• Szczegółowe informacje o indywidualnym produkcie
  • Dane CAD i dokumentacja konfiguracji
  • Bezpośrednie żądanie zamówienia lub zamawianie
Skonfiguruj produkt teraz
Twoje korzyści

Korzyści z efektywności energetycznej
Seria DRN../DRU../DR2S.. oferuje odpowiednią wersję silnika dla każdej klasy energooszczędności

Większa elastyczność
System modułowy silników DR.. umożliwia Państwu tworzenie milionów kombinacji napędowych indywidualnie dopasowanych do Państwa potrzeb

Uproszczony wybór silnika
Nasza oferta w zakresie silników obejmuje 30 zakresów mocy - dla każdej aplikacji znajdzie się odpowiedni silnik

Motoreduktory walcowe R..DR.. Motoreduktory płaskie F..DR.. Motoreduktory walcowo-stożkowe K..DR.. Motoreduktory walcowo-ślimakowe S..DR.. Motoreduktory kątowe W..DR. Technologia szaf sterowniczych Technologia sterowania

Silniki DR../DRN/DR2.. w klasie IE1 do IE4 - wydajne, sprawne oraz dostępne

W ramach systemu modułowego silników trójfazowych serii DR../DRN/DR2.. na całym świecie wdrożyliśmy miliony kombinacji napędowych wprawiających w ruch różnorodne maszyny oraz urządzenia.

W SEW-EURODRIVE łatwo jest znaleźć idealny, energooszczędny silnik do danego zastosowania. Seria silników prądu przemiennego ma w swoim asortymencie odpowiednią konstrukcję dla globalnie stosowanych klas sprawności IE1 do IE4: DRN... dla IE3, DRU... dla IE4 i DR2S również dla IE1. Wybierz moc, napięcie i częstotliwość w ramach tego projektu silnika, a już zadbałeś o najważniejsze kryteria wyboru.

Brakuje Ci silników w klasie IE2? Bez obaw, silniki DRN.. w klasie IE3 to ich następcy. Wymiary i masa silników DRN.. IE3 są tylko marginalnie inne niż porównywalnych silników w klasie IE2. A najlepsze jest to, że ceny silników DRN.. są w większości takie same jak ich odpowiedników DRE..

Oprócz produktów z modułowego systemu oszczędzania energii, nasze energooszczędne rozwiązania effiDRIVE® zapewniają również fachowe doradztwo energetyczne i modułowy, konfigurowalny serwis. Dowiedz się więcej!

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie Dowiedz się więcej Hamulce i sterowanie hamulcami Sterowanie hamulcem /Opcja jednostki diagnostycznej DUE Systemy enkoderów Pierścienie uszczelniające Premium Sine Seal Falownik standardowy MOVIMOT® Inne dodatkowe funkcje Dowiedz się więcej o zaletach napędów ECO2

Nasze opcje silników pasują do każdej klasy sprawności

Wszystkie nasze opcje silników są dostępne niezależnie od klasy sprawności energetycznej. Obejmuje to również kompleksową koncepcję hamulców oraz zoptymalizowane pod względem kosztów, całkowicie zintegrowane z silnikiem enkodery.

Oszczędzaj więc czas i optymalizuj swoje procesy przy wyborze silnika, składaniu zamówienia i logistyce.

Konstrukcja DRN

  • Przyszłościowe, nawet w aspektach środowiskowych (normy), dzięki wspieraniu globalnych norm i standardów
  • Niższe koszty eksploatacji
  • Oszczędność miejsca i kosztów dzięki bardziej kompaktowej konstrukcji
  • Duża oszczędność czasu dzięki optymalizacji procesu wyboru silnika, zamawiania i logistyki
  • Zoptymalizowane kosztowo wbudowane enkodery w pełni zintegrowane z silnikiem
  • Wszechstronna koncepcja i kombinacja hamulców, tj. do 3 różnych rozmiarów hamulców na rozmiar silnika, są zawarte w programie
  • 2-, 4-, 6- lub 8-biegunowe
  • Moc znamionowa od 0,09 kW do 375 kW
  • Tryb pracy S1
  • Klasa sprawności IE3 (sprawność premium)

Zaprojektowany jako samodzielny silnik IEC w serii DRN.. Seria silników w rozmiarze 355 umożliwia kombinacje z przekładnią przemysłową - zintegrowaną bezpośrednio z przekładnią walcową lub stożkową za pomocą adaptera lub zamontowaną na stalowym ramieniu wahliwym wraz z całym pakietem napędowym.

