Kompaktowa konstrukcja
Moc znamionowa w zakresie między 0,8 a 2,1 kW, moc szczytowa sięgająca nawet 6,3 kW, w pełni zintegrowany, do 50% lżejszy niż standardowe rozwiązania napędowe.
Uniwersalne zastosowanie
Redukcja wariantów dzięki optymalnym wymiarom urządzenia, wysoki zakres prędkości obrotowej oraz niesamowita zdolność przeciążeniowa wynosząca aż do 300 % znamionowego momentu obrotowego.
Wydajność
Klasa sprawności silnika IE5 wg IEC TS 60034-30-2; straty mocy systemu są do 50% niższe niż w przypadku IES2 wg IEC 61800-9-2.
Niski poziom hałasu
O 75% cichsze niż dostępne na rynku silniki trójfazowe i bezwentylatorowe chłodzenie konwekcyjne do pracy w środowiskach o podwyższonych wymaganiach.
Wszechstronna łączność
Wydajne połączenie z wszystkimi powszechnie stosowanymi systemami komunikacyjnymi.
Wykorzystaliśmy modułowy system automatyki MOVI-C® jako podstawę do dalszego rozwoju systemu napędowego MOVIGEAR®. W ten sposób powstał MOVIGEAR® performance, który poszerza funkcjonalność i spójność naszych istniejących produktów, zwiększając tym samym zakres możliwych zastosowań decentralnej techniki napędowej SEW-EURODRIVE, wykorzystywanej przez Klientów od kilkudziesięciu lat.
Jednostka napędowa MOVIGEAR® performance składa się z decentralnego falownika, silnika synchronicznego z magnesem trwałym oraz przekładni. Te trzy główne komponenty zostały zamknięte w kompaktowej obudowie odlewanej z aluminium. MOVIGEAR® performance to gotowy do użycia system, który zajmuje niewiele miejsca i pozwala na niezawodne przetwarzanie dużych ilości w krótszym czasie.
Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.
Dzięki zintegrowanemu złączu cyfrowemu przekazywanie informacji o silniku odbywa się na podstawie tzw. elektronicznej tabliczki znamionowej oraz sygnałów z czujników do falownika sterującego, bez dodatkowych nakładów potrzebnych na instalację. Wszelka komunikacja realizowana jest poprzez złącza sieciowe takie jak np. PROFINET IO, EtherNet/IPTM, Modbus TCP, POWERLINK/ CiA 402, EtherCAT®/SBusPLUS oraz EtherCAT®/CiA 402, jak również zintegrowane cyfrowe wejścia i wyjścia. MOVIGEAR® performance jest tym samym idealnym towarzyszem dla dynamicznych aplikacji przenośnikowych.
Nową jednostkę napędową wyróżnia kompaktowość oraz wysoka zdolność przeciążeniowa. Dzięki spełnieniu normy IE5, najwyższej możliwej klasy wydajności energetycznej silnika zgodnie z IEC TS 60034-30-2, jak również maksymalnej wydajności systemowej zgodnie z IEC 61800-9-2 jednostka MOVIGEAR® performance przewyższa dotychczasowe, dostępne na rynku rozwiązania.
Seria / wykonanie | MGF..2-C | MGF..4-C | MGF..4-C/XT |
Waga kg | 16 | 26 | 28 |
Klasa momentu obrotowego Nm | 200 | 400 | 400 |
Moc znamionowa kW | 0,8 | 1,5 | 2,1 |
Zakres liczby obrotów napędu min-1 | 0,9 – 593 | 0,9 – 566 | 0,9 – 566 |
Napięcie zasilające V | 380 V – 500 V przy 50/60 Hz | 380 V – 500 V przy 50/60 Hz | 380 V – 500 V przy 50/60 Hz |
Średnica wału drążonego mm | 20 / 25 / 30 / 35 / 40 | 30 / 35 / 40 | 30 / 35 / 40 |
Dynamiczna technika transportu bliskiego:
Obszary zastosowania:
A może wolą Państwo zainstalować falownik oddzielnie w pobliżu napędu i nadal korzystać z zalet MOVIGEAR®?
