• Szczegółowe informacje o wybranym przez Państwa produkcie
  • Dane CAD oraz dokumentacja dotycząca Państwa konfiguracji
  • Bezpośrednia możliwość wysłania zapytania lub złożenia zamówienia
Skonfiguruj produkt teraz
Twoje korzyści

Skalowalność
Moc znamionowa dla napędów z silnikami DRN.. od 0,37 do 7,5 kW (DRN..) lub silnikami DR2C.. od 0,75 do 2,4 kW (do 7,5 kW w przygotowaniu). Opcjonalnie dostępny hamulec mechaniczny oraz wyłącznik.

Elastyczność
Możliwość podłączenia do wszystkich standardowych przekładni SEW-EURODRIVE. Wysoka odporność, nawet w przypadku trudnych warunków otoczenia, umożliwia zastosowanie w różnych gałęziach przemysłu.

Wszechstronność
Rozszerzone sterowanie typu Open Loop bez użycia czujników oraz opcjonalny enkoder Single Turn umożliwiają zastosowanie w wielu różnych aplikacjach.

Oszczędność
Opcjonalne złącza przemysłowe zapewniają łatwą i szybką instalację. Innowacyjny pierścień uszczelniający wał Premium Sine Seal zmniejsza zużycie jednostki napędowej i wydatnie zwiększa jej żywotność.

Wydajność
Klasa sprawności silnika IE3 z silnikiem asynchronicznym DRN.. lub IE5 z silnikiem synchronicznym DR2C.. zgodnie z IEC TS 60034-30-2.

Technika sterowania Technika szafowa Decentralna technika napędowa Technika napędowa

Jednostka napędowa ze zintegrowanym decentralnym falownikiem - do wyboru stopień sprawności silnika IE3 lub IE5

MOVIMOT® advanced uzupełnia dotychczasowe produkty linii MOVI-C® w zakresie funkcjonalności oraz kompatybilności i rozszerza dzięki temu możliwości zastosowania naszych decentralnych systemów techniki napędowej, które od dziesięcioleci sprawdzają się w najróżniejszych aplikacjach.

Jednostka napędowa MOVIMOT® advanced składa się ze decentralnego falownika i, w zależności od wyboru, z silnika asynchronicznego w klasie IE3 serii DRN.. lub silnika synchronicznego w klasie IE5 serii DR2C...

Formularz kontaktowy Kontakt na całym świecie

Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.

Powstała dzięki integracji silnika asynchronicznego serii DRN.. w klasie IE3 lub silnika synchronicznego serii DR2C.. w klasie IE5 z nowym decentralnym falownikiem z modułowego systemu automatyki MOVI-C®, decentralna jednostka napędowa charakteryzuje się maksymalną wydajnością systemową IES2 według normy IEC 61800-9-2. Dzięki zintegrowanemu interfejsowi cyfrowemu uruchomienie jest szybkie, łatwe i wygodne, zapewniając przy tym największą różnorodności w zakresie wyboru motoreduktora.

Jednostka napędowa MOVIMOT® advanced to nasze uniwersalne urządzenie, które można optymalnie dostosować do indywidualnych potrzeb. Możliwość połączenia z wszystkimi przekładniami standardowymi serii 7 oraz 9 zapewnia wszechstronne i elastyczne zastosowanie jednostki MOVIMOT® advanced i jednocześnie sprawia, że znajduje ona uniwersalne zastosowanie w wielu inteligentnych aplikacjach logistycznych.