Seria DRN.. DRU.. DR2S..
Może być stosowany we wszystkich branżach Tak Tak Tak
Szczególnie nadaje się do Praca ciągła Praca ciągła Tryb przełączania
Praca liniowa Tak Tak S1 i S3
Praca z falownikiem Tak Tak S1 i S9
Tryb cyklu Tak* Tak* Tak, S3
Podnośnik Tak Tak Tak
Intralogistyka Tak Tak** Tak
Technologia zdecentralizowana Tak Tak Tak

* Silniki DRN.. i DRU.. są przeznaczone do pracy ciągłej pod względem efektywności energetycznej.

** Uwaga: moc znamionowa IE4 od 0,75 kW

Wyciąg z opisu technicznego

Klasa IE Liczba biegunów Typ silnika
Rozmiar
przy częstotliwości 50 Hz przy częstotliwościach 60 Hz i 50/60 Hz
Moc
kW
Moc
kW
Moc
KM
IE3 2-biegunowy DRN 63MS - 132S 0.18 - 7.5 0.18 - 7.5 0.25 - 10
4-biegunowy DRN 63MS - 355ML 0.12 - 355 0.12 - 375 0.16 - 500
6-biegunowy DRN 63MS - 160M 0.09 - 7.5 0.09 - 7.5 0.12 - 10
8-biegunowy DRN 71MS - 180L 0.09 - 11 0.09 - 11 0.12 - 15
  Częstotliwość 50 Hz Częstotliwość 60 Hz
Podłączenie D / Y D / Y YY / Y lub DD / D
Standardowe napięcia
V
  • 230 / 400
  • 380 / 660
  • 400 / 690
  • 220 / 380
  • 254 / 440
  • 266 / 460
  • 277 / 480
  • 380 / 660
  • 440 / -
  • 460 / -
  • 575 / -
  • 220 / 440
  • 230 / 460
Silnik globalny
Standardowe zakresy napięcia
V
  • 220 - 230 / 380 - 400
  • 220 - 240 / 380 - 415
  • 380 - 400 / 660 - 690
  • 380 - 415 / 660 - 715
  • 254 - 266 / 440 - 460
  • 254 - 277 / 440 - 480
  • 440 - 480 / -
-

Informacje na tabliczce znamionowej są zawsze oparte na normie IEC 60034.

  • Inne normy obowiązujące w poszczególnych krajach
    • Brazylia: Zgodnie z ABNT NBR17091-1
    • Indie: IS 12615
    • Japonia: JIS C 4034
  • Inne specyficzne oznaczenia
    Przykłady:
    • Europa, Turcja, Szwajcaria: CE
    • USA: UR/UL, EE
    • Kanada: CSA, weryfikacja energetyczna CSA
    • Brazylia: Ence
    • Ukraina: UA.TR
    • Kolumbia: RETIE, RETIQ
    • Chiny: CEL, CCC
    • Euroazjatycka Unia Gospodarcza: EAC
    • Indie: Isi
    • Meksyk: Nom
    • Maroko: CMIM
    • Korea Południowa: KEL
    • Wielka Brytania: UKCA
  • Zatwierdzenia innych krajów bez oznaczeń
    • Australia
    • Nowa Zelandia
    • Singapur
    • Egipt
    • Arabia Saudyjska


Ze względu na różne wymagania poszczególnych krajów i regionów, nie wszystkie oznaczenia mogą być ze sobą łączone. SEW-EURODRIVE może jednak łączyć różne oznaczenia.

