Masz konkretne zapytanie i potrzebujesz pomocy? Po prostu wyślij nam wiadomość z pytaniami.
Podobnie jak wszystkie przekładnie, serwoprzekładnie służą jako konwertery momentu obrotowego i prędkości, a zatem są centralnym elementem każdego serwomotoru. Szczególna cecha serwoprzekładni: Dzięki wysokiej sztywności skrętnej przy jednoczesnym zachowaniu bardzo niskiego lub stałego luzu obrotowego, umożliwia ona niezwykle wysokie przyspieszenia i wysokie momenty obrotowe. Serwoprzekładnie są zatem niezbędne dla operatorów instalacji, których aplikacje wymagają wysokiej dokładności pozycjonowania, krótkich czasów cykli, dokładnych prędkości, wysokich prędkości przetwarzania i maksymalnej dynamiki.
Przekładnia serwo zmniejsza prędkość silnika. Przekazuje ona przepływ siły na różne sposoby, w zależności od tego, jak ułożone i działające są jej przekładnie i stopnie przekładni. Przełożenie i jest zatem jedną z najważniejszych wartości charakterystycznych serwoprzekładni: Określa ono stosunek prędkości wejściowej (po stronie silnika) do prędkości wyjściowej (po stronie maszyny). Przetwarzanie z niskim luzem i zoptymalizowana przekładnia zapewniają, że serwoprzekładnia jest w stanie przyjmować większe obciążenia poprzeczne niż standardowe przekładnie i przenosić wysokie momenty przyspieszające przy dużych prędkościach.
Podstawowymi serwoprzekładniami stosowanymi w technologii napędów przemysłowych są przekładnie współosiowe/planetarne i przekładnie kątowe/walcowo-stożkowe.
Przekładnie planetarne zawsze przenoszą przepływ siły współosiowo. W ich centrum znajduje się koło słoneczne, które obraca się w kierunku obrotu i z prędkością silnika. Wokół tego koła słonecznego obracają się trzy lub więcej przekładni planetarnych, które przekazują otrzymaną siłę do zewnętrznej przekładni pierścieniowej po stronie wyjściowej. Dzięki takiej konstrukcji wał wejściowy i wyjściowy poruszają się w tym samym kierunku. To znaczy: Mają ten sam kierunek obrotu.
W przeciwieństwie do tego, przekładnia w serwoprzekładni stożkowej kieruje przepływ siły pod kątem prostym. Wał wejściowy i wyjściowy są zatem prostopadłe do siebie i obracają się w przeciwnych kierunkach.
Jak wszystkie przekładnie, Serwoprzekładnie służą jako konwertery momentu obrotowego i prędkości, a zatem są centralnym elementem każdego motoreduktora serwo. Szczególna cecha serwoprzekładni: Dzięki wysokiej sztywności skrętnej przy zachowaniu bardzo niskiego lub stałego luzu obrotowego, umożliwia uzyskanie bardzo dużych przyspieszeń i wysokich momentów obrotowych.. Serwoprzekładnie są zatem niezbędne dla operatorów instalacji, których aplikacje wymagają wysokiej dokładności pozycjonowania, krótkich czasów cykli, dokładnych prędkości, wysokich prędkości przetwarzania i maksymalnej dynamiki.
Przekładnia serwo zmniejsza prędkość silnika. Przekazuje ona przepływ siły na różne sposoby, w zależności od sposobu rozmieszczenia i działania przekładni. Przełożenie i jest zatem jedną z najważniejszych wartości charakterystycznych serwoprzekładni: Określa ono stosunek prędkości wejściowej (po stronie silnika) do prędkości wyjściowej (po stronie maszyny). Przetwarzanie z niskim luzem i zoptymalizowana przekładnia zapewniają, że serwoprzekładnia jest w stanie przyjmować większe obciążenia poprzeczne niż standardowe przekładnie i przenosić wysokie momenty przyspieszające przy dużych prędkościach.
Podstawowe serwoprzekładnie stosowane w technologii napędów przemysłowych to przekładnie współosiowe/przekładnie planetarne i przekładnie kątowe/przekładnie walcowo-stożkowe.
Wyjątkowe cechy serwomotorów to zdecydowanie moc, dynamika i precyzja. Skorzystaj z naszego systemu modułowego i przekonaj się sam o mnogości konstelacji przekładni i silników w naszym dziale przekładni serwo: Na przykład, można połączyć nasze Serwoprzekładnie planetarne PS.F. lub PS.C. z synchronicznymi serwomotorami CMP, aSerwomotory synchroniczne typu DRL lub z DR.. AC. Lub zamiast tego wybierz projekt z naszymi Serwoprzekładnie walcowo-stożkowe BS.F..
Dzięki SEW-EURODRIVE, można stworzyć idealny motoreduktor który zapewnia dokładnie takie zachowanie napędu, jakie jest potrzebne dla danego zastosowania i wymagań.
Lub najpierw uzyskać przegląd