Właściwości

  • Typ przekładni: Jednostka napędowa składająca się z silnika asynchronicznego DRN... (IE3) lub silnika synchronicznego DR2C (IE5) ze zintegrowanym falownikiem i opcjonalnie z przekładnią. Możliwość łączenia ze wszystkimi standardowymi przekładniami systemu modułowego SEW-EURODRIVE.
  • Wersja hamulca:
    • dostępne ze wszystkimi standardowymi hamulcami serii DRN.. oraz DR2C.. (230 V, 400 V)
    • opcjonalnie z ręcznym zwalnianiem hamulca (blokada lub samoczynny powrót)
    • Opcjonalnie ze zintegrowanym wyłącznikiem serwisowym i stykiem sygnału zwrotnego
    • hamulec silnikowy przystosowany jest do odbierania energii regeneracyjnej, co sprawia, że wewnętrzny rezystor hamowania staje się zbyteczny
  • MOVILINK® DDI: Cyfrowy interfejs silnika z elektroniczną tabliczką znamionową zawierającą wszystkie dane jednostki napędowej. Dzięki temu nie ma konieczności ręcznego uruchamiania silnika, co oszczędza cenny czas.
  • Zakres nastawczy prędkości obrotowej silnika asynchronicznego DRN.. w klasie IE3:
    • Połączenie w gwiazdę: 1:10 (bez enkodera) 1:1400 (z enkoderem)
    • Połączenie w trójkąt: 1:20 (bez enkodera) 1:2900 (z enkoderem)
  • Zakres nastawczy prędkości obrotowej silnika asynchronicznego DR2C.. w klasie IE5:
    • Prędkość znamionowa 2000 min-1: 1:40 (bez enkodera) 1:2000 (z enkoderem)
    • Prędkość znamionowa 3000 min-1: 1:40 (bez enkodera) 1:3000 (z enkoderem)
  • Napięcie zasilające: 380 V - 500 V przy 50/60 Hz (również dla systemów zasilania IT)
  • Wejścia/wyjścia cyfrowe i analogowe
    • DFC/DSI: do 4 wejść cyfrowych oraz do 2 wejść lub wyjść cyfrowych
    • DBC: 4 wejścia cyfrowe / 1 wyjście przekaźnikowe oraz 1 wejście analogowe (0 - 10 V, 0 - 20 mA, 4 - 20 mA)
    • DAC: 4 wejścia cyfrowe / 1 wyjście przekaźnikowe
  • Zdolność przeciążeniowa do 210% (DRN..) / 280% (DR2C..)
    • zapobiega przewymiarowaniu napędu bazując na zapotrzebowaniu statycznym aplikacji
    • redukcja infrastruktury zasilania
    • umożliwia uniknięcie przeciążeń dzięki zintegrowanym mechanizmom ochronnym
  • wytrzymałe złącza wysokiej jakości
    • łatwy montaż i odporność na trudne warunki otoczenia

Dane techniczne silnika asynchronicznego DRN.. w klasie IE3



Rozmiar silnika
Połączenie w gwiazdę Połączenie w trójkąt
Przyporządkowanie falownika Znamionowy moment obrotowy
Nm
Moc znamionowa
kW
Przyporządkowanie falownika Znamionowy moment obrotowy
Nm
Moc znamionowa
kW
DRN71M 2 A (0020) 2,5 0,37 2 A (0020) 1,8 0,55
DRN80MK 2 A (0020) 3,7 0,55 2,5 A (0025) 2,5 0,75
DRN80M 2,5 A (0025) 5,1 0,75 3,2 A (0032) 3,6 1,1
DRN90S 3,2 A (0032) 7,5 1,1 4,0 A (0040) 4,9 1,5
DRN90L 4,0 A (0040) 10,2 1,5 5,5 A (0055) 7,2 2,2
DRN100LS 5,5 A (0055) 15 2,2 7,0 A (0070) 9,9 3,0
DRN100L 7,0 A (0070) 19,7 3,0 9,5 A (0095) 13,2 4,0
DRN112M 9,5 A (0095) 26,3 4,0 12,5 A (0125) 18,1 5,5
DRN132S 12,5 A (0125) 36,2 5,5 16,0 A (0160) 24,7 7,5
DRN132M 16,0 A (0160) 49,4 7,5

Dane techniczne silnika synchronicznego DR2C..

Dane techniczne w punktach pracy odpowiadających klasie energooszczędności IE5. Optymalna wydajność energetyczna Państwa maszyn.



Rozmiar silnika
Prędkość znamionowa 2000 Prędkość znamionowa 3000
Przyporządkowanie falownika Znamionowy moment obrotowy
Nm
Moc znamionowa
kW
Przyporządkowanie falownika Znamionowy moment obrotowy
Nm
Moc znamionowa
kW
DR2C71MSA4 2 A (0020) 3,3 0,77 3,2 A (0032) 3,55 1,1
DR2C71MA4 2,5 A (0025) 4,95 1,07 4,0 A (0040) 5,3 1,7
DR2C80MKA4 4,0 A (0040) 7,1 1,63 4,0 A (0040) 7,2 2,3
DR2C80MA4 5,5 A (0055) 10,8 2,26      