Przepisy międzynarodowe:

Dowiedz się więcej.

Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.

Jeden silnik dla całego świata

DRN.. Global Motor spełnia najważniejsze światowe standardy i różne wymagania lokalnych przepisów dotyczących oszczędzania energii w zakresie mocy od 0,09 kW do 375 kW. Ten silnik prądu przemiennego oferuje zatem naszym klientom w wielu krajach podwójną korzyść ekonomiczną:

  • Można natychmiast korzystać z naszych napędów 1:1, ponieważ zatwierdziliśmy kosztowne środki certyfikacji.
  • Pozwala to znacznie obniżyć koszty energii.

Konstrukcja DRU

  • Przyszłościowy, nawet w aspektach środowiskowych (normy), dzięki wspieraniu globalnych norm i standardów
  • Niższe koszty operacyjne
  • Duża oszczędność czasu dzięki optymalizacji procesu wyboru silnika, zamawiania i logistyki
  • Zoptymalizowane kosztowo wbudowane enkodery w pełni zintegrowane z silnikiem
  • Wszechstronna koncepcja i kombinacja hamulców, tj. do 3 różnych rozmiarów hamulców na rozmiar silnika, są zawarte w programie
  • 4-biegunowy
  • Moc znamionowa od 0,75 kW do 375 kW
  • Tryb pracy S1
  • Klasa sprawności IE4 (Super Premium Efficiency)
Seria DRN.. DRU.. DR2S..
Może być stosowany we wszystkich branżach Tak Tak Tak
Szczególnie nadaje się do Praca ciągła Praca ciągła Tryb przełączania
Praca liniowa Tak Tak S1 i S3
Praca z falownikiem Tak Tak S1 i S9
Tryb cyklu Tak* Tak* Tak, S3
Podnośnik Tak Tak Tak
Intralogistyka Tak Tak** Tak
Technologia zdecentralizowana Tak Tak Tak

* Silniki DRN.. i DRU.. są przeznaczone do pracy ciągłej pod względem efektywności energetycznej.

** Uwaga: moc znamionowa IE4 od 0,75 kW

Wyciąg z opisu technicznego

Klasa IE Liczba biegunów Typ silnika
Rozmiar
przy częstotliwości 50 Hz przy częstotliwościach 60 Hz i 50/60 Hz
Moc
kW
Moc
kW
Moc
KM
IE4 4-biegunowy DRU 90S - 355ML 0.75 - 355 0.75 - 375 1 - 500
  Częstotliwość 50 Hz Częstotliwość 60 Hz
Podłączenie D / Y D / Y YY / Y lub DD / D
Standardowe napięcia
V
  • 230 / 400
  • 380 / 660
  • 400 / 690
  • 220 / 380
  • 254 / 440
  • 266 / 460
  • 277 / 480
  • 380 / 660
  • 440 / -
  • 460 / -
  • 575 / -
  • 220 / 440
  • 230 / 460

Informacje na tabliczce znamionowej są zawsze oparte na normie IEC 60034.

  • Inne standardy specyficzne dla danego kraju
    • Brazylia: Zgodnie z ABNT NBR17091-1
  • Inne specyficzne oznaczenia
    Przykłady
    • Europa, Turcja, Szwajcaria: CE
    • USA: UR/UL, EE
    • Kanada: CSA, weryfikacja energetyczna CSA
    • Brazylia: ENCE
    • Ukraina: UA.TR
    • Maroko: CMIM
    • Chiny: CEL
    • Wielka Brytania: UKCA
  • Zatwierdzenia innych krajów bez oznaczeń
    • Australia
    • Nowa Zelandia
    • Egipt


Ze względu na różne wymagania poszczególnych krajów i regionów, nie wszystkie oznaczenia mogą być ze sobą łączone. SEW-EURODRIVE może jednak łączyć różne oznaczenia.

Przepisy międzynarodowe:

Dowiedz się więcej.

