Skalowalność
Moc znamionowa dla napędów z silnikami DRN.. od 0,37 do 7,5 kW (DRN..) lub silnikami DR2C.. od 0,75 do 2,4 kW (do 7,5 kW w przygotowaniu). Opcjonalnie dostępny hamulec mechaniczny oraz wyłącznik.
Elastyczność
Możliwość podłączenia do wszystkich standardowych przekładni SEW-EURODRIVE. Wysoka odporność, nawet w przypadku trudnych warunków otoczenia, umożliwia zastosowanie w różnych gałęziach przemysłu.
Wszechstronność
Rozszerzone sterowanie typu Open Loop bez użycia czujników oraz opcjonalny enkoder Single Turn umożliwiają zastosowanie w wielu różnych aplikacjach.
Oszczędność
Opcjonalne złącza przemysłowe zapewniają łatwą i szybką instalację. Innowacyjny pierścień uszczelniający wał Premium Sine Seal zmniejsza zużycie jednostki napędowej i wydatnie zwiększa jej żywotność.
Wydajność
Klasa sprawności silnika IE3 z silnikiem asynchronicznym DRN.. lub IE5 z silnikiem synchronicznym DR2C.. zgodnie z IEC TS 60034-30-2.
MOVIMOT® advanced uzupełnia dotychczasowe produkty linii MOVI-C® w zakresie funkcjonalności oraz kompatybilności i rozszerza dzięki temu możliwości zastosowania naszych decentralnych systemów techniki napędowej, które od dziesięcioleci sprawdzają się w najróżniejszych aplikacjach.
Jednostka napędowa MOVIMOT® advanced składa się ze decentralnego falownika i, w zależności od wyboru, z silnika asynchronicznego w klasie IE3 serii DRN.. lub silnika synchronicznego w klasie IE5 serii DR2C...
Aktywując ten film, Youtube przekaże dane do USA. Więcej w naszej polityce prywatności.
Powstała dzięki integracji silnika asynchronicznego serii DRN.. w klasie IE3 lub silnika synchronicznego serii DR2C.. w klasie IE5 z nowym decentralnym falownikiem z modułowego systemu automatyki MOVI-C®, decentralna jednostka napędowa charakteryzuje się maksymalną wydajnością systemową IES2 według normy IEC 61800-9-2. Dzięki zintegrowanemu interfejsowi cyfrowemu uruchomienie jest szybkie, łatwe i wygodne, zapewniając przy tym największą różnorodności w zakresie wyboru motoreduktora.
Jednostka napędowa MOVIMOT® advanced to nasze uniwersalne urządzenie, które można optymalnie dostosować do indywidualnych potrzeb. Możliwość połączenia z wszystkimi przekładniami standardowymi serii 7 oraz 9 zapewnia wszechstronne i elastyczne zastosowanie jednostki MOVIMOT® advanced i jednocześnie sprawia, że znajduje ona uniwersalne zastosowanie w wielu inteligentnych aplikacjach logistycznych.
Rozmiar silnika | Połączenie w gwiazdę | Połączenie w trójkąt | ||||
Przyporządkowanie falownika | Znamionowy moment obrotowy Nm | Moc znamionowa kW | Przyporządkowanie falownika | Znamionowy moment obrotowy Nm | Moc znamionowa kW | |
DRN71M | 2 A (0020) | 2,5 | 0,37 | 2 A (0020) | 1,8 | 0,55 |
DRN80MK | 2 A (0020) | 3,7 | 0,55 | 2,5 A (0025) | 2,5 | 0,75 |
DRN80M | 2,5 A (0025) | 5,1 | 0,75 | 3,2 A (0032) | 3,6 | 1,1 |
DRN90S | 3,2 A (0032) | 7,5 | 1,1 | 4,0 A (0040) | 4,9 | 1,5 |
DRN90L | 4,0 A (0040) | 10,2 | 1,5 | 5,5 A (0055) | 7,2 | 2,2 |
DRN100LS | 5,5 A (0055) | 15 | 2,2 | 7,0 A (0070) | 9,9 | 3,0 |
DRN100L | 7,0 A (0070) | 19,7 | 3,0 | 9,5 A (0095) | 13,2 | 4,0 |
DRN112M | 9,5 A (0095) | 26,3 | 4,0 | 12,5 A (0125) | 18,1 | 5,5 |
DRN132S | 12,5 A (0125) | 36,2 | 5,5 | 16,0 A (0160) | 24,7 | 7,5 |
DRN132M | 16,0 A (0160) | 49,4 | 7,5 | – | – | – |
Dane techniczne silnika synchronicznego DR2C..