Dane techniczne przy maksymalnej termicznie dopuszczalnej mocy w odniesieniu do maksymalnego wykorzystania mocy napędu (odpowiada klasie energooszczędności < IE5)


Rozmiar silnika
Prędkość znamionowa 2000 Prędkość znamionowa 3000

Standardowe
przyporządkowanie falownika

Standardowe
przyporządkowanie falownika

Moc znamionowa
kW

Standardowe
przyporządkowanie falownika

Znamionowy moment obrotowy
Nm

Moc znamionowa
kW
DR2C71MSA4 2,5 A (0025) 4,3 0,9 3,2 A (0032) 4,3 1,35
DR2C71MA4 4,0 A (0040) 6,7 1,4 5,5 A (0055) 6,7 2,1
DR2C71MA4 5,5 A (0055) 9 1,88 5,5 A (0055) 7,2 2,26
DR2C80MA4 5,5 A (0055) 11,6 2,43      

Gotowa do zastosowania w Państwa aplikacji

Jednostka napędowa MOVIMOT® advanced za zintegrowanym decentralnym falownikiem zapewnia pełną elastyczność w zakresie planowanej aplikacji.

Obszary zastosowania:

  • Inteligentna oś transportowa w technice transportu bliskiego
  • Logistyka/magazynowanie
  • Handling materiału
  • Prosty napęd liniowy podnośnikowy
  • Oś pozycjonowania

Potrzebują Państwo więcej dynamiki?

Nasz jednostka napędowa MOVIMOT® performance to specjalista w zakresie wysokiej precyzji, elastyczności i zdolności przeciążeniowej.

Dowiedz się więcej

Twoje korzyści

  • standardowe rozwiązanie dla wszystkich aplikacji w zakresie transportu materiałów
  • uniwersalne zastosowanie - od regulacji prędkości do pozycjonowania
  • minimalne nakłady na instalację dzięki zintegrowanemu falownikowi
  • wydajne połączenie z wszystkimi powszechnie stosowanymi systemami komunikacyjnymi
  • możliwość indywidualnego dopasowania dzięki wielu kombinacjom łączenia z przekładniami

Wersje komunikacji/instalacji:

  • DFC – Direct Fieldbus Communication (PROFINET, EtherNet/IPTM, Modbus TCP, POWERLINK/CiA 402)
  • DBC – Direct Binary Communication
  • DAC – Direct AS-Interface Communication
  • DSI – Direct System Bus Installation (EtherCAT®/SBusPLUS,EtherCAT®/CiA 402)

Wejścia/wyjścia cyfrowe i analogowe:

  • DFC/DSI: do 4 wejść cyfrowych oraz do 2 wejść lub wyjść cyfrowych
  • DBC: 4 wejścia cyfrowe / 1 wyjście przekaźnikowe oraz 1 wejście analogowe (0 - 10 V, 0 - 20 mA, 4 - 20 mA)
  • DAC: 4 wejścia cyfrowe / 1 wyjście przekaźnikowe

Topologie

Niezależnie od tego, czy chodzi o technikę sterowania, falowniki czy napędy, zainstalowane centralnie czy w polu - wszystkie komponenty modułowego systemu automatyki MOVI-C® wspierają wszystkie protokoły komunikacyjne.

Państwo planują swoje maszyny zgodnie z wybraną topologią sterowania, komunikacji lub instalacji, a nasze urządzenia oraz oprogramowanie dostosuje się i wprawi maszyny w ruch.

Dostosowane indywidualne rozwiązania - również w przypadku rozległych instalacji zdecentralizowanych. Nasza jednostka napędowa MOVIMOT® advanced jest wyposażona w interfejsy każdej magistrali komunikacyjnej. Tylko jedna z wielu możliwości - bezpośrednie połączenie ze sterowaniem.

Dowiedz się więcej

Moduły oprogramowania MOVIKIT®

Kategoria "Drive" obejmuje moduły oprogramowania MOVIKIT®, które uruchomione są bezpośrednio w jednostce napędowej MOVIMOT® advanced:

  • MOVIKIT® Positioning Drive: moduł MOVIKIT® Positioning Drive umożliwia realizację aplikacji do pozycjonowania z wykorzystaniem standaryzowanego złącza sieciowego.
  • MOVIKIT® RapidCreepPositioning Drive: jest modułem oprogramowania do realizacji klasycznego „pozycjonowania szybkiego/z prędkością pełzania” bez enkodera.
  • MOVIKIT® Velocity Drive: Moduł MOVIKIT® Velocity Drive umożliwia zastosowania wykorzystujące zadaną prędkość obrotową oraz ustandaryzowane złącze sieciowe.
Dowiedz się więcej o MOVIKIT®

Zintegrowany interfejs cyfrowy

do transmisji danych z silnika do falownika

Dzięki zintegrowanemu złączu cyfrowemu MOVILINK® DDI informacje z elektronicznej tabliczki znamionowej silnika oraz sygnały z czujników przekazywane są do falownika - bez dodatkowych nakładów związanych z instalacją.