Konstrukcja DR2S

  • Redukcja kosztów operacyjnych w trybie przełączania
  • Oszczędność miejsca i kosztów dzięki bardziej kompaktowej konstrukcji
  • Duża oszczędność czasu dzięki optymalizacji procesu wyboru silnika, zamawiania i logistyki
  • Zoptymalizowane kosztowo wbudowane enkodery w pełni zintegrowane z silnikiem
  • Wszechstronna koncepcja i kombinacja hamulców, tj. do 3 różnych rozmiarów hamulców na rozmiar silnika, są zawarte w programie
  • 2-, 4- lub 6-biegunowe
  • Moc znamionowa od 0,09 kW do 95 kW
  • Tryby pracy S3/15%, S3/25%, S3/40%, S1, S9 (zgodnie z IEC 60034-1)
  • Klasa sprawności IE1 (sprawność standardowa) w trybie pracy S1
Seria DRN.. DRU.. DR2S..
Może być stosowany we wszystkich branżach Tak Tak Tak
Szczególnie nadaje się do Praca ciągła Praca ciągła Tryb przełączania
Praca liniowa Tak Tak S1 i S3
Praca z falownikiem Tak Tak S1 i S9
Tryb cyklu Tak* Tak* Tak, S3
Podnośnik Tak Tak Tak
Intralogistyka Tak Tak** Tak
Technologia zdecentralizowana Tak Tak Tak

* Silniki DRN.. i DRU.. są przeznaczone do pracy ciągłej pod względem efektywności energetycznej.

** Uwaga: moc znamionowa IE4 od 0,75 kW

Wyciąg z opisu technicznego

Klasa IE Liczba biegunów Typ silnika
Rozmiar
przy częstotliwości 50 Hz przy częstotliwości 53 Hz* przy częstotliwości 60 Hz i 50/60 Hz
Moc
kW
Moc
kW
Moc
kW
Moc
KM
IE1 2-biegunowy DR2S..63MS - 132S 0.18 - 9.2 - 0.18 - 9.2 0.25 - 12.3
4-biegunowy DR2S 56M - 225S 0.09 - 45 - 0.09 - 45 0.12 - 60
6-biegunowy DR2S 63M - 132M 0.09 - 5.5 - 0.09 - 5.5 0.12 - 7.5
- 4-biegunowy DR2S 56M - 280M - 0.13 - 95 - -

* w trybie pracy S9

  Częstotliwość 50 Hz Częstotliwość 60 Hz
Podłączenie D / Y D / Y YY / Y lub DD / D
Standardowe napięcia
V
  • 230 / 400
  • 380 / 660
  • 400 / 690
  • 220 / 380
  • 254 /440
  • 266 / 460
  • 277 / 480
  • 380 / 660
  • 440 / -
  • 460 / -
  • 575 / -
  • 220 / 440
  • 230 / 460
Silnik globalny
Standardowe zakresy napięcia
V
  • 220 - 230 / 380 - 400
  • 220 - 240 / 380 - 415
  • 380 - 400 / 660 - 690
  • 380 - 415 / 660 - 715
  • 254 - 266 / 440 - 460
  • 254 - 277 / 440 - 480
  • 440 - 480 / -
-

Informacje na tabliczce znamionowej są zawsze oparte na normie IEC 60034.

  • Inne normy obowiązujące w poszczególnych krajach
    • Brazylia: Zgodnie z ABNT NBR17091-1
    • Japonia: JIS C 4034
  • Inne specyficzne oznaczenia
    Przykłady:
    • Europa, Turcja, Szwajcaria: CE
    • USA: UR/UL, EE
    • Kanada: CSA, weryfikacja energetyczna CSA
    • Ukraina: UA.TR
    • Kolumbia: RETIE, RETIQ
    • Euroazjatycka Unia Gospodarcza: EAC
    • Maroko: CMIM
    • Zjednoczone Królestwo: UKCA


Ze względu na różne wymagania poszczególnych krajów i regionów, nie wszystkie oznaczenia mogą być ze sobą łączone. SEW-EURODRIVE może jednak łączyć różne oznaczenia.

Przepisy międzynarodowe:

Dowiedz się więcej.
Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej