Różnorodność zastosowań
aby od samego początku możliwa była realizacja ekonomicznych aplikacji, zalecamy rozwiązania z naszego systemu modułowego motoreduktorów.
Większa wydajność energetyczna
ponieważ nasze motoreduktory walcowe spełniają warunki klasy energooszczędności IE1 do IE4 i tym samym mogą być stosowane na całym świecie.
Oszczędność czasu oraz kosztów
możliwa już podczas wyboru oraz projektowania dzięki indywidualnie konfigurowanym kompaktowym motoreduktorom walcowym.
Nasze motoreduktory walcowe serii R..DR... to uniwersalne urządzenia do wielu różnych obszarów zastosowań. Wysoka sprawność tych urządzeń sprawia, że są optymalnie przystosowane do wszelakich zastosowań. Nasza oferta w zakresie motoreduktorów walcowych serii R..DR... dostępna w postaci systemu modułowego gwarantuje Państwu wiele możliwości konfiguracyjnych. Niezależnie na jaką wersję motoreduktora walcowego się Państwo zdecydują, nasze rozwiązania zawsze zapewniają optymalny stosunek wydajności oraz inteligentnego wykorzystania dostępnej przestrzeni montażowej. Jest to szczególnie istotne, gdy wymagane jest urządzenie niezajmujące dużo miejsca.
Motoreduktory serii R..DR... wykazują bezkonkurencyjne właściwości również w obszarze wydajności energetycznej. Dotyczy to szczególnie asynchronicznych silników trójfazowych w klasie energooszczędności IE3 oraz IE4. Teraz również Państwo mogą wykorzystać wysoką efektywność energetyczną w swoich maszynach. Motoreduktory walcowe serii R..DR... dostępne są w zależności od wyboru w wersji na łapach lub z kołnierzem, co daje Państwu wiele możliwości montażowych.
Decydując się na jeden z naszych motoreduktorów oszczędzają Państwo czas i pieniądze już podczas samego wyboru oraz projektowania. Wynika to z tego, że nasz system modułowy umożliwia wiele różnych kombinacji przekładni oraz silników. Dzięki wysokiej trwałości oraz długim okresom pomiędzy konserwacjami można zredukować znacząco koszty eksploatacji motoreduktorów.
Połącz przekładnię walcową z jednym z naszych silników trójfazowych:
Wersja | Klasa energooszczędności | Liczba pól | Moc kW |
DRS.. | IE1 Standard Efficiency | 2-, 4- lub 6-polowy | 0.18 – 225 |
DRE.. | IE2 High Efficiency | 2-, 4- lub 6-polowy | 0.25 – 225 |
DRN.. | IE3 Premium Efficiency | 4-polowy | 0.75 – 200 |
DRP.. | IE3 Premium Efficiency | 2-, 4- lub 6-polowy | 0.37 – 160 |
DRU.. | IE4 Super Premium Efficiency | 4-polowy | 0.18 – 3 |
Wersja | Klasa energooszczędności | Moc kW |
DRE...J | IE2 High Efficiency | 0.37 – 4.0 |
DRP...J | IE3 Premium Efficiency | 0.37 – 4.0 |
DRU...J | IE4 Super Premium Efficiency | 0.18 – 3.0 |
Przekładnia | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | Mamaks. przekładni Nm | Rozmiar | Moc kW |
57 | 69 | 63S4 – 63L4 | 0.12 – 0.25 |
67 | 134 | 63S4 – 63L4 | 0.12 – 0.25 |
77 | 215 | 63S4 – 63L4 | 0.12 – 0.25 |
87 | 405 | – | – |
97 | 595 | – | – |
107 | 830 | – | – |
Przekładnia | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | Mamaks. przekładni Nm | Rozmiar | Moc kW |
57 | 69 | 71S4 – 132MC4 | 0.18 – 9.2 |
67 | 134 | 71S4 – 132MC4 | 0.18 – 9.2 |
77 | 215 | 71S4 – 160M4 | 0.18 – 11 |
87 | 405 | 71M4 – 180LC4 | 0.55 – 30 |
97 | 595 | 71M4 – 225M4 | 0.55 – 45 |
107 | 830 | 90L4 – 225MC4 | 2.2 – 55 |
Przekładnia | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | Mamaks. przekładni Nm | Rozmiar | Moc kW |
57 | 69 | 80S4 – 160S4 | 0.37 – 7.5 |
67 | 134 | 80S4 – 160S4 | 0.37 – 7.5 |
77 | 215 | 80S4 – 160MC4 | 0.37 – 11 |
87 | 405 | 80S4 – 180LC4 | 0.37 – 22 |
97 | 595 | 80S4 – 225M4 | 0.37 – 45 |
107 | 830 | 100M4 – 225M4 | 2.2 – 45 |
Przekładnia | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | Mamaks. przekładni Nm | Rozmiar | Moc kW |