Dowiedz się więcej

Przegląd bezpieczeństwa funkcjonalnego

  • zintegrowana funkcja bezpieczeństwa STO (Safe Torque Off) zgodnie z normą IEC 61800-5-2
  • Safety Integrity Level 3 według EN 61800-5-2: 2017, EN 61508: 2010
  • PL e według EN ISO 13849-1: 2015
  • opcjonalnie: CSL51A dla STO za pośrednictwem PROFIsafe, CIP-Safety lub Safety over EtherCAT®
  • opcjonalnie: CSL51A na potrzeby bezpiecznych wejść, SLS oraz STO za pośrednictwem PROFIsafe, CIP-Safety lub Safety over EtherCAT®
  • Funkcja bezpieczeństwa SLS (Safe Limit Speed) w połączeniu z bezpiecznym enkoderem wbudowanym EI7C-FS

Dostępne opcje

Opcjonalny enkoder

  • Enkoder typu Single Turn /EI8Z do pozycjonowania i na potrzeby rozszerzonego zakresu nastawczego prędkości obrotowej.
  • Dostępne: /EK8Z (dla BG2/2E), /AK8Z (dla BG2/2E), /EI7C-FS
  • W przygotowaniu:
    • /EK8Z (dla BG1/1E), /AK8Z (dla BG1/1E)

Opcjonalne złącza

  • AC 400 V - zasilanie za pomocą M15 lub M23
  • Bezpieczne wyłączenie momentu obrotowego (STO) ze złączami M12 (A-code, 5-pinowe)
  • DC 24 V - napięcie podtrzymujące ze złączami M12 (L-code, 5-pinowe)
  • Złącze M23 do instalacji hybrydowej
  • Złącze sieci przemysłowej (w zależności od wybranego wariantu komunikacji)
  • Wejścia/wyjścia cyfrowe (w zależności od wybranego wariantu komunikacji)
  • Złącza wtykowe mogą być również wykorzystane do tworzenia pętli (w zależności od mocy)

Inne opcje

  • Opcjonalnie dostępny jako silnik hamujący (wraz z ręcznym zwalnianiem hamulca)
  • opcjonalnie ze zintegrowanym rozłącznikiem obciążenia oraz stykiem sygnału zwrotnego (/D11)
  • Opcjonalnie dostępny z ochroną powierzchniową OS 1, OS 2, OS 3 lub OS 4

Warunki środowiskowe

  • Stopień ochrony: Stopień ochrony IP54 wg EN 60529
  • Temperatura otoczenia: -30 °C do +60 °C (w zależności od wersji)
  • Trwałość oraz wysoki potencjał oszczędności energii:
    • Sprawność systemu napędowego według IEC 61800-9-2 (Power Drive System): wykazuje najwyższą zdefiniowaną klasę energooszczędności IES2 według IEC 61800-9-2 dla systemu złożonego z silnika i elektroniki
    • Sprawność silnika wg IEC 60034: odpowiada klasie sprawności IE3 według IEC TS 60034-30-2

Certyfikaty / Zgodność

  • CE (Europejski Obszar Gospodarczy)
  • CMIM (Maroko)
  • EAC (Unia Celna Rosji, Kazachstanu i Białorusi)
  • RCM (Australia i Nowa Zelandia)
  • UA.TR (Ukraina)
  • UKCA (Wielka Brytania)
  • UL (USA i Kanada)

Więcej informacji

Usługi

Rozporządzenie dotyczące projektowania ekologicznego mają od 1 lipca 2021 roku znaczący wpływ na wyposażenie maszyn i urządzeń. Również w decentralnych rozwiązaniach napędowych?

Dowiedz sie więcej

Bezpłatne szkolenia online

Oferta bezpłatnych szkoleń online, dostępnych 24/7.

Dowiedz się więcej.