Efektywna eksploatacja
dzięki odpornemu na zużycie zazębieniu SPIROPLAN® oraz zredukowanemu tarciu.
Redukcja wagi
dzięki lekkiej, aluminiowej obudowie.
Jeżeli Państwa instalacja wymaga rozwiązania napędowego, którego zadaniem jest zapewnienie najwyższych prędkości, najlepszym rozwiązaniem są nasze motoreduktory kątowe SPIROPLAN® - lekkie urządzenia o małym zapotrzebowaniu na powierzchnię montażową.
Specjalna konstrukcja odpornego na zużycie zazębienia SPIROPLAN® gwarantuje w znacznym stopniu bezwibracyjną eksploatację napędu, który wyróżnia się niewielką masą własną oraz wysoką sprawnością. To właśnie rodzaj zastosowanego zazębienia oraz wykonanie kół zębatych ze stali zapewniają wyjątkową płynność pracy przekładni.
Poza tym przekładnie kątowe SPIROPLAN® zostały wykonane w sposób niewymagający wymiany środków smarnych, co przyczynia się do redukcji bieżących kosztów eksploatacyjnych. Obudowa wykonana z aluminium zapewnia niską masę, a dodatkowo pozwala na montaż w dowolnej pozycji pracy.
Zgodnie z Państwa indywidualnym zastosowaniem oraz niezależnie od wykonania (wał drążony lub pełny), dostępność różnorodnych opcji i rozszerzeń każdorazowo pozwoli znaleźć optymalne rozwiązanie. Nasze motoreduktory kątowe SPIROPLAN® spełniają wymagania klas energooszczędności od IE1 do IE4, co umożliwia stosowanie ich na całym świecie.
Decydując się na nasze napędy, oszczędzają Państwo czas i pieniądze już podczas samego wyboru oraz projektowania. Wynika to z tego, że nasz system modułowy umożliwia wiele różnych kombinacji przekładni i silników. Dzięki wysokiej trwałości oraz długim okresom pomiędzy konserwacjami można znacząco zredukować koszty eksploatacji motoreduktorów.
Połącz przekładnię kątową SPIROPLAN®z jednym z naszych silników trójfazowych:
Wersja | Klasa energooszczędności | Liczba pól | Moc kW |
DR2S | IE1 Standard Efficiency | 2-, 4- lub 6-polowy | 0,09 – 4,0 |
DRN.. | IE3 Premium Efficiency | 2-, 4- lub 6-polowy | 0,18 – 4,0 |
DRU.. | IE4 Super Premium Efficiency | 4-polowy | 0,18 – 1,5 |
Przekładnie | Rozmiar przekładni | Mamax przekładni Nm | Silnik | |
Rozmiar | Moc kW | |||
W | 10 | 30 | 56M – 71M | 0,09 – 0,55 |
20 | 45 | 63MS4 – 80MK4 | 0,12 – 0,75 | |
30 | 70 | 63MS4 – 80M4 | 0,12 – 1,1 | |
19 | 80 | 56M – 80M | 0,09 – 1,1 | |
29 | 130 | 63MS4 – 80M4 | 0,12 – 1,1 | |
39 | 200 | 63MS4 – 80M4 | 0,12 – 1,1 | |
49 | 400 | 63MS4 – 100LS4 | 0,12 – 3,0 | |
59 | 600 | 63MS4 – 100L4 | 0,12 – 4,0 |
Przekładnie | Rozmiar przekładni | Mamax przekładni Nm | Silnik | |
Rozmiar | Moc kW | |||
W | 10 | 30 | 63MS4 – 71M4 | 0,12 – 0,37 |
20 | 45 | 63MS4 – 80MK4 | 0,12 – 0,55 | |
30 | 70 | 63MS4 – 80M4 | 0,12 – 0,75 | |
19 | 80 | 63MS4 – 80M4 | 0,12 – 0,75 | |
29 | 130 | 63MS4 – 90S4 | 0,12 – 1,1 | |
39 | 200 | 63MS4 – 90L4 | 0,12 – 1,5 | |
49 | 400 | 63MS4 – 100L4 | 0,12 – 3,0 | |
59 | 600 | 63MS4 – 112M4 | 0,12 – 4,0 |
Przekładnie | Rozmiar przekładni | Mamax przekładni Nm | Silnik | |
Rozmiar | Moc kW | |||
W | 10 | 30 | - | - |
20 | 45 | 71SJ | 0,18 – 0,25 | |
30 | 70 | 71SJ | 0,18 – 0,25 | |
19 | 80 | 71SJ – 80SJ | 0,18 – 0,55 | |
29 | 130 | 71SJ – 80SJ | 0,18 – 0,55 | |
39 | 200 | 71SJ – 90S | 0,18 – 0,75 | |
49 | 400 | 71SJ – 100LSR | 0,18 – 1,1 | |
59 | 600 | 71SJ – 100LS | 0,18 – 1,5 |