Nasza jednostka napędowa MOVIGEAR® classic w połączeniu z MOVIMOT® flexible idealnie nadaje się do systemów, w których zastosowano montaż oddzielny.
Podobnie jak jednostka napędowa MOVIGEAR® classic, MOVIGEAR® performance jest również dostępna w wersji do eksploatacji w strefach mokrych /WA. Wersja ta szczególnie nadaje się do środowisk o specjalnych wymaganiach dotyczących regularnego czyszczenia lub eksploatacji w niskich temperaturach.
Wymagania | Standardowe aplikacje przenośnikowe | Aplikacje przenośnikowe w obszarach charakteryzujących się regularnym czyszczeniem oraz mokrym smarowaniem |
Wersja napędu | Standard | Wersja do eksploatacji w strefach mokrych / WA |
Wymagania względem systemu napędowego / powierzchni | – |
|
Wymagany stopień ochrony | IP65 | IP66 |
Zastosowania docelowe | np. logistyka, branża motoryzacyjna | np. przemysł napojowy, piekarnie, młyny |
Niezależnie od tego, czy chodzi o technikę sterowania, falowniki czy napędy, zainstalowane centralnie czy w polu - wszystkie komponenty modułowego systemu automatyki MOVI-C®wspierają wszystkie protokoły komunikacyjne.
Państwo planują swoje maszyny zgodnie z wybraną topologią sterowania, komunikacji lub instalacji, a nasze urządzenia oraz oprogramowanie dostosuje się i wprawi maszyny w ruch.
Dostosowane indywidualne rozwiązania - również w przypadku rozległych instalacji zdecentralizowanych. Nasza jednostka napędowa MOVIGEAR® performance jest wyposażona w interfejsy każdej magistrali komunikacyjnej. Tylko jedna z wielu możliwości - bezpośrednie połączenie ze sterowaniem.
Kategoria "Drive" obejmuje moduły oprogramowania MOVIKIT®, które są bezpośrednio obsługiwane na jednostce napędowej MOVIGEAR® performance:
Zintegrowany interfejs cyfrowy do transmisji danych z silnika do falownika
Dzięki zintegrowanemu złączu cyfrowemu MOVILINK® DDI informacje z elektronicznej tabliczki znamionowej silnika oraz sygnały z czujników przekazywane są do falownika - bez dodatkowych nakładów związanych z instalacją.
MOVIGEAR® performance to system gotowy do natychmiastowego użycia, który zajmuje niewiele miejsca i niezawodnie umożliwia obsługę ogromnych ilości w krótszym czasie.
Potrzebujesz produktu do zastosowań w środowisku mokrym?
Nasza jednostka napędowa MOVIGEAR® classic jest szczególnie polecana dla przemysłu napojów oraz spożywczego.
Hermes Fulfilment, jedno z największych i najnowocześniejszych centrów wysyłkowych tego typu w Europie, zostało zmodernizowane dzięki zastosowaniu jednostek MOVIGEAR® performance.
Zainteresowany Obejrzyj film i poznaj szczegóły dotyczące tego case study!
„Modułowy system automatyki MOVI-C® umożliwia klientom realizację ich zastosowań zarówno z falownikami w szafie sterowniczej, jak również z elektroniką napędową zamontowaną przy silniku czy zintegrowaną w silniku, bez odczuwalnej różnicy w projektowaniu, obsłudze czy wydajności. Cyfrowa integracja silnika stanowi elementarny moduł platformy. Obok automatycznego uruchamiania układ przeniesienia napędu umożliwia również transmisję różnych sygnałów czujników od silnika do elektroniki bez dodatkowych nakładów instalacyjnych.”
Oferta bezpłatnych szkoleń online, dostępnych 24/7.