pełzania" bez enkodera.
  • MOVIKIT® Velocity Drive: Moduł MOVIKIT® Velocity Drive umożliwia zastosowania wykorzystujące zadaną prędkość obrotową oraz ustandaryzowane złącze sieciowe.
Dowiedz się więcej o MOVIKIT®

Zintegrowany interfejs cyfrowy

do transmisji danych z silnika do falownika

Dzięki zintegrowanemu złączu cyfrowemu MOVILINK® DDI informacje z elektronicznej tabliczki znamionowej silnika oraz sygnały z czujników przekazywane są do falownika - bez dodatkowych nakładów związanych z instalacją.

Dowiedz się więcej

Przegląd bezpieczeństwa funkcjonalnego

  • zintegrowana funkcja bezpieczeństwa STO (Safe Torque Off) zgodnie z normą IEC 61800-5-2
  • Safety Integrity Level 3 według EN 61800-5-2: 2017, EN 61508: 2010
  • PL e według EN ISO 13849-1: 2015
  • opcjonalnie: CSL51A na potrzeby bezpiecznych wejść, SLS oraz STO za pośrednictwem PROFIsafe, CIP-Safety lub Safety over EtherCAT®
  • opcjonalnie: CSL51A dla STO za pośrednictwem PROFIsafe, CIP-Safety lub Safety over EtherCAT®

Dostępne opcje

Opcjonalny enkoder

  • Enkoder typu Single Turn /EZ2Z, /EZ4Z
  • Enkoder typu Multi Turn /AZ2Z, /AZ4Z

Opcjonalne złącza

  • AC 400 V - zasilanie za pomocą M15 lub M23
  • Bezpieczne wyłączenie momentu obrotowego (STO) ze złączami M12 (A-code, 5-pinowe)
  • DC 24 V - napięcie podtrzymujące ze złączami M12 (L-code, 5-pinowe)
  • Złącze M23 do instalacji hybrydowej
  • Złącze sieci przemysłowej (w zależności od wybranego wariantu komunikacji)
  • Wejścia/wyjścia cyfrowe (w zależności od wybranego wariantu komunikacji)
  • Złącza wtykowe mogą być również wykorzystane do tworzenia pętli (w zależności od mocy).

Opcja DynaStop®

  • Opcjonalnie dostępny z funkcją hamowania elektrodynamicznego DynaStop®

Inne opcje

  • Opcjonalnie dostępny jako silnik hamujący (wraz z ręcznym zwalnianiem hamulca)
  • Opcjonalnie dostępny z ochroną powierzchniową OS 1 lub OS 2

Warunki środowiskowe

  • Stopień ochrony: Stopień ochrony IP65 wg EN 60529
  • Temperatura otoczenia: -30 °C do +60 °C (w zależności od wersji)
  • Trwałość oraz wysoki potencjał oszczędności energii:
    • Sprawność systemu napędowego według IEC 61800-9-2 (Power Drive System): wykazuje najwyższą zdefiniowaną klasę energooszczędności IES2 według IEC 61800-9-2 dla systemu złożonego z silnika i elektroniki
    • Sprawność silnika wg IEC 60034: odpowiada klasie sprawności IE5 według IEC TS 60034-30-2

Certyfikaty / Zgodność

  • CE (Europejski Obszar Gospodarczy)
  • CMIM (Maroko)
  • EAC (Unia Celna Rosji, Kazachstanu i Białorusi)
  • RCM (Australia i Nowa Zelandia)
  • UA.TR (Ukraina)
  • UKCA (Wielka Brytania)
  • UL (USA i Kanada)

Bezpłatne szkolenia online

Oferta bezpłatnych szkoleń online, dostępnych 24/7.

Dowiedz się więcej.