Dane techniczne w punktach pracy odpowiadających klasie energooszczędności IE5. Optymalna wydajność energetyczna Państwa maszyn.
Rozmiar silnika | Prędkość znamionowa 2000 | Prędkość znamionowa 3000 | ||||
Przyporządkowanie falownika | Znamionowy moment obrotowy Nm | Moc znamionowa kW | Przyporządkowanie falownika | Znamionowy moment obrotowy Nm | Moc znamionowa kW | |
DR2C71MSA4 | 2 A (0020) | 3,3 | 0,77 | 3,2 A (0032) | 3,55 | 1,1 |
DR2C71MA4 | 2,5 A (0025) | 4,95 | 1,07 | 4,0 A (0040) | 5,3 | 1,7 |
DR2C80MKA4 | 4,0 A (0040) | 7,1 | 1,63 | 4,0 A (0040) | 7,2 | 2,3 |
DR2C80MA4 | 5,5 A (0055) | 10,8 | 2,26 |
Dane techniczne przy maksymalnej termicznie dopuszczalnej mocy w odniesieniu do maksymalnego wykorzystania mocy napędu (odpowiada klasie energooszczędności < IE5)
Rozmiar silnika | Prędkość znamionowa 2000 | Prędkość znamionowa 3000 | ||||
Standardowe przyporządkowanie falownika | Standardowe przyporządkowanie falownika | Moc znamionowa kW | Standardowe przyporządkowanie falownika | Znamionowy moment obrotowy Nm | Moc znamionowa kW | |
DR2C71MSA4 | 2,5 A (0025) | 4,3 | 0,9 | 3,2 A (0032) | 4,3 | 1,35 |
DR2C71MA4 | 4,0 A (0040) | 6,7 | 1,4 | 5,5 A (0055) | 6,7 | 2,1 |
DR2C71MA4 | 5,5 A (0055) | 9 | 1,88 | 5,5 A (0055) | 7,2 | 2,26 |
DR2C80MA4 | 5,5 A (0055) | 11,6 | 2,43 |
Jednostka napędowa MOVIMOT® advanced za zintegrowanym decentralnym falownikiem zapewnia pełną elastyczność w zakresie planowanej aplikacji.
Nasz jednostka napędowa MOVIMOT® performance to specjalista w zakresie wysokiej precyzji, elastyczności i zdolności przeciążeniowej.
Niezależnie od tego, czy chodzi o technikę sterowania, falowniki czy napędy, zainstalowane centralnie czy w polu - wszystkie komponenty modułowego systemu automatyki MOVI-C® wspierają wszystkie protokoły komunikacyjne.
Państwo planują swoje maszyny zgodnie z wybraną topologią sterowania, komunikacji lub instalacji, a nasze urządzenia oraz oprogramowanie dostosuje się i wprawi maszyny w ruch.
Dostosowane indywidualne rozwiązania - również w przypadku rozległych instalacji zdecentralizowanych. Nasza jednostka napędowa MOVIMOT® advanced jest wyposażona w interfejsy każdej magistrali komunikacyjnej. Tylko jedna z wielu możliwości - bezpośrednie połączenie ze sterowaniem.
Kategoria "Drive" obejmuje moduły oprogramowania MOVIKIT®, które uruchomione są bezpośrednio w jednostce napędowej MOVIMOT® advanced:
do transmisji danych z silnika do falownika
Dzięki zintegrowanemu złączu cyfrowemu MOVILINK® DDI informacje z elektronicznej tabliczki znamionowej silnika oraz sygnały z czujników przekazywane są do falownika - bez dodatkowych nakładów związanych z instalacją.
Opcjonalny enkoder
Opcjonalne złącza
Inne opcje
Rozporządzenie dotyczące projektowania ekologicznego mają od 1 lipca 2021 roku znaczący wpływ na wyposażenie maszyn i urządzeń. Również w decentralnych rozwiązaniach napędowych?
Oferta bezpłatnych szkoleń online, dostępnych 24/7.