Kompleksowa oferta
ponieważ 6 jednostopniowych oraz 15 dwustopniowych oraz trójstopniowych rozmiarów gwarantuje szeroki zakres przenoszonych momentów
Proste łączenie urządzeń
ponieważ wszystkie przekładnie można konfigurować z asynchronicznymi i synchronicznym silnikami serwo z naszej oferty.
Przekładnie walcowe to klasyczny model w naszej ofercie przekładni - 6 jednostopniowych oraz 15 dwustopniowych i trójstopniowych rozmiarów, które zapewniają zakres momentów obrotowych od
Oferowana seria R spełnia również wysokie wymagania stawiane tego typu urządzeniom w zakresie wyjściowej prędkości obrotowej oraz niewielkiej masy własnej. Oferując zawsze wysoką sprawność przekładnie walcowe są optymalnym rozwiązaniem pod względem stosunku momentu obrotowego do zapotrzebowania na miejsce. Dlatego też nasze przekładnie walcowe zawsze idealnie nadają się do określonych potrzeb.
Zastosowanie bez silnika jedynie połowicznym rozwiązaniem? W takiej sytuacji mogą Państwo skorzystać z naszego systemu modułowego i połączyć przekładnię serii R z silnikiem trójfazowym tworząc motoreduktor walcowy R..DR.. lub z silnikiem serwo tworząc motoreduktor serwo z przekładnią walcową R..CMP dostosowany do Państwa potrzeb. Mogą wybrać Państwo także pasujący do określonych wymagań osobny silnik trójfazowy lub silnik serwo.
Przełożenie | i | 1.30 – 8.65 |
Maks. wyjściowy moment obrotowy | Nm | 69 – 830 |
Zakres mocy silnika (podłączenie za pośrednictwem adaptera silnika AM) | kW | 0.12 – 45 |
Przełożenie | i | 4.29 – 289.74 |
Przełożenie przekładni podwójnej | i | 134 – 27 001 |
Maks. wyjściowy moment obrotowy | Nm | 450 – 18 000 |
Zakres mocy silnika (podłączenie za pośrednictwem adaptera silnika AM) | kW | 0.12 – 160 |
Przełożenie | i | 4.29 – 289.74 |
Przełożenie przekładni podwójnej | i | 134 – 27 001 |
Maks. wyjściowy moment obrotowy | Nm | 450 – 18 000 |
Zakres mocy silnika (podłączenie za pośrednictwem adaptera silnika AM) | kW | 0.12 – 160 |