57 | 69 | 80M4 – 132M4 | 0.75 – 7.5 |
67 | 134 | 80M4 – 132M4 | 0.75 – 7.5 |
77 | 215 | 80M4 – 160L4 | 0.75 – 15 |
87 | 405 | 80M4 – 200L4 | 0.75 – 30 |
97 | 595 | 80M4 – 225S4 | 0.75 – 37 |
107 | 830 | 100LS4 – 225M4 | 2.2 – 55 |
Przekładnia | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | Mamaks. przekładni Nm | Rozmiar | Moc kW |
57 | 69 | 71SJ4 - 100MJ4 | 0.18 – 2.2 |
67 | 134 | 71SJ4 - 100MJ4 | 0.18 – 2.2 |
77 | 215 | 71SJ4 - 100LJ4 | 0.18 – 3.0 |
87 | 405 | 71MJ4 - 100LJ4 | 0.37 – 3.0 |
97 | 595 | 71MJ4 - 100LJ4 | 0.37 – 3.0 |
107 | 830 | – | – |
Przekładnia | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | Mamaks. przekładni Nm | Rozmiar | Moc kW |
07 | 50 | 56M4 – 63L4 | 0.09 – 0.25 |
17 | 85 | 63S4 – 63L4 | 0.12 – 0.25 |
27 | 130 | 63S4 – 63L4 | 0.12 – 0.25 |
37 | 200 | 63S4 – 63L4 | 0.12 – 0.25 |
47 | 300 | 63S4 – 63L4 | 0.12 – 0.25 |
57 | 450 | 63S4 – 63L4 | 0.12 – 0.25 |
67 | 600 | 63S4 – 63L4 | 0.12 – 0.25 |
77 | 820 | 63S4 – 63L4 | 0.12 – 0.25 |
87 | 1550 | – | – |
97 | 3000 | – | – |
107 | 4300 | – | – |
127 | 6000 | - | - |
137 | 8000 | – | – |
147 | 13000 | – | – |
167 | 18000 | – | – |
Przekładnia | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | Mamaks. przekładni Nm | Rozmiar | Moc kW |
07 | 50 | 71S4 – 71M4 | 0.18 – 0.55 |
17 | 85 | 71S4 – 80M4 | 0.18 – 1.1 |
27 | 130 | 71S4 – 100M4 | 0.18 – 3 |
37 | 200 | 71S4 – 100M4 | 0.18 – 3 |
47 | 300 | 71S4 – 132M4 | 0.18 – 7.5 |
57 | 450 | 71S4 – 132MC4 | 0.18 – 9.2 |
67 | 600 | 71S4 – 132MC4 | 0.18 – 9.2 |
77 | 820 | 71S4 – 160M4 | 0.18 – 11 |
87 | 1550 | 71M4 – 180LC4 | 0.55 – 30 |
97 | 3000 | 71M4 – 225M4 | 0.55 – 45 |
107 | 4300 | 90L4 – 225MC4 | 2.2 – 55 |
137 | 8000 | 132S4 – 225MC4 | 5.5 – 55 |
147 | 13000 | 132MC4 – 225MC4 | 9.2 – 55 |
167 | 18000 | 160M4 – 315L4 | 11 – 200 |
Przekładnia | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | Mamaks. przekładni Nm | Rozmiar | Moc kW |
07 | 50 | - | - |
17 | 85 | 80S4 – 80M4 | 0.37 – 0.75 |
27 | 130 | 80S4 – 100LC4 | 0.37 – 3 |
37 | 200 | 80S4 – 100LC4 | 0.37 – 3 |
47 | 300 | 80S4 – 160S4 | 0.37 – 7.5 |
57 | 450 | 80S4 – 160S4 | 0.37 – 7.5 |
67 | 600 | 80S4 – 160S4 | 0.37 – 7.5 |
77 | 820 | 80S4 – 160MC4 | 0.37 – 7.5 |
87 | 1550 | 80S4 – 180LC4 | 0.37 – 22 |
97 | 3000 | 80S4 – 225M4 | 0.37 – 45 |
107 | 4300 | 100M4 – 225M4 | 2.2 – 45 |
137 | 8000 | 132M4 – 280M4 | 5.5 – 90 |
147 | 13000 | 160M4 – 280M4 | 9.2 – 90 |
167 | 18000 | 160M4 – 315L4 | 9.2 – 200 |
Przekładnia | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | Mamaks. przekładni Nm | Rozmiar | Moc kW |
07 | 50 | - | - |
17 | 85 | 80M4 | 0.75 |
27 | 130 | 80M4 – 100L4 | 0.75 – 3.0 |
37 | 200 | 80M4 – 100L4 | 0.75 – 3.0 |
47 | 300 | 80M4 – 132S4 | 0.75 – 5.5 |
57 | 450 | 80M4 – 132M4 | 0.75 – 7.5 |
67 | 600 | 80M4 – 132M4 | 0.75 – 7.5 |
77 | 820 | 80M4 – 160L4 | 0.75 – 15 |
87 | 1550 | 80M4 – 200L4 | 0.75 – 30 |
97 | 3000 | 80M4 – 225S4 | 0.75 – 37 |
107 | 4300 | 100LS4 – 225M4 | 2.2 – 45 |
137 | 8000 | 132S4 – 280M4 | 5.5 - 90 |
147 | 13000 | 132L4 – 280M4 | 9.2 - 90 |
167 | 18000 | 132L4 – 315H4 | 9.2 – 200 |
Przekładnia | Silnik | ||
Rozmiar przekładni | Mamaks. przekładni Nm | Rozmiar | Moc kW |
07 | 50 | 71SJ4 – 71MJ4 | 0.18 – 0.37 |
17 | 85 | 71SJ4 – 80SJ4 | 0.18 – 0.55 |
27 | 130 | 71SJ4 – 100MJ4 | 0.18 – 2.2 |
37 | 200 | 71SJ4 – 100MJ4 | 0.18 – 2.2 |
47 | 300 | 71SJ4 – 100MJ4 | 0.18 – 2.2 |
57 | 450 | 71SJ4 – 100MJ4 | 0.18 – 2.2 |
67 | 600 | 71SJ4 – 100MJ4 | 0.18 – 2.2 |
77 | 820 | 71SJ4 – 100lJ4 | 0.18 – 3.0 |
87 | 1550 | 71MJ4 – 100LJ4 | 0.37 – 3.0 |
97 | 3000 | 71MJ4 – 100LJ4 | 0.37 – 3.0 |
107 | 4300 | - | - |
137 | 8000 | - | - |
147 | 13000 | - | - |
167 | 18000 | - | - |